pahf's stuekino - Permitert - Side 69

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 69 av 80 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 65 66 67 68 69 70 71 72 73 79 ... SisteSiste
Viser resultater 1,361 til 1,380 av 1598
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Nei da er det kanskje ikke så lett å vite hvordan Yamaha høres ut på Klipsch
    Tja, Doxaen er veldig nøytral så jeg vil påstå jeg har et visst innblikk i hvordan det høres ut ja, men synergieffekten i yamaha / parasound er mye bedre enn med doxa!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis en bruker recivere som yamaha 1800 / 3800... Onkyo 875 / 905... Marantz 7002/8002 o.s.v så er det nok til og holde bra liv i RF-82 + center og surround :-)

Få en hjemmedemo på klipsch :-D

En film og du er hekta ;-)

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Tja, Doxaen er veldig nøytral så jeg vil påstå jeg har et visst innblikk i hvordan det høres ut ja, men synergieffekten i yamaha / parasound er mye bedre enn med doxa!

Men tenk om Yamahaen alene er en bedre match etter din smak på Klipschene?

Men jeg tror du har gjort rett - det jeg leser er jo at Yamaha er alt for lyst på Klipsch.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Moro med "hangarounds"

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten Per A - leste du i "tråden" at jeg kjøpte et Canon EOS 350D spiller nytt fra Komplett i går kveld? Sjefsimpuls - tok mindre enn 5 min fra jeg så tilbudet til jeg klikket på kjøp knappen.

Så nå er det vi to med Canon som leder an, Nikon gjengen får nå trøbbel!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten Per A - leste du i "tråden" at jeg kjøpte et Canon EOS 350D spiller nytt fra Komplett i går kveld? Sjefsimpuls - tok mindre enn 5 min fra jeg så tilbudet til jeg klikket på kjøp knappen.

Godt og høre Tom, 350 er et kanon kamera! Det som gjorde at jeg ble hektet på dslr første gang! Og til en slik pris så er det verdt det uten tvil!

Nikon gjengen, fysj for en gjeng

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg har også 350D og et Canon S3IS ultrazoom

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Jeg har også 350D og et Canon S3IS ultrazoom
    Er du morsom??

Jeg har fra før et Canon Powershot S3IS???

Og jeg kjøpte i går et EOS 350D??

Haha så sprøtt!

Jeg ga kr 2495,- for 350D, faktisk billigere enn det arvtageren til S3IS koster....

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er godt fornøgd med nikon eg

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Godt og høre Tom, 350 er et kanon kamera! Det som gjorde at jeg ble hektet på dslr første gang! Og til en slik pris så er det verdt det uten tvil!

Nikon gjengen, fysj for en gjeng
    Ja så nå trenger jeg bare et rimelig macro objektiv!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Øyner du en sjanse på rundbrennertittelen nå som devilej har kastet seg ut av kampen?

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du morsom??

Jeg har fra før et Canon Powershot S3IS???

Og jeg kjøpte i går et EOS 350D??

Haha så sprøtt!

Jeg ga kr 2495,- for 350D, faktisk billigere enn det arvtageren til S3IS
    koster....
    Hehe Har også alt ekstra utstyret som finnes til S3IS som tele og wide linser + filtre..:-)

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe Har også alt ekstra utsyret som finnes til S3IS som tele og wide linser + filtre..:-)
    Jeg har kun originalveska.

Er på ingen måte fornøyd med S3IS, til vanlig bruk er grei. MEN skal du bruke makro og manuell fokus - ******* for noe dritt!!!! Det er derfor jeg skaffer 350D - og siden det var så billig.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja til bilder innendørs så bruker jeg også kun 350D. Men på tur synes jeg S3IS er kjekkere..

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja til bilder innendørs så bruker jeg også kun 350D. Men på tur synes jeg S3IS er kjekkere..
    Zoomen er jo herlig!

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har et 55-200mm objektiv til 350D men blir så tungvindt å bytte synes jeg derfor blir S3IS med på tur som oftest, filme kan du jo også gjøre med det.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Øyner du en sjanse på rundbrennertittelen nå som devilej har kastet seg ut av kampen?
    Hehe, nei tror nok det er mange som bytter mye mer enn det jeg gjør ja!
    Men skal innrømme at det har blitt noen fler innkjøp og bytter enn først planlagt, men i en lavere prisklasse enn hva devil styrer med

Jeg ser ikke noen videre utbyttinger på en stund etter høytalerbytte, men det har jeg sagt noen ganger nå, så en vet jo aldri hva som skjer, håper jo på at dette byttet vil bli litt mer varig!

Er det flere alternativ dere mener jeg bør se på så for all del hyl ut! Bruktmarkedet er absolutt en mulighet, og finns det noen som vil ha noen deilige klipsch og har rom stort nok for de, men vil bytte ut sine småtasser så si ifra!

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leste en del på Klipsch forumet for en tid tilbake - virket på meg som Pioneer receivere var det som de fleste var fornøyd med på Klipsch - var vel gjerne rf serien da.

Yamaha derimot var det ikke så stor enighet om, samme med de andre kandidatene.

Mulig jeg leste litt farget, men men ops:

Men en nobelprisvinner her på forumet har jo slått fast at Yamaha er dritt så da så!

Vet at du hater Yamaha Tom Men for å fyre opp litt under dette så ble jeg fortalt på Tonart at Klispch bruker Yamahaforsterkere til å tune høyttalere i RF-serien så da skulle vel Yamaha være perfekt match? Slå den!

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Vet at du hater Yamaha Tom Men for å fyre opp litt under dette så ble jeg fortalt på Tonart at Klispch bruker Yamahaforsterkere til å tune høyttalere i RF-serien så da skulle vel Yamaha være perfekt match? Slå den!
    Jeg hate Yamaha? Næ det tror jeg ikke. Men synes ikke at Yamaha er noe spesielt bedre enn andre merker.

Hadde Yamaha vært litt penere og de hadde hatt 3800 inne når jeg skulle ha receiver så hadde jeg nok handlet en slik

Det jeg skreiv om Yamaha og Klipsch (og at Pioneer for mange var en favoritt) var intrykket jeg fikk etter en hel kvelds roting inne på Klipsch forum en gang i våres når jeg var litt intressert i et par RF på avtorget.

Ellers prøver jeg bare å være litt motvekt til Yamaha "klanen" som ofte ubedt kommer å anbefaler dette, selv når personen i innlegget har bedt om råd om han skal kjøpe Onkyo eller Denon - eller andre kandidater.

Virker ikke som klanen har en tanke på matching eller andre viktige ting. Det blir mer slik at kjøp Yamaha for den vant en test i Hjemmekino, så den er best også kjøpte jeg den også!! :-?

Intressant det du skriver om Yamaha og Klipsch da. Har de gjort dette lenge?

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det med å hate av en overdrivelse fra min side Tom Jeg liker at noen går imot flokken! Jeg bruker egentlig å være slik selv, skjemmes nesten av jeg har både Yamaha, Panasonic og SVS

Hvor lenge Klipsch har brukt Yamaha vet jeg ikke, ble fortalt dette en gang jeg var innom å hørte på RF-82.

Liker alternativene din til nye høyttalere Per Anders, spesielt Mentor. Av gulvstående modeller likte jeg Mentor bedre enn Focus fra Dynaudio.

Side 69 av 80 FørsteFørste ... 9 19 29 39 49 59 65 66 67 68 69 70 71 72 73 79 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •