Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 85

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 85 av 123 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 81 82 83 84 85 86 87 88 89 95 105 115 ... SisteSiste
Viser resultater 1,681 til 1,700 av 2459
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takker for det, stølen. Har merket meg miljøet og alle kinoene, så AK får vel ta meg med på en liten turnè når vi kommer ut i april en gang.....:-D

Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Skal vi sove to netter hos deg, eller er det et eller annet galt med kalendern min?
    Vet ikke om noe er galt med kalenderen din, men kost og losji er booket for dere fra fredag til søndag. Dere skal jo en tur til Flageborg på lørdag ettermiddag, men antar dere kommer dere helskinnet fra det og sover her igjen.....

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, gull.

Er det du som er Rune Ofterdal? Offerdal? (Sorry mac, men jeg leser ikke blekka di.)

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det du som er Rune Ofterdal? Offerdal? (Sorry mac, men jeg leser ikke blekka di.)
    Jeg tillater meg å svare jeg

Rune Offerdal = Roffe
    Rune Åsenden = Anfield

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, takk. Det tok tre år før jeg fant ut av det.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal vi sove to netter hos deg, eller er det et eller annet galt med kalendern min?
    Når er du klar til avgang? Resten av følget har planlagt avgang rundt lunsjtider fredag fra Gardermoen... :-D

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Når er du klar til avgang?
    Jeg er klar nå jeg.

Vet ikke helt. Vi får se: det er tross alt to uker til avgang...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (Sorry mac, men jeg leser ikke blekka di.)
    Må vel begynne med det etter dette besøket... ;-)

Godt å se at andre passer på (thanx AK) når jeg ikke leser min egen tråd på noen timer.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å gjøre forvirringen til C. Alshus komplett, så får jeg slenge meg med i tråden, jeg også.
    Var en liten tur hos Flageborg i går. Det må jeg si var en rystende opplevelse, bokstavelig talt. Han har nemlig fått finjustert de 3 18-tommerne og de 2 15-tommerne han bruker i setet og ryggen på sofaen sin, og det var nesten så jeg trodde jeg skulle kastes ut av sofaen i sandstormen på Flight of the Phoenix. Jeg har totalt revurdert hvor mye sub-20Hz vibrasjoner rett i kroppen kan ha å si for filmopplevelse.
    Han kjørte også en demo av sinustoner i området fra 20 til 2Hz inn på sofaen. Jeg skal ikke si for mye om hvor dype frekvenser som var tydelig følbare, men jeg kan si såpass at jeg vurderer (kanskje ikke veldig seriøst...) å installere slike basselementer i senga også... For jeg fant helt klart min favorittfrekvens, og den lå ikke over 20Hz.

Dere har en spennende helg foran dere, folkens!

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ;-)

La det swinge, la det ......

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    For å gjøre forvirringen til C. Alshus komplett, så får jeg slenge meg med i tråden, jeg også.
    Var en liten tur hos Flageborg i går. Det må jeg si var en rystende opplevelse, bokstavelig talt. Han har nemlig fått finjustert de 3 18-tommerne og de 2 15-tommerne han bruker i setet og ryggen på sofaen sin, og det var nesten så jeg trodde jeg skulle kastes ut av sofaen i sandstormen på Flight of the Phoenix. Jeg har totalt revurdert hvor mye sub-20Hz vibrasjoner rett i kroppen kan ha å si for filmopplevelse.
    Han kjørte også en demo av sinustoner i området fra 20 til 2Hz inn på sofaen. Jeg skal ikke si for mye om hvor dype frekvenser som var tydelig følbare, men jeg kan si såpass at jeg vurderer (kanskje ikke veldig seriøst...) å installere slike basselementer i senga også... For jeg fant helt klart min favorittfrekvens, og den lå ikke over 20Hz.

Dere har en spennende helg foran dere, folkens!
    Hehehe.... Godt å se at et hjemmebesøk hos Flageborg gir en nye dimensjoner og syn på (under)livet.

Bygger forventninger til "banden" kommer nedover om snaue to uker nå...

Active scanspeak sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette ser ut til å bli en minnerik helg....det viser seg nå for min del at det blir badeferie med familien og cyrus sin familie den helgen ,så vi to fra lokalen ser ut til å måtte ha det til gode...men HÅPER ikke dette er ett engangstillfelle...hva angår demo...har lenge gledet meg til denne happeningen.....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe problem, scanspeak. Jeg stiller gjerne opp en ved en senere anledning, og jeg antar at det blir en ny liten lørdagshappening en gang ut i april. Men det kommer vi tilbake til.

Når det gjelder gutta som kommer for å bo hele helgen, så antar jeg at det ikke er noen change of plans der?

For de mer "lokale" gutta som skulle hit på lørdagen, så har jeg vel for meg at homelaone kommer en tur fra Kristianby, samt at microfilm tar en svipptur fra Vrådal? Kid og FoN kommer tar vel fremdeles også en tur fra Vestfold, og således er det mer enn nok folk igjen for å ha en hyggelig stund og mulighet for at alle får sin stund i sweetspot. Tenker at vi kan starte seansen ca 1500 på lørdagen, da "de boende" skal til Flageborg ikke lenge etter.

Sender meg detaljert informasjon over PM når vi nærmer oss gutta. Dette gleder jeg meg til. En lang helg i det audiovisuelle tegn, med litt god mat og mye godt drikke.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan jo bare skyte inn at de som ikke har hørt Vista tidligere ikke trenger å grue seg til å komme på besøk til Anfield for å si det slik. Har en liten anelse om hvordan ting ligger ann i sjokobunkeren hans nå

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Kan jo bare skyte inn at de som ikke har hørt Vista tidligere ikke trenger å grue seg til å komme på besøk til Anfield for å si det slik. Har en liten anelse om hvordan ting ligger ann i sjokobunkeren hans nå
    Du har nok rett i det Kenti; "grue seg" var vel ikke blant alternativene når jeg meldte meg på tur til Anfields lune hule...:-D Jeg tror det blir en helt utrolig helg.

Så vidt meg bekjent er det ingen "change of plans", Anfield. "Toget" går sørover midt på dagen fredag! :-D

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, Anfield gjør jo ikke en alt for gal figur som vert heller, så da ligger det hvertfall til rette for en knall helg. Bare la han vinne litt i PGR3 innimellom, ellers blir det litt dårlig stemning

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare la han vinne litt i PGR3 innimellom, ellers blir det litt dårlig stemning
    hehe...PGR3 = konkurranseinnstinkt... og Anfield og resten av gjengen er vel som andre "gutter"...her kan det bli høy stemning og skitne knep i svingene...:wink:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får bare passe på at dere andre har drukket litt mer enn meg når vi kjører. Det pleier gjerne å være motsatt.....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....i sjokobunkeren hans....

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Jeg får bare passe på at dere andre har drukket litt mer enn meg når vi kjører. Det pleier gjerne å være motsatt.....
    Du er ikke en av de som kjører bedre etter en liten en innabords da?
    Det trodde nemmlig jeg, helt til vi virkelig skulle teste ut det fenomentet, og jeg falt utav lenestolen i en skrarp sving

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Jeg ble med ett litt usikker på om det da er trygt for meg å farte på de arendalske veier den helgen...?

Ble desto mer beroliget når jeg kikket i tråden og så at det var innendørsaktiviteter det dreier seg om...

Vi sees - så fremt intet annet hinder kommer i veien!

Side 85 av 123 FørsteFørste ... 5 15 25 35 45 55 65 75 81 82 83 84 85 86 87 88 89 95 105 115 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •