pahf's stuekino - Permitert - Side 76

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 76 av 80 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 72 73 74 75 76 77 78 79 80 SisteSiste
Viser resultater 1,501 til 1,520 av 1598
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Så 250`n står der enda om en skull få løst på`n
    Jada, den står godt enda! Pakketilbud er og en mulighet.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nå selges det meste :

Dette selges umiddelbart!! Står nedpakket og jeg gidder ikke pakket det opp rett og slett. Kom med bud, frakt i trøndelagsområdet for de store tingene skal gå greit!

perahf@gmail.com

Klipsch RF-82 Gi bud!!
    Parasound NC2250 Gi Bud
    Eichmann Express six Gi bud

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvsagt er det kommet en bitte liten skade i venstre hjørnet på fronttrekket til RF82'ne, kunne jo ikke gått skadefritt når ISS er i gang!! SÅÅÅÅÅ LEI!!!!

Slike smådetaljer ødelegger hele dagen for meg, blir så gruelig irritert når jeg har passa så jæ*la nøye på at de skal være skadefri!!!!!

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Selvsagt er det kommet en bitte liten skade i venstre hjørnet på fronttrekket til RF82'ne, kunne jo ikke gått skadefritt når ISS er i gang!! SÅÅÅÅÅ LEI!!!!

Slike smådetaljer ødelegger hele dagen for meg, blir så gruelig irritert når jeg har passa så jæ*la nøye på at de skal være skadefri!!!!!
    Vet åssen det er. Akkurat som når man passer på CD o.l. og låner bort og får dem tilbake i en helt annen tilstand. AAArggh!

Du har min medfølelse.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er så ufattelig surt, så jeg får se hva jeg gjør videre, akkurat nå har jeg mest lyst til og pakke ned hele anlegget og sette det i kjelleren til min mor og kjøpe et micro anlegg på ica maxi!!

Men hvis noen vil kjøpe så kom med bud, det er en bitte liten skade, men den irriterer meg så mye at jeg ikke gidder og koble opp anlegget engang.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ser det ut som om jeg får solgt pakken samlet, og allerede har jeg forhåpentligvis funnet meg et nytt par, for engangs skyld skal jeg være litt hemmelighetsfull siden dealen ikke er 100% i havn enda, men kan si det slik :

-Rimelig ukjente her på forumet
    -Store til og være små
    -Ikke boksformet

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kunne du ikke pusset den intelligente og sosiale hunden din på de folka i ISS?

Better not, kanskje. Hunden ville vel bare sleiket dem opp&ned.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahahaha, men jo! Verste som hadde skjedd da var vel at han hadde 'dryhumpa' de til de falt om Nei, er nok mer kampdyr i katta eller de to piggsvinene jeg har labbende utenfor her!

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dryhumping kommer nok aldri opp mot wethumping.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tro meg med en bulldog spiller det ingen rolle om det er dry el wet, garantert ikke behagelig!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som vil gjette?nå ser det ut som om alt skal gå i boks og forhåpentligvis så har jeg kvittet meg med noe og fått de nye i hus innen en til to uker kan gi noen hint til da.det er ikke mange slike par her på forumet og det er brød og bamse i deres historie god helg fra fjellet på tynset

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som vil gjette?nå ser det ut som om alt skal gå i boks og forhåpentligvis så har jeg kvittet meg med noe og fått de nye i hus innen en til to uker kan gi noen hint til da.det er ikke mange slike par her på forumet og det er brød og bamse i deres historie god helg fra fjellet på tynset

Er ikke noen JBL Ti2k du har skaffet deg da?

Ed. Eller noen andre i JBL sin TiXk-serie =)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Time will show Galnes

I mellomtiden driver jeg og funderer på og omplassere noen av $$ i anlegget i noe nye ting, deriblant nye kabler, enten Better Cables fordi de er ferdig terminerte, eller eventuelt noen Van den Hul, får se hva jeg gidder og legge i kobbertråder en SB duet, og ipod av noe slag.

Har usb kontakt i bilen og ipoden til dama er utrolig snedig, men i mangel av god musikk og itunes problemer ser jeg fordelen med en egen en, Er det noe billigere enn Ipod Nano? Shuffle er en smule for lite avansert.

Så en siste ting, aktive høytalere? Blir det til at jeg kjøper Duet har jeg en classic til overs jeg tjener mer på og ha enn på og selge, isteden for og styre med forsterkere og mellomledd, trenger jeg i bunn og grunn kun et par aktive små høytalere. Hva finnes på markedet til en lav pris? Her snakker vi kun soveroms radio og musikk.

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken prisklasse og type tenkte du på da?

JBL Control One høyttalere 200W-80Hz, sort utgave (sett med 2 stk) / MULTICOM
    Disse er jo meget rimelige, de skal være wi-fi-basert og kommer med fjernkontroll.

2.1 men det er nok mye mer trykk her Logitech Z-2300 2.1, Høyttalere - MPX.no - Elektromarked

Disse gjorde det meget godt i test Komplett.no - Harman Kardon Soundsticks II
    Test: Test av Harman/Kardon Soundsticks II Høyttalere - Tester - Lyd og Bilde

Satelittene på en kommode og subben på gulvet skader jo ikke

Her er iallefall noen aktive studiomonitorer i diverse prisklasser =) ProLyd as

Tror Nano er den billigste iPod med skjerm ja, Shuffle blir litt for tilfeldig av seg

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset Galnes, skal se litt nøyere på de når jeg får tid!

I morgen blir Klipsch, Parasound og Eichmann levert til sin nye eier, så jeg kan vel slippe den ikke altfor spennende katta ut av sekken.

Jeg har gjort avtale med Frode (Teddytusen) om og overta hans JBL Ti2k.
    Grunnen til dette er at Array serien er en av mine all-time favoritter og TiK serien skal vel være noe ala forgjengeren eller nært beslektet etter hva jeg har forstått? Uansett om de ikke er det, har jeg stor trua på at jeg får et par høytalere i hus som er i passelig størrelse, men spiller stort og gir meg mange timers lytteglede.
    Jeg må og få tak i et par billige kabler, Van den Hul er vel den mest aktuelle kandidaten.

Av andre planer ser jeg ikke bort ifra at en HK 255 el 355 havner i racket i løpet av høsten, har og håp om og få realisert en streaming løsning til soverommet, eventuelt til stua og putte mediacentret i bua, men vi får se hva som skjer

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av andre planer ser jeg ikke bort ifra at en HK 255 el 355 havner i racket i løpet av høsten, har og håp om og få realisert en streaming løsning til soverommet, eventuelt til stua og putte mediacentret i bua, men vi får se hva som skjer
    Fra Yamaha til H/K? Håper du prøver et lån før du tar den avgjørelsen.

En kompis gikk fra Yamaha 463 som er en av Yamaha's billigste til AVR 255 og jeg tror 255 fikk to uker før den gikk ut døra igjen

Uansett, grattis med JBL!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Fra Yamaha til H/K? Håper du prøver et lån før du tar den avgjørelsen.

En kompis gikk fra Yamaha 463 som er en av Yamaha's billigste til AVR 255 og jeg tror 255 fikk to uker før den gikk ut døra igjen

Uansett, grattis med JBL!
    Hehe, det er med en viss skepsis jeg skriver det Oddbjørn, skal stikke innom Soundgarden når jeg er i trondheim idag og få hørt litt!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal prøve å få de avgårde i dag Per Anders. Hadde jeg hatt et sted å sette opp et rent stereo-oppsett, hadde jeg aldri kvittet meg med disse.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flaks for meg og uflaks for deg Frode

Disse ser jeg for meg i et oppsett i ganske mange år, om så på soverommet Slike perler blir stående i mitt hjem i endel år ser jeg for meg.

Tror jeg stikker innom soundgarden og plukker med meg et par Nordost Flatline Gold i samme slengen, er på tilbud denne uken og de er ferdig terminerte så de gjør nok jobben like godt som mange andre.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det fine med disse er at terminalene er under, og originalstativene skjuler kabelen helt ned til gulvet. Ser veldig stilrent ut.

Nå er alt pakket, og de går med posten i dag.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 76 av 80 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 72 73 74 75 76 77 78 79 80 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •