Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! Stemningsbilder fra dedikert TV-stue. #2853 - Side 29

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  54
Side 29 av 143 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 ... SisteSiste
Viser resultater 561 til 580 av 2858
    Intermediate Tony Soprano sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    A8 har vært drømmebil siden første utgave. sportsbil, familiebil, sommerbil,vinterbil..den har det meste.

Det er ikke singelframe, det blir for dyrt med '06(?) modell.
    Uansett, den vi har holdt av har ikke gått mere enn 25.000, så den er praktisk talt ny, men ikke singelframe.
    Anyway,kanonflotte biler dette. Hadde en stund A8 2000 modell 2.5 TDI Quattro (gml modell med facelift ) A8 brukt gir deg mye for pengene uten tvil !

25000 Tkm er jo for ny bil å regne !

Selv må jeg slite med en gammel 2000 modell BMW 520 IA Touring(men med beige skinn må vite....)
    1997 Modell BMW Z3 på fine dager :-D !

Ikke bare nøyer du deg med ett av forumets flotteste hjemmekino,du måtte jo selvfølgelig kjøpe en av drømmebilene mine også :-D !

Noen indikasjoner på når vi kan vente oss normale avgifter her på berget......Anyone ?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tony Soprano
    Anyway,kanonflotte biler dette. Hadde en stund A8 2000 modell 2.5 TDI Quattro (gml modell med facelift ) A8 brukt gir deg mye for pengene uten tvil !

25000 Tkm er jo for ny bil å regne !

Selv må jeg slite med en gammel 2000 modell BMW 520 IA Touring(men med beige skinn må vite....)
    1997 Modell BMW Z3 på fine dager :-D !

Ikke bare nøyer du deg med ett av forumets flotteste hjemmekino,du måtte jo selvfølgelig kjøpe en av drømmebilene mine også :-D !

Noen indikasjoner på når vi kan vente oss normale avgifter her på berget......Anyone ?
    Takk så mye!
    Gamle modellen er også kjempefin, vurderte lenge en slik.
    2 BMW'er er jo ikke å forakte det heller.:-D

Angående avgifter....flytt til Sverige og importer avgiftsfritt fra Tyskland.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk så mye!
    Gamle modellen er også kjempefin, vurderte lenge en slik.
    2 BMW'er er jo ikke å forakte det heller.:-D

Angående avgifter....flytt til Sverige og importer avgiftsfritt fra Tyskland.
    Jepp,nå er det bare å pakke sammen å komme seg over grensen !

M3,M5,S8,Range Rover Sport, you name it.....Beware søta bror,her kommer jeg !

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er drømmebilen kjøpt og betalt. Allright!
    Den blir levert neste helg, ser frem til det.

Ellers skulle vi i dag få resten av møblene vi bestilte i mars.
    Det viste seg at den ene utesofaen hadde de bestilt i feil farge, noe som er irriterende når man venter så lenge på noe.

På en annen side så ble den ikke levert heller...

Av alle tingene vi bestilte, så sitter vi igjen med tre små utebord. Resten ble enten ikke levert eller så sendte jeg dem tilbake fordi de var feil på dem. Tre bord...etter nesten fire måneders venting. Nice...

Skal uansett ikke klage da det tross alt bare er et luksusproblem, men firmaet bør få seg en smekk.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med en av,om ikke verdens flotteste personbil !

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med en av,om ikke verdens flotteste personbil !

Takker så mye!
    Nå gleder jeg meg til ferie!

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med ny bil Andre! Nygift, ny bil og ferie på gang... Det er vel glade dager i casa "werdenskrieg" om dagen

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny bil Har kjørt en S6 med den motoren (blodchippet og 2" eksos) dødsmorsom bil med verdens råeste lyd. Anbefaler absolutt 2" eksos

Du må foresten finne deg en skikkelig leverandør av møbler. Høres jo ut som bare krøll hele veien.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Grattis med ny bil Andre! Nygift, ny bil og ferie på gang... Det er vel glade dager i casa "werdenskrieg" om dagen :wink:
    Takk så mye! Joda, det er bare glade dager her. Har det fantastisk morsomt og godt for tiden.
    Nå er det to uker igjen, så drar vi på 6-ukers ferie for å besöke venner og familie i Norge, noe jeg virkelig ser frem til.:-D

Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Gratulerer med ny bil Har kjørt en S6 med den motoren (blodchippet og 2" eksos) dødsmorsom bil med verdens råeste lyd. Anbefaler absolutt 2" eksos

Du må foresten finne deg en skikkelig leverandør av møbler. Høres jo ut som bare krøll hele veien.
    Hjertelig takk!
    Har faktisk ikke kjört större Audi enn A4, så dette blir spennende.
    Jeg vet at A8'en er raskere enn min kamerats '91 Porsche 968.
    Dröyt. Har hört lyden i en A8 og man hörer at det er en V8 ihvertfall.

Möblene....kan ikke å la slikt ödelegge dagene.
    Vi får uansett en grei kompensasjon og de leverer nye möbler til uka igjen.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vårt nye familiemedlem:

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,075
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vårt nye familiemedlem:
    Lookin' good!

Det er alltid et spørsmål om man gidder ta en forbikjøring på en bil med såpass brei og eksosrørbefengt hekk :-D

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke noe problem med å legge snuten på min BMW i hekken på Audi jeg i hvertfall..:-D

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Motoren klarer å flytte den 2 tonn tunge Audi'en fra 0 - 100 på 6.3 sekunder, så vi har krefter så det holder. Får den til helgen, så vi gleder oss utrolig nå.
    Surround i bil har jeg aldri hört för, så det blir spennende å teste Bose-anlegget. I et svensk motorblad testet de både B&O og Bose-anleggene som kan fåes til A8 og Bose kom best ut i den testen. Ankepunktet til B&O-anlegget til 70.000 var at pga at det var så utrolig detajlert ble det mere slitsomt enn Bose-anlegget til 16.000 på lengre turer. Om 350 watt i bil er mye eller lite vet jeg svärt lite om, men med subwoofere og greier er det nok mer enn bra nok for oss. Personlig ville jeg heller hatt detaljert lyd fra B&O, men jeg skal absolutt ikke klage.:-D

Individuell AC til alle alle setene (2+2) tror jeg også vil väre et positiv tilskudd, spesielt fremme.
    Jeg regner med vi smeller på noen 19" relativt raskt, da i form av originale Audi-felger. Er kommet i den alderen at jeg foretrekker bilene relativt originale.

Det blir også artig å se hva slags kvalitet det er på TV'en. Har ikke så stor tro på at det blir som hjemme i stuen, men regner heller ikke med å bruke den så mye. GPS'en derimot, den kommer nok til å bli brukt endel.

Har ikke eiet en bil på nesten 15 år, så dette blir helt utrolig morsomt. Har betalt garasje i over to år nå, så det er på tide at vi bruker den til noe annet enn leiebiler.

Tilbake til hjemmekinoen:
    I helgen så vi Apocalypto på Blu-ray.
    Her snakker vi bra bildekvalitet! Både min kone og jeg ble meget imponert.
    Både filmen, skuespillerne, kulissene, locations, lyd & bilde var av meget höy kvalitet.
    Referansemateriale!

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanonflott bil !

Men forstår att ett hjulskifte er "nødvendig" så litt trist ut med avbildet hjulpakke.
    Enig med deg att orginalt på en sånn type bil er penest.Renger med att du vet att Audi leverer 20" orginale også til A8.....Og att Replica hjul er å få kjøpt til en brøkdel av pris som forhandler tar...
    Har hatt BOSE i Audi før og kunne ikke klage på lydkvalitet der !

Apocalypto var en kanonfilm,en av topp ti hittil i år,gleder meg til å få sett denne i HD kvalitet

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,342
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanonflott bil !

Men forstår att ett hjulskifte er "nødvendig" så litt trist ut med avbildet hjulpakke.
    Enig med deg att orginalt på en sånn type bil er penest.Renger med att du vet att Audi leverer 20" orginale også til A8.....Og att Replica hjul er å få kjøpt til en brøkdel av pris som forhandler tar...
    Har hatt BOSE i Audi før og kunne ikke klage på lydkvalitet der !

Apocalypto var en kanonfilm,en av topp ti hittil i år,gleder meg til å få sett denne i HD kvalitet
    Takk, takk! Beige perlemor metallic er ikke den vanligste fargen på disse, så jeg föler vi har fått en meget spesiell bil.

Vet om 20" men 19" er enklest å få tak i her. Har allerede sett meg ut noen replica-felger til en ok pris.
    Helt enig angående Apocalypto.:-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,057
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny bil Andre. Utrolig lekker og kun en våt drøm for oss som betaler norske avgifter........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med nybil! Nå er jeg ikke bare litt misunnelig engang :twisted:

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Gratulerer med ny bil Andre. Utrolig lekker og kun en våt drøm for oss som betaler norske avgifter........
    apropo dette. Hvor mye kom doningen på i tyske mark?

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,075
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Har ikke noe problem med å legge snuten på min BMW i hekken på Audi jeg i hvertfall..:-D
    Nei, det er jo kjekt å kjøre bak ordentlige biler

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,093
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott bil ! Eneste som er galt, er at den har tomatgir.. Men men, det er jo helt vanlig på så store biler. Få på 20", så blir den skikkelig fin :-D

Side 29 av 143 FørsteFørste ... 9 19 25 26 27 28 29 30 31 32 33 39 49 59 69 79 89 99 109 119 129 139 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •