pahf's stuekino - Permitert - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 80 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 58 68 78 ... SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 1598
    Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vart hp vettu, godt kjent med dæm fra før av, å har itj hatt nå my tull m dæm.
    Har itj sett open range enda, men bli vel snart ska du sjå =)

Oversatt fra inntrønndelag
    Det ble hp ja, har god kjennskap til dem fra før av, og ikke hatt noe tull med de. Open Range har jeg enda ikke sett, men blir vel snart skal du se

Active boly sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blåklokkeveien?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ehh, ja ? "Se seg paranoid over skuldern"
    Hvor/hvem/hva ?

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Koblet opp laptopen analogt til tv og forsterker i helga, og det er bare en ting å si. Mediacenter og fjernkontroll er jo direkte genialt!

Ellers så ble jo tuben som var til salgs solgt så fort at jeg ble for sen, så hvis ingenting annet utrolig spennende kommer på markedet, så blir det lagt inn bestilling på en sb12-plus den 12.6.

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Koblet opp laptopen analogt til tv og forsterker i helga, og det er bare en ting å si. Mediacenter og fjernkontroll er jo direkte genialt!

Ellers så ble jo tuben som var til salgs solgt så fort at jeg ble for sen, så hvis ingenting annet utrolig spennende kommer på markedet, så blir det lagt inn bestilling på en sb12-plus den 12.6.
    Hehehe, alltid noe nytt og spennende på gang

Lyd og Bilde : Nye heftige subwoofere fra SVS

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, bestandig ute etter forbedringer

Nettop snakket med Andre', egentlig et innfall siden det var litt rolig på jobb, men ved et eventuelt innbytte av mine Chorus kunne jeg få en grei pris på profile 908. Har egentlig aldri vurdert dette, men nå ble det jo plutselig litt interessant.

Er det verdt det? Sikkert, er det nødvendig? Ikke annet enn for å slukke litt oppgraderingstrang igjen. Eneste som er litt 'dumt' er at jeg ser for meg at jeg først går til profile så tar vi 1007BE etter det. Evnt kose meg med mine chorus en stund til så hoppe rett på BE. Det er jo egentlig den beste muligheten. Mye planer, lite penger. Evig runddans med denne hobbien.
    Men vi får ta sb12 først, så yamaha'n. Så får vi se etter det.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, bestandig ute etter forbedringer

Nettop snakket med Andre', egentlig et innfall siden det var litt rolig på jobb, men ved et eventuelt innbytte av mine Chorus kunne jeg få en grei pris på profile 908. Har egentlig aldri vurdert dette, men nå ble det jo plutselig litt interessant.

Er det verdt det? Sikkert, er det nødvendig? Ikke annet enn for å slukke litt oppgraderingstrang igjen. Eneste som er litt 'dumt' er at jeg ser for meg at jeg først går til profile så tar vi 1007BE etter det. Evnt kose meg med mine chorus en stund til så hoppe rett på BE. Det er jo egentlig den beste muligheten. Mye planer, lite penger. Evig runddans med denne hobbien.
    Men vi får ta sb12 først, så yamaha'n. Så får vi se etter det.
    Hehehe, ett evig mas med oppgraderinger Kan ikke uttale meg om 908 så mye, men Profile-serien er mye mere oppløst og luftigere enn Chorus-serien. BE må du nesten høre selv, er ikke alle som liker den. Hvis du har fått et greit tilbud på å bytte til 908, så vil du helt klart merke endel forskjeller, men er nok ikke verdt å legge så mye imellom.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sikkert og tvist, et evig mas med seg selv.
    Merker klare ambivalente tendenser akkurat nå ja.

Det var egentlig en grei pris jeg fikk tror jeg. besthifi selger de til 18k.
    jeg og fikk tilbud om en betraktelig bedre pris.

Men som sagt om det er noe vits i å gå mellomveien til BE er vanskelig å si, samt er det greit å få hørt BE før jeg slår til på noe sånt.

Kanskje knekke visan i to etter sub og amp er kjøpt en stund ?

Samtidig så er det et eller annet med Usher som jeg ikke finner ut, har aldri hørt de, men har på feelingen at det er mine type høytaler. De gulvstående er aalt for store, men de små stativ i X-* serien er kanskje noe for meg. Dagstur til gjøvik å stikke innom emtech kanskje ?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sikkert og tvist, et evig mas med seg selv.
    Merker klare ambivalente tendenser akkurat nå ja.

Det var egentlig en grei pris jeg fikk tror jeg. besthifi selger de til 18k.
    jeg og fikk tilbud om en betraktelig bedre pris.

Men som sagt om det er noe vits i å gå mellomveien til BE er vanskelig å si, samt er det greit å få hørt BE før jeg slår til på noe sånt.

Kanskje knekke visan i to etter sub og amp er kjøpt en stund ?

Samtidig så er det et eller annet med Usher som jeg ikke finner ut, har aldri hørt de, men har på feelingen at det er mine type høytaler. De gulvstående er aalt for store, men de små stativ i X-* serien er kanskje noe for meg. Dagstur til gjøvik å stikke innom emtech kanskje ?
    Kan være greit å prøve litt annet og vet du. Focal er kjempebra det, men det er det mye annet som er også:-D

Usher har jeg dessverre aldri fått hørt men det er jo spennende høyttalere.

Ta oppgraderinger i ditt eget tempo, og ikke bli hypet opp av oss gærninger som bytter altfor ofte:-D

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er så mye annet som er spennende, bare litt forelsket i finishen til jmlab, og ikke minst lyden som er nydelig i mine ører. Men må nok prøve noe nytt snart ja. Yamaha og svs blir jo et spennende bekjentskap som jeg gleder meg skikkelig til. Samtidig som kompisene mine gnir seg i hendene, for de får jo billig utstyr rett som det er. Tempoet bestemmer jeg ikke selv gitt, det er det nok økonomien som står for.

Active boly sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ehh, ja ? "Se seg paranoid over skuldern"
    Hvor/hvem/hva ?
    Muhaaa........

Bodde der selv når det en gang i tiden var ungboleiligheter. Bodde forøvrig i den første leiligheten nederst til venstre når du kommer opp i "tunet" Husker ikke nummeret men det var litt av en tid

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ahh, ok. Da skjønner jeg vettu.
    Vil nok tro det var litt av en tid ja

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en litt morro bursdagspresang i går.
    En kompis av meg har vært så utrolig opptatt av om jeg har tenkt å anskaffe meg forsterker med hd dekoding i den siste tiden, uten at jeg helt har skjønt hvorfor. Siden han aldri har vært spesielt opptatt av det tidligere.

Men i går kom han med et alu skilt med skriften "DTS HD".
    Han regnet med at dette måtte jo være det perfekte påskudd for at jeg skulle anskaffe meg hd Så da må jeg vel se etter om jeg ikke finner meg en adon hd-dvd fra xbox og en reciever med hdmi input da.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oh happy day

Etter en litt kjedelig lunchpause å litt surfing, så fant jeg ut at jeg måtte jo sikle litt på det som skulle bli min nyeste oppgradering SB12-Plus.

Og tror du ikke jeg fant en på demosidene da i Black Choral? Vel ringte til Lassesen som forøvrig er en særdeles hygglig fyr og kjempe service innstilt. Selvsagt fikk jeg problemer med betalingen siden jeg har sparebank 1, nok en tlf til Lassesen og alt var i boks.

Så da har jeg vel subben i mine hender i løpet av en liten uke.
    GUUD hvor jeg gleder meg!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått minstemann i hus, ble sjokkert over hvor liten tassen er når en ser på størrelsa på eska.

pahf's stuekino - Permitert-hpim1779-jpg

Liten kar ja, ihvertfall når'n blir satt i mot store lillebror.
    pahf's stuekino - Permitert-hpim1782-jpg

pahf's stuekino - Permitert-hpim1785-jpg
    Fikk bare prøvespilt såvidt på plasseringen til xtz'n før jeg dro på jobb, men det var tydeligvis ingen heldig plassering for måtte veldig mye opp i gain før det skjedde noe som helst, kjørte i bypass da, har et forholdsvis lite rom så så kanskje room comp er verdt å prøve. får prøve med hjørneplassering i morgen å se hvordan det går der.

Intermediate JgR sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så mye. Er litt lysten på en slik en selv. Nå kom PS3 og tok forrige runde som egentlig var ment til sb12, men det kommer nok flere muligheter i disse ferietider. Spent på å høre hvordan xtzen er mot sb12.
    Gratulerer nok en gang.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratis med ny sub da, den ser utrolig godt ut! Jeg sitter og vurderer ny sub selv, valget står mellom SVS PB10-NSD eller SVS PB12-NSD eller SVS SB12-Plus. Det er ikke lett å velge syntes jeg:| .

Hvorfor valgte du sb12-plus ? kontra de andre jeg nevnte.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med ny sub!

Etter det jeg kan skjønne skal den spille noe i likhet med min sentersub (tc2+ 12") som for tiden mottar lfe+main signaler. Og det er en merkbar forskjell i bassen på både film og musikk. Jeg kjører noe høy gain kanskje, men siden jeg for tiden ikke fyrer opp all verden på volumknotten går det greit. Jeg liker godt lyden i den og ser frem til å få liv i 6 til en gang i 2010..... ops:

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk takk

Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Gratis med ny sub da, den ser utrolig godt ut! Jeg sitter og vurderer ny sub selv, valget står mellom SVS PB10-NSD eller SVS PB12-NSD eller SVS SB12-Plus. Det er ikke lett å velge syntes jeg:| .

Hvorfor valgte du sb12-plus ? kontra de andre jeg nevnte.
    Grunnen til at jeg valgte sb12 foran de andre nsd og plus modellene var rett og slett størrelsen, jeg har en rimelig liten stue og uansett hvor lydfrelst jeg er så syns jeg det er greit å kunne bevege meg

Med de større modellene så hadde de tatt så stor plass at jeg hadde kun hatt en plassering for de og det hadde jo vært dumt om det var en utrolig dårlig plass for subben, med en sb har jeg mange flere muligheter enn med de andre.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter her og prøver å kalibrere litt, får ikke åpnet remote til jobben så jeg får ikke opp excel arket, har bare openoffice på min pc, så jeg måler generelt for å se hvordan den oppfører seg.

Der xtz'n sto går det lukt åt helve* liten og ingen lyd. Ved hjørnet, men før høyre front, der faller den jo som et lass etter 30hz.

Skal jeg prøve room comp eller er det bare for å dempe den dypeste bassen?

I ren frustrasjon, samt nødvendighet siden jeg ikke har noen flere optiske innganger igjen når jeg får spdif kabeln til htpc'n ble det bestilt litt snadder i dag å.
    Better cables silver serpant coax

og Monster thx

Side 18 av 80 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 28 38 48 58 68 78 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •