Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! DVDO iScan Micro 4K? #2876 - Side 101

Sponsorer:
Takk Takk:  4
Like Like:  54
Side 101 av 144 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 97 98 99 100 101 102 103 104 105 111 121 131 141 ... SisteSiste
Viser resultater 2,001 til 2,020 av 2879
    Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,827
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vil takk for at du tok turen innom meg på besøk idag, veldig hyggelig å ha deg på besøk og ikke minst få hilse på deg. Håper du blir å trives med de 4 små kassene du har hentet idag.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel..dere kom dere helskinnet hjem og har ungått brokk og prolaps av bæringen? Fått stuet de inn enda? Det gleder jeg meg til å se bilder av!

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er fortsatt på jakt etter lilla teppe, men finner ikke riktig lillafarge :-) Hvor har du kjøpt ditt?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,367
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Vil takk for at du tok turen innom meg på besøk idag, veldig hyggelig å ha deg på besøk og ikke minst få hilse på deg. Håper du blir å trives med de 4 små kassene du har hentet idag.
    Tusen takk for utrolig gjestfrihet og tidenes demo, BEF! Meget hyggelig å hilse på dere alle, haha. De små kassene er nå oppe og går i hjemmekinoen. Arbeidsbilen jobbet virkelig for penga når den fikk disse kassene, et stort dataskap pluss en tung UPS å dra på. Kjenner det enda i armene fra løftingen, haha.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og ikke minst etter all feiingen på utsiden av huset.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,367
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Vel..dere kom dere helskinnet hjem og har ungått brokk og prolaps av bæringen? Fått stuet de inn enda? Det gleder jeg meg til å se bilder av!
    Bæringen tok på, synes jeg, men det var absolutt verdt det. Ikke bare bare å bære ned 4 x 350 literskasser fra andre etasje. Kassene er på plass og jeg holdt på i natt med å koble de opp. Mere om det senere.

Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Jeg er fortsatt på jakt etter lilla teppe, men finner ikke riktig lillafarge :-) Hvor har du kjøpt ditt?
    Vårt er kjøpt på Bohus, Hellnoob.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,367
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Og ikke minst etter all feiingen på utsiden av huset.
    Sant nok. Ikke bare utsiden. Malingen nærmest spretter av veggene overalt i vårt hus fra 1950.8)

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,367
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ålrait! Da har bakre rad med stoler fra Fnky ankommet. Orker ikke å løfte dem inn enda. Vi må ha litt dessert først, så ned å oppleve subwooferne igjen.

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilder!
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Basskassene har tydeligvis kommet vel i hus, og dere er i fin form dere også, litt anstrengelser til tross.... 8)

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,367
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tangenAVdesign
    Basskassene har tydeligvis kommet vel i hus, og dere er i fin form dere også, litt anstrengelser til tross.... 8)
    Det var "litt" enklere å få de inn i første etasje hos oss, enn ned fra andre etasje hos deg, hehe. Har ikke rukket å få spilt så mye, men skal ned nå snart. Gleder meg veldig.
    Tok en lynrask test med dB-måleren og noen testtoner. En peak på noen få dB ved 50Hz, ellers mener jeg å huske at det var relativt snorrett ned til 20 Hz i mitt rom. Hadde ikke dypere testtoner, så må sjekke med XTZ Room Analyzer etterhvert. Nydelig stram og tørr bass til musikk. Nå høres det ut som to store høyttalere som spiller, ikke to bokhøyttalere med subwoofere. Merker dog at rommet trenger litt mere akustikkbehandling.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor stort er dette teppe?

Hvis du skal selge teppet innen "ikke-alt-for-lenge", så vil jeg være int. i å kjøpe det, om det befinner seg i området i/rundt Oslo. Hvis prisen er overkommelig da, selvfølgelig =)

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,367
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BlackkoZ
    Hvor stort er dette teppe?

Hvis du skal selge teppet innen "ikke-alt-for-lenge", så vil jeg være int. i å kjøpe det, om det befinner seg i området i/rundt Oslo. Hvis prisen er overkommelig da, selvfølgelig =)
    Husker ikke helt størrelsen, tror det er 3.0 x 3.0 eller noe slikt. Har ingen umiddelbare planer om å selge teppet, selv om det skal nytt vegg-til-vegg i kinoen ettehvert.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AW, regner med at du sitter og nyter subber og rommet forøvrig Sitter på F5 og håper på bilder her

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er mindre enn jeg trodde Chris.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er mindre enn jeg trodde Chris.
    Hehe...du synes vel du ser meg, Frode Kona skjønte ikke hva jeg gjorde oppå Mac'en....

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dårlig fredagshumor. Jeg la meg egentlig for 1 1/2 time siden, men så var det Wimp på iPhone og forumet da...

Blirre bilder her da..?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,367
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    AW, regner med at du sitter og nyter subber og rommet forøvrig Sitter på F5 og håper på bilder her
    Ser og ser på tastaturet, men finner deg ikke på F5 ...

Har akkurat sett to filmer og for andre gang på to dager hørt masse på musikk. Har ikke hørt på musikk på anlegget på godt over et år, men nå svinger det.

Dårlig fredagshumor. Jeg la meg egentlig for 1 1/2 time siden, men så var det Wimp på iPhone og forumet da...

Blirre bilder her da..?

Bilder kommer selvsagt, men har en sofa og fire XTZ-subwoofere som må omplasseres, samt montere opp den andre rekken med stoler. Håper på bilder utpå dagen i morgen, men lover intet. Disse subwooferne er så morsomme at det frister mere å teste greier enn å gjøre det andre.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der er du inne på noe vesentlig. Blir det ikke gjort med en gang, så har det en tendens til å stå slik i lang tid.

Det er noe vanedannende med stort membranareal...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Ser og ser på tastaturet, men finner deg ikke på F5 ...

Har akkurat sett to filmer og for andre gang på to dager hørt masse på musikk. Har ikke hørt på musikk på anlegget på godt over et år, men nå svinger det.

Bilder kommer selvsagt, men har en sofa og fire XTZ-subwoofere som må omplasseres, samt montere opp den andre rekken med stoler. Håper på bilder utpå dagen i morgen, men lover intet. Disse subwooferne er så morsomme at det frister mere å teste greier enn å gjøre det andre.
    Hehe 8-)
    Moro at dette virker vellykket. Som Teddy sier; membranareal er vanedannende. Har man plass bør man vurdere det. Misforstår jeg, eller har du 4 XTZ-subber som du skal bruke i tillegg til 18"? Da begynner vi å snakke seriøst med bass! Digg med eget hus da

Side 101 av 144 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 71 81 91 97 98 99 100 101 102 103 104 105 111 121 131 141 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •