Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! Stemningsbilder fra dedikert TV-stue. #2853 - Side 46

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  54
Side 46 av 143 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 86 96 106 116 126 136 ... SisteSiste
Viser resultater 901 til 920 av 2858
    Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tok et prøvebilde i dag av den nye senteren. Kommer til å skiftet ut alle bildene i profilen som inneholder de komponentene jeg har solgt. Det nye utstyret skal dokumenteres og legges ut. Har fått fotostativ nå, så jeg skal legge endel arbeid i dem. Skal gjøre dette så fort tiden strekker til.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er lekkert Fortsatt like fornøyd med OMD-5?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Dette er lekkert Fortsatt like fornøyd med OMD-5?
    Tackar!
    Har ikke OMD-5 men en noe billigere modell som heter Omnisat V2.
    Er jeg fremdeles fornøyd med disse? Ja, så absolutt. Det var virkelig det som manglet i kinoen.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ååh...jeg var sikker på du hadde OMD-5...Dette ble jo straks mer interessant, iallefall prismessig Når disse spiller så bra som du beskriver må de jo være et kupp til prisen?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ååh...jeg var sikker på du hadde OMD-5...Dette ble jo straks mer interessant, iallefall prismessig Når disse spiller så bra som du beskriver må de jo være et kupp til prisen?
    Hvis du har muligheten så bør du teste dem ut. Jeg synes ihvertfall de tilfører masse i vår stuekino.

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Savner enda bilder av Omnisat

Utrolig fett bilde! Skal sies at du er flink å fotografere

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Savner enda bilder av Omnisat

Utrolig fett bilde! Skal sies at du er flink å fotografere
    Hjertelig takk, gorg! Nå ble jeg stolt! Jeg har en god læremester: min kone:
    www.martinepetra.com
    Bilder av Omnisat kommer, det var som nevnt bare et testbilde i dag.
    Venter på det rette dagslyset for fine stemningsbilder av dem.:smile:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer det sterkt! Skal sjekke litt priser til uka...kan nok bli et bra supplement bak det.

Veldig veldig flott side læremesteren din har

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Hjertelig takk, gorg! Nå ble jeg stolt! Jeg har en god læremester: min kone:
    www.martinepetra.com
    Bilder av Omnisat kommer, det var som nevnt bare et testbilde i dag.
    Venter på det rette dagslyset for fine stemningsbilder av dem.:smile:
    Bare hyggelig!

Slet lenge med å få noe som helst lys inn i stua når jeg skulle oppdatere minhjemmekino, da vi har hatt mørketid i det siste her oppe i nord.

Håper jeg noen gang kan lære meg noe det du og eks Akto får til av foto, men må nesten vente til jeg kjøper meg ett ordentlig kamera før jeg kan ta kurs etc.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer det sterkt! Skal sjekke litt priser til uka...kan nok bli et bra supplement bak det.

Veldig veldig flott side læremesteren din har
    Har du ikke muligheter til surroundhøyttalerne på sideveggene og sitter veldig nærme bakveggen, er slike omniplolare- eller biploare høyttalere nesten et must for å få skikkelig lyd bak.

Min kone takker så mye!

Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Bare hyggelig!

Slet lenge med å få noe som helst lys inn i stua når jeg skulle oppdatere minhjemmekino, da vi har hatt mørketid i det siste her oppe i nord.

Håper jeg noen gang kan lære meg noe det du og eks Akto får til av foto, men må nesten vente til jeg kjøper meg ett ordentlig kamera før jeg kan ta kurs etc.
    Jeg liker best å ta bilder på kvelden, for da kan jeg justere lyset selv og bruke lang lukketid, noe som skaper mere stemning i bildene.
    Nå er Akto en laaaangt bedre fotograf enn meg, men bevares: takk!
    Lykke til!

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble ganske overrasket og en smule provosert da jeg ble gjort oppmerksom på denne artikkelen;
    De beste, billige HD-projektorene: Galaktiske HD-bilder til budsjettpris - teknofil.no

Vil man bruke slike (rettighetsbeskyttede og private) bilder, så synes jeg man skal spørre først.
    Har ingenting i mot at bildet blir brukt i artikkelen, jeg vil bare bli kontaktet først.
    Har nå vært i kontakt med artikkelforfatteren og alt er ordnet opp i på en hyggelig måte.

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble ganske overrasket og en smule provosert da jeg ble gjort oppmerksom på denne artikkelen;
    De beste, billige HD-projektorene: Galaktiske HD-bilder til budsjettpris - teknofil.no

Vil man bruke slike (rettighetsbeskyttede og private) bilder, så synes jeg man skal spørre først.
    Har ingenting i mot at bildet blir brukt i artikkelen, jeg vil bare bli kontaktet først.
    Har nå vært i kontakt med artikkelforfatteren og alt er ordnet opp i på en hyggelig måte.
    Ta det som et hyggelig kompliment ! Men hadde det vært mitt bilde hadde jeg sendt en faktura! :twisted: Loven klar, avisene synder - fotografi.no

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er et flott kompliment Men man bør spørre..helt enig!

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    Ta det som et hyggelig kompliment ! Men hadde det vært mitt bilde hadde jeg sendt en faktura! :twisted: Loven klar, avisene synder - fotografi.no
    Joda, jeg synes det er meget hyggelig at vår kino er interessant nok til å brukes i en artikkel og tar det selvsagt som et kompliment. Irritasjonsmomentet var midlertid å ikke bli spurt først. Flere jeg kjenner hadde nok sendt en heller kraftig regning. Uansett, det ordnet opp i og artikkelforfatter svarte meg meget hyggelig og høflig, så jeg ser selvsagt saken som avsluttet.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dersom bildet er hentet fra minHjemmekino, så har du (ved å laste opp bildet der) gitt fra deg rettighetene til dette på det tidspunktet. Det kommer opp et punkt om dette når du legger inn bilder i profilen din. Men du gir jo fra deg rettighetene til AVforum/minHjemmekino, og ikke en tredjeperson vil jeg tro.

Men jeg skjønner deg, og ville selv også gjerne ha blitt spurt først.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Dersom bildet er hentet fra minHjemmekino, så har du (ved å laste opp bildet der) gitt fra deg rettighetene til dette på det tidspunktet. Det kommer opp et punkt om dette når du legger inn bilder i profilen din. Men du gir jo fra deg rettighetene til AVforum/minHjemmekino, og ikke en tredjeperson vil jeg tro.

Jeg har alle rettighetene til bildet og skal uansett stå oppført som fotograf hvis det brukes andre steder enn der jeg selv har lastet dem opp. Etter det jeg vet har jeg ikke gitt fra meg rettighetene til bildene da jeg lastet opp på hjemmekino.no som bildet er tatt fra.

Da jeg lastet opp bildene her på AVforum ga jeg bort rettighetene til å bruke nettopp det eksemplaret av bildet som er lastet opp her på AVforum og som nå er merket med et vannmerke (www.minhjemmekino.no).
    Jeg har da altså gitt AVforum tillatelse til å bruke bildet slik de føler for.
    Jeg sitter allikevel som rettighetsinnehaver til mine egne bilder, det kan ingen ta ifra meg.
    En god venn av oss fra USA (Untitled Document) har tatt bilder av black metal-miljøet i Norge og bildene hans brukes flittig av disse bandene på diverse nettsider. Han sitter allikevel på rettighetene til disse bildene og når Dagbladet titt og ofte bruker disse bildene uten å spørre først, sender han dem regninger på dette.

Jeg er uansett ferdig med saken, men det er jo artig å diskutere dette.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield

Er du sikker på jussen i dette?
    Jeg har ikke oppfattet det som at en gir fra seg rettighetene til bildet ift videre publisering andre steder. Det vil jeg i så fall være sterkt imot.
    At en gir Avforum rettigheten til å vise bildet er utvilsomt, men eierskapet kan en da ikke gi bort på denne måten!

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Er du sikker på jussen i dette?
    Jeg har ikke oppfattet det som at en gir fra seg rettighetene til bildet ift videre publisering andre steder. Det vil jeg i så fall være sterkt imot.
    At en gir Avforum rettigheten til å vise bildet er utvilsomt, men eierskapet kan en da ikke gi bort på denne måten!
    Jeg er veldig sikker i min sak som jeg har beskrevet i posten ovenfor.
    Man gir ikke bort rettighetene til bildet, man gir tillatelse til AVforum slik at de kan bruke det.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,978
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    teknofil er jo beryktet i hele bransjen for å stjele villt og uhemmet. Det er jo bare å se på denne såkalte "testen". Alt er stjålet fra andre blader. At de stjeler bilder fra nettsteder kommer derfor ikke som noen overraskelse. Send mail til Lygren så kan han ta de steg som kreves mot teknofil.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott bilde som var tatt med i artikkelen men det hadde lite med prosjektorer å gjøre..8-)

Side 46 av 143 FørsteFørste ... 6 16 26 36 42 43 44 45 46 47 48 49 50 56 66 76 86 96 106 116 126 136 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •