Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! Stemningsbilder fra dedikert TV-stue. #2853 - Side 48

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  54
Side 48 av 144 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 88 98 108 118 128 138 ... SisteSiste
Viser resultater 941 til 960 av 2861
    Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Lekker stand på bilen da... Litt kjørt på autobahn selvfølgelig, men litt landevei skader da ikke

Har en stygg aning om en pris jeg er ganske sikker på... Men regner med du vill holde dette privat
    Bilen er i veldig god stand, ja. Føler ikke så veldig for å gå i detaljer angående pris, men den kostet jo litt. I forhold til norske priser er den jo meget billig.

Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    Enig. Imponerende kunst!
    Både min kone og jeg smiler stolt! Takk!:-D
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tatt endel nye bilder nå og holder på å oppdatere profilen igjen, denne gangen med den nye senteren, bakhøyttalerne, soveromsplasmaen etc. Holder også på å bytte ut de fleste gamle bilder med nye, skarpere og bedre bilder.

Oversikt Front:
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se på det der. En fryd for øyet og forhåpentligvis også øret.

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig lekkert! Er Cascade bare til pynt i frontpanelene eller?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Utrolig lekkert! Er Cascade bare til pynt i frontpanelene eller?
    :-D

Ja, for øyeblikket er de bare til pynt. Xindak-kablene er tilkoblet Cascade-høyttalerne, men ikke anlegget. Jeg har planer om å bruke disse som precense-höyttalere sammen med en eventuell Yamaha-receiver etterhvert.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte ikke du tre bakhøytalere for 6.1 system? Synes bare jeg så to bakhøytalere på bildene din? Var litt spent på hvordan dem ser ut - sikler litt på fire slike og 7.1 hjemme. Men det for vel holde med bryllup og ny pendlerbil de neste månedene.

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å, det er så flott oppsett =) Svigers har en slik pioneer tv og den gir flotte bilder, tom. På vanlige tv sendinger! Hehe, ellers så syns jeg oppsettet ser utrolig bra ut da finishen på XTZ høyttalerne og Excel elementene er helt erotisk deilig!

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Kjøpte ikke du tre bakhøytalere for 6.1 system? Synes bare jeg så to bakhøytalere på bildene din? Var litt spent på hvordan dem ser ut - sikler litt på fire slike og 7.1 hjemme. Men det for vel holde med bryllup og ny pendlerbil de neste månedene.
    Nei, jeg kjöpte to for å teste dem ut. Jeg er så fornöyd med resultatet at jeg ikke föler behov for 6.1 og et ekstra effekttrinn.
    Har tatt noen få bilder, legger dem ut når vi har tid til/orker å jobbe med dem litt. Kjöper jeg en Yamaha-receiver vil jeg isåfall bruke de kanalene til precense i front.
    Miragene kan jeg virkelig anbefale. Hvis du er utålmodig på bilder kan du titte innom Whitedmons oppsett. Han har OMD-5 som er Hi-end-modellen deres. Omnisat V2 er närmest identiske, bare med annet element og finish.

Hvis jeg ikke har sagt det för; gratulerer med både bryllup og ny pendlerbil!

Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Å, det er så flott oppsett =) Svigers har en slik pioneer tv og den gir flotte bilder, tom. På vanlige tv sendinger! Hehe, ellers så syns jeg oppsettet ser utrolig bra ut da finishen på XTZ høyttalerne og Excel elementene er helt erotisk deilig!
    Jeg liker oppsettet meget godt selv, men akkurat "erotisk" var kanskje et litt sterkt ord å bruke her.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Miragene kan jeg virkelig anbefale. Hvis du er utålmodig på bilder kan du titte innom Whitedmons oppsett. Han har OMD-5 som er Hi-end-modellen deres. Omnisat V2 er närmest identiske, bare med annet element og finish.

Hvis jeg ikke har sagt det för; gratulerer med både bryllup og ny pendlerbil!
    Ingen av delene er i boks enda Bryllup først helg i juli og bil blir det vel når man finner noe som duger! Må få litt tid også, bare jobb om dagen for en som er revisor og regnskapene står på rekke og rad på kontoret....

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Ingen av delene er i boks enda Bryllup først helg i juli og bil blir det vel når man finner noe som duger! Må få litt tid også, bare jobb om dagen for en som er revisor og regnskapene står på rekke og rad på kontoret....
    Hehe, kjenner til det. Nesten hele svigerfamilien min er jo revisorer.
    Bryllup förste helg i juli? Da får vi bryllupsdag på noenlunde samme tid. :-D

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klarer de Omnisat å spille høyt ilag med senterne og frontene ?

Vurderer selv v2 siden de er MYE billigere en den største modellen. Ser ut til å vere en genial høytaler som snart sitter i over 50% av kinoene i landet siden det er full spreding på lyden med dem

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xinhua
    Klarer de Omnisat å spille høyt ilag med senterne og frontene ?

Vurderer selv v2 siden de er MYE billigere en den største modellen. Ser ut til å vere en genial høytaler som snart sitter i over 50% av kinoene i landet siden det er full spreding på lyden med dem

Nå har jeg ikke akkurat testet Miragene på helt vanvittige volum, men de spiller ihvertfall höyt nok for oss.:???:

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildekvaliteten er utrolig bra! Antar det er høykvalitets speilreflekskamera + innspill fra profesjonell fotograf-hustru som ligger bak?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Jeg ser ikke Omnisatene på noen bilder?

Forøvrig var bildekvaliteten utrolig bra. Antar det er høykvalitets speilreflekskamera + innspill fra profesjonell fotograf-hustru som ligger bak?
    Forelöpig kan du bare skimte dem på Sweetspotbildet:

Har tatt flere bilder, men har ikke rukket å gjöre dem ferdig enda.
    Ellers har du helt rett angående bildene. Tusen takk, forresten.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg slettet kommentaren om Omnisatene fra innlegget mitt, da jeg fant dem til slutt :-)

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg slettet kommentaren om Omnisatene fra innlegget mitt, da jeg fant dem til slutt :-)
    Så det etter jeg ivrig quotet deg og la ut bilde.:-D

Jeg så du liker Fates warning i en annen tråd. Hvilke skiver?
    Selv har jeg Awaken The Guardian som en av tidenes skiver, mens The Spectre Within, No Exit og Perfect Symmetry også duger bra.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Jeg så du liker Fates warning i en annen tråd. Hvilke skiver?
    Selv har jeg Awaken The Guardian som en av tidenes skiver, mens The Spectre Within, No Exit og Perfect Symmetry også duger bra.
    Da har du nok sett feil - har aldri hørt om noe av det du nevner. Forøvrig blir jeg halvredd av låt-titlene, så det er neppe musikk for meg

Newcomer Jackx_krell sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, IIww

Fikk du noe svar på oppgraderingen av din Showcase?
    Jeg har 2.6 .... men må si at jeg gleder meg veldig til EVO 707!

--

Lurer på om EVO 525 kommer med BD. Skjønner ikke helt Krell's 707 utspill dersom de ikke leverer en spiller med lydformatene !?

mvh

JackX

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har du nok sett feil - har aldri hørt om noe av det du nevner. Forøvrig blir jeg halvredd av låt-titlene, så det er neppe musikk for meg
    Ups, ser nå det var necroth.ops:
    Sikkert på grunn av necro og hell i avatarene.ops:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Føyer meg til resten her, du har en flott leilighet og et sykt anlegg!

Fascinert av de mørkbrune "platene" du har på veggen hvor blaa tv er montert.
    - Hva er det? Selvlagd mdf ???

mvh

Side 48 av 144 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 88 98 108 118 128 138 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •