Cinema pust & pes , (full HD lyskanon på plass ) - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 23 av 23 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23
Viser resultater 441 til 447 av 447
    Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Veldig pent, fin "lyskanon"! Har du fått den opp og gå enda?
    Ser du bor på Sørumsand, er det noen mulighet for å komme og glane på prosjektoren din? Driver å skal ha meg PJ etterhvert jeg og, men vil se litt og "forske" først :-P

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For øyeblikket så står den hos Mor10 (som skal ha den inn til en service på et lite tannhjul i lens skiften) Det er sikkert mulighet til å se den hos Mor10 han har forøvrig en HD350 hengende oppe i sin egen kino (på Gjelleråsen).
    Mor10 er veldig åpen på demoer og har stadig folk inne så det er bare å spørre han i hans tråd.

Når pj er tilbake på Sørumsand kan du selfølgelig få ta en titt her.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjer det noe i kinoen din om dagen da?

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er akkurat ferdig med en 60 timers uke på jobb (pluss må en tur på jobb i morgen også:evil: ) samt at jeg har vært alene med ungene halve uka................

Kino er ikke i nærheten av å være prioritert. Har sittet noen sene kvelder å lekt litt med Apple tv og Ipod touch. Geniale brukergrensesnitt men er ikke imponert over fjernstyringen via WIfi.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Er akkurat ferdig med en 60 timers uke på jobb (pluss må en tur på jobb i morgen også:evil: ) samt at jeg har vært alene med ungene halve uka................

Kino er ikke i nærheten av å være prioritert. Har sittet noen sene kvelder å lekt litt med Apple tv og Ipod touch. Geniale brukergrensesnitt men er ikke imponert over fjernstyringen via WIfi.
    Oj, såpass! noen som får en fet lønnsslipp da!

Sett litt på AppleTV (samt popcorn osv også) virker jo genialt, men nå har jeg koblet pc'en min til både forsterker og tv, så håper jeg får utnyttet litt "potensial" i den fremover.. Selvom det ikke blir like bra som om jeg hadde hatt HDMI utgang og kunne kjørt full-hd oppløsning.

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer

Ja noen uker er hardere enn andre! Jeg går bare rundt om dagen med dårlig samvitighet for 3 DVD'er som står i hyllen min som hører så mye bedre hjemme i din hylle

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dårlig samvittighet hjelper ikke noen Det er ikke noen stress. Jeg har sett hele serien.
    Jeg kunne komme innom en gang det passer. Hørtes ut som om det skjedde om noen uker? Kanskej vi kunne avtalt noe da?

Side 23 av 23 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •