Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 88

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 88 av 123 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 84 85 86 87 88 89 90 91 92 98 108 118 ... SisteSiste
Viser resultater 1,741 til 1,760 av 2459
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takker for gode ord, Christian...

Ja, da var den helgen unnagjort, og som husvært har det nok en gang vært en glede å ha AVforumere på besøk. Hyggelige folk hele gjengen, som jeg håper å treffe igjen flere ganger.

Takker også for at du tok med deg din Rega P25, Christian. Deilig med litt vinylsnurring og å teste ut forskjellene på vinyl og CD med Johnny Cash i fokus. En ting er sikkert, interessen for platespiller blusset opp igjen etter å ha lagt litt i dvale den siste tiden. Kanskje det kommer en vinylrigg inn i løpet av året...? (Joda, jeg har en Rega P2, men den har dessverre avgått ved døden... )

Mye deilig musikk ble spilt, PGR3 ble også kjørt (gitt hvem som ble kongen ) og en hel film i HD (Van Helsing) ble det også tid til. Stort sett det en kan forlange av en AV-helg.

Håper dere hadde utbytte av turen gutter, og at dere kom velberget hjem.

Velkommen igjen en annen gang.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En vannvittig bra helg er tilbakelagt og inntrykkene er mange! :-D og gode!

Vi ble tatt i mot av verten på en fremragende måte. Han disket opp med et måltid av høy klasse og for oss sultne landeveisryttere var det akkurat det vi trengte etter at vi hadde fastet i mange timer på forhånd :-D

Anfields kino er like strøken som den ser ut på bildene, men som med mange andre bilder av kinoer, virker det litt større på bildene enn det faktisk er.
    Avstanden fra frontene til bakveggen var litt mindre enn forventet, men det gikk asolutt ikke ut over størrelsen på lydbildet. bredde og dybde var det ingenting å utsette på og luftighet og detaljer var meget bra. :-D
    Som Alshus skrev så er VW50 en pj som mange burde kunne leve med... skarphet, dybde og farger på HD DVD var som det skal være på film og da kan man godt sitte og se film til klokka er 04:05 på natta...! :twisted:

Ute hos Flageborg ventet en opplevelse som, om man har muligheten, ikke må si nei til! Filmopplevelsen i andre etasje i kåken hans gjør i alle fall at ordtaket "Film er best på kino" ikke gjelder i noen som helst grad! Det var et trøkk og en filmfølelse som man ikke kommer i nærheten av på kino. Når man styrter under "Flight of the Phoenix" så er det nesten som man faktisk gjør det...man vibreres omtrent ut av sofaen! :twisted:
    På musikk kan det nok bli litt Too much for mange, men at man føler musikken, det er utvilsomt.

Igjen, en stor takk til de 2 entusiastene som tok i mot oss og gav oss en stor AV-opplevelse! :-D Kommer det en ny innbydelse skal ikke jeg være sen om å takke ja, det er helt sikkert!

Det var ikke mye å sette fingern på denne helgen og som de gode vertene de er så hadde de bestilt dette til gjestene! Det var helklaff både ute og inne! :-D

Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter....-arendal-jpg

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får henge meg på Homecinema her, virkelig en storartet helg!

Stor takk til Anfield for god mat, godt selskap og en flott film og musikk opplevelse. Musikken stod i fokus denne gangen og ML hørtes bedre ut enn noen gang tidligere. Helt klart en høyttalere man ikke kan lytte til i butikk eller på messe.
    Er helt klart fristet av ML, Anfield's mange hentydninger om at det var en god idé gjør ikke situasjonen bedre for lommeboken :-p

VW50 sammen med HDAX1 (var det vel?) leverte storslagne bilder, enorm dybde og detaljgjengivelse. Likefullt gikk mye av praten under filmvisningen om Kate Beckinsdale...

Aner jeg at du krever tittelen som beste PGR spiller Anfield?? I refuse to acknowlege that! Anyhow, jeg var ihvertfall ikke dårligst :-D

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kolschtat
    Kate Beckinsdale.

Hæ?

Det forstår jeg ikke...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VW50 sammen med HDAX1 (var det vel?)
    Jeg tillater meg å korrigere Om ikke Anfield har byttet står et stadig en A1 i sjokoladekjelleren.

Forøvrig må jeg si at dere ikke kan være mye gode i PGR3 dersom Anfield tok tronen....

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var ikke den dårligste i PGR3. Dog hadde jeg ikke god nok koordinasjon til å unngå å få den ene håndkontrollen midt i planeten da en oppgitt Cristel Alsos lot sine manglende evner som sjåfør manifestere seg fysisk.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Jeg var ikke den dårligste i PGR3. Dog hadde jeg ikke god nok koordinasjon til å unngå å få den ene håndkontrollen midt i planeten da en oppgitt Cristel Alsos lot sine manglende evner som sjåfør manifestere seg fysisk.
    Nei, du og Christel slåss skikkelig om ikke å komme sist.....:twisted:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er alltid en viss fare forbundet med å reise på demoer, men da gjerne helst for de som kommer på demo. For verten derimot bør det være en kald affære. Men.....

Etter at C. Alshus hadde med seg sin Rega P25 på demoen sist helg, og dertil påfølgende samtaler om vinyl har jeg tatt denne tråden opp igjen. Noen skribenter kaster seg over Squeezebox, jeg bruker "tilbake til fremtiden"-metoden.:-D

Et godt vinyloppsett har helt klart potensiale for å levere god musikk. Min Rega Planar 2 har dessverre sett sine beste dager, og ble permitert med umibbelbar virkning da armen begynte å hangle. Men den leverte jo godt den tiden den fikk leve til den ringe investering av 250,-.....

Som nevnt i en annen tråd her på vinyl-forumet ryddet jeg ut av huset etter at min bestefar døde en stund siden. Der fant jeg blant annet denne:

Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter....-lenco-008-jpg

Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter....-lenco-004-jpg

En skikkelig, god gammel sveitsiskprodusert Lenco B52, sikkert fra tidlig 70-tallet. Ser en bort fra alt støvet og et par riper på selve chassiet er den i utrolig god stand, og fristelsen ble for stor til å unnlate å koble den opp. En kjapp tur hos den lokale HIFI-sjappa for å kjøpe en DIN>RCA-overgang, og det var tid for test. Med klassikeren "Brothers in Arms" på tallerkenen bar det i vei. Og lydkvaliteten var jaggu ikke verst. Ser en bort fra en litt for sterk grad av "peiskos", så var lydbildet kanongodt. Etter alle disse årene er det et par ting som kan oppgraderes, og siden det (etter sigende av kjennere) sitter en relativt god PU i den, så er det først og fremst nålen som trengs å byttes. Så i kveld legges det inn en bestilling på en ny Shure N75ED/T2-nål og jeg gleder meg til å holde min bestefars spiller i live, og nyte litt vinyl innimellom, og drømme om tiden som har vært (gud, jeg høres gammel ut.....)

En artig, men morro og relativt rimelig del av vårt AV-liv.....:-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers så har det skjedd en annen liten ting her også. En kompis av meg har vært her og montert den nye parabolen, slik at det nå er bildeleveranser av en relativt mye bedre kvalitet enn IP-TV her i hus. HD-dekoderen fra Canal Digital med "full pakke" er nå en del av Cinema Anfield, og jeg har ingenting å klage på foreløpig. Det "alle" klager mest på er uvesentlige ting for meg (EPG, tekst-tv m.m.) og bildekvaliteten i er jo p.t. det beste en kan få.

Så får jeg se hva jeg gidder å gjøre når det en gang kommer en enda bedre dekoder.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå snakker vi Anfield (og andre arenaer) i HD Rune! :-D Synd den ikke var montert sist helg, men det får vi ta ved neste gathering. Med så gode signaler blir det interessant å se TV på storskjerm og fotball blir jo bare helt prima. Kos deg du også! :-D

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tre og en halv østlending til bibelbeltet

Etter å ha funnet en fortapt liten Kolschtat blant brødbakemaskiner og nesehårstrimmere, tok vi veien fatt. Bilturen foreløp uten store problemer. Selv om det ble sådd mange frø om alternative høyttalerkonstruksjoner i Kolschtats hode på turen. Da vi trodde lydtemplet var innen rekkevidde viste det seg at gulesiders veier er særs uransakelige. Babtistkirken var desverre ikke vårt reisemål, selv om vi var på pilgrimsreise.
    Etter en liten peptalk med profeten fant vi veien til mekka, men dette var langt fra siste gang vi endte opp utenfor allfarvei (les. jeg kan tegne kart jeg...) Den nylig rotfyllte Christel Alsos ankom noen minutter senere med valiumsmil og vinylsnurrer i baksete. Rune med familie tok oss i mot oss, etter vi fikk huset for oss selv vanket det middag, en herlig sådan. Etter middagen tok vi turen ned i sjokkoladebunkeren, som var noe mindre enn på bildene - forståelig nok. Etter en kort gjennomgang var det tid for å låne øre til Rouge, Martin Logan, Arcam og Marantz, et serdeles velspillende ensamble. Jeg må påpeke at jeg reagerte litt på plasseringen av høyttalerene, bredden var god - åpenbart diktert av bildestørrelsen, noe som muligens resulterer i en litt spiss TowIn? Avstanden fra panelene til bakeveggen var som forventet, avstanden til lytteposisjonen var litt kort iforhold til bredden. Men lyden er det mest vesentlig og det hjelper de som lurer på hvordan det hele lyder fint lite om jeg bare uttaler meg om hva jeg tror om plasseringen.
    Lydbildet er eksepsjonellt bredt, med en god holografi. (Til sammenligning med Aktos & mitt eget elektrostat oppsett) synes jeg vistaene i sjokkobunkeren disket opp med en godt nyansert lyd, med et eneste ankepunkt - bassen. Som jeg oppfattet som kontant og god med unntak av litt utflytende og boomy lyd litt høyere opp i registeret. Men allt tatt i betraktning synes jeg de to 8" spilte musikk som rakkern. Jeg personlig ville ikke involvert Mr. plus/2 med mindre VolksWagen også sto på. Detaljeringsevenen var god og på Marilyn Mazurs Univers var det lett å plassere perkusjonistene på scenen og samtidig høre hvor retningsbestemt mye av lyden på låten er, Vistaene tegner et uutsigelig stort rom på dette opptaket - imponerende!
    Over til en annen utfordring signert Ola Kvernberg Trio - Night Driver. Jeg synes Steinar Raknes' bass får godt spillerom og mye av den varme og rike klangstrukturen fra instrumentet ble formidlet, fretlessen avslørte dog litt av blomstringen i bassen som var nevnt tidligere. Som Håvard også sa, hadde det vært spennende uten badet og sett hva man kunne få tilpå lengderetningen av rommet. Videre over til Midnight Choir med When Wedding Bells Ring, her fikk steelguitaren endelig så mye spillerom som den fortjener, samtidig som Paal Flaata fikk stå dødt i center og frempå scena. Så godt låter den deverre ikke hos meg. Etter mange runder med forskejellig musikk og ymse drikkevarer endte det opp med at den rotfyllte fikk skikkelig rotbløyte av en Linkwood Dun Bheagan. Lyden som fyllte rommet mens Christel ble stadig saligere var ikke fullt så flott, PGR3 kan ikke sies å være noen lytteopplevelse Morro var det dog, og jeg var ikke den dårligste.
    Dagen derpå startet med en rask recon med påfølgende rydding av The Maid. Etter at de andre sakte våknet til liv ble det en tur rundt i byen med kommentarer fra reiselederen. Etter en liten runde i kjelleren sto Flageborg for tur. Siden vi ikke hadde seismograf som navigasjonshjelp måtte Rune tegne kart for oss... Da det virket som fot i hose måtte vi ty til lokalbefolkningen for hjelp...
    Etter en liten omvei kom vi til basstemplet, enda mer salighet. Der fikk vi oppleve et annerledes lydideale, etter en plasserings demonstrasjon. Svært lærerikt og artig. Vi fikk servert vått, tørrt og dypt hos Flageborg. Han serverte noe som hvistnok heter vin, det er helt fersk og udestilert Conac. God drikke, godt selskap og gode opplevelser sto sentralt hele helga. Vi kommer nedover igjen, merk mine ord.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for de gode ord, Ola. Godt at dere fikk noe ut av en helg her nede i "bibelbelteland" (selv om det strengt tatt er enda lenger vest enn Arendal....

Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Etter middagen tok vi turen ned i sjokkoladebunkeren, som var noe mindre enn på bildene - forståelig nok. Etter en kort gjennomgang var det tid for å låne øre til Rouge, Martin Logan, Arcam og Marantz, et serdeles velspillende ensamble.
    Det riktige er Rogue.... ;-)

Sitat Opprinnelig postet av gwandarion
    Jeg må påpeke at jeg reagerte litt på plasseringen av høyttalerene, bredden var god - åpenbart diktert av bildestørrelsen, noe som muligens resulterer i en litt spiss TowIn? Avstanden fra panelene til bakeveggen var som forventet, avstanden til lytteposisjonen var litt kort iforhold til bredden. Men lyden er det mest vesentlig og det hjelper de som lurer på hvordan det hele lyder fint lite om jeg bare uttaler meg om hva jeg tror om plasseringen.
    Avstanden fra sweetspot er den eksakt samme som avstanden fra senter til senter på elektrostatpanelene, gwandarion. Her sitter en i en likesidet trekant. Så det er mulig det optiske spiller deg et lite puss, dersom det var det du mente...

Jeg personlig ville ikke involvert Mr. plus/2 med mindre VolksWagen også sto på.
    Enig! Og blir også praktisert.... ;-)

Etter mange runder med forskejellig musikk og ymse drikkevarer endte det opp med at den rotfyllte fikk skikkelig rotbløyte av en Linkwood Dun Bheagan. Lyden som fyllte rommet mens Christel ble stadig saligere var ikke fullt så flott, PGR3 kan ikke sies å være noen lytteopplevelse Morro var det dog, og jeg var ikke den dårligste.
    Nei, "Alsosen" tok vel glatt en sisteplass.....:-D

Dagen derpå startet med en rask recon med påfølgende rydding av The Maid.
    Du levde godt opp til ryktet ditt. Ikke noe å utsette på rengjøringen fra husets herre...

Vi kommer nedover igjen, merk mine ord.
    Dere er hjertelig velkomne, og som sagt; Det er en jazz- og bluesfestival her til sommeren som dere bare mååå få med dere....

(www.canalstreet.no - www.canalstreet.no)

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan legge til at vi som digger heavy metal og kommer fra sör kaller dette området for bibelnaglebeltet.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje på tide med en aldri så liten oppdatering.

Nytt rack er på gang, jeg trenger mer plass og noe mer fleksibilitet så derfor er nytt rack handlet inn. Dette er en god del større enn Ikeas "Lack" og det kommer litt i konflikt med lerretstørrelsen min. Jeg har som kjent et 100" Adeo Plano-lerret og har lenge syslet med ideen og å gå ned et hakk på størrelsen, samt kanskje skifte til hvit duk. På 3,4 meter sitteavstand kan det til tider bli litt for stort bilde, så kanskje tidspunktet er ideelt nå..?:-D

Bilder av racket kommer etterhvert....

Som kanskje de fleste har fått med seg ble jeg fullstendig forelsket i den lydkvaliteten jeg fikk i stereo når jeg testet ut Arcams AV9 for en stund siden. AV9 sammen med Rogue Stereo 90 spillte himmelsk, og det inntrykket sitter fremdeles mektig i. Ikke misforstå, det spiller meeeget bra med AVR350 som pre også, men det er fremdeles noe mer å hente. Derfor ble fristelsen for stor til å motstå, og jeg ønsket å teste ut noen forforsterkere med prosessorinngang.

Rogue ble jeg jo så godt fornøyd med at jeg gikk til innkjøp av deres Stereo 90 røreffekttrinn. Veien var derfor kort til samme importør og en Rogue Perseus forforsterker er i hus og testes "as we speak". Jeg vil ikke røpe for mye av mine erfaringer med den forforsterkeren i denne tråden, da det kommer en omtale av den i "Hjemmekino". Men godlyd, det gir den... ;-)

Etter den omtalte opplevelsen med Arcams AV9, har jeg også en Arcam FMJ C31 på vei for egentesting, og gleder meg til å høre hvordan den står seg i forhold til AV9. Dersom jeg etterhvert velger å gå for en forforsterker med prosessorinngang er planen å gå for en rimeligere receiver til filmbiten. Sånn sett vil en sitte med et kompetent tokanalssystem og et komplett 7.1-system til film koblet sammen gjennom HT-inngangen/prosessorinngang. Glitrende enkelt og brukervennlig....

For ordens skyld så er jeg blitt såpass fristet av å både se og høre hva DV139 kan by på av lyd-og bildeprestasjoner at denne kommer sammen med C31 på test. Da blir det AB-testing mot Marantz SA-15. Mildt sagt spennende....

Vi går travle, men spennende, tider i møte her nede i "sjokobunkeren"....:-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at jeg virkelig gikk glipp av en topphelg ved å ikke få mulighet til å bli med nedover denne gangen. Håper på en ny anledning i løpet av sommeren isteden, og det ser jo ut til at det skjer både det ene og det andre i rommet ditt innen den tid. Blir spennende å lese videre om dine erfaringer med Rogue. Jeg har selv lenge vurdert å teste litt rør fra denne leverandøren, og med Triangle Volante snart i hus begynner dette å bli brennaktuelt. Har mailet litt med Håvard Snapa, og han stiller med hva jeg måtte ønske til test. Nesten litt farlig for lommeboka å ha så villige selgere
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende ting på gang her ja Rune
    Var selv så heldig å få låne C31 en dag og lydbildet den tegner opp er rett og slett spektakulært. Etter å ha vært "blind" i lengre tid, har jeg virkelig fått øynene opp for Arcam . Frem til demoen hos deg hadde jeg av en eller annen grunn dannet meg en ide om at Arcam hadde en lydsignatur som var lys i toppen og tynn i bunnen. Slik kan det gå når man baserer tanker om et produkt utifra løse rykter og 10 minutters lytting i et middels demorom i en butikk... En feil jeg forhåpentligvis ikke vil gjøre igjen ops:

2-kanals pre med prosessorinngang er slettes ikke en dum løsning og økonomisk sett er jo ikke C31 + en rimelig receiver så ille.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    For ordens skyld så er jeg blitt såpass fristet av å både se og høre hva DV139 kan by på av lyd-og bildeprestasjoner at denne kommer sammen med C31 på test. Da blir det AB-testing mot Marantz SA-15. Mildt sagt spennende....
    Tror helt sikkert DV139 vinner her...:wink:

Mange spennende ting skjer her nå Anfield :-D
    Hvis det blir noe av disse planene dine så blir det utrolig bra lyd i sjoko-bunkeren din :-D Lyden var helt prima som den var, men det kan jo som vanlig alltid bli et lite hakk bedre!
    Ville forøvrig ikke gått for hvitt lerret, da jeg heller hadde vektlagt sortnivået.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Jeg ser at jeg virkelig gikk glipp av en topphelg ved å ikke få mulighet til å bli med nedover denne gangen. Håper på en ny anledning i løpet av sommeren isteden, og det ser jo ut til at det skjer både det ene og det andre i rommet ditt innen den tid.
    Er jo flere prima musikkfestivaler her i området til sommeren, så hvorfor ikke slå flere fluer i et smekk?

www.canalstreet.no - www.canalstreet.no
    www.hovefestivalen.no

Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Blir spennende å lese videre om dine erfaringer med Rogue. Jeg har selv lenge vurdert å teste litt rør fra denne leverandøren, og med Triangle Volante snart i hus begynner dette å bli brennaktuelt. Har mailet litt med Håvard Snapa, og han stiller med hva jeg måtte ønske til test. Nesten litt farlig for lommeboka å ha så villige selgere
    Planet Snapa-Håvard er en kjernekar, og meget serviceinnstilt. Et meget godt fortrinn i dagens marked.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Etter å ha vært "blind" i lengre tid, har jeg virkelig fått øynene opp for Arcam . Frem til demoen hos deg hadde jeg av en eller annen grunn dannet meg en ide om at Arcam hadde en lydsignatur som var lys i toppen og tynn i bunnen.
    Er dessverre flere som går i denne villfarelsen. Godt å vite at du har fått synet tilbake, og at egentesting/demo kan være en meget viktig ting når det gjelder å bedømme lyd- og bildeutstyr vet vi jo.

Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    2-kanals pre med prosessorinngang er slettes ikke en dum løsning og økonomisk sett er jo ikke C31 + en rimelig receiver så ille.
    Riktig det. Men så kommer gjerne effekttrinnet inn og fordyrer det hele en smule.... ;-)

(Men tenker du for min del med å bytte AVR350 mot C31/receiver så tenker du jo riktig.)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Tror helt sikkert DV139 vinner her...:wink:
    Vi får se (og ikke minst høre).... ;-)

Hvis det blir noe av disse planene dine så blir det utrolig bra lyd i sjoko-bunkeren din :-D Lyden var helt prima som den var, men det kan jo som vanlig alltid bli et lite hakk bedre!
    Takker for det. Alltid noe å forbedre, men problemet er at de små stegene begynner å koste uforholdsvis mye penger. Men vi kan jo ikke la pengene "gå ut på dato", kan vi vel....

Ville forøvrig ikke gått for hvitt lerret, da jeg heller hadde vektlagt sortnivået.
    Den diskusjonen med meg selv er jeg enda ikke ferdig med, nei. Det eneste som er sikkert er at jeg går ned et hakk på størrelsen, uavhengig av farge.

Side 88 av 123 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 84 85 86 87 88 89 90 91 92 98 108 118 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •