Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! Stemningsbilder fra dedikert TV-stue. #2853 - Side 43

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  54
Side 43 av 143 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 83 93 103 113 123 133 ... SisteSiste
Viser resultater 841 til 860 av 2858
    Newcomer Adyton sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Litt OT: Ref påvirkning

Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Miragene ser jo dritlekre ut! Må jo si at designet på de passer meget bra inn i den allerede superlekre stua deres Begynner faktisk å vurdere de selv til kinoen...hvordan man blir påvirket av dette forumet..hmmm
    Jeg digget også disse høyttalerene fra jeg så dem første gang i Wd's kino, så nå har jeg faktisk bestilt et par i rosewood :-)

Lytteinntrykk postes så snart de er ankommet og hengt i taket.

Man er egentlig forsvarsløs, oppgraderingssyken kommer i stadig nye og uventede varianter :-) :-)

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,343
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adyton
    Jeg digget også disse høyttalerene fra jeg så dem første gang i Wd's kino, så nå har jeg faktisk bestilt et par i rosewood :-)

Man er egentlig forsvarsløs, oppgraderingssyken kommer i stadig nye og uventede varianter :-) :-)
    Post gjerne dine inntrykk i denne tråden også, er meget interessert i dette.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adyton

Hvor bestilte du dem fra?
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer Adyton sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking De ble bestilt

Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Hvor bestilte du dem fra?
    gjennom Øvstebø Audio og Videohandel - Hjem

Vi må støtte det lokale næringsliv og gode initiativ ;-)

PS: Levring allerede mandag - fk :-) !!!! :-)

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkuratt nå er jeg fryktelig glad jeg er ferdig med å pusse opp! Hadde jeg ikke vært det hadde lommeboka mi blødd hardt etter å ha bestil 4 stk Mirage OMD-5 i Rosewood... Syntes det var en genial bakhøytaler og hadde gjort seg hjemme - da hadde det blitt 7.1 her hjemme.

Men noe skade har denne tråden gitt meg uansett - vurderer faktisk å skaffe meg en center til å passere bak og få 6.1 oppsett.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,343
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Akkuratt nå er jeg fryktelig glad jeg er ferdig med å pusse opp! Hadde jeg ikke vært det hadde lommeboka mi blødd hardt etter å ha bestil 4 stk Mirage OMD-5 i Rosewood... Syntes det var en genial bakhøytaler og hadde gjort seg hjemme - da hadde det blitt 7.1 her hjemme.

Men noe skade har denne tråden gitt meg uansett - vurderer faktisk å skaffe meg en center til å passere bak og få 6.1 oppsett.
    Godt å se tråden engasjerer!

OMD-5 blir for dyr for mitt nåvärende budsjett (som egentlig er 0,-). Har avertert mine Infinity Cascade Model 5 til salgs + noe smågreier. Har også sendt mail om inbytte av min Krell Showcase, Parasound Halo A23 så får vi se om jeg får noe tilslag.:???:

Kommer uansett til å handle meg omnipolare Mirage relativt kjapt.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sub amp1

Blir ikke helt klok på hvor tilkoblingene på denne er. Er de under når den plasseres slik du har gjort? Da er man vel avhengig av å ha føtter på får å kunne få koblet til strømkabel og rca-kabel? Kan man da se kablene under forsterkeren dersom man ser den rett foranifra?

Mvh Nordbø

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,343
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nordbø
    Blir ikke helt klok på hvor tilkoblingene på denne er. Er de under når den plasseres slik du har gjort? Da er man vel avhengig av å ha føtter på får å kunne få koblet til strømkabel og rca-kabel? Kan man da se kablene under forsterkeren dersom man ser den rett foranifra?

Mvh Nordbø
    Det fölger med gummifötter som man kan klistre på.
    Selv har jeg et ekstra par fötter på for at den skal bli höyere og få litt mere kjöling. Forsterkeren er nedfelt i kabinettet, så det er endel plass under der. Jeg velger å ha det slik forelöpig til alt er kalibrert ferdig. Da flytter jeg den inn i racket og den vil da väre skjult bak DVD-boksene, slik HDTV-tuneren, PMEQ-en og strömfilteret er nå.
    Normalt sett er ikke kablene synlige, men böyer man seg ned på huk kan man se dem fra noen vinkler. Kablene er under, det stemmer.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,343
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg lagt ut bakhøyttalerne, senter, SVS-elementer og gammelt høyttalersett til salgs.
    Hvis Oslo-turen går greit har jeg med en sak på 27 kg som skal inn i oppsettet. Jeg må nok finne på en smart løsning for å få plassert denne bra nok, men dette blir morro!
    Nye bakhøyttalere bestilles ikke før jeg får solgt Cascadene.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Da har jeg lagt ut bakhøyttalerne, senter, SVS-elementer og gammelt høyttalersett til salgs.
    Hvis Oslo-turen går greit har jeg med en sak på 27 kg som skal inn i oppsettet. Jeg må nok finne på en smart løsning for å få plassert denne bra nok, men dette blir morro!
    Nye bakhøyttalere bestilles ikke før jeg får solgt Cascadene.
    Hva slags bakhøytalere er det snakk om å kjøpe?

27 kg's sak? Ja det kan være mangt! Ingen hint? :-D

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,343
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Hva slags bakhøytalere er det snakk om å kjøpe?

27 kg's sak? Ja det kan være mangt! Ingen hint? :-D
    Skal ha omnipolare bakhøyttalere. Sitter så nærme bakveggen at Cascadene nesten stikker ut foran meg. Jeg har også en vegg på venstre side som gjør at jeg hører den ene bakhøyttaleren bedre enn den andre uansett hvordn jeg justerer den.
    Med en bakhøyttaler som sprer lyden 360 grader, tipper jeg alt vil falle på plass.
    Jeg går for Mirage Omnisat V2, vil jeg tro.

Det er en senterhøyttaler på 26,5 kg. Regner med å ha den koblet opp i stua på søndag.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en senterhøyttaler på 26,5 kg. Regner med å ha den koblet opp i stua på søndag.
    Nå begynner det å likne på noe...

Spennende å høre intrykkene dine! Senter er det viktigste av det viktige i front...

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,343
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Nå begynner det å likne på noe...

Spennende å høre intrykkene dine! Senter er det viktigste av det viktige i front...
    Skal ikke være sen med å innrømme at tanken på dette opptar dagene for tiden. Gleder meg noe vanvittig. Det blir veldig artig å høre forskjellen fra Cascadene (som faktisk har elementer som tilsvarer 2 x 8").

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virkelig fart på sakene her nå :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,343
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virkelig fart på sakene her nå :-D
    Ved juletider tenkte jeg at nå blir det ikke flere oppgraderinger på en stund ...
    Ny fronthøyttalere, nye suber, nye bakhøyttalere, ny senter.
    Er vanvittig fornøyd med frontene og subene, håper bakhøyttalere og senter imponerer like mye.
    Må bare finne ut en bra løsning på plassering av senteren. Det er viktig at det fremdeles ser bra ut.
    Er spent. Sitter å ser ut av vinduet mens jeg tapper fingrene utålmodig.
    Neida, så ille er det ikke, men tenker mye på det.
    Kan bare tenke hvor spent Henning måtte være før badekarsenteren og koloss-høyttalerne kom i hus. Eller Z11 og Utopia Center hos deg, Einar.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,059
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ved juletider tenkte jeg at nå blir det ikke flere oppgraderinger på en stund ....
    Det tenkte jeg også........

Kan bare tenke hvor spent Henning måtte være før badekarsenteren og koloss-høyttalerne kom i hus. Eller Z11 og Utopia Center hos deg, Einar.
    Likevel er det lenge siden jeg har vært så spent som før Ayon Typhon kom i hus på lørdag......... Kunne virkelig et par rørblokker i overkommelig prisklasse handtere Gradientene.........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,343
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tenkte jeg også........

Likevel er det lenge siden jeg har vært så spent som før Ayon Typhon kom i hus på lørdag......... Kunne virkelig et par rørblokker i overkommelig prisklasse handtere Gradientene.........
    Haha, ingen skal ihvertfall komme her og si at vi ikke har det gøy!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en fin tid med spenningen og enda bedre blir det når forventingene blir innfridd.... Jeg har fortsatt enZ11 i magen men har ikke nevnt det for Å enda...

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,343
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henning
    Det er en fin tid med spenningen og enda bedre blir det når forventingene blir innfridd.... Jeg har fortsatt enZ11 i magen men har ikke nevnt det for Å enda...
    Hehe, har ikke akkurat fått Z11 ut av tankene jeg heller ...:-?
    Venter nok til jeg kan få en slik brukt, selv om jeg nok må knive litt for en slik. Foreløpig skal jeg se hvor bra jeg kan få Krellen til å spille. Føler jeg er på riktig spor.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Swans kanskje?

En ting er i allefall sikkert når det kommer til senter-høyttalere......."Size does matter!"

Side 43 av 143 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 83 93 103 113 123 133 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •