pahf's stuekino - Permitert - Side 48

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 48 av 80 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 ... SisteSiste
Viser resultater 941 til 960 av 1598
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så sant så sant Tom, er en grunn til at jeg aldri kommer til å selge doxaen!

Er nok alt for glad i den, har er jo tross alt den komponenten jeg har hatt lengst tror jeg(?) Ihvertfall den som er mest brukt!

Nei nå er det kvelden, så er det litt jobb i morgen kveld og på fredag så skal det jaggu meg prøves ypao igjen og rammstein - Live Aus Berlin, og er jeg heldig har Tool dvd'n kommet samtidig!

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt av noen inntrykk Pahf! Hørtes jo direkte fantastisk ut Må kanskje vurdere effektforsterker selv

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når en kommer hjem helt uttørka i hodet etter to dagers intensivert kurs og kjenner seg som en sekk fylt med alt mulig rart så er det noe med det å sette seg ned med musikk.

Når det en forventer er noe helt annet enn det en får i positiv forstand så blir det litt euforisk stemning i heimen. Sånn erre' bare

Jeg har funnet en match jeg tror jeg kommer til å beholde en stund! Ser ingen grunn til å skifte ut til noe annet(Enda ihvertfall)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingenting er så herlig som når den følelsen treffer deg Har du noen form for DAC før Squeezeboxn når forsterkeren?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke enda nei, vurderer en Beresford, men det er delte meninger om den også, men koster ikke så mye at en ruinerer seg for å prøve.

Er bare så mye annet som kommer før en dac pr nå. Dac'n i Yamahaen er faktisk ganske så god, men skal teste ut sb dac'n når jeg engang klarer å somle meg til å bestille en skikkelig analog kabel. Eller btw trenger vel 2-3 når jeg tenker meg om.

Infected Mushroom varmer opp anlegget nå, og det fungerer helt rått! Nesten så en vurderer egenmelding, men må vel pent ha seg på jobb så en får tjent noen grunker til fremtidig oppgraderinger, og kanskje jeg må pante noen flasker igjen

EDIT: Er ikke sikker på om naboen mener Rammstein konsert er den beste måten og starte dagen på, men jeg sitter her med frysninger på ryggen like forbannet Selv om Live aus Berlin ikke har det beste lydsporet så har de en fremtoning som gjør det til en av de råeste konsertene jeg har i samlingen. Tok en runde ypao, og da skulle den dele på 160hz?? haha, ser meg ut som det er små satelitter jeg har i front, prøvde på 80, men det ble ikke helt rett så nå prøver jeg på 60 for å se om det blir bedre.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trykker det virkelig så bra med frontene? Klarer høyt nivå helt til 60-70 Hz? Herlig... Klarer ikke forestille meg hvordan det kan være.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt ærlig syns jeg faktisk lydbildet blir smalere med ypao aktivisert i forhold til pure direct på musikk. De går ikke så voldsomt dypt, men 60hz klarer de fint, syns det ble litt for dårlig på 80hz, men må ta meg en skikkelig runde med subben igjen endag!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok en måling bak sofaen idag, og hvis jeg flytter den 5cm lengre ut fra sidevegg og noen få cm fra bakvegg så får jeg skvisa inn en pb10 der, uvisst om den spiller bra, men er verdt et forsøk for å ha noe som går litt dypere enn sb'n.

Så prøver vi sb'n i front for å se om jeg får den bredden jeg vil ha i front!
    Men hvor gjøre av alle forsterkerne som står på gulvet? ? ?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så gøy at det fungerer som forventet. Selv om jeg mener A21 gjør en enda bedre jobb på Klipsch leverer uten tvil 2250 så det rister i veggene :twisted:
    Kos deg.......
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Devil: Det var det første som slo meg, jeg har fått en 'buttshaker' i sofaen etter parasounde'n kom i hus, spesielt på litt 'tøffere' musikk som rammstein, tool, korn! Om jeg liker det? Nei, jeg ELSKER det!

A21 må jeg definitivt få prøvd engang!

Jeg har ingen mer savn når det gjelder musikk for engangs skyld, men sub messig til film så lurer jeg bitte litt! Får se om det ikke blir en pb10, den koster ikke all verden, er grei utifra målingene.

Tenker å legge opp litt penger til oppussing og flytting i år så jeg har ingen planer om noen voldsomme utskeielser, center og sub tror jeg får holde.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Devil:
    A21 må jeg definitivt få prøvd engang!
    Ikke hør på Devil du Pahf, han har byttet så mye utstyr at han har ikke oversikten lenger, dessuten så blir man litt rar i hodet av å sitte i Indre Østfold

Skikkelig morsomt å høre at du traff blink med 2250'en:-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, sant nok Vetteman! Men har litt trua på utstyrsbyttern ifra Østfold han har testet så mye nå at jeg tror han har fått rimelig tyngde når det gjelder matching

Ja, nå koser jeg meg hele tiden, sitter ikke og irriterer meg over småting, annet enn at jeg har for lite musikk!
    Trenger noe med kjapphet, tyngde og deilig mellomtone, Tips?

Dette høres drygent euforisk ut, men skal jeg si det enkelt så har jeg lett etter en viss type lydsignatur siden jeg hørte mc275 + RF82, og på samme dag mc401 + Array 1400. Jeg har gått i den tro at det ville koste alt ifra 100-200 bare i høytaler elektronikk, men der tok jeg tydelig feil, for innen en forholdsvis grei prisklasse har jeg funnet det jeg savnet!

Nå har jeg fått en mellomting som jeg ikke viste var mulig, det er tyngde, åpenhet, luftig, sjelfult og en skikkelig snert!

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, sant nok Vetteman! Men har litt trua på utstyrsbyttern ifra Østfold han har testet så mye nå at jeg tror han har fått rimelig tyngde når det gjelder matching
    WORD, flink mann, men jeg elsker å terge østfoldinger. Har jo bodd 5 år i Fredrikstad jeg, så har god erfaring med det:-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    WORD, flink mann, men jeg elsker å terge østfoldinger. Har jo bodd 5 år i Fredrikstad jeg, så har god erfaring med det:-D
    Der er vi på linje, har aldri bodd sørom Levanger, heller nord, men har en forkjærlighet for å irritere de!

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke sikker på om naboen mener Rammstein konsert er den beste måten og starte dagen på, men jeg sitter her med frysninger på ryggen like forbannet Selv om Live aus Berlin ikke har det beste lydsporet så har de en fremtoning som gjør det til en av de råeste konsertene jeg har i samlingen. Tok en runde ypao, og da skulle den dele på 160hz?? haha, ser meg ut som det er små satelitter jeg har i front, prøvde på 80, men det ble ikke helt rett så nå prøver jeg på 60 for å se om det blir bedre.
    Må si at du begynner virkelig å få til et bra oppsett nå!

Rock in Rio live-dvd kan jo anbefales, DTS 5.1.

Delingen på romkorreksjon varierer fælt, H/K ville sette frontene mine med 10" til 150hz, Ypao satte de til large

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med tanke på hva som har skjedd siden i fjor på denne tiden så er jeg vel litt fornøyd ja.

Men veien er lang og jeg er såvidt begynt. Ting vil fortsatt skje

Rock in Rio er satt på huske-lista.

Den satt de til Large til og begynne med, men da jeg satt de til small kom de på 160hz, må da være grenser for deling

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan har det gått med den potteplanten da??

oppgradert denne også ?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HAHAHA Kjetil!!

Potteplanter og meg er en historie for seg selv, jeg prøver, prøver, prøver, prøver og prøver så godt jeg kan og holde liv de, men det går skeis hver gang, skjønner ikke hva jeg gjør galt!

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme med meg også det. Litt synd for det er jo pent å se på å pynter jo opp!

Jeg har prøvd ALT!! til og med konjakk.. men nei...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konjakk? Tvilsomt at det fungerer, Eller?

Ja, det er pent og ha litt planter i hus, da blir det litt 'greiere' og ha store ting som ikke har waf faktor Men sliter med og holde de i live ja!

Side 48 av 80 FørsteFørste ... 8 18 28 38 44 45 46 47 48 49 50 51 52 58 68 78 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •