pahf's stuekino - Permitert - Side 45

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 45 av 80 FørsteFørste ... 5 15 25 35 41 42 43 44 45 46 47 48 49 55 65 75 ... SisteSiste
Viser resultater 881 til 900 av 1598
    Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det tror jeg blir meget bra sammen med Klipschene dine. Har selv lyst på en 2100. :-D
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror den passer bedre sammen med RF'ne enn Hegel ja, men må jo teste begge to, heldigvis har Tonart Parasound og HFC Hegel så det må gå greit vil jeg tro

Satser hardt på at det dukker opp noe snacks på bruktmarkedet utover vinter/våren. Men jeg har ikke det travelt for jeg koser meg nå også.

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme med meg. Jeg koser meg med det jeg nå har, men lysten på noe nytt ligger hele tiden å lurer der bak.
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    I og med at Hegel 200 kan bli litt lys og hard så har jeg et anderledes oppsett jeg har sett meg ut som en aktuell kandidat.

1 x Parasound Model 2100
    1 x Parasound NewClassic.Model 2250

Den komboen havner også på rundt 20k.
    Spennende kombinasjon! Aldri hørt Parasound, må få gjort det en gang

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, har ikke hørt det selv, men fet amerikansk power på amerikanske høytalere bør bli rimelig heftig i mine ører ihvertfall!

Blir mer og mer interessert i å finne en løsning som gir stereo lyden et kvalitetsløft. (Ironisk nok, i disse tider er det sjelden jeg finner tid til å sette meg ned og kose meg, men det blir)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da får jeg forhåpentligvis en liten godsak i posten i løpet av denne uken, eller mest sansynlig neste uke. Spennende og høre forskjellen!

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da får jeg forhåpentligvis en liten godsak i posten i løpet av denne uken, eller mest sansynlig neste uke. Spennende og høre forskjellen!
    Hva slags godsak snakker vi om? 2100?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det er nok ikke det. Siden luremus er på moten her på forumet skal jeg være den snille versjonen. En liten gåte som er så enkel at den egentlig ikke er gåte.

Først var den hjemme hos en mann som ikke trenger dører i huset sitt for han går kun gjennom vegger, for så å havne hos en herremann som også kan gå under navnet Ba'al Zebû +litt til :twisted: :twisted:

Så jeg sitter klar med både boksehansker og kors i tilfelle det blir nødvendig

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    devilej's parasound?
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm...
    Devilej?
    Hadde ikke han Bryston?

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det er nok ikke det. Siden luremus er på moten her på forumet skal jeg være den snille versjonen. En liten gåte som er så enkel at den egentlig ikke er gåte.

Først var den hjemme hos en mann som ikke trenger dører i huset sitt for han går kun gjennom vegger, for så å havne hos en herremann som også kan gå under navnet Ba'al Zebû +litt til :twisted: :twisted:

Så jeg sitter klar med både boksehansker og kors i tilfelle det blir nødvendig
    Tror også det er snakk om min gamle Parasound

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Hmmm...
    Devilej?
    Hadde ikke han Bryston?
    jupz, i stueanlegget, men tenkte på parasoundtrinnet som forsyner centeren hans.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Chuck Norris’ house has no doors, only walls that he walks through.
    =Marantz

Beelzebub er et annet navn på fruktbarhetsguden Ba'al som filisterne dyrket i Ekron. Folkegruppen og guden deres var en trussel for jødene da de kom fra Egypt for å innta Palestina. Jødiske profeter, for eksempel Elias, talte ofte imot Ba'alsdyrkelsen. Dette gjorde de på en måte som gjorde at navnet ofte er forbundet med ordet demon eller djevel.
    Ba'al Zebûb kan også bety «Zebûbs herre», noe som referer til «Herre over det som kan fly».
    =Devil(EJ)
    Kan nok stemme det gutter, er nok en Parasound NC2250 som skal til trøndelagen ja! Flere av dere har sikkert merket at jeg setter meg ut et mål til en viss prisklasse, for så og finne et tilbud jeg ikke klarer å si nei til, er bare å beklage. Men når Devil sendt meg en pm om å selge denne ble det for vanskelig å si nei!

Amerikanske muskler, på amerikanske muskeldamer, kan ikke skjønne at det skal bli bra.

Doxaen beholdes for en fremtidig center, har ikke hjerte til og selge den uansett. Om den så må blir transistorradio på badet så får det være!

Nå har jeg store planer om og finne meg en real center, eller enkelt og greit en Rc62 for å så å bare nyte oppsettet, tar meg gang etter gang i å lete etter feil bare for å ha et påskudd for å kjøpe noe nytt. Er ikke helt rett imho.

(Eller er jeg på sparekurs mot Array 800? Økonomien sier helt klart nei mtp ny leilighet/hus, hjernen og hjertet sier: Ja,ja,ja,ja,ja noe så inderlig ja!)

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    jupz, i stueanlegget, men tenkte på parasoundtrinnet som forsyner centeren hans.
    Ja det har du rett i!!

Hva skal an erstatte denne med?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TRAGISK! 29.des bestilte jeg trådløst tastatur og mus fra psdata.no.

IDAG fikk jeg beskjed om at den var kommet og pakket faktisk, sto ingenting om at den var sendt, direkte patetisk at de ikke engang klarer å levere et så enkelt og mainstream produkt som et tastatur uten at det går en mnd.

Angrer som en hund på at jeg ikke henta med meg et Denovo tastatur isteden.

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    direkte patetisk at de ikke engang klarer å levere et så enkelt og mainstream produkt som et tastatur uten at det går en mnd.
    Jeg venter fortsatt på mine B&W DS3 som jeg bestilte før jul fra HFK.....

Vi burde starte en allianse....

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du venter nok på en pakke til også tenker jeg :twisted:

Jeg fikk dessverre ikke sendt den etter jobb i går da "etter jobb" faktisk ikke ble før klokka 11 i dag morges. Måtte også lure til meg et par timers søvn etter 27 timers skiftet. Surt med vakt når det går skikkelig til H......
    Skal stikke ned på posten nå, så sender jeg deg pakkenummeret på pm etterpå.

BGuarden har delvis rett. Nå har jeg en Bryston 4B SSt til å drive centern 8-)
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe stress Devilej, har ikke tid til å koble opp før over helga engang likevel, så du kan ta deg en velfortjent lur ja!

Pixel : Ja, jeg er så lei av nettbutikker at det frister mer og kjøre til oslo for å hente neste gang, blir for dumt!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg endelig fått hentet Parasound'n.
    Beklageligvis reiser jeg på kurs i morgen, og måtte sette sammen en kommode før jeg dro(Må kattesikre kåken). Litt har jeg da enda fått hørt, lot den stå og spille bakgrunnsmusikk for å varme den opp før jeg satte meg ned i sofaen.

Måtte spre frontene lengre ut for å i det hele tatt få plassert den, noe som resulterte i en større vinkling. Da må det jo også måles opp en ny sweetspot.
    Og her må jeg innrømme at helgens eskapader tydeligvis sitter lengre i enn først antatt. Tidligere var sw 162.5cm fra endevegg, men nå så er den 135cm fra endevegg, i mitt hode stemmer ikke det? Eller gjør det? Får forske på det mer senere, fungerer ikke teoretisk i dag.

Men nå til lyden, det lille jeg har hørt!

Det første som slo meg var at den var mye tyngre i bunn enn på doxaen, noe jeg også forventet.
    Selve lydbildet er blitt strammere og det merkes at her finns ikke noen tegn på strømproblemer, den går rett og slett på tomgang. Fikk ikke testa ut på et mer ekstremt lydnivå. Kan være at melleomtonen er et bitte lite hakk dårligere enn på doxa, ingenting som gjør den dårligere, men et bitte litte hakk. Dog en større helhet.

Jeg tror den er mer følsom for støy så jeg må sjekke strømkabler og lignende.

Kommer mer inngående beskrivelse når jeg er ferdig på kurs på onsdag.

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var ikke "Wow-Faktor" med andre ord?

Du må være i lyttemodus, helt avslappet for å lytte optimalt

Side 45 av 80 FørsteFørste ... 5 15 25 35 41 42 43 44 45 46 47 48 49 55 65 75 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •