TorTorden's lille tidskapsel: - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  3
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 87
    Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vil tro Atmos ikke inntar norske hjem med det første i stor skala. Har jo knapt fått Atmos inn i norn få Kino saler enda, og noen få filmer med grunnlag i atmos lydmix

4K er fortsatt priset for oljesjeiker og sånne rikinger skal en ha det på STOR kvalitets skjerm.

ARC ja. Skulle likt og sett Anthem komme med høydekanaler før en kjøper :-/
    Er miljøskadet av yamahas Presence for noe annet hehe

De har begynt og remastre blu-ray filmer til 4K. Merket Ultra HD. Disse kan spilles av på vanlig blu-ray også. Priset på et veldig overkommelig nivå. Mulig en må kjøpe en plate, bare for og teste

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima Vis post
    Min Onkyo TX NR3010 har samme romkorrigering som Denon 4520.
    Synes denne er langt bedre enn MCACC, men som nevnt legges diskanten vel høyt for mine ører.
    Dette løser jeg ved en funksjon som heter RE-Q på. Den demper diskanten, så det låter helt perfekt i mine ører. Pioneer har tilsvarende x-curve hvor man kan dempe diskaten. Regner med Denon har noe tilsvarende, ellers tror jeg at jeg hadde benyttet manuel EQ.

Musikk i to kanaler spiller jeg kun i Pure eller Direct. Noe annet er å herpe lyden etter min mening
    Det kommer vel ann på rommene og smak hva som fungerer, og knapper er laget for og brukes

Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon Vis post
    Vil tro Atmos ikke inntar norske hjem med det første i stor skala. Har jo knapt fått Atmos inn i norn få Kino saler enda, og noen få filmer med grunnlag i atmos lydmix

4K er fortsatt priset for oljesjeiker og sånne rikinger skal en ha det på STOR kvalitets skjerm.

ARC ja. Skulle likt og sett Anthem komme med høydekanaler før en kjøper :-/
    Er miljøskadet av yamahas Presence for noe annet hehe

De har begynt og remastre blu-ray filmer til 4K. Merket Ultra HD. Disse kan spilles av på vanlig blu-ray også. Priset på et veldig overkommelig nivå. Mulig en må kjøpe en plate, bare for og teste
    Hmm, begynner nesten og lure litt, når du sier ARC er det Audio Return Channel du tenker på?
    For det var det jeg trodde når jeg først svarte.

Hvis ikke opplys meg
    Hvor har du sett disse UHD filmene, eneste jeg har sett så lenge er disse remasterne til sony, de er jo ikke 4k oppløsning i det hele tatt, det de har er litt ekstra farge dybde og mindre reklame
    Jeg har en par av de og bilde er meget bra men ikke nevneverdig bedre enn vanlig bd, og gjerne gode kandidater til og smøre litt ekstra på med Sony sin reality creation og Darbee.
    Men nå støtter desverre ikke oppo 103 dette utvidete farge rommet som er litt av poenget med de :P

Atmos kommer litt ut fra venstre blindside synes jeg også, som du så lurer jeg på hvor kilde materialet skal komme fra, og eneste jeg kan tenke meg er en nye blueray standard for UHD, noe jeg ikke har hastverk med og hive meg på, jeg har verdt på demo hos Andreas21 og sett vw1000, og av alle tingene den projektoren imponerer sterkt på, er det ikke nødvendigvis oppløsningen men hele pakken, gode kontraster og en oppskalering som samspiller så bra med sony sin reality creation at det praktiskt talt ikke finns artefakter i bildet.

Men uansett hvor bra den er så er ikke Hw50 med Darbee og RC (om kilde materiale tillater) veldig langt bak og gå ned fra et slikt 90" bilde for et 55" 4k tv er for meg bakmål.
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ARC = Anthem surround forsterkere`s kalibreringssystem. alla audessey, ypao osv

Zavvi.com har noen veldig få 4K filmer.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott du liker Receiveren. Har du prøvd "Restorer" på lydmenyen. Jeg har satt den til "Lav" på enkelte innganger, som når jeg velger der jeg har en del lavtoppløste lyd-filer.

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja Vis post
    Flott du liker Receiveren. Har du prøvd "Restorer" på lydmenyen. Jeg har satt den til "Lav" på enkelte innganger, som når jeg velger der jeg har en del lavtoppløste lyd-filer.
    Har såvidt testet den med spotify og diverse fra Sonos'en, og den har absolutt sitt bruksområde ja
    Denon AVR-4520 CI
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Første fem dager med Denon 4520 og beslutning.

Har nå hatt Denonen i hus siden onsdag og synes nå da jeg har begynt og bli ganske ok kjent med den. Og det har vel kommet ganske godt fram i de tidligere postene hva jeg synes om den

Første inntrykk:
    Første jeg gjorde sånn sett var og koble den opp, sjekke at den levde (selvsagt gjorde den det) og satte opp manuelle avstander og kanal volum med Db meteret.

Dette er faktiskt slik jeg har endt opp med og kalibrere pioneeren og stort sett brukt pure direct til alt, etter og ha satt opp Denonen på samme måten spiller jeg av samme platen som jeg spilte tidligere, tilfeldigvis en cd plate med Rachmaninov's første og andre piano konsert, mye bredde og fullt spektrum musikk det her. Men dette hørtes egentlig ganske så flatt og sentrert ut, nesten en smule metallisk, skifter etter et spor over til Tron Legacy soundtracken for og teste noe litt mer moderne, igjen også ganske sentrert flatt og hint av metallisk lyd.

Jeg ble en smule skeptiskt.
    Kalibrering:
    Men er jo klar over at oppsett og innstilling tar tid, jeg hadde jo brukt måneder på og bli kjent med pioneeren så en litt skuffende første lytt på ukalibrert annlegg er jo ikke noe rettferdig grunnlag og ta noen beslutning på.
    Henter så fram kamaera stativet og setter opp audyssey mikrofonen og prøver meg på første kalibrering, den går litt skeis med plasseringer (målte første posisjon minst to ganger) men ser på dette som en prøve runde uansett, og når jeg gjennomgår resultatet så vil den sette frontene og senter til full range, forståelig nok frontene går jo ned til 30hz med fylde og Mentor vokal faller jo heller ikke av før 40hz, kontra mange center høyttalere som ikke gjør noe av seg under 80hz, men crossover på surround kanalene ble satt såpass lavt som 40hz, her har jeg tidligere hatt x-over på 100hz.

Jeg tar og setter alle høyttalere til små, og frontene får crossover på 40hz, sentern til 60hz, og side høyttalerne till 100hz (jeg vet dette ofte resulterer i fase problemer, men jeg tenker skitt au skader ikke og teste, og subbene er plassert så tett nære frontene at jeg tror det går)

Eq korrigeringene så jo også litt heftige ut, særdeles på bassen til frontene.

TorTorden's lille tidskapsel:-audyssey_eq-jpg
    (Bildet viser EQ kurven etter tredje kalibrerings runde, men de har verdt meget konsekvente)

Jeg stusser litt på dette men legger god viljen til, rekker ikke teste så alt for mye mer nå for det er kvelden, men lyden har blitt merkbart bedre, men ikke helt på plass.
    Dag 2:
    Starter annlegget med morra duggen i øyenene, bruker ofte og høre litt på P4 eller spotify til kaffen via Sonos'en.
    Begynner jo selvsagt og rote mer rundt om inne i menyer, og synes etterhvert dette høres litt flatt ut igjen og audyssey opsjonene er borte fra tilgjengelige valg.
    Finner ut etter hvert at dette er fordi jeg rota inne i Amplifier settings og høyttaler innstillinger (Facepalm).

Kjører i løpet av denne dagen Audyssey en par ganger til, og den er imotsetning til Pioneer sin MCACC meget konsis, Mcacc ga hele tiden advarsel for fase feil,
    men kjørte jeg test på ny var det andre høyttalere den den ga varsel på igjen, og den kunne fint bomme med opptil 30cm med avstands instillinger og en par db forskjell mellom kanaler.
    Denonen derimot har enda ikke gitt noen fase feil på noen høyttalere (de er jo koblet riktig), og som det nevnes mange steder på nettet booster jeg subbene en 3-4 DB
    og finner ut hvilke innstillinger som passer best sammen.

F.eks det er omtrent fire forskjellige meny opsjoner med 'Dynamic' i navnet spredd mellom to menyer, og tre av disse er variasjoner av Dynamic Range Compression.
    Mens Dynamic EQ gir deg bassen tilbake om man spiller med audyssey med volum under referanse nivå, og selv på film går neppe over -15DB på master volum, så denne er nå fast.
    Resten av de dynamiske compressjonene har jeg slått av.

Og dette sammen med og booste subben litt, begynner jeg og skjønne at Audyssey korrigerer faktiskt på rommet mitt, jeg har i 2 år omtrent hatt et voldsomt trykk rundt 70hz-90hz.
    Og med korrigeringen er stereo perspektivet både bredere, og dypere og synes faktiskt selve høyttalerene forsvinner mer inn i musikken enn noen gang før, og nå etter litt tilvenning så blir f.eks og bruke
    Pure Direct til musikk nesten utenkelig, selv om dette er omtrent nå på linje med hva jeg hadde med pioneeren.

Lytte tretthet er praktiskt talt borte og har enda igjen og høre en skjærende 's' lyd, selv med en par spor som jeg har klart lagt merke til dette.

Pioneer SC-LX85 er jo ikke noen dårlig receiver langt i fra, men den var nok ikke riktige for meg, kanskje en smule for 'kraftig' lyd iforhold til rommet mitt som er på knapt 10m2, og den ekstra oppløsningen Audyssey har klarer og faktiskt korrigere på dette på en helt annen måte, jeg har vel egentlig også helt villt store høyttalere for dette rommet og
    Nei med rette innstillingene på audyssey har jeg aldri hatt så mye tre dimensjonalitet i stereo som nå, som nevnt både vegger og høytallere forsvinner i lyden, og selve sweetspoten er ikke lenger på 30cm, men overaskende stor.

Til film og surround spor er dette bare videreført til 5 kanaler, jeg hører dypere frekvenser enn noensinne og mer sømløshet og luft enn noen gang,
    siden resonanser renses bedre og jeg faktiskt bruker subber under 40hz (synes dette funger helt fint forresten)
    Jeg har til og med nå koblet vekk effekten i går kveld og testet med invasjons scenen til avengers og kunne egentlig ikke merke noe særlig forskjell.
    Var bare og guffe på til jeg traff party sperren min på -10db (låst i receiver for sjele fred) og det var ikke noe jeg kunne høre forskjell på i det hele tatt egentlig.
    Med Art of Flight følte jeg og stoppe rundt -15, men dette gjorde jeg med effekt forsterkern også, så sånn sett per nå tror jeg nok jeg klarer meg fint med kun 4520 både til prosessor og effekt trinn.
    Men EQ korreksjonen for bass her gjør nok litt for og minske på effekt hungeren til høytallerne, anyhoo funker det hos meg så funker det hos meg
    Jeg bi-amper heller ikke engang.

Skal se litt mer film for og være sikker, men etter hva jeg testet i går og i dag virker emotiva'en 'overflødig'.

Videre planer: skaffe en mikrofon stativ og ta opp igjen måle mic'en og REW, for og finne på noe akustikk justeringer.
    Sist endret av TorTorden; 06-23-2014 kl 17:01
    Denon AVR-4520 CI

7. Liker Johnnygrandis har likt denne posten
    Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres veldig bra ut dette ja .
    Hyggelig at du ble fornøyd
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for dine meninger.

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har gjort litt mer testing vedrørende effekten, har endelig kommet til en beslutning.

Denon 4520 er absolutt kapabel til og drifte og matcher godt med mentorene.
    Men når jeg kobler på effekten finner jeg en litt høyere morro faktor spessielt i film, men mister ikke noe nevne verdig til musikk lytting.
    Siden jeg da ikke har noen nød eller grunn til og selge emotivaen så beholder jeg den bare :-D
    En 5 kanals effekt forsterker er jo alltids kjekk og ha.
    Denon AVR-4520 CI

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden Vis post
    Har gjort litt mer testing vedrørende effekten, har endelig kommet til en beslutning.

Denon 4520 er absolutt kapabel til og drifte og matcher godt med mentorene.
    Men når jeg kobler på effekten finner jeg en litt høyere morro faktor spessielt i film, men mister ikke noe nevne verdig til musikk lytting.
    Siden jeg da ikke har noen nød eller grunn til og selge emotivaen så beholder jeg den bare :-D
    En 5 kanals effekt forsterker er jo alltids kjekk og ha.
    Aldri feil med ekstra effekt, nei..
    Har du bi-ampet frontene til receiveren?

Skal ikke spørre deg hva du mener om kabler, men bruker du bananplugger for å koble til?

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kabel messig kjører jeg forøvrig på 'rimelige' høyttaler kabler fra clasern, 2-300 kr for en rull på 20m, jeg veit vel ikke bedre så enn så lenge holder det plenty, blir til det når jeg trenger 15+m bare for de tre i front, og nei har ikke bi-ampet.
    Ikke de tjukkeste kablene, men absolutt ikke lakris snører.

Kjørte først også uten bananplugger, men du verden og mye enklere livet ble når jeg satte de på spessielt på elektronikk siden av kabelen, hører absolutt ikke noen forskjell utenom at med bananplugger trenger jeg ikke og sjekke om terminalene har hatt vibrasjoner eller heatcreep, merket tidligere at skru terminalene kunne løsne etter tid (spessielt på de gamle høyttalerne) noe som gir dårlig lyd og kan bli kortslutning.

Og istedet for og ta 90 minutter med svetting og banning bare for og koble opp et 5.0 annlegg tar det 3-4
    minutter og fjerne plombene og 2 minutter og sette på kablene i de rette terminalene (ta et kjapt mobil bilde eller finn skjema i manualen for referanse så finner du de rette terminalene fort)
    Denon AVR-4520 CI

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satt opp et rack et annet sted?
    Tok noen Van Den Hul-kabler, men det var først og fremst pga. estetiske hensyn og fordi kablene kom ferdig med 4 utganger for bi-amping. Og jeg trengte kun 2x2 m..

Liker tanken din med bananplugger, det samme jeg tenkte også. Fikk noen billige argon-plugger til 29,- stk.

Vet ikke om du har tenkt tanken eller har forsøkt det før, men jeg kan jo slenge inn en kommentar på om jeg hører noen forskjell på enkel eller dobbel kobling av høyttalerne

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja er såpass trangt at jeg når jeg fikk inn mentor vokal var det ikke lenger plass til elektronikken, så har rack med ps3/receiver og effekt stående i rommet ved siden av sammen med pcen :-)

Det er jo også positivt for emotivaen har en del egen støy fra seg :-P
    Styrer annlegget med harmony ultimate og diverse apper på padden.

Kom for all del med så mange meninger, spørsmål og diverse men legg de heller i den offisielle Denon 4520 tråden.
    http://avforum.no/forum/showthread.p...ris-ros-og-Q-A
    Her skal jo jeg rote rundt med mye annet enn bare denne :-)
    Og du vil mest sannsynlig finne andre eiere også der med andre erfaringer etc.
    Denon AVR-4520 CI

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter 'kaoset' som en ny receiver gir begynner livet og roe seg ned, myse en smule på kanskje og bytte subber, svs sb12 nsd virket veldig fristende men kombiskapet på kjøkkenet hadde helt andre planer og bestemte seg for at nå skulle kjøleskapet seksjonen ta kvelden.

Fryse seksjonen fungerer og bråker enda så merket det ikke før pilsen var nær rom temperatur og det begynte lukte funky når jeg åpnet døra.

Skal vel si seg fornøyd nok, har vel klart seg i snart 15 år nå og ble kjøpt brukt allerede da:-P
    Denon AVR-4520 CI

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjedelig !
    Ja kaldt øl er vel en av de få tingene som er enda viktigere enn hifi-oppdateringer
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God romjul.

First things first:
    Er det for tidlig og slå på subbene halv ni om morgenen annen juledag og sette på Transformers ?

Ellers har det jo skjedd litt i høst sist men ikke så direkte relatert for stue kinoen, klasket sammen en pc med bd-rom, så har begynt og ta backup av filmer og trenger allerede forsåvidt større harddisker :P

Og det ranglet også inn en ps4, så nå er faktisk grafikken god nok på gta 5 til at jeg kan spille på projektoren :P

Ellers så er jeg meget fornøyd med lyd og bilde så veldig store planer framover trenger jeg vel egentlig ikke.

MEN, det har vel ikke stoppet noen her på forumet enda. Og det er vel ikke nødvendig vis på utstyrs fronten jeg trenger noe men rommet jeg bør se på.

Jeg har sånn sett lyst til og lukke det (per dags dato er det ene delen av en L formet stue) så tenker en vegg i skillet med gips kledning på ene delen, inn mot kinoen kunne jeg fora med 40cm med steinull\glava etc og satt opp HT stoff rammer så veggen for dobbel jobb som største bassfellen jeg kan tenke meg som mulig der inne eller som "deadend+Live end behandling.
    Lyd isolering er nok forsåvidt ikke et tema, da hadde jeg måttet ribbe hele leiligheten, og om bruken er som per nå så lever jeg greit med de der oppe.

Rommet vil da kunne ha 4 faste vegger og ikke 3 som i dag, og det vil forsåvidt bli en mini kino på 10.5m2 (2.73x3.8m)
    Målet mitt er kanskje mer funksjons sentrisk enn ren lyd\bilde, men tror dette går sammen.

På den annen side igjen så er jeg jo fortsatt meget nysgjerrig på 2000 serien til SVS f.eks om en (eller et par SB\pb 2000) kunne erstattet xtz'ene mine, men Conceptene som først bør erstattes og gjerne få seg en bedre plassering.
    Denon AVR-4520 CI

18. Liker Rotja har likt denne posten
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trykke like via samsung nettbrett var håpløst. Men likes. andre juledag bør naboer være borte på hytta, hos foreldre, venner eller ærlig talt hørte vi ikke på fylle talen din går kveld?

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppgraderingene dine avventer vi i spenning.

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, atter igjen så er vel det og legge en plan letteste måten og få en viss fantasi figur til og flire.

Vi skal visst nok bytte samtlige vannrør i huset til sommers så jeg har nok lovet mesteparten av budsjettet til og spytte inn i det prosjektet der så hva som skjer får vi se.

Gikk og på en liten smell med Hifiklubben sitt utsalg av mentorer så disse "småtassene" kom inn døra i går.
    TorTorden's lille tidskapsel:-lcr-jpg

Og atter igjen så har jeg et sinnsykt problem med at akkurat der jeg bør ha sidehøyttaler er det et full størrelses vindu..
    Etter mye grumling og tenking og siden ingen rakk og stoppe meg har jeg bestemt meg for og ignorere dette problemet og sette opp høyttaleren der jeg vil ha den :P

TorTorden's lille tidskapsel:-problem_ignored-jpg

Forsåvidt mulig den er nå hengt litt for høyt men tenker jeg prøver slik først.
    Har uansett igjen og kable de opp så har enda ikke hørt på de

Siden jeg også gjør noe såpass huggernt stygt noe så tenker jeg på og bruke de gamle conceptene som bak kanaler og endelig få prøvd meg med 7.1 oppsett.
    Denon AVR-4520 CI

22. Liker sirant har likt denne posten
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,667
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir nok bra ja Kjekt å kunne ta seg litt friheter
    Surr-HT skal vel etter malen henge ca 60cm over ørehøyde hvis jeg ikke husker feil.

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Lignende tråder

1. På tide med ny PC !
    By StoneCold in forum Konsoller og PC-gaming (hardware)
    Svar: 15
    Siste melding: 09-09-2008, 21:53
  2. Etterlyser en forum tråd. Tråd funnet :)
    By mrgood in forum AV-rom konstruksjon / optimalisering
    Svar: 3
    Siste melding: 02-02-2008, 17:05
  3. På tide med ny PC eller?
    By Sphinx in forum Generell HTPC
    Svar: 26
    Siste melding: 02-02-2008, 00:06
  4. På tide med ny TV
    By imho in forum TV-apparater
    Svar: 15
    Siste melding: 07-06-2005, 16:28
  5. Når er det på tide å si stopp?