Fredrik (17) sin hjemmekino: Nytt headset, utpakkingsbilder! + Blu-rays - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 88
    Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av NorwegianGoose
    Ser den. Selv om lydkvaliteten og størrelse på bildet i en hjemmekino med PS3 danker PC ut av en annen verden

Friend request sendt!
    Før så hatet jeg å spille FPS på pc, men etter att jeg fikk skikkelig skjermkort så har det blitt en annen verden.

ps3'en har likksom bare blitt stående, og COD har tapt seg alt for mye, grafikken er helt tragisk i forhold til det den BURDE ha vært.

På ps3 eller origin? Fikk iaf ikke opp noen request i origin, så jeg regner med det var på Psn Skal få godkjent neste gang jeg slår på
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    du spiller vell ikke tilfeldigvis noe Blackops2 - Zombies du?
    Jeg spiller multiplayer på Blacks ops 2 på ps3 straks Prestige 9 :P

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Før så hatet jeg å spille FPS på pc, men etter att jeg fikk skikkelig skjermkort så har det blitt en annen verden.

ps3'en har likksom bare blitt stående, og COD har tapt seg alt for mye, grafikken er helt tragisk i forhold til det den BURDE ha vært.

På ps3 eller origin? Fikk iaf ikke opp noen request i origin, så jeg regner med det var på Psn Skal få godkjent neste gang jeg slår på
    Cod er morro det
    Spiller på ps3 med eagle eye, en "dings" som gjør at en kan bruke mus/tastatur til ps3en. Fungere like bra som pc

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til att jeg spiller det på pcen er fordi att ps3 grafikken bokstavelig talt suger i forhold til Ultra på en pc :P

Ikke så lenge siden jeg begynte å spille

Progression - Bf3Xclio - Battlelog / Battlefield 3

Sitter bare å venter på att ps4 skal komme, så blir det nokk tilbake til konsoll igjen

BF3 på PS3 / xbox 360 tilsvarer BF3 på low settings 1280x720p.

Så tenk Ultra 2560x1600 på PC...

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cv-dan
    Cod er morro det
    Spiller på ps3 med eagle eye, en "dings" som gjør at en kan bruke mus/tastatur til ps3en. Fungere like bra som pc
    COD er morro, men jeg ble så skuffet over BO2 att jeg rett å slett ikke årka å spille det. Jeg forventer mere grafikkmessig.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Active NorwegianGoose sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Var selv COD spiller før, men grafikken, realismen og følelsen man fikk av å spille BF var helt fantastisk. Det var noe som COD ikke kunne gi meg.

La deg til på Origin, tror jeg... Trykka på "send friend request" på profilen din hvertfall.

BF3 på PS3 / xbox 360 tilsvarer BF3 på low settings 1280x720p.

Så tenk Ultra 2560x1600 på PC...
    Det er så drastiske forskjeller ja. Personlig så klarer jeg ikke ofre lydkvaliteten og bildekvaliteten/størrelsen fremfor en PC skjerm.

Vet du om den kommende PS4 vil få en bedre grafikkoppløsning på spill?

Vi får håpe på at PS4 blir bedre grafikkmessig

Aaah, i see. var bare en Norwegiangooose som adda meg etter en match i går
    Hmmm, her lukter det patent krig

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var selv COD spiller før, men grafikken, realismen og følelsen man fikk av å spille BF var helt fantastisk. Det var noe som COD ikke kunne gi meg.

La deg til på Origin, tror jeg... Trykka på "send friend request" på profilen din hvertfall.

Det er så drastiske forskjeller ja. Personlig så klarer jeg ikke ofre lydkvaliteten og bildekvaliteten/størrelsen fremfor en PC skjerm.

Vi får håpe på at PS4 blir bedre grafikkmessig

Hmmm, her lukter det patent krig
    Fikk det frem nå
    Tror ikke vi får noe mere oppløsning enn 1080p, det var jo snakk i 4k en stund, men det har di vist bekreftet att ikke kommer til å skje på spillsiden iaf. Den blir vell 4k kompatibel på film.

Oppløsningen er egentlig ikke så veldig nøye så lenge grafikken tar pusten ifra meg. Og etter hva jeg har sett så blir det helmax

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk det frem nå
    Tror ikke vi får noe mere oppløsning enn 1080p, det var jo snakk i 4k en stund, men det har di vist bekreftet att ikke kommer til å skje på spillsiden iaf. Den blir vell 4k kompatibel på film.

Oppløsningen er egentlig ikke så veldig nøye så lenge grafikken tar pusten ifra meg. Og etter hva jeg har sett så blir det helmax
    Denne skal hvertfall på plass i min kino på lanseringsdatoen

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne skal hvertfall på plass i min kino på lanseringsdatoen
    Det skal den her også

Skal forhåndsbestille den snart. Måtte tvinge meg selv til å finansiere litt andre hobbyer i mellomtiden siden det var såpass lenge til den kom :P

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal den her også

Skal forhåndsbestille den snart. Måtte tvinge meg selv til å finansiere litt andre hobbyer i mellomtiden siden det var såpass lenge til den kom :P
    Er det lov å spørre om hvor du forhåndsbestiller hen? Tenkt til å gjøre det selv, men aner ikke hvor.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det lov å spørre om hvor du forhåndsbestiller hen? Tenkt til å gjøre det selv, men aner ikke hvor.
    Du kan vell egentlig forhåndsbestille den hos alle som har lansert den i evt nettbutikk.

her f.eks
    Komplett.no

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan vell egentlig forhåndsbestille den hos alle som har lansert den i evt nettbutikk.

her f.eks
    Komplett.no
    Joa, men jeg tenker på hvem som er mest stabil når det gjelder å levere på lanseringsdato osv. Det er kanskje et fett.

Komplett har jo en god kundeservice og kort leveringstid, så skal ikke se bort ifra at jeg bestiller herifra

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joa, men jeg tenker på hvem som er mest stabil når det gjelder å levere på lanseringsdato osv. Det er kanskje et fett.

Komplett har jo en god kundeservice og kort leveringstid, så skal ikke se bort ifra at jeg bestiller herifra

Cdon og komplett er iaf ganske stabile sånsett, men noen helt konkret lanseringsdato er det vell ikke. Nå har jeg ikke lest så mye på det i det siste, men sist jeg sjekket så var det iaf garantert rundt juletider.

jeg ville vertfall ikke tatt sjangsen å bestille noe hos Elkjøp :P

Mvh
    Svein S

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

)

Naturligvis vil PS4 har mye bedre graffikk enn PS3/360. Det blir mest sannsynlig snakk om 1920x1080p på de neste konsollene. 720p hadde vært latterlig dårlig, og 4K tviler jeg STERKT på at hardwaren vil klare, spesielt siden den koster 3490,-

PS4 spill burde tilsvare PC spill på very high, 1920x1080p or Dx11 effekter (men i openGL variant, DirectX er eid av microsoft og brukes ikke på PS-konsoller)

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til att jeg spiller det på pcen er fordi att ps3 grafikken bokstavelig talt suger i forhold til Ultra på en pc :P

Ikke så lenge siden jeg begynte å spille

Progression - Bf3Xclio - Battlelog / Battlefield 3

Sitter bare å venter på att ps4 skal komme, så blir det nokk tilbake til konsoll igjen
    Syntes BF3 er best på pc også
    Progression - Roquehunter - Battlelog / Battlefield 3
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av johnsen90
    Adda deg

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Approved
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cdon og komplett er iaf ganske stabile sånsett, men noen helt konkret lanseringsdato er det vell ikke. Nå har jeg ikke lest så mye på det i det siste, men sist jeg sjekket så var det iaf garantert rundt juletider.

jeg ville vertfall ikke tatt sjangsen å bestille noe hos Elkjøp :P
    Et lite dilemma her ja. Nei jeg tror jeg drøyer den litt, og muligens kjøper i butikk istedet. Vi får se!

Naturligvis vil PS4 har mye bedre graffikk enn PS3/360. Det blir mest sannsynlig snakk om 1920x1080p på de neste konsollene. 720p hadde vært latterlig dårlig, og 4K tviler jeg STERKT på at hardwaren vil klare, spesielt siden den koster 3490,-

PS4 spill burde tilsvare PC spill på very high, 1920x1080p or Dx11 effekter (men i openGL variant, DirectX er eid av microsoft og brukes ikke på PS-konsoller
    Iallefall en litt høyere oppløsning enn nådagens. Jeg ofrer iallefall ikke lyden og bildet for en PC skjerm

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et lite dilemma her ja. Nei jeg tror jeg drøyer den litt, og muligens kjøper i butikk istedet. Vi får se!

Iallefall en litt høyere oppløsning enn nådagens. Jeg ofrer iallefall ikke lyden og bildet for en PC skjerm
    Du kan jo koble en gaming pc til en PJ også, å så har man jo surround via HDMI om man vil

Kan være lurt og forhåndsbestille, jeg hadde iaf store problemer med å skaffe meg en ps3 når den kom ut :P

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •