pahf's stuekino - Permitert - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 30 av 80 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 1598
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvordan kunne jeg glemme de Ec'ne dine
    Vi får ta en liten diskusjon på msn angående dette til helga
    SA ligger ikke på min topp 10 eller gitt.

Jeg TROR at 805 kan bli litt for snill på tøff musikk, men dette vet jeg jo ikke og må derfor teste det ut. Skal lage meg den ultimate test platen med biter fra min varierte musikksmak som jeg kommer til å kreve å få hørt igjennom for hver høytaler jeg tester. Kanskje de yter litt service når jeg er villig til å legge igjen noen kr ?

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du møter de på den rette dagen Men jeg fikk også inntrykk av at disse spiller litt avhengig av elektronikken. Det er jo ikke noe sjokk

Men den gangen jeg testet så fikk jeg følelsen av at det oppsettet med dette var til "rolig" samtidig som de hadde NAD M og Dali til nesten sammepris som var Rocka Billy pakken...

Når det gjelder SA så har jeg ikke noe forhold til de, vil ikke ha det heller. Selv om jeg vet at Frode liker de for å si det mildt

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror de er veldig avhengig av elektronikk ja, fjotten jeg snakka med sist på hfk mente at Classe' var det ENESTE som ville duge både på helicon og 805.
    Var ingen andre alternativ, forbannade møkkamann! men men...

Master serien tror jeg nok vil gi meg gåsehud på ryggen med en av de to ja, men ikke denne gangen.

Yamaha + doxa komboen bør være greit nok, doxa har krefter i massevis er forholdsvis nøytal, mens yamahaen har en varm og rocka signatur. Kan ikke skjønne at det ikke skal bli bra ?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Tror de er veldig avhengig av elektronikk ja, fjotten jeg snakka med sist på hfk mente at Classe' var det ENESTE som ville duge både på helicon og 805.
    Var ingen andre alternativ
    Personlig finner jeg Classè grusomt kjedelig på B&W
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyngdorf hadde de parret den med i Ålesund ihvertfall, det virket det Trenger ikke å høre de personlige meningene til selgerne. Da er det bedre å høre på oss her inne

Nad kommer jeg aldri til å ta inn UANSETT, det handler om prinsipper det!

Jeg tror Doxa og Yamamamamamha kommer til å gjøre en kjempe jobb jeg.. Men dra på klubben si det som det er og lån med deg noen hjem... Det er uansett det beste

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jupp. akkurat min mening og, det prøvde jeg å si til fjotten også at det var ikke min smak, men det var bare tull tydeligvis.
    For Classe' var det eneste og det ypperste stort sett for det meste av lyd.
    Lyd er subjektivt er et ordtak som tydeligvis ikke står i arbeidsinstruksen til gutta på klubben. Står vel heller 'vårt ord er lov' tenker jeg.

Men men... Ser meg ut som han skal få provisjonen på noe som helst av det jeg handler der ? hah!

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var ingen andre alternativ, forbannade møkkamann! men men...
    Han er jo mer eller mindre programforpliktet til å mene det
    Nå skal det sies at den nye Delta? serien til classè er skikkelige kremprodukter, men desverre så har klubben enerett på merket her i skandinavia, så ingen konkurranse på pris
    Hva med å ta en tur til Lyric å teste ut Bryston og Cary?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Lyngdorf hadde de parret den med i Ålesund ihvertfall, det virket det Trenger ikke å høre de personlige meningene til selgerne. Da er det bedre å høre på oss her inne

Nad kommer jeg aldri til å ta inn UANSETT, det handler om prinsipper det!

Jeg tror Doxa og Yamamamamamha kommer til å gjøre en kjempe jobb jeg.. Men dra på klubben si det som det er og lån med deg noen hjem... Det er uansett det beste
    Stoler generelt ikke på selgere, vil høre folk som ikke skal selge meg noen ting sine meninger, for det er da sannheten kommer frem

Skal prøve å få lånt med meg noen hjem ja, må vel legge igjen både sjel og lever før det skjer, men for all del hva gjør en ikke for hobbien sin

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Monitor Audio Gold GS20 er absolutt verd å lytte til
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der er det enkelt, det de lærte på selger skolen teller: Det som er dyrest er best! ikke for kunden men for lommeboken din, men det trenger ikke kjøper å vite :-? :-?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Han er jo mer eller mindre programforpliktet til å mene det
    Nå skal det sies at den nye Delta? serien til classè er skikkelige kremprodukter, men desverre så har klubben enerett på merket her i skandinavia, så ingen konkurranse på pris
    Hva med å ta en tur til Lyric å teste ut Bryston og Cary?
    Helt klart spennende produkter, men i en prisklasse som jeg kaldsvetter bare jeg tenker på. Den nye serien til Classe' har jeg ikke hørt, er vel 1år siden sist jeg hørte noe fra de tror jeg, så det kan godt hende det er gode greier.

Tror jeg skal sende Roberthegevik en pm å høre om jeg ikke få komme på audiens for å høre hans Bryston og MS5, hvis han har de enda da, et forrykende temp når det gjelder utskiftninger på den mannen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Helt klart et alternativ som er verdt å ta med seg, er bare live redd for å kjøpe høytalere som blir for stort for rommet mitt, alle høytalere trenger jo en viss mengde luft rundt seg, og med dype gulvstående sitter jeg igjen med nærfeltslytting Men alle tips mottas med takk, ser jo at folk er utrolig fornøyde med sine MA høytalere så det er helt klart kvalitet og lytteglede ute å går på disse produktene.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liten skrivefeil. Jeg skulle frem til GS10 ops:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dynaudio Contour S1.4, vet ikke om den allerede er nevnt, har ikke lest så nøye.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Det håper jeg Er også litt spent angående romstørrelsen, men håper 20 kvadrat er nok... RS6 fungerte bra ihvertfall...

Er jo et vanskelig leie prismessig da det er så utrolig mye bra og dårlig å velge blant.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kom jeg hjem full av iver etter å prøve Ambra, setter den inn i dvd'n og bilde kommer, men ikke lyden!

Fatter ikke hva som er galt har sjekka at kablen sitter i begge plasser, og etter oppsettet skal det være greit.

Den står at koax er på inngang cd bak forsterker, men skal være på dvd altså samme plass som hdmi kablen. Alt har virka før, det er plutselig i dag at det ikke kommer noen lyd. Den skifter heller ikke til dts eller dolby digital så det er tydelig at den ikke får noe signal. Kan den bare gå sund, eller det kan være den fordømte katta§!

EDIT : Vet ikke hvordan dette har skjedd, men den hadde byttet inngang på et eller annet vis som jeg ikke helt forstår. Nå satser jeg på at det er greit igjen. AMBRA here I come.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eller det kan være den fordømte katta§!

Ikke skyld på Turid Laila!!! Det er ikke pent gjort

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kom jeg hjem full av iver etter å prøve Ambra, setter den inn i dvd'n og bilde kommer, men ikke lyden!

Fatter ikke hva som er galt har sjekka at kablen sitter i begge plasser, og etter oppsettet skal det være greit.

Den står at koax er på inngang cd bak forsterker, men skal være på dvd altså samme plass som hdmi kablen. Alt har virka før, det er plutselig i dag at det ikke kommer noen lyd. Den skifter heller ikke til dts eller dolby digital så det er tydelig at den ikke får noe signal. Kan den bare gå sund, eller det kan være den fordømte katta§!

EDIT : Vet ikke hvordan dette har skjedd, men den hadde byttet inngang på et eller annet vis som jeg ikke helt forstår. Nå satser jeg på at det er greit igjen. AMBRA here I come.
    Send bikkja på katta du

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tror jeg hadde endt med katastrofe, for hunden ja

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Ikke skyld på Turid Laila!!! Det er ikke pent gjort
    Det er sant, stygt å skylde på katta, men du kan snart få henne som lærling for er borti kablene stort sett hele tia

Tror nok katta hadde tatt hunden, for hun er ikke redd noe og grisen er redd alt. Så det hadde nok vært en enkel match

Leste noe angående Helicon II, vil de bli dyrere da? Syns ikke den nye finishen var allverden, vil heller ha den orginale. Men det kan hende de kommer på tilbud på mkI?

Har en ukes ferie i uke 47, tenkte å ta en tur til trondheim da og lytte litt, slik at jeg har god tid til å bearbeide inntrykkene. Må innrømme at jeg tror helicon vil gli rett inn i heimen her, men vil gjerne at 805 gjør det og. Ikke minst 1007. Egentlig så har jeg vel lyst på alle sammen.

Det verste er at jeg faktisk må vente lenge denne gangen, eier jo ikke tolmodighet og skulle helst ha kjøpt i går, derfor har jeg å inngått et lite veddemål med meg selv.

Side 30 av 80 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •