Fellestråd for forespørsler om demonstrasjoner...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 36
    Newcomer WildRover sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fellestråd for forespørsler om demonstrasjoner...

Her er en tråd hvor ALLE kan spørre etter demonstrasjoner av video-utstyr.

Jeg lurte på om det er noen i Bodø, Harstad eller Lofoten (eller steder nært noen av dem) som kan demonstrere en Panasonic PT-AE 700 eller en Benq 7800 for meg?

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

..

Er det virkelig ikke en eneste av de pj'ene i de nevnte områdene? (selv om det var det så er det jo ikke sikkert at de fikk med seg denne tråden likevell..) men hvis du/dere vet om noen som har noen av disse pj'ene pliz ta kontakt.. har ikke så lyst å kjøpe usett..

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut hjemmekinoene som ligger på "minHjemmekino.no", og send PM med forespørsel om demo. Det har alltid fungert for meg.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg ikke nettopp solgt min AE-700 skulle jeg gjerne gitt deg en demo... Men Expert Harstad skal ha en liggende, og jeg er rimelig sikker på at man kan ordne det til med en demo der, med enten en DVD-spiller du selv tar med, eller en av deres (Panasonic og Pioneer).
    Det blir isåfall med et hvitt nedtrekkslerret, ikke helt optimalt, men lyset i butikken kan senkes ganske godt, så en viss formening om hva pj-en er god for burde du kunne få.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zyon
    Hadde jeg ikke nettopp solgt min AE-700 skulle jeg gjerne gitt deg en demo... Men Expert Harstad skal ha en liggende, og jeg er rimelig sikker på at man kan ordne det til med en demo der, med enten en DVD-spiller du selv tar med, eller en av deres (Panasonic og Pioneer).
    Det blir isåfall med et hvitt nedtrekkslerret, ikke helt optimalt, men lyset i butikken kan senkes ganske godt, så en viss formening om hva pj-en er god for burde du kunne få.
    Prøv for all del å få til en privat demo. Har enda tilgode å få en demonstrasjon av PJ i et butikklokale som yter produktet rettferdighet. Ihvertfall i en Expert, Spaceworld eller Elkjøp-butikk. Mangelfull kalibrering, innstilling, kunnskap og en haug med andre dårlige ting påvirker.

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jau, kalibrering fra butikkens side er lik null, så den biten må nok gjøres selv. Jeg nevnte det bare i tilfelle WildRover ikke får demo en annen plass.
    Og til prisen/ytelsen på AE-700 ville det vært for kjipt om han ikke fikk tatt den med i betraktning for det er definitivt en god projektor. Helt til man blir bitt av "sortesyken" ihvertfall :wink:

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Flyttet til "Hvilket utstyr har AVforums medlemmer"-kategorien, synes denne passet bedre der! Klistret for øvrig tråden med det samme, er jo sikkert mange som kan finne en slik tråd nyttig!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

..

takker for svar! ja skal til harstad om en uke.. drar til elkjøp da.. tror ikke det er mange her på avforum fra nord som har noen av dem.. ska sjekke gjennom lista på minhjemmekino:P hehe.. spørsmålet står fortsatt! skulle jo fått demo privat ja..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en ae700 oppe å går her, men bor 18 mil sør for bodø da så kanskje litt vanskelig =oP

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmm..

Det var litt langt.. må se på hvilke muligheter det fins for å komme seg dit.. Takk uansett!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Svs Pb10-isd

Hei!
    Er det noen som har, eller vet om noen som har en SVS PB10-ISD et sted mellom Bodø (kanskje litt lengre sørover) og Harstad (kanskje litt lengre nordover) som kunne tenke seg å gi meg en demo?:P:P
    Hadde vært utrolig taknemmelig isåfall!

Mvh

Newcomer Talisker sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei alle hifi og hjemmekino galninger :-)

Undertegnede har vært lurker på forumet et års tid og tenkte at det nå var på tide med et innlegg. Jeg har hatt en (ufrivillig) 4-års pause fra alt som heter hifi pga. huskjøp og har derfor ikke lenger hands-on erfaring med det som har skjedd i markedet i denne perioden. Har som sagt fulgt med på forumet, men det er jo ikke tilstrekkelig :roll:

Gjennom årene har mye hifi vært ut og inn hjemme hos meg. På det verste sto det utstyr for 250000 og masserte øregangene mine. Vil understreke at jeg etterhvert har fått et mye mer nøkternt syn på tingene, men er nok ikke helt kurrert ennå :-)
    Tenkte at jeg skulle anskaffe et 2-kanal oppsett i nærmeste fremtid. Så får tiden vise om det blir utbygging til full hjemmekino etterhvert.

Grunnen til at jeg poster på denne tråden er at jeg håper å få lov til å besøke noen av medlemmene som har høyttalere jeg er interessert i. Tenker først og fremst på B&W (800/700-serien), JMLab (med BE diskant), Martin Logan, SVS (pb-10) og Audiovector (signatur og avantgarde). Jeg er også veldig interessert i ICE-power monoblokkene fra Midgard og Embla fordi dette er produkter som ikke fantes da jeg hadde utstyr selv.

Så hvis det er noen i Østlandsområdet, innenfor en drøy times biltur fra Eidsvoll, som kunne tenke seg å gi meg en demo ville jeg sette stor pris på det.
    På forhånd mange takk.

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I Østfold burde det være en del muligheter for MA iallefall:wink:
    Tar jeg ikke feil, er det en del med iallefall B&W 703 her på forumet som holder til der også, det enkleste er vel for deg å ta en kikk på minhjemmekino..

Lykke til med nytt fremtidig stereooppsett, kan jeg spørre hva du hadde den gangen til slik pris? Tross alt ikke så veldig mange år siden... Kan jeg si? Welcome back.. og velkommen til forumet!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det, Kid. :-)
    Jo, jeg har fått med meg at det finnes B&W 703 i Østfold. Har faktisk snakket med karen allerede. Har også sett at noen anbefaler å ta direkte kontakt med de enkelte medlemmene, men jeg syntes at det ville være litt for påtrengende.

Da jeg var som "sykest" hadde jeg Persson Respons ART høyttalere, et beist fra Krell som jeg ikke helt husker navnet på, 2 rør-monoblokker fra Spark (9084), Pass Aleph-P preamp, Forsell Air cd-drev og DAC, samt masse eksotisk kabel (huff). "man blir ikke riktig frisk før man har hatt det riktig ille" sa Øystein Sunde og det er jeg enig i ;-)

Vi får se om jeg får noe napp på dette innlegget. Hvis ikke får jeg vel trenge meg på hos noen likevel :-)

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hit er det bare å komme, men ring først så jeg er hjemme da!

Husk å ta med musikk, for det er jo tross alt det mest morsomme!

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes utrolig spennende ut, hatt mye snæcks du da..
    Selv skal jeg "trenge" meg på hos ISen den nærmeste tida forhåpentligvis...Med han bak spakene, trenger man nærmest ikke lyd - moromann i seg selv:wink:

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snickers: Takk for invitasjonen. Kan jo ikke si nei til et besøk hos selveste utviklingssjefen hos Midgard :-)
    Sender deg en PM om noen dager.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du på Sørlandet, er det bare å ringe...

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Sjekk ut hjemmekinoene som ligger på "minHjemmekino.no", og send PM med forespørsel om demo. Det har alltid fungert for meg.
    Her er muligheten din talisker: send Gorm en PM - jeg kan love deg en stor opplevelse hvis du får hørt og sett anlegget hans! :grin:

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, jeg har vært inne på tanken om å henvende meg til Gorm. Men det utstyret han har er langt over det jeg har i tankene på nåværende tidspunkt. Faren er at jeg ikke kommer til å bli fornøyd med noe som er dårligere og da havner jeg fort utpå skråplanet igjen. Tror at jeg skal holde meg til utstyr i en rimeligere prisklasse slik at ikke fristelsene blir for store for en svak sjel ;-)

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •