Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  42
Side 2 av 20 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 390
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Retep Vis post
    Luft, ja, Du skulle bare visst hvor mye det har å si. Synes det er litt trist å se på folk som har anlegg til over 500.000lr som er stua helt inntil frontvegg og ofte så er det ene ht omtrent klistra inn til sideveggen. Og de er så fornøyde. Men så for å få bedre lyd så kjøper de en komponent til 100.000kr, I staden for å flytte på HT... Jeg tror folk desverre er litt for opptatt av status, og spes med å ha de "rette" merka. Noe som er synd.

Tweeket med å plassere ting riktig i et rom er faktisk gratis... ELler kanskje du må kjloe deg lengre kabler ol. Men den totale summen er så liten.
    Ja, jeg er nok dessverre litt i den gata du beskriver her (minus alt kabeljallet selvsagt) og det faktum at ikke anlegget koster såå ufattelig mye. Men det er litt fordi jeg ikke har så mye valg, hehe. Jeg har det rommet jeg har og prøver å plassere best mulig ut fra det. Har hatt anlegget i flere rom, og også større, men det låter jaggu bra nå og :-)

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte mer i retning av at man har anlgget i stuen og dama sier at man ikke kan gjøre sånn og sånn. Man har det rommet man har og om man gjør det beste ut av det så er jo rammen satt. Jeg er i vertfall svært lykkelig over å kunne ha eget rom, og det er faktisk dama glad for hun også..
    Sist endret av Retep; 02-04-2014 kl 18:21

3. Takk HilRam takket for denne posten
    Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsatt langt igjen på likestilling her gitt

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n Vis post
    Forsatt langt igjen på likestilling her gitt
    Likestilling ja, lurer hvorfor det ofte er slik innimellom. For min egen del så hadde jeg er ok anlegg med 2 gulvstående høyttalere og en heftig Pioneer forsterker og cdspiller, hadde en EQ boks og radio, når vi møttest. Hadde ogsp en 42 tommer plasma, og nå snakker vi tilbake til 2002. Og etterhvert som vi ble ferdige med datingen og fant ut at vi skulle prøve sammen. Så sa jeg klart ifra at jeg alltid kom til å ha et stort musikkanlegg stående, og slik var det.

Over tid så har jo det blitt byttet ut flere ganger, og hun har ikke sagt veldig mye om det. men nærjeg drog i hus et par Vienna Strauss så mente hun at de var for store, selv om de såg relativt pene ut. Bytta de ut til fordel for et par B&W 802N, Det var vel rundt de tidene vi fant ut at vi skulle innrede 2 etg....

Men har vel vert grei med henne også for når jeg har funnet ut at jeg vil bytte HT så er det hun som har fått bestemme fargen. <og jeg legger meg heller ikke borti resten av interiøret og fargevalgene her hjemme, foruten på kjøkkenet. Rett og seltt fordi jeg ikke bryr meg om slike ting. Og forstår ikke hvorfor man skal bare skal mene noe om men ikke bryr seg. Hører stadig vekk om håpløse menn ( som veninner av dama har ) og mys syting på slike ting. Håper ikke hun syter formye om meg...

Når det gjelder rommet mitt her, så har jeg nok tenkt det litt slik at det skal være koselig å oppholde seg i rommet. Så akustisk sett, så hadde jeg nok kunne ta det enda lengre. Men mener at jeg har funnet en gyllen middelvei.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er noen bilder av de tidligere oppsettene og komponentene jeg har hatt opp igjennom....

ASR Emitter 1 Exlucive Version Blue, 2007mod. Er et beist av en forsterker. Men for en fantastisk forsterker. Når jeg går videre så er nok ASR Emitter 2 ( altså storebroren ) ern forsterker som vil stå helt opp imot toppen på listen. Det er uten tvil den beste forsterkeren jeg har hatt.

SÅ er det Vienna Acoustic Strauss MK2. En flott høyttaler, som spiller meget godt. Dette var også mitt første par med høyttalere med sidemontert bass. Slet litt med å få det til å spille riktig bra.

Hoppa over på headfi en kort periode, etter at jeg solgte hele anlegget for å skaffe egenkapital til byggingen av loftet. Valget fallt på Grado Ps500 og musical fidelity M Headamp. Et oppsett jeg likte godt, men det er noe med head fi, som ikke blir riktig for meg...
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0377-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0397-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0392-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0403-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0405-jpg  

Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0400-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0407-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-ps500-jpg  

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var også innom Sugden A21SE , en integrert forsterker på 30w kl A mener jeg det var. Dette var en overraskende god forsterker.
    Audiovalve Eklipse rør forforsterker. Til den brukte jeg en Electrocompaniet AW120 som effekt. Som låt noe mørkt. Brukte vel Audiovector Mi3 signature på den tiden..

Eklipsen burde jeg nok ha tatt med videre, men i denne perioden så var byttetrangen veldig stor, og fryktelig mye utstyr kom inn og forsvant ut igjen.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0434-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0438-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-227-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-228-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-231-jpg  

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere forsterkere og høyttalere...

Pathos TT Aniversary RR med sub out, var mitt første møte med en hybrid forsterker. 2 12au7 rør i predelen og 35w klasse A ut. ( tror jeg det var ) Den forsterkeren er nok kanskje den beste forsterkeren jeg har hatt i forhold til pris. Og er nok den forsterkeren som har gitt meg mest glede og flest timer med musikk, foruten dagen forsterkersett. Det parret jeg opp med et par Triange Quartet og en svs tube sub, Pc 20-39 Plus for å hjelpe Trianglene helt i bunn.

Triangle ble jeg oppmerksom på da vi ( jeg og dama ) var på Hortenmessa for noen år tilbake. Dama fallt for design og farge, jeg fallt for lyden i de. Så da starta jakten på et par slike. Tok litt tid før jeg fant et par. Kjøpte de og hadde de i hus lenge, i vertfall lenge for min del. Jeg var da så heldig å komme over et par Audiovector Mi3 Avantgarde LE som skulle selges rimelig og slo da til på de. Jeg solgte da Trianglene til en kar på Hønefoss. Så gikk det noen måneder kanskje hele 4-5, før byttesyken kom tilbake og jeg savnet Trianglene. Solgt da unna Audiovectorene og fant et par Triangle Quartet til. Det som var litt morsomt var at de jeg kjøpte tilbake, var akkurat det samme paret, og jeg kjøpte de tilbake fra samme person som JEG hadde solgt dem til. Fikk etter noen uker tlf fra han typen som sa at jeg måtte ta kontakt med ham, om jeg skulle bytte de ut igjen.

Dacen som står inne i den benken er en Rega dac. Det oppsettet der sto i et rom som var ca16-18m2 men rommet var så og si helt kvadratisk. Så noen utfordringer hadde jeg. Men det låt bra.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-pathos-2-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-pathos-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-triangle-7-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-triangle-8-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-triangle-2-jpg  

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen flere bilder at Vienna Strauss. Og som dere ser, HT plassert helt inntil bakvegg og sidevegg.. Byggejvakiteten på de Viennaene har og finishen er virkelig bra! Det skal de ha. Hvert par av Vienna Strauss og Mahler ( som er storebroren ) blir laget at 1 stykke tre. Slik at årringene på venstre og høyre høyttaler er speilvent imot hverandre, unasett om du setter HT opp med basselementet ( sub elementet som spiller fra 70hz og ned ) er vent innover eller utover...
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0423-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0425-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0432-jpg  

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere forsterker og dac kombinasjoner...

Hadde inn Rega dac samtidig som jeg hadde en dac fra Theta. Og det er tydelig at verden har gått fremover på dac fronten. Theta settet kostet vel godt og vel 40 kanskje 50.000 tilbake i tid da det var nytt. Regaen var bedre med mine ører.

Var innom Musical Fidelity flere ganger, og A5 var nok den forsterkeren jeg likte best. Prøve også ut Electrocompaniet med flere forsterker kombinasjoner. ECI 1, 2, 3, 4, 5 Har vert inne. AW 120, Aw 70 EC 4.5 4.6 og 4.7 Samt gamle trinn som Amp 50 har vert innom. Her noen bilder av EC4.5 oppgradert og stasjet av Malmin samt 2stk aw 60 monokoblet dvs Aw180 light.. Det er også en Arcam forsterker på et bilde der, men den husker jeg ikke hva het...
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-p1070225-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-mf-a5-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-7080741697_85280c3c8b_o-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-dsc_0198-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-dsc_0204-jpg  

Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-p1040798-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-p1040799-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-p1040815-jpg  

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så nærmer vi oss den tiden der hvor vi fant ut at vi skulle bygge/innrede 2 etg. Det siste oppsettet som sto her og som var mitt var B&W 802N, Musical Fidelity A5 Musical Fidelity M1a dac, og en velydyne 12" sub. Tror det var en CHTR... Den Ayon Ampen var ikke min, men den hørte til et medlem av klubben, som var så snild å ta den med på et møte vi hadde her. Stuen var satt opp i forhold til møte, Og dere ser hvordan der såg ut og hvordan anlegget var plassert til vanlig....
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-6934669544_b515e68094_o-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-7080742207_6637dcb1e8_o-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-7080742669_32f5e9a569_o-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0439-jpg   Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-cimg0446-jpg  

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var vel på denne tiden at jeg virkelig tok tak i dette vanvittige temaet, akkustikk....

Tråla internett og leste om alt fra det gyllne snitt, til rom modes, plassering av høyttalere, sub(ber) deling, fase justering, absorbsjon vs diffusjon osv osv. Leste alt jeg fant fatt i. Og kjøpte meg enda til målemic og lasta ned REW 5.01. Leika mye med den room simualtoren etterhvert.

Har hatt mye mer utstyr enn det som er rasma opp her, men det blir så mye "historie". Jeg bytta i hist og pist, stadig på jakt etter go`lyden. Og siden jeg hører på alt av musikk foruten nymotens hip-hop og electronica. Så var det viktig for meg å få til et anlegg som spiller godt all round. Det har ikke vert enkelt. Å få til god lyd for en eller to sjangre er rimelig greit. Men når du blander inn Klntyr ( er ikke mye jeg hører på det ) og metall samt visesang så er det ulike kvaliteter man ser etter.

Brukte også mye tid på å gå rundt om i butikker å høre på mye forskjellig ytstyr. Men det som slo meg etterhvert var at, jo dyrere et komplett oppsett var, jo mindre var oppgraderingen i kvalitet. Er kanskje litt uklart hva jeg mener, men om man har et anlegg til 20.000 og legger til 30.000 så vil men få 50 % bedre lyd. så tar man 50.000 og legger til 60.000kr så vil man ikke få 50 % bedre lyd, selv om man altå dobler beløpet igjen.

Så jeg har funnet ut at min grense på hva som er forsvarlig (økonomisk) er nok i det området jeg er nå. Men at flere andre tar den helt ut, Synes jeg bare er morro. Dette har ført til at jeg nå det siste året, har leita etter oppgraderinger som er gratis evnt koster svært lite. Og et eksempel på det er de to store bass fellene mine. Som står rett bak HT inn mot sideveggen. Skulle jeg ha kjøpt noe tilsvarende i butikk som virker helt ned under 100hz så hadde jeg måttet betale fort en 3-4000kr om ikke mer. De fellene der kostet meg nøyaktig 495kr for paret. Tok meg 10min å lage.

REW, tid og tolmodighet er nok de verktøyene som har hatt mest betyding for hvordan det spiller hjemme hos meg nå. og så den DSPeaker Antimode-en. Hva den gjør hos meg, er rett og slett helt utrolig. Nå er det jo ikke alle som liker den og det å bruke EQ i et stereo anlegg er det mange som er negative til. mest det er tilatt å bruke det i kino sammenheng.

For meg er det litt rart, for et godt 2 kanals anlegg, vil jo fortsatt være en god frontrekke til kino.Om man ser bort fra senter høyttaleren.

Og at flere ikke godtar EQ i seteo oppsett, vel men kan gjøre alle de tiltakene med rommet som akkusuikkplater, subber, Heimhotzresonatorer, aktive subber som du setter i motfase til den stående bølgen. osv osv. Men det alle de tiltakene fører jo til at den lyden som treffer ørene dine blir bedre. Men det er jo det samme som en EQ og spes PEQ og DSP gjør. Så for meg var valget enkelt.

Jeg hadde på det tidspunktet DSpeakeren kom i hus også Arcam FMJ D33 dac-en som vel ligger på 20.000kr, forskjeller det var der, men om Arcam dac.en låt bedre, det er jeg ikke sikker på. At den låt annerledes, ja helt klart. Men jeg solgte altså Arcam dac-en. da jeg ikke hørte noen tydelig forbedring. Så den lille boksen der til 6000kr er virkelig et godt kjøp.

Intermediate thohaug sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    699
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle høyttalere har jo en form for eq uansett. Jeg kan ikke skjønne forskjellen på om man bruker passivt delefilter, PEQ eller en boks som gjør forandringene for deg. Det er jo akkurat det samme når det kommer til stykket. Selvfølgelig viktig å ikke overjustere, sånn at med engang du flytter på hodet blir lyden helt annerledes. Men brukt med måte er EQ en kjempemåte for å å frem godlyden i rommet. Hvertfall om man ikke har mulighet til å gjøre drastiske tiltak med rom. Det beste er jo selvfølgelig å gjøre rommet så perfekt som overhodet mulig. Men EQ er et fint supplement for å jevne ut store trender.
    Akustikk, [SIZE=4]Akustikk, [SIZE=6]Akustikk!
    [SIZE=2]
    Min tråd: http://avforum.no/forum/hvilket-utst...ml#post2045901

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe... har i huset så blir hodet festa med skrustikker. Har en sånn gammeldags tannlegestol, eller nakkestøtten til den. Der blir man altså tapet fast. Neida, er ikke så ikke, men sweetspoten er veldig smal. kanskje 10cm til sidene, men det er akurat nok til at jeg setter meg godt tilrette, så skal jeg da ikke springe så mye rundt om når jeg virkelig skal kose meg.

Den DSPeakeren kan optimalisere lyden for 1 punkt (sweetspot) eller for en bred sweetspot. dvs 2 punkt. Og lagre hver på inntil 4 preset. Har dog ikke prøvd det enda.. Kanskje jeg skulle gjøre det bare for å ha gjort det....

Intermediate thohaug sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    699
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo være verdt en test!
    Jeg selv er fan av manuell styring. Liker å kunne justere Eq'en til perfeksjon selv, da jeg lever i troen at jeg fortsatt kan gjøre det bedre enn det en boks kan. Men har hørt mye lovord om den boksen så man skal aldri si aldri.
    Forresten, har du klart å identifisere hvilken komponent som gir støy hos deg?
    Akustikk, [SIZE=4]Akustikk, [SIZE=6]Akustikk!
    [SIZE=2]
    Min tråd: http://avforum.no/forum/hvilket-utst...ml#post2045901

Intermediate MorJohan sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skulle ikke forundre meg om du hadde fått en eller annen alvorlig diagnose dersom du hadde oppsøkt
    kvalifisert helsepersonell... Maken til utskifting av utstyr har jeg aldri sett!

Men rommet ditt har blitt utrolig bra! Og komponentene,- ehhh.... Ja...
    Min byggetråd: Prosjekt Hjemmekino

Intermediate Midas sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    Stavangerområdet
    Poster
    1,817
    Takk & like
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss. Imponert. Jeg føler meg nesten som en kjiping som bare har hatt ett skikkelig anlegg.

Jeg skal være ydmyk for dem som dyrker pure HiFi (gitt min bakgrunn fra PA og studioverdenen). Jeg ser ingen fallitterklæring med å kompensere med EQ eller DSP. Snarere tvert i mot. Brukt riktig kan det gjøre underverker med lydbildet. Men det kan aldri erstatte gode akustiske tiltak og plassering. Det beste er nok en kombinasjon. Eller det beste er nok et anlegg og rom som ikke behøver kompensasjon, men jeg tviler på det finnes.
    Min hjemmekino -::- Min byggetråd -::- Sony VPL-HW50ES -::- 106" DreamScreen V4 DynaGrey -::- Yamaha CX-A5100 -::- Yamaha RX-A1020, RX-V757 amp -::- B&W DM60* S3 - DM603 (L,R), LCR600 (C), DM600 (6x Surr), Atmos -::- 2x SVS SB13-Ultra Sub -::- Anti-mode 8033-SII -::- Oppo BDP-103D

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Midas Vis post
    Eller det beste er nok et anlegg og rom som ikke behøver kompensasjon, men jeg tviler på det finnes.
    Noen titalls tonn med MDF, så er du der!

Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-4927197753_1ea3216e8f-jpg
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Retep`s lytterom. Fra 2 kanaler til Atmos-4927197753_1ea3216e8f-jpg  

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,668
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott å lese gjennom hva du har hatt av utstyr - du har prøvd en god del opp gjennom ja
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thohaug Vis post
    Kan jo være verdt en test!
    Jeg selv er fan av manuell styring. Liker å kunne justere Eq'en til perfeksjon selv, da jeg lever i troen at jeg fortsatt kan gjøre det bedre enn det en boks kan. Men har hørt mye lovord om den boksen så man skal aldri si aldri.
    Forresten, har du klart å identifisere hvilken komponent som gir støy hos deg?
    Det er det som er så fint med den boksen. Du kan gå inn å ratte på grafer selv om du ikke er enig med hva den gjør automatisk.. Nei, jeg har ikke fått feilsøk noe desverre.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MorJohan Vis post
    Det skulle ikke forundre meg om du hadde fått en eller annen alvorlig diagnose dersom du hadde oppsøkt
    kvalifisert helsepersonell... Maken til utskifting av utstyr har jeg aldri sett!

Men rommet ditt har blitt utrolig bra! Og komponentene,- ehhh.... Ja...
    Ja, den heter Audiophileproinfirmabandtour. Har lært en del opp igjennom rundt hva som er egenlyden for diverse komponenter. Slik at når jeg nå skulle plukke ut anlegget, så visste jeg at det ville fungere sammen. Har vert en lang reise, men jeg ville ikke ha vert foruten...

Side 2 av 20 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. MMLs lytterom: 100% ferdig
    By MML in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 141
    Siste melding: 04-05-2016, 20:16
  2. Vi bygger lytterom i 2etg.
    By Retep in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 12
    Siste melding: 03-03-2013, 14:36
  3. Trapp i lytterom
    By MindWaste in forum Kalibrering/tweaking