pahf's stuekino - Permitert - Side 26

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 26 av 80 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 ... SisteSiste
Viser resultater 501 til 520 av 1598
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    No disrepect mot de religiøse, men jeg har vel ca 15 slike kanaler fra før av så jeg tror det holder. Må vel bytte kabel ja tror jeg. Kan ikke se for meg at det er noen andre feil som gjør den slik, men så vet jeg heller lite om akkurat dette emnet å ja.

Var hovedsaklig inne på bilstereo delen jeg å, men nå er det kun orginal høytalere og en pioneer spiller som er i toyotaen. Kjører ikke så mye bil som jeg gjorde så jeg ser ingen vits i å kaste ut en masse penger på det lengre. Mer hygge å ha det i heimen.

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    No disrepect mot de religiøse, men jeg har vel ca 15 slike kanaler fra før av så jeg tror det holder. Må vel bytte kabel ja tror jeg. Kan ikke se for meg at det er noen andre feil som gjør den slik, men så vet jeg heller lite om akkurat dette emnet å ja.

Var hovedsaklig inne på bilstereo delen jeg å, men nå er det kun orginal høytalere og en pioneer spiller som er i toyotaen. Kjører ikke så mye bil som jeg gjorde så jeg ser ingen vits i å kaste ut en masse penger på det lengre. Mer hygge å ha det i heimen.

er det brud i kabelen så kan det kun bli bedre med å bytte den

kan stemme det det med lyd i bil.. men for min del har jeg vært med i Emma noen år og det sitter i bilen enda, og det gjør kjører turene litt morsomere

troeen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Troeen
    er det brud i kabelen så kan det kun bli bedre med å bytte den

kan stemme det det med lyd i bil.. men for min del har jeg vært med i Emma noen år og det sitter i bilen enda, og det gjør kjører turene litt morsomere

troeen
    Hadde planer om enna å dbdrag jeg å, men så strakk verken tid, tolmodighet el fingerferdigheter til. Vel dbdrag skulle gått greit, men emma matriale var det nok ikke. kjørte focal i front, jl audio i bagasjen og rf amp.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok et par bilder i formiddag for å tømme batteriet på kamerat.

Ikke direkte noe bra kvalitet, men dere får et lite inntrykk av tv å amp.
    Kablene er veldig rotete pga parabol styret, ser ikke slik ut til vanlig.
    Legg merke til ac/dc klokka

pahf's stuekino - Permitert-hpim2294-jpg

pahf's stuekino - Permitert-hpim2295-jpg

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mmm HERLIG
    Skal ha meg 37", kjøper i morgen Er Yamaha'n en ny oppgradering eller har du hatt den lenge? *lost*

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser bra ut det der da
    kult tv-bord også

Troeen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Mmm HERLIG
    Skal ha meg 37", kjøper i morgen Er Yamaha'n en ny oppgradering eller har du hatt den lenge? *lost*
    Det blir nok bra ruxxy, alt over 32" fungerer

Yamaha'n kjøpte jeg vel for rundt 3-4uker siden, 2 uker siden tv'n.

Svs'n står gjømt i hjørnet bakom sofaen så den er ikke så enkel å ta bilder av.
    Skal ta skikkelig bilder når jeg oppdaterer profilen min.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt planer og slikt.
    Det blir høytalerbytte en eller annen gang i fremtiden. Har sett meg ut to kandidater:
    * Klipsch RF62,82, men disse er såpass dype at de kan bli problematisk i min stue.
    * Patos Lyric 301, 401, har ikke hørt disse, men de får mye skryt så jeg skal sjekke de ut.

Fint om dere med erfaringer fra begge merke kan hive inn noen kommentarer her

Ellers er et rumperister prosjekt ikke helt ute av planleggingen enda, skal se på det når jeg får tid igjen. 3x15" under sofaen og en liten amp til å drive de.

Som dere ser på signaturen min er jeg villig til å bytte mine jmlab mot et par klipsch gulvstående, eller Patos fortrinnsvis Lyric serien evnt mot mellomlegg.

EDIT: Da er forhåpentligvis parabol problemet historie, fikk endelig tak i en montør på verdal som sa seg villig til å ta en titt på taket mitt Gleder meg!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har montøren vært her å fixet parabolen. Ikke så voldsomt mye bedre signal på sirius, men stabilt. Fått inn Thor med det samme å så alt i alt er jeg fornøyd. Blir sikkert dyrt, men skit au!

Koblet den optisk til 1700 med det samme, morro når subben slår inn under reklamen

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stilig TV pahf!. :-)
    (og klokken, selvfølgelig.)

Har hørt mye bra om den skjermen der, så det er ikke umulig at en slik en dukker opp her hjemme hos meg også.

Er det unge hr. pahf man skimter i refleksjonen der?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tv'n er helt herlig! Merket sortnivået utrolig godt når jeg spilte oblivion på xbox 360, helt enormt med detaljer jeg ikke har sett tidligere.

Og nå endelig så har jeg parabol signal så jeg virkelig kan bruke den til annet enn dvd og xbox.

Hvis det er den skinnende rundingen midt i skjermen du sikter til så er det nok unge lovende pahf som sitter og stiller inn kameraet ja

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bor såpass til at jeg ikke kan ha parabol her, og det irriterer meg litt..

Disse analoge kabel signalene er ikke mye å skryte av på en flatskjerm...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Analoge kabel signaler er ikke noe å rope hurra for nei

Eneste som er litt dumt er at jeg fikk høre at vi muligens får nte bredbånd i
    borettslaget, noe ala get å lyse vil jeg tro. Litt rart jeg ikke har hørt om det siden jeg sitter i styret for borettslaget, men men....

Da får jeg vel kjøre begge to en liten stund da, er endel kanaler som en ikke får på disse andre pakkene som er kjekke å ha å vice versa som man ikke får med parabol

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    siden jeg sitter i styret for borettslaget
    Hvordan får du lov til det?

-jeg mener.., SVS'n å greier...

Mine naboer hater meg, hihi...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Hvordan får du lov til det?

-jeg mener.., SVS'n å greier...

Mine naboer hater meg, hihi...
    hehe gode kommunikasjons evner Ble faktisk spurt om å være med, alle naboene bortsett fra dotten ovenfor er storfornøyd med meg som nabo
    Så det er litt kjekt å sitte i styret hvis det engang skulle skje noe voldsomt i forbindelse med musikk/film.

Sendte nettop ivei en mail til viasat, grunnen til mine parabol problemer skyldte mye godt at switchboxen var ødelagt, dette krever jeg kompensasjon for da jeg har holdt på i over en uke med å justere hit å dit. Det skal ikke være nødvendig å ha elektro utdanning for å få klistra tallerkenen på plass-

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det ikke du som hadde lyst på noe Amerikansk..?

http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/20658 ;-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tro meg, jeg har siklet på den utallige ganger på den korte stunden den har ligget ute på torget. Det hadde vært en perfekt forsterker ja, det er sikkert

Uheldigvis er det lite penger på konto en stund nå, blitt handlet endel på kort tid. Men en eller annen gang blir det mc i heimen her, det er sikkert.

Første oppgradering nå blir et slr kamera tror jeg, så er det nye fronter som er planlagt, + center. lyric ligger sterkt an i øyeblikket.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå holder det snart på å klikke for meg!!!!!
    Da jeg gikk å la meg i natt var jeg ganske fornøyd for jeg hadde endelig fått et stabilt signal på parabolen, når jeg våkna opp var det pinadø like ustabilt å dårlig som det var før montøren dukket opp!
    Det er tydelig at der jeg bor er det kun egnet for isdn, nrk å en ødelagt bordantenne. For alle teknologiske nyvinninger går enten til dundas eller så seint at det er i modem fart. Så lei, så lei!!

Nå er det like før den tallerkenen går en utrolig stygg skjebne i møte, for denne dritten orker jeg ikke å betale på hvis det ikke skal være mulig å få bra signal på annet enn thor å nrk! BAAAAAAAH!

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huffda Pahf Er det Sirius som er problemet?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal jeg love deg, thor er fjellstø, men det er jo bare nrk som er der + en dunge med gratis kanaler jeg ikke bruker. Sirius er seriøst ute på villspor!

Så lei, så frustrert, så sint!!! Vurderer å si opp hele skiten å gå over til canal digital, siden jeg har to hoder så kan jeg få inn tv3 på en god dag da dette jo er en kanal en ikke trenger kort på. men koster vel flesk å si opp viasat tenker jeg.

Side 26 av 80 FørsteFørste ... 6 16 22 23 24 25 26 27 28 29 30 36 46 56 66 76 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •