Følg Christopher`s hjemmekino byggeprosess! - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 23 av 27 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 SisteSiste
Viser resultater 441 til 460 av 522
    Newcomer sigurd90 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av buril2000
    Jeg tror jeg skal konfirmere meg en gang til...

Ja hadde ikke gjort no å konfimere seg en gang til! God times betaling og lett arbeide. Hadde vært no å jobbe som konfirmant på heltid:lol:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et bytte sprøsmål til 8)

Fikk tilbud om å bytte SW900 mot SVS ISD-12! Hva gjør jeg da?

Newcomer sigurd90 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Sitat Opprinnelig postet av Majesty
    Et bytte sprøsmål til 8)

Fikk tilbud om å bytte SW900 mot SVS ISD-12! Hva gjør jeg da?

Du bytter! ville jeg gjort iallefall

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igjen veldig smak og behag, og behov!
    SVS'en leverer iallefall trøkk og morro så det synger etter.. Og bassen har en hvis kvalitet som faller rett i hjertet hos mange.

Selv syns jeg JM'en passer i de fleste situasjoner, greit nok, den går ikke kjellerdypt, og heller ikke trøkker den VÆRST heller.. Den er med andre ord mer sofistikert.

Jeg tror nesten SVS'en er noe for deg, fordi jeg regner med du er tilfreds med bassen JM 926 produserer til musikk. Sub til musikk, her er jeg VELDIG pirkete, som mange andre ikke er, og det respekterer jeg. (tror nesten ingen hører Roger Water sin spessielle måte å spille på bassgitar er , det er slike småting som jeg er ute etter i en sub, ikke bare trøkk og morro).
    Sub til film, her kan nesten alt tilfredsstille, bare den går dypt og trøkker rimelig godt. (SVS!! iallefall til prisen, du ser oppover i prissjiktet så går de fleste over til lukket kasse, som gang på gang påvises å være den kassa som gjengir vanskelig musikk best). Men men, vær sine ører .

Selv er jeg ikke i tvil på hva jeg skal ha, om jeg skal ha hjemmekino, SVS Plus/2 blir iallefall satt inn i budsjettet. Men det finnes alternativer, som f.eks Axiom sine(men jeg må få en skikkelig test av de snart) .

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Igjen veldig smak og behag, og behov!
    SVS'en leverer iallefall trøkk og morro så det synger etter.. Og bassen har en hvis kvalitet som faller rett i hjertet hos mange.

Selv syns jeg JM'en passer i de fleste situasjoner, greit nok, den går ikke kjellerdypt, og heller ikke trøkker den VÆRST heller.. Den er med andre ord mer sofistikert.

Jeg tror nesten SVS'en er noe for deg, fordi jeg regner med du er tilfreds med bassen JM 926 produserer til musikk. Sub til musikk, her er jeg VELDIG pirkete, som mange andre ikke er, og det respekterer jeg. (tror nesten ingen hører Roger Water sin spessielle måte å spille på bassgitar er , det er slike småting som jeg er ute etter i en sub, ikke bare trøkk og morro).
    Sub til film, her kan nesten alt tilfredsstille, bare den går dypt og trøkker rimelig godt. (SVS!! iallefall til prisen, du ser oppover i prissjiktet så går de fleste over til lukket kasse, som gang på gang påvises å være den kassa som gjengir vanskelig musikk best). Men men, vær sine ører .

Selv er jeg ikke i tvil på hva jeg skal ha, om jeg skal ha hjemmekino, SVS Plus/2 blir iallefall satt inn i budsjettet. Men det finnes alternativer, som f.eks Axiom sine(men jeg må få en skikkelig test av de snart) .

Ja ok. Jeg er nybegynner på bass, har kun hatt 2 subwoofere i min hjemmekino, så kan ikke så mye om det. Men sånn jeg føler det nå, så går bass kun på trøkk, murlig jeg vil bli bedre kjent med bass om jeg lytter litt mer til SW900

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Majesty
    Der var det masse tøft. Hvilket land er det fra? og hvor finner jeg priser?
    Tysk produsent og du får priser av Møbelringen, møbelkjede i Norge. Må oppsøkes da de ikke har lagt ut priser på nettet.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bidda
    Tysk produsent og du får priser av Møbelringen, møbelkjede i Norge. Må oppsøkes da de ikke har lagt ut priser på nettet.

Takker Bidda

Fant foresten et på skeidar som kanskje er brukbart. Noen som har sett dette i ekte: http://www.skeidar.no/sk_visprodukt....Type=0&Search=

Er det noe pent?

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halla! Om det er pent er jo subjektivt, men uansett var den linken der defekt :S

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kaffekopp
    Halla! Om det er pent er jo subjektivt, men uansett var den linken der defekt :S

Linken skal funke den!

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok..gammelt problem jeg glemte..første gangen man bruker en link til Skeidar, kommer man til en side hvor man må velge varehus..og så kommer man inn på forsiden. Klikker man linken en gang til, så kommer man inn på den rette siden

Så jo bra ut til prisen den der. Et par ting bare. Hvordan er hyllehøyden? Ser ut til at den er justerbar, men du får vel bare benyttet en hylle, siden SPA20 krever mye luft rundt seg? Lurte også på om det ville bli problem med strølys fra projektoren siden det er glassdører? Eller har du tenkt å ta de bort?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg har ikke fått sjekket det, så jeg tenkte å dra til skeidar og sjekke litt mer nøyaktige mål i dag

Ja SPA20 trenger MASSE luft rundt seg! Det er som en varme ovn! Jeg vet ikke helt om det er så ille med projektoren i forhold til glasset? Ser ut som ArneK kan ha glass i racket uten problem, så tror ikke det blir noe problem! Må evt. vere at SPA20 ikke får nok luft som blir verste problemet.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det jaggu meg bor en "kremmer" i deg jeg gitt.. en som har solgt og kjøpt så mye som deg på 1 år har jeg ikke sett på lenge . Og så driver du å snuser på Klipsch THX ultra?!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Tror det jaggu meg bor en "kremmer" i deg jeg gitt.. en som har solgt og kjøpt så mye som deg på 1 år har jeg ikke sett på lenge . Og så driver du å snuser på Klipsch THX ultra?!

Hehe

Nei, THX Ultra er bare en drøm! Skal nok ikke ha noe på en stund nå ser du....Blir i såfal et brukt Ultra 2 oppsett!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, så jeg nettopp en litt foruroligende annonse på audiophile.no?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Hmm, så jeg nettopp en litt foruroligende annonse på audiophile.no?
    Ligger også på AVtorget + forsterker.. ;-)

Hva skal du bruke pengene til nå da Chris ?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pengene går til den nye leiligheten.........Neida, går vel til hifi en eller annen gang! Tar bare en litten pause, og i mellomtia kan jeg snuse litt på brukten å se om det kommer noe morsomt

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Majesty; du er ikke sann :-D Men du kommer til å få mye erfaring hvis du fortsetter slik...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Majesty; du er ikke sann :-D Men du kommer til å få mye erfaring hvis du fortsetter slik...
    Hehe

Har du testa SW900 mot SVS ISD-12 akto? Hvilken er best på bass? Regner med at SVSen trøkker mer? Men det er jo en veldig liten SVS modell, så jeg er ikke helt sikker, noen som har svar?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke hørt de i samme rom, men det jeg har hørt av ISD-12, så er den nok bedre. Den spiller høyere og dypere, men SW900 er nok en del raskere. Men det er vanskelig å si, da jeg ikke har hørt de sammen.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,540
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Jeg har ikke hørt de i samme rom, men det jeg har hørt av ISD-12, så er den nok bedre. Den spiller høyere og dypere, men SW900 er nok en del raskere. Men det er vanskelig å si, da jeg ikke har hørt de sammen.

Ja ok, var det jeg regna med

Side 23 av 27 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •