Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 96

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 96 av 123 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 92 93 94 95 96 97 98 99 100 106 116 ... SisteSiste
Viser resultater 1,901 til 1,920 av 2459
    Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Billigste reise rute tror jeg er Oslo (OSL) - Tromsø (TOS) via Bodø (BOO). SAS som flyr. Ingen fly bytter bare mellom landig i Bodø. Mulig Norwegian flyr samme leget!?
    A.
    NOPE! Norwegian flyr direkte og er billigst:-D

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    NOPE! Norwegian flyr direkte og er billigst:-D
    Pluss at de har MYE bedre service enn SAS. Kona tok SAS til Trondheim, Forsinkelser begge veier, flere timer oppover, fikk ingen beskjeder ingen beklagelse, ikke noe drikke ingenting:evil: .
    Hun tok Norwegian for en stund siden og da fikk de god info, bekalgelse og matkupong når flyet var litt over en time for sent....... :-D

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heftig! Må si at du har virkelig peiling på dette med stemning... Alle fargene og alt er bare så vakkert i rommet ditt! *sikle*

Bra dempingen gjorde nytten sin også da!

Nydelig kino altså! Har du noe du "trenger" nå da? Mer bass? Eller er lyden og bildet 99% perfekt? (Det er aldri 100%.. :P)

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det, AnaXyd.

Så er flybillettene bestilt og det blir OSL-EVE med Norwegian for oss. Sender deg mer info på PM, Vettemann....

*glede seg*

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og gjett om vi gleder oss

Beklager at jeg ikke har deltatt mer enn jeg har gjort, men det er et resultat av mye jobbing. Just nu ligger jeg med feber og halsbetenelse. Pokkers dritt...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir supert gutter, har laget til et lite opplegg. Kan si så mye som at dere skal få muligheten til også å ta personlig rekord i torskefiske. Dette avhenger selvfølgelig litt på været, men jeg har bestilt govær

Hadde vært morsomt hvis dere klarte å tangere eller slå min, stortorsk på 26 kilo på stang:-D

Vi kan jo mailes, så får dere konkret "timeplan"

Dere er nok ikke de eneste som gleder dere:-D

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Og gjett om vi gleder oss

Beklager at jeg ikke har deltatt mer enn jeg har gjort, men det er et resultat av mye jobbing. Just nu ligger jeg med feber og halsbetenelse. Pokkers dritt...
    Apology accepted

Det er noe HÆRK, har ofte vært plaget med halsbetennelse, men har heldigvis holdt meg unna dette nå et par år. Men trøsten får være Atle at det er bedre du blir færdi med det nå, enn at du skulle fått det i august:-D

GOD BEDRING!!!

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Bardufoss er nærmest, men spiller ingen rolle, Evenes, Tromsø, Bardufoss, Kirkenes, Vadsø, Trondheim, jeg kjører og henter dere uansett
    Flott! Da henter du oss på Fetsund . Roadtrip

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En svipptur med bil noen steder i nord-norge kan jo være 50 mil etter hva jeg har skjønt...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    En svipptur med bil noen steder i nord-norge kan jo være 50 mil etter hva jeg har skjønt...
    50 mil er en liten tur på lodestripa det

Men nå skal vi ikke ødelegge tråden til Rune mer med fiske og bilprat

Jo forresten skal ødelegge litt til:-D Roadtrip hadde vært kult Akto, men tror ikke det hadde blitt så mye fangst akkurat:-D

Rune, regner med dere gutta boys tar med alt dere har av diverse kalibreringsutstyr? Skal jo ikke bare fiske, må jo ha litt innslag hifi og hjemmekino:-D

Sånn, Back to Topic:-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo min tråd, så det er klart det passer med litt av dette også.

Jeg og akto tar nok med litt forskjellig, du skal nok ikke lide noen nød... ;-) Som sagt blir det fire spennende dager der oppe i nord, og du har lagt lista høyt når det gjelder våre forventninger på å fange litt fin fjellørret...

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Er jo min tråd, så det er klart det passer med litt av dette også.

Jeg og akto tar nok med litt forskjellig, du skal nok ikke lide noen nød... ;-) Som sagt blir det fire spennende dager der oppe i nord, og du har lagt lista høyt når det gjelder våre forventninger på å fange litt fin fjellørret...
    Oops, aldri noen garantier, men med 4 dagers fisking så skal "haille" være fryktelig dårlig for at vi ikke skal få noe Så dere vet hva dere har å gjøre natta før dere drar:-D

Sitter og utarbeider timeplan for hele uka, her overlater vi ingenting til tilfeldighetene. Mulig vi må omrokkere litt i forhold til hvordan været blir da, krysser fingrene for at værgudene står oss bi.

Har et vann i nærheten her, som jeg aldri har gått fangsfri ned fra, så det lover jo godt ihvertfall

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Veien er målet" har en kjent forumvenn og skribentkollega engang uttalt, og akkurat i øyeblikket virker det lille ordspillet til å passe min egen situasjon meget godt.

Sommeren har lett for å bli litt "agurktid". Det er ting som skal gjøres på hus og i hage, ferie og sol appelerer mer til uteliv enn å bunkre seg inne i et mørkt rom. Da får tankene tid til å gå. Så også her i Cinema Anfield.

Det er tid for litt "omkalfatringer" i mitt ringe lydoppsett og bakgrunnen er som følger: Jeg ønsker å dele opp mitt anlegg i to. Jeg skal fremdeles ha mitt lille lytteparadis i kjelleren, men i tillegg vil jeg nå bygge opp et tokanals lydoppsett i budsjett/mellomklassen i stua. I og med at jeg med jevne mellomrom omtaler produkter for Hjemmekino trenger jeg et eget oppsett for å produkttesting i egnet prisklasse. Det blir liksom feil dersom en kun skal teste produkter mot Martin Logan Vista , tilfeldige høyttalere som er innom testrommet eller det jeg har brukt som referansemonitorer frem til i dag, nemlig Bowers & Wilkins CM1. For å være mest mulig seriøs, så har jeg kommet frem til at dette blir løsningen fremover.

Det betyr i klartekst at jeg må selge meg litt ned i hovedanlegget inntil videre, for å frigjøre midler til komponentene i stua. Noen har sikkert fått med seg at en liten djevel her på forumet har tatt i mot Rogue Stereo 90 med åpne armer, og har lovet å gi den et god fosterhjem. Arcam FMJ C31 forforsterkeren legges ut for salg om ikke lenge, og på CD-biten vet jeg enda ikke hva jeg gjør. En ting er sikkert; det skorter ikke på valgmuligheter.

Jeg vil fremdeles være tro mot rør i en eller annen versjon, og har lagt mine øyne (og ører) på mange flotte produkter som skal overta tjenestegjøringen her nede i "sjokobunkeren". Men foreløpig lar jeg det være en godt bevart hemmelighet hva som kommer inn av produkter, både i kjelleren og i mellomklassereferansen i stua. Testing pågår for as we speak. Men til de mest utålmodige av dere der ute; slapp av, det kommer smådrypp innimellom...

Den som venter, får se.... :twisted:

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det betyr i klartekst at jeg må selge meg litt ned i hovedanlegget inntil videre, for å frigjøre midler til komponentene i stua.
    Betyr dette at det snart kommer en pent brukt (dvs snart utslitt... )Pearl på markedet også :roll:

*vennlig hilsen projektorløs*

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjære projektorløs!

Projektoren hadde jeg ikke tenkt å kvitte meg med. Tror det skal bli vanskelig å få noe som kommer i nærheten av den for den prisen jeg kan få for den. Den holder i lange baner, og forhåpentligvis en god stund til.....

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner prioriteringen slik du forklarer det, men det må da også være litt nedtur å kvitte seg med flere av disse kremproduktene du har lett og lyttet lenge for å finne.

Det er vel ikke til å unngå at stereolyden hjemme da vil bli noe redusert?

Kanskje jeg skulle hatt plus/2-en din... de lager jo ikke cherry lenger...:roll:

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt det ikke er prisen som står for opplevelsen

Ta deg god tid. Synes forøvrig valget høres veldig fornuftig ut.

Hilsen "pengeløs og ufornuftig"

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For all del, det blir ingen rasering av oppsettet. Men det blir noen justeringer. Foreløpig er det snakk om Rogue Stereo 90 (solgt), Arcam FMJ C31 (til salgs) og muligens CD-spilleren.

Ellers er jeg enig med e-h, prislappen er kun et tillatelsesbeløp for å ta produktet med hjem, og gir ingen lydmessige garantier.

Suben skal etterhvert erstattes av en tube, bare Lsound får de inn til landet. Da kan den få sin fortjente hjørneplassering og det vil bidra til en økt effekt til film.

Etterhvert kommer nok oppgraderingene rekende på ei fjøl, skal du se.... ;-)

Bakhøyttalerne kommer nok også for salg, da jeg vurderer et par Klipsch i stedet.

Den som følger med får se. Høsten skal nok bli god skal du se, og da i to rom...:-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Foreløpig er det snakk om Rogue Stereo 90 (solgt), Arcam FMJ C31 (til salgs)
    Hadde jeg hatt nok i øyeblikket hadde jeg huket Arcamen din også, men det holder dessverre litt hardt om jeg ikke kansellerer sommerferien. Mulig kona ikke synes det er noen god idè :twisted:

Har du brukt subene dine i stereo gjennom C31?
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skuffer aldri Anfield, Gleder meg til å se fortsettelsen på lyd eventyret ditt!

Regner med du holder oss løpende oppdatert med bilder og det mer ?
    Du har vært delaktig i rør fanatismen din til at jeg sitter sterkt å vurderer å prøve en liten rør-amp i oppsettet mitt. Sånn bare for å ha gjort det

Side 96 av 123 FørsteFørste ... 6 16 26 36 46 56 66 76 86 92 93 94 95 96 97 98 99 100 106 116 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •