pahf's stuekino - Permitert - Side 57

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 57 av 80 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 53 54 55 56 57 58 59 60 61 67 77 ... SisteSiste
Viser resultater 1,121 til 1,140 av 1598
    Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er nettop sånt som er grunnen til at egenmeldinger er oppfunnet..

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjipers...

Menmen.. Blir sikkert flere skal du se

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det får vi håpe Andreas Irriterende nok havner bestandig slike ting på arbeidshelger og whatnot av unødvendige ting!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha! Ebay er snedige greier når en kjeder seg gitt, så nå er det ikke lenge før jeg får en monster kabel rca til den nette sum av $1.04 og et par klipsch logoer fra vintage serien deres. Har jeg bruk for det? Sikkert ikke

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

eBay er min beste venn i kjedsomhetens stund. :razz:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke sant? Geniale greier, men plutselig står det på siden at selger ikke sender lengre enn til nord-amerika, BS, står jo ships worldwide jo!

Jeg skal ha de fordømte kablene! Det er ren og skjær prinsippsak!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Grubler...

Noen som kan gi meg et forholdsvis fornuftig svar på dette?

Jeg har pr dags dato en Svs SB12-Plus, og til sommeren blir det gjort endringer her. Jeg har vurdert sylindersubber fra svs og diverse andre.
    I mitt rom så faset sb'n ut totalt når den sto i front, så da måtte den stå bak sofaen der den spiller knall! Men.....

Hvis jeg kjøper enda en sb12, vil dette hjelpe på utfasingen hvis begge står i front, eventuelt at jeg kjøper en sms-1 for å fixe endel problemer?

Et annet alternativ jeg ser for meg er en Velodyne SPL-1200 i front og SB i baken, vil servostyringen hjelpe meg i fronten? Eller begge to i front som Trommelom har/hadde.

Eller det mest 'vanlige' valget her på forumet, en PC Ultra 13 og selge sb'n.
    Grunnen til at jeg tviler litt på dette er den fysiske størrelsen som gjør at den tar seg for mye ut i en liten lys stue.

Eller.... Så er jo MJ Accoustics rimelig interessant, men de har jeg ikke sjans til og få hørt på forhånd.

Det skal og nevnes at en av grunnene er at jeg har et øørlite problem med naboen som gjør at jeg bør ta visse hensyn tross alt.

Forøvrig fikk jeg svar fra Canon EOS selgeren på ebay og vi ble enige om shipping og shopping så det er ikke umulig at jeg får pakken jeg vil ha likevel.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Noen som kan gi meg et forholdsvis fornuftig svar på dette?

Jeg har pr dags dato en Svs SB12-Plus, og til sommeren blir det gjort endringer her. Jeg har vurdert sylindersubber fra svs og diverse andre.
    I mitt rom så faset sb'n ut totalt når den sto i front, så da måtte den stå bak sofaen der den spiller knall! Men.....

Hvis jeg kjøper enda en sb12, vil dette hjelpe på utfasingen hvis begge står i front, eventuelt at jeg kjøper en sms-1 for å fixe endel problemer?

Et annet alternativ jeg ser for meg er en Velodyne SPL-1200 i front og SB i baken, vil servostyringen hjelpe meg i fronten? Eller begge to i front som Trommelom har/hadde.

Eller det mest 'vanlige' valget her på forumet, en PC Ultra 13 og selge sb'n.
    Grunnen til at jeg tviler litt på dette er den fysiske størrelsen som gjør at den tar seg for mye ut i en liten lys stue.

Eller.... Så er jo MJ Accoustics rimelig interessant, men de har jeg ikke sjans til og få hørt på forhånd.

Det skal og nevnes at en av grunnene er at jeg har et øørlite problem med naboen som gjør at jeg bør ta visse hensyn tross alt.

Forøvrig fikk jeg svar fra Canon EOS selgeren på ebay og vi ble enige om shipping og shopping så det er ikke umulig at jeg får pakken jeg vil ha likevel.

Kansje straks bestille nånn småsaker frå Lsound (håpe æ)

To like bassera e likar en 2 ulike :-)
    SMS-1 funke .... bra fer å hold styr på plus/2`n min værtfall.
    Ha it kunna vørti fornøyd me responsen uten me de håplause roma suben har stått i.

I ditt tilfelle så ha de sekkert verri likast me lydkvalitet framfor å fysisk slå nabon ut av stolen hehe.
    Stæmme fer 1*20-39 eller 2*SB12 / 2*25-31 fortsatt æ da, så har du lyd under 20hz å...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der traff du spikern på hodet H/K, Kvalitet fremfor og slå i stykker naboen er nok en løsning jeg er nødt til og fokusere på. Etter helgas eskapader så VET jeg at sb'n er fullt kapabel til og slå lufta utav meg og ikke minst mine gjester og naober.
    Med to sb12 vil jeg få en mye større spredning av bassen og derfor vil det ikke være nødvendig med så mye volum for å få en jevn bass. Og ikke minst mer headroom så jeg slipper og stresse de så mye.

Syns faktisk sb'n går forholdsvis dypt i mitt rom, og tro det eller ei så er jeg villig til og ofre noen hz for litt waf og nabofred
    Stemmer dette eller er jeg på bærtur?

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror du er inne i litt samme baner som meg. Per idag kan jeg spille alt jeg orker da jeg bor hos en eldre dame som hører skremmende lite, men i nærmeste fremtid ser det ut til å bli leilighetskjøp på meg, og da må nok kinoen vike inntil videre og da vurderer jeg å bytte 20-39+ i en mindre sub evt. mindre fronter.

Når det gjelder volum SB vs PC så er sylindrene vanvittig mye mer effektive, vi snakker ikke nyanser, men slakt så jeg forstår det om du tenker i de banene.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der traff du spikern på hodet H/K, Kvalitet fremfor og slå i stykker naboen er nok en løsning jeg er nødt til og fokusere på. Etter helgas eskapader så VET jeg at sb'n er fullt kapabel til og slå lufta utav meg og ikke minst mine gjester og naober.
    Med to sb12 vil jeg få en mye større spredning av bassen og derfor vil det ikke være nødvendig med så mye volum for å få en jevn bass. Og ikke minst mer headroom så jeg slipper og stresse de så mye.

Syns faktisk sb'n går forholdsvis dypt i mitt rom, og tro det eller ei så er jeg villig til og ofre noen hz for litt waf og nabofred
    Stemmer dette eller er jeg på bærtur?
    Jepp, ligg ein SB12-Plus Rosenut Demo te lsound no sjer æ.
    Så fins de no rumperistera en kan juks te nånn hz ekstra...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er redd for at det blir i øvre grense overkill med volum, og jeg har jo planer om og ha et forholdsvis greit naboforhold, derfor tenke mer headroom og kvalitet enn mest mulig volum. Det får eventuelt bli ved en senere anledning i en annen bolig.

Tro meg naboen min er ikke døv, mer på grensen til overgod hørsel

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Jepp, ligg ein SB12-Plus Rosenut Demo te lsound no sjer æ.
    Så fins de no rumperistera en kan juks te nånn hz ekstra...
    Er såpass nøye på finish og utseende at det går ikke med en i rosenut og en i standard svart nei.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er såpass nøye på finish og utseende at det går ikke med en i rosenut og en i standard svart nei.
    he he

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    he he
    greit nok at en er ungkar og spillemann, men en plass får tross alt grensa gå

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hadde du bare fått det like jevnt og fint som han som drev og lakka Helicon her inne... :-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha! Nei det skal jeg love deg at jeg ikke klarer!
    Leikis er eksepsjonell når det gjelder lakken så da får jeg heller be han lakkere det for meg ved en senere anledning.

Ingen i trøndelags området som vil kjøpe en SB12 vel?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha! Nei det skal jeg love deg at jeg ikke klarer!
    Leikis er eksepsjonell når det gjelder lakken så da får jeg heller be han lakkere det for meg ved en senere anledning.

Ingen i trøndelags området som vil kjøpe en SB12 vel?
    Om du har et kjempetilbud å gi så kanskje... :-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Om du har et kjempetilbud å gi så kanskje... :-D
    Hehe, hva anser du som et kjempetilbud da?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Markedet for brukt SVS ligger vel noe høyt i forhold til lignede produkter vil jeg si. Eierne får som oftest de di ønsker for sine SVS produkter men har du en fin pris er det bare å sende på PM til meg..:-D

Side 57 av 80 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 53 54 55 56 57 58 59 60 61 67 77 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •