Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! Stemningsbilder fra dedikert TV-stue. #2853 - Side 47

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  54
Side 47 av 144 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 57 67 77 87 97 107 117 127 137 ... SisteSiste
Viser resultater 921 til 940 av 2862
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Er du sikker på jussen i dette?
    Jeg har ikke oppfattet det som at en gir fra seg rettighetene til bildet ift videre publisering andre steder. Det vil jeg i så fall være sterkt imot.
    At en gir Avforum rettigheten til å vise bildet er utvilsomt, men eierskapet kan en da ikke gi bort på denne måten!
    Ikke mistforstå, jeg er da enig med dere. Det hele er vel heller da tydeligvis litt dårlig formulert fra min side. Du gir selfølgelig ikke bort rettighetene på originalbildet ditt, men du gir tillatelse til at AVforum/minHjemmekino kan benytte det opplastede bildet videre. Hva AVforum/minHjemmekino gjør videre har jeg ingen mening om.

Sitat Opprinnelig postet av Andre Werdenskrieg
    Jeg har alle rettighetene til bildet og skal uansett stå oppført som fotograf hvis det brukes andre steder enn der jeg selv har lastet dem opp. Etter det jeg vet har jeg ikke gitt fra meg rettighetene til bildene da jeg lastet opp på hjemmekino.no som bildet er tatt fra.
    Jeg har ikke nevnt hjemmekino.no, kun minHjemmekino.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Flott bilde som var tatt med i artikkelen men det hadde lite med prosjektorer å gjøre..8-)
    Godt poeng.... :-)

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Jeg har ikke nevnt hjemmekino.no, kun minHjemmekino.
    Neida, men det er derfra Teknofil tok bildet.

Jeg kan heller ikke se at vår hjemmekino har noe med projektorer eller for den saks skyld, den artikkelen å gjøre. Artikkelforfatter forklarte att han ville vise hvordan hjemmekino og stue kunne kombineres.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    A8 ja... GRISESJALU

Er det bra vinterføre der du er nå så du får lekt deg med "V-åttern" og Quattro? Tipper det er ett passe villt moment på denne bilen samtidig som det er det råeste leketøyet.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    A8 ja... GRISESJALU

Er det bra vinterføre der du er nå så du får lekt deg med "V-åttern" og Quattro? Tipper det er ett passe villt moment på denne bilen samtidig som det er det råeste leketøyet.

Byttet til sommerdekk/felger i dag, så det er ikke rare vinteren her. Fikk såvidt testet den litt på glatta her i vinter. Får man sleng på bilen er den som en drøm å styre. Den bare flyter rundt svingene, bare man husker å gasse på litt hele tiden.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Logg deg på nrk.no og sjekk ut siste autofil. Larsen gikk amok i en Audi R8.

Kan se ut som både du og Tommy Rustad har funnet ut at det er viktig å gi gass ut av svingene . Knuste alle tidligere rekorder på Artic Raceway i Mo i Rana.

DrE

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Logg deg på nrk.no og sjekk ut siste autofil. Larsen gikk amok i en Audi R8.

Kan se ut som både du og Tommy Rustad har funnet ut at det er viktig å gi gass ut av svingene . Knuste alle tidligere rekorder på Artic Raceway i Mo i Rana.

DrE
    Oi, det høres tøft ut. Var akkurat på Audi Stockholm og sjekket ut to-tre R8-er og en splitter ny S8. For noen vanvittige biler.
    R8-en er ekstrem når du står foran den, den minner omtrent om en hai. Den ser ekstremt agressiv ut. Koster omtrent 1.3 mill SEK her, så regner med 2.5 mill i Norge?

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    A8 er en helt annen bil... En Cosworth eventuelt WRX kan komme opp i rompa mens den lukseriøse A8'a blåser ifra

Har du en sinnsykt svær bildebase med bilder av bilen DIN jeg kan godte meg med?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    A8 er en helt annen bil... En Cosworth eventuelt WRX kan komme opp i rompa mens den lukseriøse A8'a blåser ifra

Har du en sinnsykt svær bildebase med bilder av bilen DIN jeg kan godte meg med?
    A8-en blåser bra ifra den, det er ikke til å stikke under en stol.

Har ikke så mange bildene, skal ta nye skikkelige bilder så snart det passer.
    Minhembio.com - Hemma hos AndreWerdenskrieg - Vår Audi A8 4.2L

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk forresten XTZs Room Analyzer i hus i kveld. Snerten liten sak. Vet ikke når jeg får koblet den opp, dog. Mulig jeg må skaffe en billig laptop til slikt bruk.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde blåst fra EVO VI også om det ikke hadde vært for tyngden, men så er EVO VI en sportsbil også da med 0 komfor :P Denne bilen har jo ALT! GRATULERER!!!

Så anonym, umulig å se bakfra om det er A6 2.4 / 2.0 Turbo eller A8 med monster "åtter"! Vurderer ikke enderør av større kaliber? Eller skal den være så anonym og bare blåse ifra så og si ALT?

Hvis jeg noen gang skal på demo må dette være prio #1!

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde blåst fra EVO VI også om det ikke hadde vært for tyngden, men så er EVO VI en sportsbil også da med 0 komfor :P Denne bilen har jo ALT! GRATULERER!!!

Så anonym, umulig å se bakfra om det er A6 2.4 / 2.0 Turbo eller A8 med monster "åtter"! Vurderer ikke enderør av større kaliber? Eller skal den være så anonym og bare blåse ifra så og si ALT?

Hvis jeg noen gang skal på demo må dette være prio #1!
    Liker at den er "anonym". Flere som har sittet på med meg får omtrent latteranfall når gassen bare holdes i bunn. Den gir seg ikke, bare øker og øker, helt opp mot 250. Det brøler godt når turtelleren begynner å nærme seg 7000.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Liker at den er "anonym". Flere som har sittet på med meg får omtrent latteranfall når gassen bare holdes i bunn. Den gir seg ikke, bare øker og øker, helt opp mot 250. Det brøler godt når turtelleren begynner å nærme seg 7000.
    Selvfølgelig gjør du det!!!! MÅ være GRISEMORSOMT å kjøre fra alle rånerne i Stochholm(?)... Hva er KM.standen på bilen? 2002 modell?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig gjør du det!!!! MÅ være GRISEMORSOMT å kjøre fra alle rånerne i Stochholm(?)... Hva er KM.standen på bilen? 2002 modell?
    Sen 2003. Den var gått 27.000 da jeg kjøpte den fra Audi i Tyskland.
    Den tidligere eieren var en eldre herremann som brukte den frem og tilbake fra hans jobb på Audi-fabrikken. Tror ikke passasjer- og baksete var brukt noensinne.:-D

Nå kjører jeg ikke så vanvittig da, men trør jo til når det passer seg. Må jo ha det litt morsomt ...

Newcomer telecaster sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Hjertelig takk, gorg! Nå ble jeg stolt! Jeg har en god læremester: min kone:
    www.martinepetra.com
    hallo!
    Med fare for å hijacke denne tråden inn i feil retning, alle som er glade i gode bilder MÅ ta seg en tur innom martine petra siden, sinnsykt flotte bilder!!!!
    (fra en fotograf til en annen )

STOR KUNST !!

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stillig bil du har, AndreWerdenskrieg. Kan tenke meg den er "deilig" å kjøre.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av telecaster
    hallo!
    Med fare for å hijacke denne tråden inn i feil retning, alle som er glade i gode bilder MÅ ta seg en tur innom martine petra siden, sinnsykt flotte bilder!!!!

STOR KUNST !!
    Nå ble min kjære kone meget glad og sier tusen takk!:-D

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    Stillig bil du har, AndreWerdenskrieg. Kan tenke meg den er "deilig" å kjøre.
    Heldigvis er prisene helt annerledes her borte, så vi faktisk kan være så priviligerte å eie en slik bil. For oss som kjører fra Stockholm til Oslo og sørlandet er det meget viktig for oss med en sprek, sikker og komfortabel bil.
    Og ja, selv etter en tur fra Stockholm til Sørlandet er jeg ikke lei av å kjøre når vi kommer frem. Det burde si det meste.:-D

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lekker stand på bilen da... Litt kjørt på autobahn selvfølgelig, men litt landevei skader da ikke

Har en stygg aning om en pris jeg er ganske sikker på... Men regner med du vill holde dette privat

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av telecaster
    hallo!

STOR KUNST !!
    Enig. Imponerende kunst!

Side 47 av 144 FørsteFørste ... 7 17 27 37 43 44 45 46 47 48 49 50 51 57 67 77 87 97 107 117 127 137 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •