pahf's stuekino - Permitert - Side 43

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 43 av 80 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 ... SisteSiste
Viser resultater 841 til 860 av 1598
    Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Topp! Skal bare få balansert det med en fridag så kommer jeg sporenstreks, 8mil for lyden er jo ingenting

Må jo til trondheim uansett for å få litt lytteinntrykk fra forskjellig annet.

Dropper HFK i denne omgang, servicen der er så dårlig at jeg blir egentlig irritert når jeg ser skiltet i rundkjøringa inn til byen

Hmmm.....har funnet servicen der til å være god.....men, den er nok personavhengig...og da tenker jeg på de som jobber der :-) :-D

Vinduene til HFK er nå dekket av "RYDDESALG"..jeg tør IKKE stikke innom :-)

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Standard

Nei, jeg er vel på det stadiet at jeg er ute etter å finne en optimal utnytting av resten av utstyret, og da tror jeg at en ren 2 kanals forsterker med prosessor inngang er det beste for både musikk og som effekt til film.
    Forhåpentligvis så finner jeg noe brukt, for penger vokser ikke på trær, men må jeg spare litt lengre for å kjøpe nytt, så er vel det også greit så lenge middlet helliggjør målet.

Det blir garantert ingen handel før 2 halvdel av dette året, men er greit å bruke litt tid på å sjekke ut mulighetene(Ja, jeg vet jeg sa det om høytalerne også, men denne gangen så må det nok legges opp litt $$, ekke så mye på sparekontoen som tidligere )
    Det er en reise i lyd ja.

Her i gården startet det med stereo i gamle dager :-D , så til surround (prologic) så videre til surround med DD og dts. Så kom dedikert stereo - også er jeg tilbake til surround igjen!!

Når det gjelder forsterkere så kan du også bruke rene effekter som for eksempel Vincent SP-993 i både et surround oppsett og et dedikert stereo oppsett med egen pre samtidig.

Disse effektforsterkerne har både balanserte og rca innganger med switch for veksling av disse.

Kanskje en tanke??

Rør og transistor er jo en fin kombo.... - samtidig som du kan kjøre surround?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart en spennende tanke Tom, rørpre med prosessor inngang til toppen, og en kraftig transistor til bunn. Det hadde vært noe det

Har enda ikke peila ut annet enn alternativer så alle tips taes imot!

Globe: Var der på fredag via jobben, og det siste jeg sa før jeg gikk inn 'Bare vent, vi blir stående lenge hvis vi skal vente på hjelp'.

Der sto det 6stk ansatte og gjorde ingenting, jeg sto bevisst ved disken og ventet på forespørsel om hjelp. TI MINUTTER TOK DET! Da var jeg eneste kunde. Elendig service!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart en spennende tanke Tom, rørpre med prosessor inngang til toppen, og en kraftig transistor til bunn. Det hadde vært noe det

Har enda ikke peila ut annet enn alternativer så alle tips taes imot!

Globe: Var der på fredag via jobben, og det siste jeg sa før jeg gikk inn 'Bare vent, vi blir stående lenge hvis vi skal vente på hjelp'.

Der sto det 6stk ansatte og gjorde ingenting, jeg sto bevisst ved disken og ventet på forespørsel om hjelp. TI MINUTTER TOK DET! Da var jeg eneste kunde. Elendig service!

DET er for dårlig!! DET hadde jeg også reagert negativt på!

Vedr. effekt......Når dere snakker om Vincent,,,Jeg var på besøk hos MrMyagi..fikk høre og se Vincent SP-T100.

Vedlegg 27022

Virkelig lekre...og låter som en drøm, Trykk og Varme!

Selv lytter jeg meg inn på nye Parasound her. NC-2125 ligger som posthentelapp her på bordet! Skal plasseres "side by side" med nyinnkjøpte NC-2250. NC-2125 skal Biampes til senterkanalen........en ødelagt senter riktignok :-(

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De blokkene til Mr.Myagi tenkte jeg å stikke innom Tonart for å høre, og da må nok nc serien til Parasound testes i samme slengen også. UTrolig spennende produkter begge de to. Midgard 4.1 el 6.1 er jo også aktuelle, små søte og utrolig praktiske i racket!

Eneste problemet da er at jeg må ha ny pre, noe som koster $$ i samme slengen. Så vi får se. Men finner jeg lykken i form av rør så for all del! Jeg kan spare jeg Behøver jo ikke kjøpe alt på engang, så har vi det lille problemet med at en tube frister noe så religiøst mye også da!

Kjipt med den senteren din Globe, blir det erstatning fra samme serie, eller tar du spranget oppover?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De blokkene til Mr.Myagi tenkte jeg å stikke innom Tonart for å høre, og da må nok nc serien til Parasound testes i samme slengen også. UTrolig spennende produkter begge de to. Midgard 4.1 el 6.1 er jo også aktuelle, små søte og utrolig praktiske i racket!

Eneste problemet da er at jeg må ha ny pre, noe som koster $$ i samme slengen. Så vi får se. Men finner jeg lykken i form av rør så for all del! Jeg kan spare jeg Behøver jo ikke kjøpe alt på engang, så har vi det lille problemet med at en tube frister noe så religiøst mye også da!

Kjipt med den senteren din Globe, blir det erstatning fra samme serie, eller tar du spranget oppover?

Dette med senter er en liten hodepine...egentlig.....den "hører jo til" frontene. Hmmmmm......Nå foregår det en del oppgraderinger allerede...så jeg er i litt tenkemodus :-) .... men jeg gråter nesten hver gang jeg setter meg ned foran den :cry: ...men men....det ligger vel an til utskifting av elementer tenker jeg! Senter skiftes sammen med fronter.....når den tid kommer :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sikkert like lurt, kjipt og kjøpe en skikkelig center hvis du ender opp med et helt annet merke!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BTW - Twelve her inne skal muligens stikke innom i løpet av helga, blir da testing av Parasound NC...og jeg håper Transporter kommer på lørdag...du skal ikke ta deg en kjøretur i helga? :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Globe
    BTW - Twelve her inne skal muligens stikke innom i løpet av helga, blir da testing av Parasound NC...og jeg håper Transporter kommer på lørdag...du skal ikke ta deg en kjøretur i helga? :-)
    Hmm, jo kanskje det. Kjente det sugde i magan etter å høre det oppsettet nå. Skal sjekke ut litt, men det er meget mulig jeg tar en kjøretur ja! Passer fint med 'utelivs-stoppen' min også det.

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du som har kjøpt deg HTPC; Dette er ett must i disse tider

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy

aaaaahhhhh....neeeiiiii....der kom det nok en vanvittig tøff DINGZ........med stor "MÅ HA FAKTOR"........ :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Vik fra meg Belzebub!!! Led meg ikke inn i fristelse!!

Globe: Sender deg en pm ang helga

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    aaaaahhhhh....neeeiiiii....der kom det nok en vanvittig tøff DINGZ........med stor "MÅ HA FAKTOR"........ :-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vik fra meg Belzebub!!! Led meg ikke inn i fristelse!!

Globe: Sender deg en pm ang helga
    Hehehe, tror jeg setter gamle gamer PCn min i racket nå Så bestiller jeg det tastaturet...

I min står følgende; (2-3 år gammel)

Intel Pentium D 3Ghz (Første gen Dobbel kjerne)
    nVidia Geforce 6800 GT 256MB minne (Dette var KONGE for 3 år siden )
    2048 MB RAM (Som sagt, for to år siden... )
    Og en Maxtor HDD og noe snasne ekstra greier som bra lydkort osv

Tror det blir bra? Eneste som er dumt er at den er SVÆÆÆR :twisted:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For 2 år siden måtte dette være en knall pc!! Tror jeg går fint ja

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For 2 år siden måtte dette være en knall pc!! Tror jeg går fint ja
    Hehe, det var det Husker jeg satt i BF2 for første gang, ALT på high, smoooth Blir ikke tid til slikt mer så da tror jeg at jeg nedgraderer den til HTPC

Men den er svær som sagt.

Hvilket kabinett har du bestilt?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte dette Komplett.no - Silverstone SST-LC17 HTPC, Sølv (Uten PSU)

I ettertid syns jeg det og er litt for stort, men får se om det ikke blir en grei løsning på det etterhvert.

Intermediate bler sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    580
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg driver også med ett lite HTPC prosjekt og har valgt dette kabinettet (foreløpig ihvertfall..) : Komplett.no - Silverstone SST-LC20 HTPC, Sort (Uten PSU)

Dette prosjektet mitt kan vel sammenlignes med det du tenker på ruxxy.. Utganspunktet mitt er en gammel HP.. Men jeg tror det skal funke etterhvert!

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    BGuarden: Da har du herved en formell invitasjon fra meg også! :-)
    Sier ikke nei takk...
    Blir vel i "Bartebyen" :lol: noen dager, siden jeg har bestekompisen min der + en masse familie. Gjør det noe om jeg tar med meg en kompis?

Phaf.... Ingen nedtur for min del...
    Masse flott der i Levanger så jeg gleder meg stoooooort

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bler
    Jeg driver også med ett lite HTPC prosjekt og har valgt dette kabinettet (foreløpig ihvertfall..) : Komplett.no - Silverstone SST-LC20 HTPC, Sort (Uten PSU)

Dette prosjektet mitt kan vel sammenlignes med det du tenker på ruxxy.. Utganspunktet mitt er en gammel HP.. Men jeg tror det skal funke etterhvert!
    Det var et meget pent kabinett!! Angrer litt nå

Side 43 av 80 FørsteFørste ... 3 13 23 33 39 40 41 42 43 44 45 46 47 53 63 73 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •