Dolbytor's hjemmekino. En gammel drøm har gått i oppfyllelse!!! - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 31 av 45 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 ... SisteSiste
Viser resultater 601 til 620 av 892
    Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gratulerer!

Men man trenger vel ikke målemikrofon og manual?

Geir Arne

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Hvorfor ikke en Oppo 103 eller 105 når du først skulle ha noe nytt? Sonyen er så lett at du må holde på den så den ikke blåser bort om du prøver å dytte inn skuffen. Bra bilde gir den dog

Syntes det også! En kino som dette fortjener Oppo 103/105 8-) Synd at plassmangel er problemet.

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    7030 har ikke automatisk romkorreksjon når den kommer fra leverandør i USA, derfor er ikke mikrofon med. Regner med LSound vil ordne opp i dette, det står jo på Lsound sine nettsider at den har romkorreksjon.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zebby
    Hørtes ikke bra ut at mic ikke fulgte med...håper det ikke gjelder hele dette partiet for da blir jeg rett og slett dritsur...

EDIT: Fikk telefon fra LSound, dra å være dritsur så er jeg bare lettere sur
    LSound (eller Sherbourn) har gjort en tabbe her, men som jeg ser det ordner de veldig flott opp. Har man først gjort en tabbe så kan man bare legge seg flat og ordne opp det beste man kan. Dette føler jeg at LSound har gjort så kundeservicen er fremdeles veldig bra, selv med en glipp i dette tilfellet

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    Gratulerer!

Men man trenger vel ikke målemikrofon og manual?

Geir Arne
    Takk for det

Tja det kommer vel an på hvor mye man kan (eller vil betale om romkorreksjon og målinger generelt. Jeg er vel en de få som faktisk LESER manualene så jeg er kanskje den eneste som savner dette

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Syntes det også! En kino som dette fortjener Oppo 103/105 8-) Synd at plassmangel er problemet.
    Jeg har som du har fått med deg kjøpt denne pga plassmangel, men hva skulle Oppo'ene gitt meg som ikke Sony'en kan?

Jeg fikk som sagt ikke "godfølelsen" av å pakke den ut, men som lyd og bilde formidler via HDMI tror jeg ikke det hadde blitt noe bedre om jeg hadde lagt 10K eller 50K på bordet 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av penol
    7030 har ikke automatisk romkorreksjon når den kommer fra leverandør i USA, derfor er ikke mikrofon med. Regner med LSound vil ordne opp i dette, det står jo på Lsound sine nettsider at den har romkorreksjon.
    LSound har tilbydd oss som har fått/forhåndsbestilt den, gratis TACT romkorreksjon eller pengene tilbake. Dette syns jeg er meget bra oppe i det hele selv om TACT ikke kommer før neste år en gang. Jeg kommer til å teste den i julen og regner med at jeg beholder den

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor
    LSound har tilbydd oss som har fått/forhåndsbestilt den, gratis TACT romkorreksjon eller pengene tilbake. Dette syns jeg er meget bra oppe i det hele selv om TACT ikke kommer før neste år en gang. Jeg kommer til å teste den i julen og regner med at jeg beholder den
    L-sound har som alltid upåklagelig service:grin:
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg har bare gode erfaringer fra LSound

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Sonyen er så lett at du må holde på den så den ikke blåser bort om du prøver å dytte inn skuffen
    Nå har jeg testet Sony'en så da må jeg "arrestere" deg en smule! Den står på noen meget seige gummiføtter, så den står fjellstøtt oppå McIntosh'en min når jeg dytter inn skuffen

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er sinnsykt fornøyd med Lsound og de sin service. Men jeg må nesten kommentere at det har "vært en glipp" at 7030 kommer uten RK.
    Dette ble jo nevnt av andre her på forumet at den kom til å komme uten RK.
    Når Lsound da avbekrefter disse ryktene og sier at den kommer med RK så blir jeg litt skeptisk.

Hadde jeg f.eks solgt min Denon for å håpe at RK i 7030 er bedre for så å sitte igjen uten RK og må vente i uviss tid hadde jeg blitt temmelig misfornøyd.
    At man kan få pengene igjen er en ting, men har man solgt et produkt man har "et visst forhold til" så sitter man egentlig igjen med skjegget i postkassa.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda jeg er enig i det Sven, men hvis man har holdt på med dette i noen år så vet man at det er en sjanse å ta når man forhåndsbestiller et helt nytt produkt. Jeg hadde aldri solgt det produktet jeg hadde før jeg i det minste hadde lest noen tester eller brukeromtaler :wink:

Jeg skal innrømme at jeg var veldig i tvil da jeg kalte det en "glipp", så jeg kunne like godt skrevet "tråkka skikkelig i salaten". Poenget var uansett at de har ordnet veldig godt opp etter mitt skjønn

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det TACT Pro romkorreksjon dere får som kompensasjon? Eller er det den som skulle vært levert med produktet opprinnelig?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av penol
    Er det TACT Pro romkorreksjon dere får som kompensasjon? Eller er det den som skulle vært levert med produktet opprinnelig?
    Vi får TACT...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er PT-7030 oppkoblet med XLR kabler fra BetterCables. Jeg måtte på jobb lørdag, fikk besøk i går kveld så da var det bare å benytte dagen i dag til noe fornuftig

Jeg har ikke rukket å testet den enda, men den står nå å spiller i alle fall

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor
    Da er PT-7030 oppkoblet med XLR kabler fra BetterCables. Jeg måtte på jobb lørdag, fikk besøk i går kveld så da var det bare å benytte dagen i dag til noe fornuftig

Jeg har ikke rukket å testet den enda, men den står nå å spiller i alle fall
    Kommer det lyd ut av den også...?

Jeg må vente 2 dager til...

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Soundgarden har ein MX 136 demo til 35k no.. Litt utadert men..

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zebby
    Kommer det lyd ut av den også...?

Jeg må vente 2 dager til...
    Det kommer lyd så det er jo lovende

Som sagt så har jeg ikke rukket å teste den noe særlig. Førsteinntrykket er at den kanskje er noe mer "frempå" i forhold til Yamaha'en. Det var noen småting jeg knotet en del med for å få til, som selvsagt hadde vært kjapt hadde en bare hatt bruksanvisning...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Electra
    Soundgarden har ein MX 136 demo til 35k no.. Litt utadert men..
    Jeg har sett den, men det er uaktuelt. Den er som du sier utdatert, så det blir for mye å legge 35K på bordet for denne. Da hadde jeg heller bladd opp for en MX121, som vel er den prosessoren jeg virkelig har lyst på

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter anskaffelsen av Sherbourn PT-7030 og Sony BDP-790 kommer jeg til å selge Yamaha RX-A3010 og BD-A1010. Jeg er uten pc og vet ikke hvordan jeg legger ut bilder fra iPad'en ops:

Kommer til å legge ut en annonse etterhvert, men hvis det er noen som er interessert så er det bare å sende pm. Lager en grei pakkepris inkl. frakt ved samlet kjøp og forhåndsbetaling

Side 31 av 45 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •