pahf's stuekino - Permitert - Side 27

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 27 av 80 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 67 77 ... SisteSiste
Viser resultater 521 til 540 av 1598
    Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Si opp Viasat? Jeg gjorde det samme, tok 1/2 år med ringing minst 3 ganger hver uke for å prøve å si opp abbonomanget, JEG TULLER IKKE!

Sa det opp 8 ganger, kortet ble ugyldig og vi måtte fortsette og betale i 3 månder, prøvde å ringe å avklare dette flere ganger, etter flere timer med venting når vi endelig kom igjennom, var det alltid en idiot i andre enden som sa at det ikke fantes noe abbonomang lenger med oss - Noe det ikke SKULLE være heller! Men vi måtte betale for de 3 ekstra måndene vi ikke hadde Viasat en gang, det kunne ikke refunderes.

Makan til helvettes bedrift har jeg aldri opplevd, lykke til!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette skal bli snadder forstå jeg, huff. Gruer meg allerede

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ka æ sa.... Viasat e nå dritt

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hysj på sæ Bærre sirius som har tenkt å ødelagt all sunn fornuft for mæ

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så synda med viaskvat da

men send en mail til kunde service og si som det er med møntøren og greier.
    så sender de sikker en ny tuner som du må prøve først,
    eller kansje de har forbedret seg på kunde service, for dette er jo ikke din feil
    at du ikke får sette viasat...

Troeen
    som X-fingrer for du får hjelp uten problemer

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Troeen

Har faktisk vært veldig heldig når jeg har snakket med viasat, greie og hjelpsomme folk. Så jeg har litt troen på at det vil ordne seg, nå er jo signalet helt grei igjen, skikkelig rare greier! Er sikkert en dritt tuner jeg har velger jeg å tro

Men skal prøve en siste ting å det er å prøve justere stålrøret som parabolen står på enda litt høyere, men da er jeg redd jeg mister litt av stabiliteten til røret og den vil bevege seg mer i vinden. Har ikke tolmodighet til å prakkes med slike ting i lengden, når jeg ser folk fixer det alle andre plasser skal det også kunne gå til meg, men akk nei. Krever jo ikke mer enn et greit signal, å det skulle ikke være så mye.

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Takk for det Troeen

Har faktisk vært veldig heldig når jeg har snakket med viasat, greie og hjelpsomme folk. Så jeg har litt troen på at det vil ordne seg, nå er jo signalet helt grei igjen, skikkelig rare greier! Er sikkert en dritt tuner jeg har velger jeg å tro

Men skal prøve en siste ting å det er å prøve justere stålrøret som parabolen står på enda litt høyere, men da er jeg redd jeg mister litt av stabiliteten til røret og den vil bevege seg mer i vinden. Har ikke tolmodighet til å prakkes med slike ting i lengden, når jeg ser folk fixer det alle andre plasser skal det også kunne gå til meg, men akk nei. Krever jo ikke mer enn et greit signal, å det skulle ikke være så mye.

blir rør ustabilt kan du sette opp noen støtte stag eller vaiere..
    for få opp stivheten i rør igjen..

det går ann og hører med montøren og si som det her med at signalet kommer og går, og spøre om det vil hjelpe med heise på stangen,
    for du ligger tydlig hvis i grense land siden signalet kommer og går på viasat.

Troeen

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har di it fått fiber breibånn i SlowCity da ? alt i et..

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nte brebånd ja, alt i ett. Det tar 5min før det skjer noe mellom hver gang du skifter kanal og utvalget er ikke noe å rope hurra for. + at det er dyrere enn hver for seg som var grunnen til at jeg valgte viasat sølv som var billigst.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Impuls er en fin ting ? Vel de siste timene har jeg sittet sterkt å lurt på om Monitor Audio er noe for meg, da rs6 i såfall. Har prøvd å få tak i Andre' for å høre om et evntuelt innbytte.

Noen som har noen innspill ?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Impuls er en fin ting ? Vel de siste timene har jeg sittet sterkt å lurt på om Monitor Audio er noe for meg, da rs6 i såfall. Har prøvd å få tak i Andre' for å høre om et evntuelt innbytte.

Noen som har noen innspill ?
    Jeg er mektig imponert over Monitor Audio. RS6 er en lekker høyttaler som virkelig leverer valuta for pengene. Skyhøy WAF er også en fordel.
    Selv har jeg et par Silver S1 i tv-stua, og vurderer oppgradering til rs6 da MA virkelig har imponert meg.
    Prøv Andre igjen i morgen klokken 11 blank, eller send han en sms og fortell at du er ute etter et par MA. Da ringer han nok tilbake som den ivrige selger han er :-D
    Jeg snakket med han tidligere i dag, så han er hverfall på jobb

Cybervision har jo et par rs6, og har bare go-ord å komme med om disse.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Overalt hvor jeg leser så får jo disse bare skryt og godord, samt at de er utrolig pene. Jeg tror heller ikke det blir mye å legge i mellom da nyprisen på disse og mine med stativer egentlig ikke er så ulike. Så jeg må nok ta tlf dit i morgen å sjekke ut ja.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plages fortsatt med å få kontakt med Andre', men gir ikke opp så lett.

I mellomtiden så lurer jeg på om jeg skal gå til anskaffelse av en Squeezebox.
    Har en dunge med musikk på pc'n, som alt for sjelden kobles opp på anlegget pga at jeg sitter med pc'n i fanget. Det er vel Wi-Fi overføring på disse boksene ? Må jo være ideelt slik jeg ser det.

Noen som vet hvilken dac som er best, sb3 el rx-v1700 ?

I hodet mitt så er det muligens sb3 + pure direct, men det er bare en tanke.
    Har også en liten tanke om Cambridge 840a isteden for doxa'n,. men det er bare en tanke.

BTW: Etter en aldri så liten vindkule her i byen så er parabolen antageligvis på bærtur for her er alt signal ute, jaja. Som om det var noen bombe nok engang.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bestandig morsomt å prøve noe nytt, og denne gangen koster det ikke skjorta eller.
    mp3/flac er kjekt hvis en er lat, men å koble på pc'n til anlegget hele tiden slik at en i mitt tilfelle ikke kan bruke pc'n samtidig gjør at det blir lite ny musikk som blir spilt.

Squeezebox får jo mye skryt her på forumet, så i løpet av neste uke skal jeg hente meg en slik liten box. Blir spennende å bli kjent med denne saken som høster så mye skryt rundt om kring.
    Samtidig som jeg må få ræva i gir å shine opp en gammel pc jeg har hatt planer om å kjøre linux basert streaming på. To fluer i en smekk

Ellers har jeg ringt Andre' så mange ganger at jeg føler jeg kjenner hu som tar telefonen snart, han har fått beskjed om å ringe opp meg utallige ganger.

Nå er det like før jeg driter i hele opplegget å beholder focalene. Vet jo at mannen er stressa, men når jeg ringer 10-12ganger den siste uken uten respons så tror jeg saken blir lagt på is

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært i trondheim og hentet sb'n fra Roberthegevik her på forumet, som forøvrig var en meget hyggelig kar.

Nå om selve boksen, et så enkelt og lettfattelig oppsett skal en lete lenge etter, det tok ca 5min å sette seg inn i det hele, så var det bare å sette seg ned å prøve.

Søk->spill og sett deg i stolen og innse hvor fantastisk snedig denne saken er

Skal ikke si så mye om lydkvaliteten enda, for det er noen få filer jeg får til å spille som er *host* lastet ned. De cd'ne som er rippet i flac ligger på ekstern disken som tydeligvis har fått seg en kakk eller to. Kjører en disk sjekk nå, så får vi se om vi får spilt av noen ukomprimerte sanger etterhvert.

Selv om de største mp3'ne slett ikke låter verst her i stua nå, men her skal det i all hovedsak avspilles ukomprimert musikk.

Men genial det er den til sitt bruk, høyt anbefalt!

Skal skrive noen ord om lyden når jeg har noe som yter den rettferd.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok bare 3 mnd, men nå virker parabolen og med godt signal
    +at jeg har bekjempet høydeskrekken min til gangs.

Ellers så er chorusene til salgs, her i heimen skal klipsch inn, klarer ikke glemme den råe dynamiske rocka lyden jeg hørte i sommer

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow... Dette var ikke verst Du er like rask som jeg er til å legge ut bilder du :shock: :shock: :razz: :razz:

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ellers så er chorusene til salgs, her i heimen skal klipsch inn, klarer ikke glemme den råe dynamiske rocka lyden jeg hørte i sommer
    He he, sommerminner med et par grønne og eller brune innabords kan spille deg et puss....

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært i trondheim og hentet sb'n fra Roberthegevik her på forumet, som forøvrig var en meget hyggelig kar.
    He,he kjøpte du SB av han..jeg kjøpte Transporteren av han..skal si det er noen som lider av oppgraderingstvang :-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, gjorde nok det. Tror nok han har en plan med det hele gitt, og jeg mistenker jeg må ringe på han når han er ferdig for da blir det meget bra

Side 27 av 80 FørsteFørste ... 7 17 23 24 25 26 27 28 29 30 31 37 47 57 67 77 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •