Blod, svette og tårer (eller min kino om du vil) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Stilig Colargol.

Hører du lav during fra blue diamond du også? Jeg hører svak during når anlegget "idler".. Irriterer meg litt...

greigutt

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du fornøyd med PTAE200? Vurderer denne selv nemlig.
    Mulighet for noen screenshots? Selv om de kanskje ikke kan si så mye om kvaliteten..

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig!meget pen hjemmekino

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg simpelten DIGGER det hjemmekinorommet dit, Collargoll!
    Lurer på hva slags farge det er du har på veggene der? Ser ganske stilig ut sammen med resten av interiøret. Er det en blank farge/lakk (altså ikke matt)? I såfall, reflekterer ikke det mye lys?
    Hva slags panel (type og dimensjon) har du brukt?
    De THX og Dolby plakkene du har på veggen, hvor får man tak i slike? Kan de f.eks. bestilles på nettet?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må først takke for alle go`ord.

La oss starte med det siste først: farger.

Har malt med en farge som heter traffic(i Lady serien). Denne er silkematt. Over denne farge er det lagt et lag med sort oljelasur, også denne silkematt. Nei, det reflekterer ikke lys. Var litt skeptisk i begynnelsen, men etter at alle lagene fikk "satt" seg syns jeg i all beskjedenhet at fargen ble meget bra!! Listene er forøvrig malt i noe som heter kritt, også denne i ladyserien, eller Jotun om du vil.

Panelet mener jeg var noe som het Pernille. Dette er granpanel, og er billigere enn furu. Dimensjonen 15mm tjukk, og 5" bred (tror jeg).

Når det gjelder utstyret må jeg først erkjenne at jeg slett ikke er noen guru på området. Hører likevel ingen during fra mine høytalere, bortsett for nå det skal "dure" da... :wink:

Hva prosjektoren angår er jeg meget fornøyd! Det finnes sikkert bedre prosjektorer der ute, men dette syns jeg var en fin sak å starte med for en som ikke har hatt slik utstyr før. Bestilte min fra Japan, og så langt har det ikke vært noe problem med denne. Bruker Supra komponentkabel til den, og med en 963SA syns jeg bildet er meget bra! Når det gjelder screenshots må jeg stille dagens dommeste spørsmål, hvordan fikser man det?? :shock: Kan man gjøre det med et vanlig digitalkamera?? Beklager spørsmålet, men har som sagt vært innesperret i en kjeller veldig lenge.. :lol:

Skilter kan bestilles fra en svenske. Om han sender til Norge nå skal være usagt, men jeg har slektninger i Sverige så de bestilte disse og tok de over gresen for å sende til meg. Her er linken:

http://www.designbybond.com/

Jobber også med å få en bedre hjemmeside. Er klar over at bildene er for store, og det tar lang tid å laste de ned. Er tydeligvis heller ingen kløpper med denne teknikken.. Tar kanskje litt tid, men det kommer nok noe som er mye bedre enn denne!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Screenshots fikser du med et digitalt kamera ja. Benyttet selv et langt fra avansert HP kamera (Powershot 816, 2.1Megapixel). Med dette gikk det greit å ta shoots, slo av blitzen og lot resten av instillingene stå på auto...Bildene kan du se på hjemmesiden min.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    974
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skilter kan bestilles fra en svenske. Om han sender til Norge nå skal være usagt, men jeg har slektninger i Sverige så de bestilte disse og tok de over gresen for å sende til meg. Her er linken:

http://www.designbybond.com/
    Det står mer om disse skiltene her på forumet, nærmere bestemt her

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •