Eg er glad i heimekinoen min!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Eg er glad i heimekinoen min!

Har nettopp fått igang sida mi igjen etter å ha somla lenge....

www.home.no/jerudi

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til å være et fint sted i mørke høstkvelder for å nyte en god film ja!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    974
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser fint ut det der

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noken tips om kva eg bør forbedre, sett bortfra det eg har nevnt sjølv?

Active Egil_M sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    429
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://reviews.designtechnica.com/review11_main53.html - Er det disse høytalerne du skal ha deg?

Pent oppsett forresten

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Reclinere til 1700,- pr stk. på Bohus? Var det super-tilbud eller var det vanlig pris?? Trenger en recliner i sort skinn, men har aldri sett dem særlig under 4-5000!

-Audun

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så ut som en trivelig liten hule det der. Hyggelig å høre at du er så fornøyd med hjemmekinoen din.

mvh
    naist

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer også på de reclinerne... Er det vanlig pris? De har reclinere til 1500 kr på Jysk, men de var jo ikke allverden. Men helt greie til den prisen, man kan vel ikke forvente mer. Det var ikke sving på dem, og det er jo en ulempe.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Reclinerene var et supertilbud fra Bohus ja, ble utsolgt på få timer. Dei hadde berre 150 stk fordeilt på heile landet. Eg var egentlig alt for seint ute, men de hadde fått 3 stk i retur pga at gammle folk ikkje er sterke nok i føta til å skubbe inn fotstøtta og da var jeg så heldig at jeg var på Bohus akkurat den dagen de kom tilbake og da var det berre å slå til!!

Ja, Egil_M, det er de jeg har tenkt meg ja! Må berre få betalt reclinerene først :lol: Har også testet jysk sine, og de var ikkje på langt nær så behagelige som dei eg kjøpte. Er berre å følge med, kanskje dei kjem med en ny ladning av samme sorten. Reclineren som jeg først hadde tenkt med kostet 3000 pr.stk, men eg meina at reclinere til slike priser blir litt for mjuke til å sjå film i. Når en sitter i 2-3 timer så blir ofte slik at en synker heilt i bånn og solen plutselig er blitt hard.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Reclinerne" på Jysk er ikke ekte reclinere, bare lenestoler med ekstern fotskammel. (De hadde ihvertfall ingen andre da jeg var der i går.) Samme med den de har på Europris for 2990,- med varme og massasje.

jerudi: Er de du vurderte først til 3000,- skikkelige reclinere (sånne med innebygd fotskammel som kommer ut under beina)? Og hvor får man i så fall kjøpt dem?

-Audun

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var enten hos bohus eller hos møbelringen....
    Men eg he et råd til deg, vent på slike supertilbud på partivarer som kanskje kjem inn et par ganger i året....følger du godt med kan du gjere et kupp. Eg var berre griseheldig som stakk innom samme dagen som de fekk tre stk tilbake pga reklamasjon på at noeg gamle damer ikkje var sterke nok i føta til å klare å skubbe inn skammelen ved egen hjelp. De hos jysk er ikkje reclinere nei, det er de simpleste som er på markedet, ikkje verdt å bruke penger på. Hadde også vert litt forsiktig med å handle møbler hos europris, men de til 3000 som jeg vurderte var skikkelige saker med innebygd skammel som kommer ut under beina ved "et lite tastetrykk"! :wink: Men det er jo en muligheite for at det også var et tilbud i denne høst offensiven de har...?? Men det er verdt å sjekke, prøve sitte og samenlikne priser fra ulike møbelforhandlere. Bohus viste god service, fekk 200 i avslag på alle tre sjølv om det ikkje var noke gale med dei. Her er en link til litt info om ulike recliner stoler, min som heiter Leo Recliner er tatt vekk fordi dei ikkje har fleire igjen. http://www.bohus.no/default.asp?menu...le=0&product=0

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har noen tips om hvilken farge jeg bør ha på vegg til vegg teppet, når 2 av veggene er vinrøde og to er av tred??

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    974
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med mørkegrått eller svart. Når jeg tenker meg om blir svart kanskje litt for ekstremt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •