pahf's stuekino - Permitert - Side 34

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 34 av 80 FørsteFørste ... 4 14 24 30 31 32 33 34 35 36 37 38 44 54 64 74 ... SisteSiste
Viser resultater 661 til 680 av 1598
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Siden jeg sendte de i går har jeg gått igjennom 2 sesonger av scrubs

De er bestilt ja Ruxxy, skal hente de på messa til helgen.

Forøvrig fikk jeg en liten plan her midt i en episode av Scrubs.

Når penger og tid rekker til ser jeg for meg som tidligere nevnt en RC64, da er det jo naturlig at denne trenger en egen effektforsterker.
    Så helt umulig er det jo ikke å koble doxa på denne og biampe den, siden jeg ikke vil kvitte meg med go'pluggen min.

Så da ser jeg for meg at frontene vil få rør hjelp isteden for Doxa'n.

Dette er kun på planleggingstadiet så derre slipper å sitte å vente ja, men en gang i fremtiden er ikke dette et urealistisk mål.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Dette er kun på planleggingstadiet så derre slipper å sitte å vente ja, men en gang i fremtiden er ikke dette et urealistisk mål.

-----kom det tørt fra mannen som skulle vente LENGE og MINST til våren FØR han kjøpte noe nytt..

Neste uke da eller

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    -----kom det tørt fra mannen som skulle vente LENGE og MINST til våren FØR han kjøpte noe nytt..

Neste uke da eller
    Jeg skulle ikke kjøpe forsterker før i Mars/April 2008

Pussig hobby dette...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel slik at man ikke kan kalle det hobby.. Mer en forbannelse Men så lenge det er på en god måte er det greit

Problemet med å planlegge slik er at man aldri klarer å vente så lenge :twisted:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller

Neste uke da eller
    Planen Kjetil var å vente til våren, men planer er til for å brytes, og når jeg fikk solgt høytalerne så måtte jeg jo ha noe nytt. Litt lavere prisklasse enn det jeg hadde tenkt, men tror nok jeg blir fornøyd til slutt. Håper det ihvertfall.

Angående nye innkjøp så blir det nok en stund til ja, eu kontroll, jul, vei avgift, etc etc etc. Da gjenstår det ikke mye til oppgraderinger på en stund nei

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva er førsteinntrykket da? Du har hentet Klipsch frontene nå ikke sant?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er hentet for 20min siden, er i trondheim enda så jeg får ikke satt de opp i kveld, men ser for meg at de låter heeelt forferdelig rett og slett.
    1500timer snakket de på tonart om, men de kommer seg sikkert etter en 150t tenker jeg.

Ingenting som er som å lempe to store høytalere når en er bitte litt redusert etter gårsdagen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig er go'gutta kommet hjem og pakket opp

Veldig greit å være forbredt på det verste ang lyd, for når jeg fikk kobla de opp så spilte de ikke så elendig som forventet

En merker med engang at det er en annen type høytaler som står der, den er dominant både i størrelse og ikke minst lyd. Denne vil noe!

Bassen er brumlete og lite tilstede enda, men det var forventet, diskanten er vel ikke helt på plass enda. Men tør påstå at denne i kombo med elektronikken min er en ganske grei kombo slik det er nå

Slik sto de og ventet på meg hos Tonart, såvidt vi fikk de inni en Galant stasjonsvogn.
    pahf's stuekino - Permitert-dscf3487-jpg

Her er er de rett utav eskene.

pahf's stuekino - Permitert-dscf3530-jpg

Så nå skal de få lov til å spille så mye de bare klarer fremover For dette blir morro! Volumknappen har vel aldri vært så lav og med så mye volum og fylde før

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La merke til høyttalerne dine da jeg var i butikken i dag Endte opp med en Blue Diamond pakke selv forresten

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Endelig er go'gutta kommet hjem og pakket opp

Veldig greit å være forbredt på det verste ang lyd, for når jeg fikk kobla de opp så spilte de ikke så elendig som forventet

En merker med engang at det er en annen type høytaler som står der, den er dominant både i størrelse og ikke minst lyd. Denne vil noe!

Bassen er brumlete og lite tilstede enda, men det var forventet, diskanten er vel ikke helt på plass enda. Men tør påstå at denne i kombo med elektronikken min er en ganske grei kombo slik det er nå

Slik sto de og ventet på meg hos Tonart, såvidt vi fikk de inni en Galant stasjonsvogn.
    pahf's stuekino - Permitert-dscf3487-jpg

Her er er de rett utav eskene.

pahf's stuekino - Permitert-dscf3530-jpg

Så nå skal de få lov til å spille så mye de bare klarer fremover For dette blir morro! Volumknappen har vel aldri vært så lav og med så mye volum og fylde før
    Grattis. Dette blir nok stas. Tror vi hilste på messa i går. Rett meg om jeg tar feil. Rom 500 ved "kaffe" maskinen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Det er en meget god pakke Liker lyden av Diamond pakken til Audiopro Var litt kjipern å gå på byen i går å gå forbi Tonart å se de sto å så lang etter meg

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Grattis. Dette blir nok stas. Tror vi hilste på messa i går. Rett meg om jeg tar feil. Rom 500 ved "kaffe" maskinen

Det gjorde vi vettu Synd jeg ikke hadde så god tid som ønsket Men det var hyggelig. Kompisene ble litt lei, og den ene var fortsatt i sjokk etter Master&Commander scenen så han gikk bare å sikkla å prata om å spise etterpå.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Det gjorde vi vettu Synd jeg ikke hadde så god tid som ønsket Men det var hyggelig. Kompisene ble litt lei, og den ene var fortsatt i sjokk etter Master&Commander scenen så han gikk bare å sikkla å prata om å spise etterpå.
    Ja det var det. Tiden går. Skulle egentlig ha funnet et sted som hadde litt plass. Ble vel litt fult inne hos kaffeekspressen. Men alltid moro å treffe forum folket. Synes messa var meget bra. Godt organisert av Frode Olsen.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Messa var bra organisert så dette har de fått til bra.

Skulle vel egentlig ha fått til en litt større kaffe ja, men men. Blir til neste år

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Per Anders! Når skal første skikkelige testen finne sted? Eller har du ikke klart å holde deg?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahahaha:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hvorfor er alle kompiser som ikke har så stor interesse innen AV som vi har sånn? Med en eneste gang Master&Commander har vært på skjermen, tar de helt av og er i 100 de neste 3-4 timene... Sånn er det hos meg også...

Gratulerer Pahf, det ser bra ut!

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Klipschene er noe og samle på ja he he :-)

Skulle stått et klipsch sett på kafferomet til kringlyd ja, bøttere vørti lyd ja :-)

Hmm.... må kansje prøv master and commander sjøl no, hør kor langt ætter en ligg he he

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Grattis Per Anders! Når skal første skikkelige testen finne sted? Eller har du ikke klart å holde deg?
    Vi holder det på et moderat volum enda, men det har mer med eieren og gjøre enn med høytalerne Blir en skikkelig test når de har fått noen dager på seg.

Ruxxy, var litt av meningen med å ha de med på messa for å oppleve dette, ikke minst for min egen del å oppleve det Morro morro!

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dagens dom da??

Er ikke fornøyd med deg må jeg si Du skulle jo ikke slike store du. Jeg satset på at du skulle fortelle meg om hvordan B&W var :twisted: :twisted:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har spilt ca 20timer nå, hatt en liten lyttesession med noen kompiser.

Og med tanke på hvordan det spiller nå, gleder jeg meg enooormt mye til å høre hvor bra det blir. At disse er helt rett i oppsettet mitt er klart De passer til alle typer musikk, eller rettere sagt de klarer å få utnytte potensiale i enhver sang.

Niels Lofgren sto bokstavelig talt i stua mi, og gitarriffene var aldri i nærheten så rå som de er nå, men det har selvsagt mye med størrelsen å gjøre.

Gleder meg for hver sang som blir spillt.

De er store ja, men ikke så store at det blir for mye.

Side 34 av 80 FørsteFørste ... 4 14 24 30 31 32 33 34 35 36 37 38 44 54 64 74 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •