Fredrik (17) sin hjemmekino: Nytt headset, utpakkingsbilder! + Blu-rays - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 88
    Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ps4 og xbx one vil begge ha minimum spill grafikk i 1080p så det er det ikke tvil om.

Personlig tipper jeg nok at jeg venter til nyåret med og skaffe nye konsollen, da har nok prisene gått ned med 20%.

Selv har jeg siste året sitti og spilt via pcen på storskjerm jeg (minst 500 timer av pj lampa har gått med til skyrim og farcry 3 :wink bare litt små knotete med tast og mus i en recliner men det går det og hehe.
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Active NorwegianGoose sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Du kan jo koble en gaming pc til en PJ også, å så har man jo surround via HDMI om man vil

Kan være lurt og forhåndsbestille, jeg hadde iaf store problemer med å skaffe meg en ps3 når den kom ut :P
    Sier du det? Jøss, det er såpass stor forespørsel ja. Kommer nok til å forhåndsbestille, men avventer litt da det er en stund til release.

«Bombesikkert» at PlayStation 4 kommer til Norge før jul - Gamer.no

Håpe på det da
    Deilig

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Ps4 og xbx one vil begge ha minimum spill grafikk i 1080p så det er det ikke tvil om.

Personlig tipper jeg nok at jeg venter til nyåret med og skaffe nye konsollen, da har nok prisene gått ned med 20%.

Selv har jeg siste året sitti og spilt via pcen på storskjerm jeg (minst 500 timer av pj lampa har gått med til skyrim og farcry 3 :wink bare litt små knotete med tast og mus i en recliner men det går det og hehe.
    Jah, spilling er virkelig en "lampe-killer" når det kommer til prosjektor. Kjøpte min pent brukt og 50 timer på pæra. Nå nærmer jeg meg 500. En del film der og da :P

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er derfor jeg kunne nesten tenkt meg to pj, en billig en alá benq w1070 og en sony hw50 til film hehe.

Den lille optomaen jeg har begynner dog og nærme seg 2000 timer, skulle holde til 4000 timer men det spørs virkelig om jeg holder så lenge..
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NorwegianGoose
    Jah, spilling er virkelig en "lampe-killer" når det kommer til prosjektor. Kjøpte min pent brukt og 50 timer på pæra. Nå nærmer jeg meg 500. En del film der og da :P
    Go hard or go home :P

hadde for mange år siden en W5000, å jeg tror 80% av den lampetiden var spilling. Den ble solgt med 2400 timer på tellern.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Er derfor jeg kunne nesten tenkt meg to pj, en billig en alá benq w1070 og en sony hw50 til film hehe.

Den lille optomaen jeg har begynner dog og nærme seg 2000 timer, skulle holde til 4000 timer men det spørs virkelig om jeg holder så lenge..
    To prosjektorer, liker tanken

Tenker mere VW1000ES til film og VW95 til spill jeg da, montert ved siden av hverandre

Jeg lurer på om lysutbyttet er litt dårligere i den Optomaen din, enn da den var ny, hehe

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er sitteavstanden din frem til lerret? Sitter å vurderer hvilken storlek jeg skal gå for på lerretet med en Sony VPL-HW30
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av johnsen90
    Hva er sitteavstanden din frem til lerret? Sitter å vurderer hvilken storlek jeg skal gå for på lerretet med en Sony VPL-HW30
    Hei.

Når jeg sitter, er avstanden fra knærne mine og bort til lerret 2.27m. Hodet, litt over 3m. Denne kinoen er også soverommet mitt, så når det blir et ledig rom oppe kommer jeg til å flytte senga opp. Da får jeg større avstand fra sitteplasser til lerret.

Akkurat nå er 92" en helt perfekt størrelse, og jeg kunne verken hatt mindre eller større. Når jeg får lengre avstand, kommer jeg muligens til å oppgradere størrelsen på lerretet.

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei. ca samme målene som hos meg.
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Astro A40 gaming headset

Har nesten bestemt meg for å gå for gamingheadsettet A40, etter å ha lest mye om det. Men har et spørsmål, som hindrer bestilling.

Jeg ser at denne kan brukes mot PS3 som er formålet mitt. Men jeg ser også at dette må gjøres via MIXE hjulet. Er det noen måte jeg kan komme rundt dette på. Er jo en betydelig forskjell i prisen med dette hjulet.

Video guide: Astro A40 Setup For PS3 - YouTube

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nesten bestemt meg for å gå for gamingheadsettet A40, etter å ha lest mye om det. Men har et spørsmål, som hindrer bestilling.

Jeg ser at denne kan brukes mot PS3 som er formålet mitt. Men jeg ser også at dette må gjøres via MIXE hjulet. Er det noen måte jeg kan komme rundt dette på. Er jo en betydelig forskjell i prisen med dette hjulet.

Video guide: Astro A40 Setup For PS3 - YouTube
    Jeg har disse til pcen
    Test: Qpad QH 1339 - Gamereactor Norge

Meget god lydkvalitet, følger også med usbtilkobling dog er jeg litt usikker på om dette kan brukes til ps3.

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av johnsen90
    Jeg har disse til pcen
    Test: Qpad QH 1339 - Gamereactor Norge

Meget god lydkvalitet, følger også med usbtilkobling dog er jeg litt usikker på om dette kan brukes til ps3.
    Ser gromt ut dette johnsen, men har nok mer eller mindre bestemt meg for A40.

Jeg er i forhandlinger om et pent brukt et, og får nok med MIXING bordet. Vet dere om man får gameplay lyd og chatting samtidig med dette. Ser i hvertfall at det er kompitabelt med PS3

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk til innkjøp av Astro A40 gaming headset, og trenger derfor et "stativ" til å henge det på.

Noe i denne stilen kanskje:

Fredrik (17) sin hjemmekino: Nytt headset, utpakkingsbilder! + Blu-rays-image-jpg

Noen som har andre forslag kanskje?

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kule alle sammen! Personlig likte jeg den første du linket til. Den passer også til "batcaven" min. Passer denne til alle hodetelefoner?

Den siste var også kul, hadde den vært i svart så hadde jeg ikke nølt et sekund

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kule alle sammen! Personlig likte jeg den første du linket til. Den passer også til "batcaven" min. Passer denne til alle hodetelefoner?

Den siste var også kul, hadde den vært i svart så hadde jeg ikke nølt et sekund
    I teorien skal den passe alle hodetelefoner, er bare å skrive "Headphone Stand" inne på Ebay så kommer det frem ett hav av produkter :P

Metal Black Headphone Stand Support for Sennheiser Beyerdynami Grado AKG Monster | eBay

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk for den typen her til slutt jeg. Tror den er ganske lekker. 120NOK er ingen upris.

Fredrik (17) sin hjemmekino: Nytt headset, utpakkingsbilder! + Blu-rays-image-jpg

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke dum den

Skal lage hodetelefonstativ selv, eller iaf prøve.

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Ikke dum den

Skal lage hodetelefonstativ selv, eller iaf prøve.
    DIY ja. Kan jo bli utrolig kult!

Legg ut et bilde her når den er ferdigstilt da

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DIY ja. Kan jo bli utrolig kult!

Legg ut et bilde her når den er ferdigstilt da
    Det blir nokk ikke enda, men tenkte å lage en egen tråd. Holder på med ett par Rauna Njord for øyeblikket

Mvh
    Svein S

Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •