Tandstad's heimekino, nye bilde 03.07! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 55
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tenkte å bygge bak- og side-høgtalarane noko slik her. Det eg vil ha tips om er om det held med 2-veis, eller om eg burde spandere 2 lappar ekstra på å få 3-veis. Det er nok litt misvisande, men bakhøgtalarane skal designast med 90 grader's vinkel slik at dei kan monterast inn i hjørne.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då var Pioneer'en komen, sitt og lyttar til nokre cdar no. Høyrest bra ut, mykje meir oppløyst enn Panasonic'en, og høyrer at receiver'n he god kontroll på elementa. Kjem med bilde om ei stund(Blir sikkert til å ta litt bilde mot kvelden, når eg får testa den opp mot litt filmar. Alt for lyst ute no

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt fyrt opp 1014 ser jeg Tips: ville satt på vegg bak på rack slik at ikke alle ledningene synes så godt. Husk å ha glippe der 1014 står så den får godt med luftsirk.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var eit bra tips Men no he eg muligens ein kjøpar på projektoren, og då blir det plasma istadenfor. Isåfall blir det vurdert om racket skal byttast ut, så eg ventar iallfall til det er avgjort Imorgon skal eg klippe til frontkablane slik at dei ikkje blir lenger enn absolutt nødvendig. Dessverre blir det ikkje tatt nokon bilde i kveld då eg sitt nattevakt i leilegheita for nevøen min Blir nokre ekstra grunkar i lomma av det ja! Hjelp på når eg skal bygge sub, side og bakhøgtalarar, samt legge finèr på alle rett etter sydenturen. Heldigvis ikkje så dyrt da, rundt 13-14k for alle høgtalarar+finèr.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ei lita oppdatering her. BenQ'en for akkurat ut gjennom døra, og mandag kjem panasonic pt ae700. Gledar meg som ein unge! Driv og makker for å få returnert bærbaren, er ikkje heilt fornøgd med han, og kunne tenkt meg ein dell som køyrer 16:9, mykje mindre stress å koble til pana'en. Men det eg lurer på er, kor lite kabelstrekk kan eg komme unna med? Er ganske dyrt å gå frå 10 og opp til 15 meter, iom at eg skal ha både dvi/hdmi og komponent i samme lengde. Blir bildet like bra ved zooming? Skal ha lerret med størrelse 200*112.5 tenkte eg(muligens litt større) Må også med tid og stund kjøpe ein vga-vga som sikkert må vere 10 meter, muligens 5. Tenkte eg skulle kjøpe real-kablar frå- avshop.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny pj, men å bytte ut BenQ til Pana da ;-)

Newcomer tommi sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

VEit nok at du sitter med fast plass i den so**** som står rett på lerrettet ditt.

Stor forbedring av rommet. oppussing med lady maling ruler

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av tommi
    VEit nok at du sitter med fast plass i den so**** som står rett på lerrettet ditt.

Stor forbedring av rommet. oppussing med lady maling ruler
    Hehe, det er sweetspot det ja Men bruker faktisk ganske ofte å havne i so**** ved vinduet, då er det berre å late att augene idet filmen er over Takk for det, blei veldig fornøgd sjølv òg! Lurer på å leggje ut nokre bilde i løpet av kvelden, men muligens eg drøyer til pj'en kjem. Skal også male over ein gammal tapet som er her i stua, så blir resultatet enda litt bedre.

Bidda: Eg hadde faktisk ein pe7800 nesten i "lomma", men eg bestemte meg for denne istaden. Ein av grunnane er at eg ser ganske mykje seriar frå pc-en, og då er det litt stress(har eg funne ut med pb6100'en) å drive å stresse med oppløysing kvar gong. Hadde eg brukt projektoren kun til film hadde eg nok sikkert gått for pe7800. Var også innom å kjøpe ein barco, men for denne gongen så var det fleire ting på minus-sida enn pluss-sida. Når det blir dedikert rom derimot!

I løpet av dagen idag kom oppgraderingsmonsteret på besøk enda ein gong, og denon dvd 1910(sonefri) havna her. 2910 er litt for dyr for meg enda, så ventar til denne kjem til rundt 4k på bruktmarkedet. Veit ikkje om nokon som gjer det no:/

He også ute lerret og oppheng til pj'en til salgs på avtorget, he begynt å jobbe på ein fabrikk som lager baderomsinnredning, og eg he blitt plassert på cnc-fresen Skal mekke meg rammelerret der, og "biltema"-oppheng. Undervegs er 10 meter realcable komponent og dvi. Komponent til xbox, dvi til 1910. Blir nok til at eg flytter tv-en vekk no når det blir rammelerret, blir altfor høgt å ha det i lengda. Evt. at eg kjøper ein liten lcd-tv til tv-kiking. 27/32" er ikkje så galen pris på for tida.

Eg skal også bytte ut racket som stend der no med eit sjølvlaga rack, dette racket skal trekkast med mørk filt eller stoff av eit eller anna slag. Skal også ha ei slags gardin framfor komponentane(noko som slepp signala frå fjernkontrollane gjennom ja) slik at lyset på desse ikkje viser.Her er slik eg har tenkt meg racket:

På denne måten blir kablinga skjult. For å sleppe å flytte racket ved behov, så tenkte eg å lage bakerste delen (mot veggen) med hengsle så eg berre kan lette på. Det einaste av kablar som då viser er til høgtalarane, komponent og dvi, men desse leggast i kabelgater. Phew, blir lite fritid framover ja

Sidan eg sist skreiv her he eg også faktisk kjøpt gardiner til vindua med borrelås, som ikkje slepp lys gjennom. Bra lyskontroll er kjekt å ha, sitte midt på sommaren med belgmørkt rom og sjå film sjølv på det lysaste ute.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble fint dette, men har nok en ting å pirke med: Den hvite TV'n bør du få vekk..ødlegger øyene, den er grimstygg... :lol:

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for det

Ja den skal vekk no, sett den inn på kontoret inntil vidare. Einaste som skal vere stå på nye racket som eg skal bygge, er senterkanalen. Og når racket blir trekt i filt(àla filt som brukast på bilsubbar) trur eg dette blir stilreint. Vurderar å kjøpe ein liten lcd etter kvart for tv-kiking.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skunda meg heim frå jobb idag brennsikker på at både dvd1910 og pana pta e700 var komt. Men kun dvd1910 var komen. Fekk også tatt med meg lerret heim frå jobb idag, skal lakke svart kant på det idag, og få hengt det opp. Regnar med(håper for guds skyld:P) at projektoren er her imorgon, så eg får testa i helga. Kjem til å laste opp nye bilde av kinoen når eg får det opp.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TTT =ting tar tid ;-) Vi venter på oppdaterte bilder.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja veit Dei 8 timane på jobb idag føltes som 15 minst....Så blir det enda 8 timar på jobb, der eg kun tenker på projektoren som ligg og frys på postkontoret. Hmm, *host hark*, trur eg begynne å bli forkjøla gitt!

Neida, droppar heldigvis ikkje jobben for slike ting, men det er ikkje langt ifrå

Trur det skal bli bra med nye lerretet på plass, litt meir stil over rammelerret enn nedtrekk.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då var eg godt igang med DIY-lerretet. Dessverre så gjekk eg tom for spraymaling, men trur det skal gå bra. Skal legge på to lag til med maling tenkte eg. Resultatet blir spennande å sjå. Eit par bilde:

Lerretet er i 16:9 format, størrelse 200*112.5 cm. He i tillegg ein svart kant på 6 cm rundt heile.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruk så matt sort som du får tak i.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukte på det første laget der ein spray-type som heiter sort blank, tok tipset ditt og kjøpte to boksar med sort matt elns bidda. Spraya det rett over så veit ikkje korleis det blir, burde vel muligens ha grunna først. Regnar med eg kjem til å ta av maskeringa i løpet av kvelden, så får eg(og dokke) sjå resultatet. Projektoren kom ikkje i dag heller forresten

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eit par oppdaterte bilder av fronten her. Orkar ikkje ta bilde av resten av rommet enda, då det manglar ein heil del. Nytt rack skal inn i front, dette skal trekkast i svart filt tenkte eg, med kun senterhøgtalaren oppå. På dette racket skal det vere bakveggar, slik at ledningsvirvarret blir skjult. Men må nesten vise korleis det blei med nye DIY-lerretet Monterte det slik at ramma begynner 90 cm over bakken, dette var ei bra høgd på ein kan ligge på sofa'ane med føtene på armlenene utan at dette kjem i vegen for bildet. Lerretet er i 16:9 format, størrelse 200*112.5 cm. Dessverre er ikkje projektoren komen enda, så he ikkje fått testa lerretet. Brukte kun to strøk på det grå feltet.

Ser no i ettertid at racket står skeivt, men dette blir ikkje gjeldande konfigurasjon. Nye racket skal bli like breidt som ramma på lerretet tenkte eg. Muligens eg må vurdere å legge filt på ramma rundt lerretet, ser på bilda at den skin ganske mykje, enda eg brukte matt svart

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm...tar tid å få pj'n din ser det ut til :-) Anbefaler selvsagt å bytte til 7700 eller en 7800 til mindre penger, men 7700 er helt klart å foretrekke. Hvis du i tillegg kan tolerere at du hever lerretet 10 cm så får du også 7700 så høyt opp at du ikke skaller i den. ( har 0 i offset ) Den er nokså lyssterk så filter er å anbefale. 700 sin styrke mot 7700 er plasseringsvenlighet og et godt bilde (farger) ellers skal dynamikk og detaljer bedre på 7700.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fekk mail frå selger idag, der han beklaga seg og lurte på om eg fortsatt ville stå ved kjøpet mot eit avslag på 500,-. Takka selvfølgelig ja til dette Avshop er derimot litt meir å stole på, kom to digre kablar idag, meir bestemt 10 meter dvi-dvi og 10 meter komponent, begge av realcable-serien.

Gamle panasonic dvd-rv 32 he gjort sin jobb, blei bytta ut pga. dvi/hdmi:

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh, kom akkurat att frå NAF-rebusløp, og der låg ein stor pakke og venta på meg Projektor og takfeste var i den pakken, så no driv eg og skal henge opp denne og få konfigurert den. Bilder kjem.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •