Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! DVDO iScan Micro 4K? #2876 - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  54
Side 6 av 144 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 2879
    Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk!
    Mulig jeg setter XTZ'en bort sammen med alt det andre jeg skal bytte ut. Har lovet bort hele det nåværende anlegget (utenom Infinity'ene) til min søster.
    Jeg regner mest med at jeg beholder XTZ'en og bruker den sammen med Infinity'en.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er höyttalerne montert opp på veggen og jeg har kalibrert anlegget, men endel finjustering gjenstår. Det förste som slår meg er den fantastiske diskanten og hvor åpent de låter. Senterhöyttaleren er virkelig bra. En annen ting er störrelsen. Jeg overdriver ikke når jeg sier at alle mine fem pioneer-höyttalere hadde fått plass i én Infinity cascade. Jeg vet ikke om noen andre veggmonterbare höyttalere som er så store, noe jeg bare ser på som positivt. Jeg har ikke fått lyttet så mye enda, men bilder og flere inntrykk kommer etterhvert. Endelig begynner anlegget å ligne på noe. Jeg synes allikevel nå at jeg mangler litt krefter. Stuen vår er på 40 kvm og jeg synes min Denon 3805 blir litt i minste laget nå, så jeg tror jeg må få meg en effektforsterker etterhvert.

Må si jeg er positivt overrasket over hvor raskt höyttalerne ble levert. Jeg bestilte dem i går og fikk dem levert på dören fraktfritt i dag.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her trengs det nye bilder :-D Veldig spent på hvordan dette vil se ut. Selv om jeg er sikker på at det blir lekkert.
    Hva er prisen på disse i Sverige ?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende... Du må ta noen nye bilder da....

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nye bilder kommer!
    Prisen på Infinity Cascade Model Three V i Sverige ligger på ca 6000 SEK pr. høyttaler, rundt regnet.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK. I Hjemmekino oppgir de listepris på modell Nine til 13 000 pr par og modell Twelve til 9995,-

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cascade Model Nine ligger på ca 14.000 for paret her i Sverige. Denne modellen er litt dyrere pga den store foten som fölger med, ellers er det akkurat samme höyttaler.Twelve får man ned i 6900 her i Sverige.
    Pakkepris ligger på 42900 SEK.

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=s1361266#resultat

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er noen bilder av mine nye Infinity Cascade. Nye og bedre bilder kommer etterhvert.
    Jeg er utrolig fornøyd med både lyd og design.
    Utrolig åpen og detaljert lyd.

Design etter min smak.

Senteren låter meget bra.

Infinity Cascade passer perfekt til min plasma.

Infinity Cascade er langt fra små.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer, her er det store endringer på gang....

Kjøpte du bakhøytalere samtidig, eller bruker du de du hadde fra før?
    Og hva med den sub`en du snakket om til meg... (?)

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Gratulerer, her er det store endringer på gang....

Kjøpte du bakhøytalere samtidig, eller bruker du de du hadde fra før?
    Og hva med den sub`en du snakket om til meg... (?)
    Takker!
    Sub'en kjøper jeg senere, må spare litt igjen. Bakhøyttalerne ligger langt ned på prioriteringslisten min. Foreløpig greier jeg med dem jeg har.
    Hvis jeg bare kunne få meg Meridian nå...

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Takker!
    Sub'en kjøper jeg senere, må spare litt igjen. Bakhøyttalerne ligger langt ned på prioriteringslisten min. Foreløpig greier jeg med dem jeg har.
    Hvis jeg bare kunne få meg Meridian nå...
    Nå kan du i allefall nyte musikken enda mer enn før, og da kan (bør) jo videre investeringer vente litt... Slik pleier i allefall jeg å se på det mellom VISA-øktene...

Åpenbart at Infinity låter bra i allefall, for slik jeg har forstått på deg er du vel så kresen som meg.

EDIT: Og ikke minst så de flotte ut på veggen...

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lekkert oppsett! spennede de Infinity høytalerne Er anonymiseringen for vår eller din del:twisted: .

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Nå kan du i allefall nyte musikken enda mer enn før, og da kan (bør) jo videre investeringer vente litt... Slik pleier i allefall jeg å se på det mellom VISA-øktene...

Åpenbart at Infinity låter bra i allefall, for slik jeg har forstått på deg er du vel så kresen som meg.

EDIT: Og ikke minst så de flotte ut på veggen...
    Nå bruker jeg hovedsaklig anlegget til film, men nå kan jeg jo faktisk vurdere å høre litt musikk også. Mitt største problem er vel egentlig DVD-recorderen. Den gir et meget bra bilde og er fantastisk praktisk, men lyden er ikke bra nok.
    Nå får vi jo HDTV her i Stockholm og da får vi hardiskopptaker i TV-boksen, så da kan jeg bytte den ut med noe av dyrere klasse. Må si at jeg er meget fristet av en brukt Krell DVD-standard og en brukt Krell Showcase Processor som jeg har sett til salgs her i Sverige, men jeg har andre ting som må betales ferdig først. Men om ca to år er vi ferdige med det og da regner jeg med at det blir både bil og high end-utstyr. Helst noe som kan oppgraderes.
    Synd at det er vanskelig å oppdrive 800-serien brukt, og jeg vil jo helst ha den i sølv også.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HenningHG
    Lekkert oppsett! spennede de Infinity høytalerne Er anonymiseringen for vår eller din del:twisted: .
    Takker!
    Anonymiseringen er gjort for at dere skal få sove om natten...

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå bruker jeg hovedsaklig anlegget til film, men nå kan jeg jo faktisk vurdere å høre litt musikk også. Mitt største problem er vel egentlig DVD-recorderen. Den gir et meget bra bilde og er fantastisk praktisk, men lyden er ikke bra nok.
    Nå får vi jo HDTV her i Stockholm og da får vi hardiskopptaker i TV-boksen, så da kan jeg bytte den ut med noe av dyrere klasse. Må si at jeg er meget fristet av en brukt Krell DVD-standard og en brukt Krell Showcase Processor som jeg har sett til salgs her i Sverige, men jeg har andre ting som må betales ferdig først. Men om ca to år er vi ferdige med det og da regner jeg med at det blir både bil og high end-utstyr. Helst noe som kan oppgraderes.
    Tenk om man kunne fått alt det beste på en gang.... det hadde vært noe. Eller kanskje ikke... greit å ha noe å glede seg til også. :-D
    Synd at det er vanskelig å oppdrive 800-serien brukt, og jeg vil jo helst ha den i sølv også.
    Sikkert fornøyde eiere da vet du...

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt, HåkonN.
    Det hadde nok ikke vært like gøy om man fikk alt på en gang. Å glede seg til nye innkjøp er jo faktisk en stor del av hele denne dyre hobbyen. Etter dette innkjøpet er ihvertfall første del av puslespillet på plass! Nå gjenstår bare ny sub, ny 50" TV, ny DVD-spiller, surroundprocessor, effektforsterkere, ny...

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bare
    Hva slags ord er egentlig dette?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt nye oppsett ligger nå på:
    http://minhjemmekino.no/AndreWerdenskrieg

Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann. Som jeg sa i profilen din,så ser dette så utrolig lekkert ut!
    Men lurer på en ting, nisjen du har laget til å henge plasmaen på, hva er den laget av om jeg tør spørre?

Mvh
    kas

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kas
    Heisann. Som jeg sa i profilen din,så ser dette så utrolig lekkert ut!
    Men lurer på en ting, nisjen du har laget til å henge plasmaen på, hva er den laget av om jeg tør spørre?

Mvh
    kas
    Takker så meget! Plasmaveggen er laget av kryssfinér som er pusset, og så beiset.

Side 6 av 144 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •