Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! Stemningsbilder fra dedikert TV-stue. #2853 - Side 38

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  54
Side 38 av 144 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 ... SisteSiste
Viser resultater 741 til 760 av 2862
    Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Måtte smile av PIXEl her om dagen; han våknet midt på natten, gikk ut i stuen og beundret sine nye ML elektrostater, for så gå å legge seg igjen:-)

Eierglede er en fin ting:-)

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha et skikkelig løft i lyden, så ville jeg heller vurdert nye høyttalere. Du sitter jo med knall god elektronikk på middels høyttalere (beklager ærligheten). Men skjønner at en Yamaha receiver kan friste med sine mange funksjoner.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HansMarius
    Måtte smile av PIXEl her om dagen; han våknet midt på natten, gikk ut i stuen og beundret sine nye ML elektrostater, for så gå å legge seg igjen:-)

Eierglede er en fin ting:-)
    Haha, minner om når jeg fikk Krell i hus.

Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Skal du ha et skikkelig løft i lyden, så ville jeg heller vurdert nye høyttalere. Du sitter jo med knall god elektronikk på middels høyttalere (beklager ærligheten). Men skjønner at en Yamaha receiver kan friste med sine mange funksjoner.
    Ærlighet setter jeg stor pris på, så det er absolutt ingenting å beklage.
    Cascadene er undervurdert, bare så det er sagt. De spiller meget bra, men selvsagt er det begrenset hvor bra de kan være til musikk når de er montert på veggen.

På sikt blir nok Cascadene brukt som presence-høyttalere og da er jeg rimelig sikker på at det blir XTZ 99.26 med SEAS-elementer og bånddiskant som hovedhøyttalere. Lavt priset høyttalere som spiller meget bra. Hørte dem på hifi-mässan i fjor og ble meget imponert. Et av fire rom som imponerte meg skikkelig den gang.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Riktig prioritert AW. Smør deg med tolmodighet og god lyd, utvalget av HD matriale er fortsatt begrenset og teknologien er fortsatt i startfasen.
    Til høsten eller i utover 2009 vil utvalget av integrerte forsterkere og processorer være langt større, mange av barnesykdommene vil sikkert også være luket ut, da kan du sette inn støtet.
    Jeg synes du har et flott anlegg som du har og er sikker på at det er vanskelig å få kurvene WAF og god lyd til å møtes noe særlig bedre enn i din stue.
    Jeg er dog veldig interesert i å vite om du har prøvd eller vurderer å prøve en fathom eller DD12 eller 15 i oppettet ditt?

Kim

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Riktig prioritert AW. Smør deg med tolmodighet og god lyd, utvalget av HD matriale er fortsatt begrenset og teknologien er fortsatt i startfasen.
    Til høsten eller i utover 2009 vil utvalget av integrerte forsterkere og processorer være langt større, mange av barnesykdommene vil sikkert også være luket ut, da kan du sette inn støtet.
    Jeg synes du har et flott anlegg som du har og er sikker på at det er vanskelig å få kurvene WAF og god lyd til å møtes noe særlig bedre enn i din stue.
    Jeg er dog veldig interesert i å vite om du har prøvd eller vurderer å prøve en fathom eller DD12 eller 15 i oppettet ditt?

Kim
    Hei Wotg og takk for hyggelige og varmende ord!
    Etter noen år med denne interessen har jeg funnet ut at det ikke er noe poeng i å forhaste seg, for rundt hjørnet er et enda bedre produkt.:-D

Angående Fathom eller DD12, så har jeg aldri prøvd eller vurdert det i mitt oppsett. Grunnen er at da vi lagde plasmaveggen og racket tenkte vi ikke på subwoofer i det hele tatt. Jeg hadde en tynn jallasub fra Eltax med innebygget surroundforsterker som passet bra i hjørnet. Lite visste jeg at interessen skulle ta et slik tak. Da det gikk oppp for meg at jeg måtte ha større dedikerte subwoofere måtte jeg virkelig legge meg i selen for å finne noen som kunne få plass hos oss. XTZ99W12S har elementet på siden og er eneste subwoofer jeg har funnet som er smal nok og har et design jeg kan fordra. Nå kommer riktignok XTZ med en ny 10" med SEAS elementet i front som jeg mest sannsynlig kjøper inn.
    Fathom eller DD12 passer liksom ikke inn i oppsettet heller. Dumt, siden jeg gjerne skulle hatt et par slike eminente subwoofere. De er også- i mine øyne vanvittig dyre.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dyr men pen, og ekstremt bra ytelse :-D

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo OK, Fathom hadde passet meget bra inn. Damn, altfor dyr og bred.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry mac, dette er Gotham som er enda syv hakk dyrere Poenget var kun at den er stilig.
    Hadde til og med passet fint med en liten XTC oppå.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XTZ, ikke XTC.;-)

Fathom er slik Henning har kjøpt, fant jeg ut. Råe subber det også. Gotham-suben ser vanvittig bra ut.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at to slike passive subwoofere pluss en ekstern forsterker blir å höre i mitt oppsett etterhvert. Subene heter XTZ 99W10.17 P og har et 10" SEAS-element. XTZ 99.26-höyttalerne på toppen frister også.

Denne vil jeg läre mere om:
    XTZ | Room Analyzer

Bildene er tatt av Eliot fra fantastiske Euphonia Audioforum (Powered by Invision Power Board)

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den XTZ (ikke C ops: ) ser veldig lekker ut, og prisen er jo helt sikkert MYE bedre.

Fant et bilde til av Gotham som viser en "ganske" blank pianolakk

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Da har jeg bestilt en morsom liten sak til min PS3:

En USB-IR-brikke som gjør at jeg kan styre PS3 med min Harmony 1000.
    Eclectic Gadgets and Fun Technology
    Hvordan bestilte du denne? Jeg var inne på siden nå og fikk ikke fylt ut nok data i registreringen. Så ikke ut som de sendte internasjonalt

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Hvordan bestilte du denne? Jeg var inne på siden nå og fikk ikke fylt ut nok data i registreringen. Så ikke ut som de sendte internasjonalt
    Det står forklart på siden:
    "International Orders
    Due to the many repeated emails asking if I ship internationally, I thought maybe I'd give this section a little more eye catching header. What do you think? Anyway, please use this address for billing and shipping: 123 International Order, New York, NY 10016. Please provide your shipping address in the special instructions area at checkout. Please use commas to delimit each line in the address. This will help me get the label correctly formatted since this information shows up only as a single line in my order system. Many thanks in advance for your patience in using my sorry ass ordering system."

;-)

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah.. Takk :-D
    Ikke helt enkelt, men mulig altså. De har foresten fått en modell som har on/off via IR også nå. Forsto det som du har den uten?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Ah.. Takk :-D
    Ikke helt enkelt, men mulig altså. De har foresten fått en modell som har on/off via IR også nå. Forsto det som du har den uten?
    Det er egentlig meget enkelt. Man skriver bare inn den adressen han oppgir, så fyller du inn din egen adresse i et eget felt senere i bestillingen. Jeg tror jeg fikk min etter et par uker, jeg bestilte jo i jula.
    Jeg valgte den uten, jeg har ikke bruk for å slå av og på.
    Jeg lar alltid min PS3 stå på Folding@Home og slår den sjeldent av. Jeg må uansett bort dit for å slå på TV og forsterkere.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Jeg må uansett bort dit for å slå på TV og forsterkere.
    Fint med trim

Jeg vil uansett ha alt på fjernkontroll, og på en fjernkontroll.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den PS3-saken var jo genial. Plutselig har PS3 blitt enda bedre. 35$ burde ta den rett under 200kr grensen også, dvs om de ikke spleiser frakt inn i den prisen.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Den PS3-saken var jo genial. Plutselig har PS3 blitt enda bedre. 35$ burde ta den rett under 200kr grensen også, dvs om de ikke spleiser frakt inn i den prisen.
    Helt enig, godt å slippe spillkontrollene eller bluetooth-enheten.
    Frakt er inkludert i prisen.
    Man legger ikke merke til den heller siden den er i tilsynelatende samme material og farge som PS3-en.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SW: tror du den vil fungere med en annen type Harmony?
    Tror jeg har 550

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AW: tror du den vil fungere med en annen type Harmony?
    Tror jeg har 550 - litt kjedelig sak, men har egentlig aldri brukt den noe.

Side 38 av 144 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 58 68 78 88 98 108 118 128 138 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •