Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! Stemningsbilder fra dedikert TV-stue. #2853 - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  54
Side 22 av 144 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 2862
    Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,077
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    WAF nivå: høyt
    Stereo: Krell
    Bil:

jaja, dere vet det godt. Det er bare èn bil som duger her. Lexus IS200. I rest my case :-D

DrE

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så vidt jeg har skjønt på AndreWerdenskrieg har han muligens noe spennende på gang når det gjelder bil....

Om planene kommer i mål, så må du poste noen bilder Øivind. :-D

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,077
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I tillegg til å ha en helsikkes bra hjemmekino og stadige interessante oppdateringer så er han en skikkelig jækel til å gi teasere slik at man lurer på hva som kommer til å skje neste.

Dersom bilen blir like rå som utstyret i stua, så lover det jo godt for Sørlandsturene til her og fru andre verdenskrig :-D

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

En kamerat som har drevet med bilimport i over 20 år reiser nå ned til Tyskland for å se på en bil vi har i tankene. Er den like bra som den ser ut på bildene, får vi en bil som faktisk kostet bare noen få tusen under millionen i Tyskland i 2003. Bilen har bare hatt én eier (en eldre mann) og har gått ca 50.000. Man trenger fingeravtrykket for å starte den og den er utstyrt med en V8.:-D
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilder og konkret modell takk :-D

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Bilder og konkret modell takk :-D
    Når jeg vet litt mere hvordan det går...:-D
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,077
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det en slags buss?

Muligens en Brabus?

Andre jeg kommer på: Audi A8/S8, Audi Nuvolari Quattro, hmm V8 sa du?

Du går vel ikke å sikler på en Chrysler 300 med V8 Hemi?

Nei, skal du cruise Sørlandet fra Sverige, så tipper jeg A8 eller S8. S8 er jo en "film-bil" også, så det passer jo hjemmekinoen. Har du bestilt Ronin på HD/BR?

DrE

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er Pioneer 508XD bestilt!

Mange tøffe biler du nevner der, DrErling.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Da er Pioneer 508XD bestilt!
    Steike, skal si du er i oppgraderingsmodus om dagen! Gratulerer... Er det lov å spørre om prisen på en slik i Sverige? Vurderer å bytte ut min 506XDE til en slik...savner enda bedre sortnivå.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg vet litt mere hvordan det går...:-D
    Ingen grunn til å være beskjeden eller tilbakeholden. Her på forumet lever vi jo like mye på andres utskeielser som egne

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Steike, skal si du er i oppgraderingsmodus om dagen! Gratulerer... Er det lov å spørre om prisen på en slik i Sverige? Vurderer å bytte ut min 506XDE til en slik...savner enda bedre sortnivå.

Det er ikke bare sortnivået som er eksepsjonelt her. Refleksjonene er minimale og fargene er meget bra.
    Prisen i Sverige er 37.900 u/stativ. Dette gjelder for hele Sverige, ingen unntak foreløpig ihvertfall.

Har akkurat opplevd den drøyeste kundeservice noensinne!
    Jeg bestilte TV'en over nett. Så gikk jeg bort til min mobil og så at jeg hadde et ubesvart anrop. Jeg ringte nummeret og kom til Reference Audio (der jeg bestilte TV'en.) De lurte på om det passet å levere tV'en i dag eller i morgen. Siden vi skal ut en tur avtalte vi i morgen. Her snakker i vi service!

Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Ingen grunn til å være beskjeden eller tilbakeholden. Her på forumet lever vi jo like mye på andres utskeielser som egne
    Jeg vil være helt sikker før jeg legger ut mere informasjon.=)

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer PDP-508XD er i hus!
    Kjempebra og rask service fra Reference Audio. Fyren fra butikken som leverte TV'en var med og bar TV'en helt inn i stua. Sjelden kost her i Sverige.

Til TV'en:
    Bildet er ikke imponerende rett opp fra esken. Sort er närmest grått og helt uten dybde, og fargene er litt platte og livlöse. Minnet veldig om en typisk LCD-TV, faktisk. Fikk bare tatt en kjapp kalibrering i fullt dagslys, men det hjalp veldig på både svartnivå og farger. Dybden i bildet begynte å komme, så dette virker lovende.
    Ellers er jo refleksjonene minimale. De er absolutt der, men de er minimale. I forhold til min Panasonic er det som natt og dag. Og Panasonic'en ser ut som en liten 32" på siden av Pioneer'en.

Den står enda i esken, men jeg har koblet den til for å teste den. Nå må jeg ta ned Panasonic'en fra veggen og få den inn på hovedsoverommet, der tror jeg den blir grei å ha. Ikke noe poeng i å selge den og jeg har alltid hatt lyst på en skikkelig TV på soverommet. Så må jeg få opp det nye veggstativet. Håper det går greit. Jeg får få min kjäre til å hjelpe meg både å få ned Panasonic'en og opp Pioneer'en.

I dag bestilte jeg også en Logitech Harmony 1000. Ser frem til å få en skikkelig praktisk og lettfattelig fjernkontroll som andre enn jeg kan bruke uten problemer.

En liten oppdatering på bilfronten.
    Bilen ble registrert på fabrikken den ble produsert i '03 og ble brukt som firmabil der av en eldre herremann. Da han gikk med pensjon kjöpte han ut bilen og har hatt den siden da. Min kamerat skal sjekke den ut för helgen og er den like bra som den ser ut på bildene er det ikke mange dagene til vi har den. Vi har hört fra en svensk bilimportör at det ikke er importavgift, bare en registreringsavgift. Hvis dette stemmer er det jo helt vilt hvor lite denne bilen koster oss i forhold til hvis vi skulle kjöpt den i Norge. Vi tjener en god del på dette i forhold til å kjöpe den i Sverige også, faktisk.
    Spennende!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har hört fra en svensk bilimportör at det ikke er importavgift, bare en registreringsavgift. Hvis dette stemmer er det jo helt vilt hvor lite denne bilen koster oss i forhold til hvis vi skulle kjöpt den i Norge. Vi tjener en god del på dette i forhold til å kjöpe den i Sverige også, faktisk.
    Spennende!
    Ja bare gni det inn :twisted: :cry:

Gratulerer med 508 :-D

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

En kamerat som har drevet med bilimport i over 20 år reiser nå ned til Tyskland for å se på en bil vi har i tankene. Er den like bra som den ser ut på bildene, får vi en bil som faktisk kostet bare noen få tusen under millionen i Tyskland i 2003. Bilen har bare hatt én eier (en eldre mann) og har gått ca 50.000. Man trenger fingeravtrykket for å starte den og den er utstyrt med en V8.:-D
    Milionen svenske? I så fall blir du BOSE-eier også.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Maastricht
    Milionen svenske? I så fall blir du BOSE-eier også.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den eneste tyske bilmerke jeg klarer å utelukke er WV (siden den hadde V8 og en Peaton til en mill i Tyskland må ha W10)

Dermed blir det en BMW, Mercedes eller Audi

hmmmm venter spent på denne løsningen. Synd ikke han bilimportøren er like rask som Reference Audio

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,077
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg liker best ved denne bilen er nøkkelkortet man bare holder ved vinduet på bilen, så stiller setene seg inn etter ditt personlige ønske.

Tror sågar fortsatt at det befinner seg en S forran modellbetegnelsen, at det ikke er en "S8".

Det store spørsmålet er om det befinner seg en L bakerst på modellbetegnelsen??

Den eneste bilen jeg har sittet i som er verdt å ønske seg i en vill drøm, og som har bose anlegg og nøkkelkort/fingeravtrykksleser har S forran, L bak (modellbetegnelsen) og 8 stempler på normal kjøring. (Trykker man gassen dypt til bunns våkner de fire siste opp)

DrE

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Det jeg liker best ved denne bilen er nøkkelkortet man bare holder ved vinduet på bilen, så stiller setene seg inn etter ditt personlige ønske.

Tror sågar fortsatt at det befinner seg en S forran modellbetegnelsen, at det ikke er en "S8".

Det store spørsmålet er om det befinner seg en L bakerst på modellbetegnelsen??

Den eneste bilen jeg har sittet i som er verdt å ønske seg i en vill drøm, og som har bose anlegg og nøkkelkort/fingeravtrykksleser har S forran, L bak (modellbetegnelsen) og 8 stempler på normal kjøring. (Trykker man gassen dypt til bunns våkner de fire siste opp)

DrE
    Det er ikke en SL og ikke en S8.
    Husk også at dette er en '03. S8 ble ikke produsert da.

Intermediate Tony Soprano sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Porsche Cayenne Turbo

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,354
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tony Soprano
    Porsche Cayenne Turbo
    Den ligger nå endel over mitt budsjett, men skulle gjerne hatt en!

Jeg kan si at bilen har GPS, TV, DVD-spiller, CD-veksler og surround, og individuell AC til alle setene.

Jeg er virkelig fornøyd med TV'en! Den gjør seg virkelig i litt mørke. Svart er virkelig svart nå, det går i ett med rammen. Og fargene merker jeg er langt bedre enn min gamle trofaste TH42PV30. Jeg har vanskelig for å ikke bruke veldig store ord her, men sammen med anlegget er dette helt fantastisk å se TV/film på. C:S:I har aldri sett bedre ut, her kommer virkelig fargene frem. Jeg må faktisk si:WOW!:shock:

Side 22 av 144 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •