Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 83

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 83 av 123 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 79 80 81 82 83 84 85 86 87 93 103 113 ... SisteSiste
Viser resultater 1,641 til 1,660 av 2459
    Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg tatt fri 30. mars så da er jeg for at vi kjører så tidlig som mulig. Dere får sjekke når dere kan være reiseklare!
    Nå drar jeg til Hemsedal og kjører litt snowboard...så får vi se hvor lang sykemelding det blir etter helgas c-momenter...:-D
    Regner med du er ute med terrassevarmeren og tiner snø Anfield...

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avreise fra Oslo 0430?

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Jeg ville heller tro at han hadde satt på varmen i bassenget på full pupp..... Tenk å kunne slenge seg fra snøfonna rett i varmt basseng

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det med ledig plass til FoN og meg iløpet av helgen hvis vi skulle dukke opp? Ser det er rimelig fullbooket, så noen overnatting for vår del trenger du iallefall ikke tenke på, hvis det er mulig å få sniki inn noen timer en gang i løpet av helgen muligens...? Vi kjører tur\retur :wink:

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Hvordan er det med ledig plass til FoN og meg iløpet av helgen hvis vi skulle dukke opp?
    Når det gjelder dato for dere to, kid og FoN, så antar jeg at lørdagen kan være den beste dagen? Har allerede notert meg at scanspeak, homealone, microfilm og frankh (har hørt før, men vil se bilde) vil ta en tur innom. Jeg har god tid på lørdagen så jeg antar at vi kan holde på noen timer sånn at alle får nytt sweetspot i stor nok grad. Your call, guys! Velkommen uansett...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Jeg ville heller tro at han hadde satt på varmen i bassenget på full pupp..... Tenk å kunne slenge seg fra snøfonna rett i varmt basseng
    Med et varmeelement på 9000 watt, 40000 liter vann som for det meste er stivfrossent og 1 meter snø på toppen så antar jeg at jeg bør begynne i dag......

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg tatt fri 30. mars så da er jeg for at vi kjører så tidlig som mulig.
    Vanvittig bra! Dette lover seriøst bra, gutter. Dette blir bra! Nesten så forventningspresset kommer sigende her......:???:

Rogue Audio Stereo 90 tar jobben.......:-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trass i "lunken mottagelse" blant noen her på AVforum, så har jeg nå i kveld tatt beslutningen om å kansellere den ene boksen med TV-signaler fra LOS over fiberoptikk, og bestilt den nye HD-tuneren fra Canal Digital til TV-signaler i kinoen.

Heretter er jeg sikret det beste TV-signalet p.t. og kan nyte mine Premier League-kamper i HD hver lørdag. Det er min "frisone-tid" hver uke uansett, så med et enda bedre bilde og en kald øl eller flere i beste tippekamptid er velværet sikret fremover.

IP-TV er greit nok det, men den kvalitetsmessige begrensningen legger en for allvor merke til når en skal blåse bildet opp til 100" og beste signaloverføringsmulighet er s-video...

I stua klarer min Loewe Aventos å gjengi helt greie signaler fra en IP-boks, den gamle CRT-teknologien er mer ettergivende sånn sett. Og kona klarer seg med Viasat Gull-pakke der (og jeg er sikret Champions League i ukedagene), så da ble beslutningen lett....:-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Hvordan er det med ledig plass til FoN og meg iløpet av helgen hvis vi skulle dukke opp?
    Bestemt dere for noe mer, kid?

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Trass i "lunken mottagelse" blant noen her på AVforum, så har jeg nå i kveld tatt beslutningen om å kansellere den ene boksen med TV-signaler fra LOS over fiberoptikk, og bestilt den nye HD-tuneren fra Canal Digital til TV-signaler i kinoen.

Heretter er jeg sikret det beste TV-signalet p.t. og kan nyte mine Premier League-kamper i HD hver lørdag. Det er min "frisone-tid" hver uke uansett, så med et enda bedre bilde og en kald øl eller flere i beste tippekamptid er velværet sikret fremover.

IP-TV er greit nok det, men den kvalitetsmessige begrensningen legger en for allvor merke til når en skal blåse bildet opp til 100" og beste signaloverføringsmulighet er s-video...

I stua klarer min Loewe Aventos å gjengi helt greie signaler fra en IP-boks, den gamle CRT-teknologien er mer ettergivende sånn sett. Og kona klarer seg med Viasat Gull-pakke der (og jeg er sikret Champions League i ukedagene), så da ble beslutningen lett....:-D
    Det skal vel godt gjøres å bli noe dårligere da....

Når nye HD-bokser kommer vet vel ingen... I mellomtiden får man klare seg med CD sin første... :neutral: ... :-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Det skal vel godt gjøres å bli noe dårligere da....

Når nye HD-bokser kommer vet vel ingen... I mellomtiden får man klare seg med CD sin første... :neutral: ... :-D
    My thoughts exactly... ;-)

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg tatt fri 30. Mars så da er jeg for at vi kjører så tidlig som mulig. Dere får sjekke når dere kan være reiseklare!
    Da følger jeg Håvards eksempel og tar den 30. fri, første fridagen i manns minne her i gården. Siden du Håvard holder til i Ullensaker og jeg jobber på Jessheim kan jeg vel møte deg der? jeg kan antakeligvis parkere på jobben eller hos deg om han ikke har noen motforestillinger. Jeg stiller dermed fritt til avreise etter avtale. Jeg ser virkelig frem til en helg med med god musikk og ikke minst trivelig selskap.
    Om jeg er flink så vanker det kanskje en demo-skive på de andre oppmøtte.

Ola

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Uke 33

Da er det bare å glede seg til uke 33 Rune

Pass på å ha ordnet deg godt med "haill":-D

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Da følger jeg Håvards eksempel og tar den 30. fri, første fridagen i manns minne her i gården. Siden du Håvard holder til i Ullensaker og jeg jobber på Jessheim kan jeg vel møte deg der? jeg kan antakeligvis parkere på jobben eller hos deg om han ikke har noen motforestillinger. Jeg stiller dermed fritt til avreise etter avtale. Jeg ser virkelig frem til en helg med med god musikk og ikke minst trivelig selskap.
    Om jeg er flink så vanker det kanskje en demo-skive på de andre oppmøtte.

Ola
    Du kan parkere hos meg. Det er jo helt perfekt. Sender deg en PM med adressen. Hvis de to andre også tar seg litt tidlig fri så er vi vel pakket i bilen sånn ved lunsjtider eller der omkring? Mister Alshus kan vi jo plukke opp på veien antar jeg.
    Anfield here we come! (and we NEVER go alone... )

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Da er det bare å glede seg til uke 33 Rune

Pass på å ha ordnet deg godt med "haill":-D
    Uke 33 er i boks, og fiskene på vidda bør vokte seg vel for mine fluer.....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anfield here we come! (and we NEVER go alone... )
    Bytter du ut go med walk, så er du i mål.... ;-)

Gleder meg masse til dette gutter, med et Flageborg-besøk på lørdagen også er opplevelsene "linet" opp for dere.

Følger med på når dere kommer dere nedover, uansett venter det et godt måltid på dere når dere ankommer på fredagen. Satser på å koke i hop noe skikkelig snask, så dere bør være sultne når dere kommer frem......

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Bytter du ut go med walk, så er du i mål.... ;-)

Gleder meg masse til dette gutter, med et Flageborg-besøk på lørdagen også er opplevelsene "linet" opp for dere.

Følger med på når dere kommer dere nedover, uansett venter det et godt måltid på dere når dere ankommer på fredagen. Satser på å koke i hop noe skikkelig snask, så dere bør være sultne når dere kommer frem......
    Dette blir virkelig knall, jeg har tatt meg friheten til å kjøpe med meg noe nips til deg, et par fine bokstøtter Link. Siden jeg har blitt stemplet som musikkmannen, er det noe du kunne tenke deg at jeg tok med av mine tidligere anbefalinger? Dette kan vi evt. ta per PM.

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal vi ha med dynetrekk, eller sovepose og telt?

Tar klabert med masse musikk, vin til vertskapet+++ ++

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Dette blir virkelig knall, jeg har tatt meg friheten til å kjøpe med meg noe nips til deg, et par fine bokstøtter Link. Siden jeg har blitt stemplet som musikkmannen, er det noe du kunne tenke deg at jeg tok med av mine tidligere anbefalinger? Dette kan vi evt. ta per PM.
    Fine bokstøtter...

Ta med alt du ønsker å anbefale du. Treffer du innertier har jeg en spindel og en *host* brenner som er arbeidslysten....

Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Skal vi ha med dynetrekk, eller sovepose og telt? :wink:
    Ta med sovepose eller pute/dynetrekk, your pick. Telt skal du få lov å slippe, da jeg har hele huset for meg selv denne helgen. Kona tar med seg guttungen i motsatt retning av dere til en venninde for helgen.

Når det gjelder gutta på lørdagen, så har jeg ikke glemt dere heller oppi dette.

Homealone
    microfilm
    scanspeak
    frankh
    kid & FoN???

Jeg antar at klokken 1300 er et godt tidspunkt for oppstart av demo? Da regner jeg med at "østlandsbanden" er ute av hus og opptatt med Flageborg-demo. Da har vi noen gode timer foran oss.

På lørdagskvelden antar jeg at det blir litt mer musikk og kanskje litt PGR3, men har et forslag om å se en hel film. Alltid godt å se og høre hvordan anlegget oppfører seg under filmbruk, og ikke kun demoklipp. Hvilken film kan vi eventuelt komme tilbake til. Er noen i samlingen her, og flere jeg gjerne ser om igjen.

Noen meninger?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Rune.

Takker igjen så meget for innbydelsen, som sagt litt usikkert med meg om det blir fjellet i påska.

Vi holder kontakten :-)

mvh
    Frank

Side 83 av 123 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 79 80 81 82 83 84 85 86 87 93 103 113 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •