Kjellerstue hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjellerstue hjemmekino

Hei og velkommen til min hjemmekino tråd.

Har per dags dato ikke gjort stort med rommet annet enn å sette inn utstyr og litt plakat pynt men har planer om å få til en meget pen kino etterhvert, feks nye vegger, male tak, spotter,teppe.. Eventuelle forslag tas imot med et smil

Litt info om utstyret:

Prosjektor: Epson TW3200
    Forsterker: Yamaha RX-V573
    Høyttalere: Yamaha NS555
    Lerret: Billiglerret fra netonnet (skal byttes)

PS: Bilder er fra før stoler og høyttalere var på plass
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Kjellerstue hjemmekino-stoler-png   Kjellerstue hjemmekino-prosjektor-jpg  

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som eit triveleg filmrom det der! Kva er måla på rommet?

Einaste forslaget eg kan koma med er mørke/matte veggar og tak for å unngå så mykje refleksjon som mogleg frå PJ. Sjølv valde eg kvit ferdigpanel på veggar og i tak, for at det skulle verta eit trivelegare opphaldsrom. Men eg merkar at det er eit stort kompromiss med biletet, då heile taket og frontveggen min lyser opp under film.

Ser og at du har Yamaha receiver og NS555 frontar. Dei er vel relativt tungdrevne og receiveren relativt liten? Korleis fungerer det ved høgt volum? Kanskje du kunne vurdert å testa med litt meir effekt etterkvart... Eg har ikkje høyrt oppsettet ditt, så det kan vera det spelar gull.

Det kom eg og på no ja, SUB! Film er ufatteleg mykje artigare med ein sub eller to, dersom det er mogleg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo Vis post
    Ser ut som eit triveleg filmrom det der! Kva er måla på rommet?

Einaste forslaget eg kan koma med er mørke/matte veggar og tak for å unngå så mykje refleksjon som mogleg frå PJ. Sjølv valde eg kvit ferdigpanel på veggar og i tak, for at det skulle verta eit trivelegare opphaldsrom. Men eg merkar at det er eit stort kompromiss med biletet, då heile taket og frontveggen min lyser opp under film.

Ser og at du har Yamaha receiver og NS555 frontar. Dei er vel relativt tungdrevne og receiveren relativt liten? Korleis fungerer det ved høgt volum? Kanskje du kunne vurdert å testa med litt meir effekt etterkvart... Eg har ikkje høyrt oppsettet ditt, så det kan vera det spelar gull.

Det kom eg og på no ja, SUB! Film er ufatteleg mykje artigare med ein sub eller to, dersom det er mogleg.

Hmm rommet måler vel ca 3,5m x 4m, brutt opp av en pipe som står ved høyre fronthøyttaler. Suben ja, den glemte jeg jo å nevne! Det er en xtz 99 w10.16 som jeg forresten er knallfornøyd med. Rumler godt under film ja
    Ang forsterker så vil jeg ikke si at jeg har merket problemer med effekten der, men nå er jeg heller ikke noen erfaren hifi mann :P Jepp mørke vegger og tak er under planlegging, må bare få ferdig resten av kjelleren først. Så får en se om det blir noe kul lyssetting etterhvert

Lignende tråder

1. Hjemmekino i kjellerstue
    By Neru in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 29
    Siste melding: 03-14-2013, 23:05
  2. Innspill til hjemmekino i kjellerstue
    By T 2 in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 13
    Siste melding: 03-20-2009, 00:21
  3. Cato`s hjemmekino og kjellerstue!
    By catoen90 in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 5
    Siste melding: 07-06-2008, 14:37
  4. Trenger hjelp til kjellerstue/hjemmekino!
    By Hillmar in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 0
    Siste melding: 04-16-2007, 20:17
  5. Hjemmekino i kjellerstue..Forslag?
    By tomzern in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 0
    Siste melding: 02-14-2006, 12:10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg