Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! Stemningsbilder fra dedikert TV-stue. #2853 - Side 73

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  54
Side 73 av 144 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 69 70 71 72 73 74 75 76 77 83 93 103 113 123 133 143 ... SisteSiste
Viser resultater 1,441 til 1,460 av 2861
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det hadde ikke du ?
    :twisted:

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    :twisted:
    Sitter vel der og gnir deg i henda og legger litt sikl på anlegget ditt du også, du har ikke akkurat noe du bør skamme deg over. Du sitter ikke å tenker ut en parasound jc2 + jc1 blokker på det settet da? Det er jo no på salg her så jeg, så det er jo en ide og Skrotnissen dro dette til skikkelig morofaktor.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Du sitter ikke å tenker ut en parasound jc2 + jc1 blokker på det settet da? Det er jo no på salg her så jeg, så det er jo en ide og Skrotnissen dro dette til skikkelig morofaktor.
    Jeg vil ikke kuppe tråden til AndreW. Men du skal få ett kjapt svar på spørsmålet ditt:

Jeg tror ikke du ønsker å vite hva jeg tenker på når det gjelder lyd fortiden

pictureperfect
    Guest
    Heisann. Fantastisk kino du har i stua di. Men hvordan endrer du topic-teksten underveis på tråden din?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pictureperfect
    Heisann. Fantastisk kino du har i stua di. Men hvordan endrer du topic-teksten underveis på tråden din?
    Tusen takk, pictureperfect!
    Endre->go advanced, så er det bare å endre.
    :-D
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer pondusQ sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Godt nytt år

Må si du har hatt et begivenhetsrikt år med mye fine oppgraderinger.
    Håper 2009 bringer mere goodies inn i Le Theatre AW. Spennende å følge med hvordan du stepp for stepp forbedrer lyden med diverse akustiske tiltak samtidig som du klarer og holde stilen

For min del nyter jeg lyden av dine gamle cascader8)

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har vært mange heftige oppgraderinger både hos deg og mange andre i 2008, og det er gøy å lese gjennom alle listene her på forumet. Fantastiske bilder du har fått av leiligheten deres også. Virkelig synd Stockholm er så lang unna, noe som vanskeligjør et besøk
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pondusQ
    Må si du har hatt et begivenhetsrikt år med mye fine oppgraderinger.
    Håper 2009 bringer mere goodies inn i Le Theatre AW. Spennende å følge med hvordan du stepp for stepp forbedrer lyden med diverse akustiske tiltak samtidig som du klarer og holde stilen

For min del nyter jeg lyden av dine gamle cascader8)
    Takk for det, pondusQ! Det ble da litt innkjøp hos deg også da. Er glad du trives med Cascadene og håper de gir like mye glede som de ga meg. Skal jeg ha et lignende setup igjen, er det helt klart Cascade som skal inn.

Jeg har store planer fremover og er ganske bestemt på hva som skal inn, men det krever veldig mye hard og målrettet jobbing. Når dette blir realisert vet jeg ikke, men håper jeg klarer det i løpet av noen år. I mellomtiden fortsetter jeg steg for steg mot målet.:-D

Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Det har vært mange heftige oppgraderinger både hos deg og mange andre i 2008, og det er gøy å lese gjennom alle listene her på forumet. Fantastiske bilder du har fått av leiligheten deres også. Virkelig synd Stockholm er så lang unna, noe som vanskeligjør et besøk
    Takk like måte, devilej!

Og for all del, skal du/dere noengang i denne rettningen, må du ikke være sen om å si ifra!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Allright! Tenkte jeg skulle ha det litt gøy, så jeg har kjøpt inn 25 m strømkabel, en hel haug med støpsel og apparatplugger, samt bestilt krympestrømpe fra Xtreme-Cable - Tilbehør.
    Har også kjøpt inn litt krympeslange og bananplugger, slik at jeg kan "pimpe" høyttalerkablene til subene og til senteren. Skal bli fantastisk å få perfekt lengde på alt, slik at jeg slipper å ha metervis av kabler liggende på gulvet.

Et nytt akustikk-prosjekt er også på gang, så jeg tror nok Scrunch blir byttet ut og solgt.

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den jobben med strømkabler står på min liste også. Har du kjøpt skjermet eller uskjermet strømkabel?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Den jobben med strømkabler står på min liste også. Har du kjøpt skjermet eller uskjermet strømkabel?
    Hmm ...du sier noe ... jeg kjøpte bare den tykkeste kabelen jeg klarte å trenge igjennom støpslene. Litt impulskjøp, kan man si.
    Det ser ikke ut til å være skjermet. Kjøpte bare på Clas.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Allright! Tenkte jeg skulle ha det litt gøy, så jeg har kjøpt inn 25 m strømkabel, en hel haug med støpsel og apparatplugger, samt bestilt krympestrømpe fra Xtreme-Cable - Tilbehør.
    Har også kjøpt inn litt krympeslange og bananplugger, slik at jeg kan "pimpe" høyttalerkablene til subene og til senteren. Skal bli fantastisk å få perfekt lengde på alt, slik at jeg slipper å ha metervis av kabler liggende på gulvet.

Et nytt akustikk-prosjekt er også på gang, så jeg tror nok Scrunch blir byttet ut og solgt.
    Ikke vær redd for å legge ut litt DIY-bilder, synes det er lærerikt å se åssen andre gjør saker og ting.

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ikke ut til å være skjermet.
    Frykt ikke! Skjerm kan kjøpes separat. ;-)

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Ikke vær redd for å legge ut litt DIY-bilder, synes det er lærerikt å se åssen andre gjør saker og ting.
    Strømkabler er faktisk det eneste jeg har prøvd meg på da disse ikke trenger lodding og er enkle å sette sammen.
    Må si at eiergleden øker med tykkere kabler.
    Mulig jeg legger ut bilder etterhvert.

Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Frykt ikke! Skjerm kan kjøpes separat. ;-)
    Har jo en 50" Pioner, å det er kansje nokk????????
    :-D

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man får 60" også da..

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kympeslanger:
    Jeg kan virkelig anbefale å bruke hårføner til å varme og krympe disse med, spesielt hvis du er arbeidsledig, ikke har noe å finne på om dagene og har enorm tålmodighet. Eller kan jeg nevne at jeg skal kjøpe varmepistol i morgen etter å ha fønet i en time eller to nå på kun den ene enden av subwooferkabelen ...

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kympeslanger:
    Jeg kan virkelig anbefale å bruke hårføner til å varme og krympe disse med, spesielt hvis du er arbeidsledig, ikke har noe å finne på om dagene og har enorm tålmodighet. Eller kan jeg nevne at jeg skal kjøpe varmepistol i morgen etter å ha fønet i en time eller to nå på kun den ene enden av subwooferkabelen ...
    Lighter ???

Skulle tro at en som er såpass inne i hard musikk hadde litt småpyro liggende i en skuff.......

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Lighter ???

Skulle tro at en som er såpass inne i hard musikk hadde litt småpyro liggende i en skuff.......
    Skal love deg at flammekaster ikke er egnet til krympestrømper hvis man vil ha en annen farge enn sort..

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle du ombestemme deg og heller gå for skjemede strømkabler anbefaler jeg Supra LoRad i metervare. Er krympestrømpene sorte fungere er lighter ypperlig
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er ikke jeg noen elektriker, men har jo en viss idè, hvor finner man gode støpsler til slike kabler og er det trygt å lage sine egne til forsterker og diverse komponenter? (Ikke meningen å kuppe tråden til Lyngdølen i eksil)

Side 73 av 144 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 69 70 71 72 73 74 75 76 77 83 93 103 113 123 133 143 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •