Heisaaaann

Siden jeg ikke får solgt noe av det overflødige jeg har tenkte jeg at jeg skulle vise det frem her også, men før det; oppsettet mitt!

Er pr i dag halvveis i den siste oppgraderingen jeg har planlagt. Har en NAD T748 for å drive senter og bakkanaler og en NAD C275BEE til frontene. Den driver et par Dali Concept 10 som jeg kjøpte nye for ett år siden. Har nylig kjøpt ny senter, Dali Blue C1000, brukt for 800,- godt kjøp? Bake har jeg et veeldig gammelt par Celestion 5 som jeg fikk av tante fordi dem bare sto å samlet støv hos bestemor. Av kabler har jeg litt igjen av noe vanlige høyttalekabler som jeg fikk kjøpt på Elkjøp. dem skal byttes når jeg bytter høyttalere. Fremme har jeg bare Van Den Hul, husker ikke hva den het, men kostet 148,- meteren. Er ikke den som ligger ute på Hifiklubben nå.. Har også bananplugger overalt. Fremme er det Argon og bake tror jeg det er Pure-AV? Fra Elkjøp det også. Skulle fått opp øynene for Hifiklubben når jeg startet med dette for 2 år siden egentlig. Utenom det har jeg en 37" tv, som begynner å bli små ja, men det holder fortsatt. Bruker den mest til å se film med via pcen. Tar gjerne imot tips til ny eller brukt, makspris 15000,- Har også en Xbox 360 som jeg bruker sjeldent, 3-5 ganger i måneden. Selv spiller jeg mest Forza, Gta, Red Dead og lignende mens broren min spiller Cod, Battlefield, etc.

Det jeg har overflødig er det jeg har byttët ut siden da pluss litt jeg har fått fra foreldrene mine. Det e min første receiver som jeg er kjempegodt fornøyd med. Skulle beholdt den om den hadde pre-out. Pioneer Vsx 921-K selges for 2000,- med bt-adapter. Senter og sub i samme serie, Yamaha Ns C-700 og Ns Sw-700. Er egentlig fornøyd med det også, men byttet for å få samme merke.

Er på utkikk etter 1 eller 2 par svarte Dali Concept 1 eller 2. Maks pris 1500,- ca. pr. par. Evt en Concept Sub også. Skal vurdere det om du har en Concept senter til en rimelig penge. Kan vurdere å selge alt til vinteren da jeg skal ha bil.