Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 71

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 71 av 123 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 67 68 69 70 71 72 73 74 75 81 91 101 111 121 ... SisteSiste
Viser resultater 1,401 til 1,420 av 2459
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takker for det. Du er hjertelig velkommen når det skulle passe.

... og ingen fare, du står fremdeles øverst på lista dersom jeg skulle finne på noe helsprøtt som å kvitte meg med den, cocazulu. :-D

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt nytt år Anfield.

Meget stemmningsfulle bilder du har her.
    Synes du har fått en fin match på rommet ditt, kommer frem pent på bildene dine.

Du har gitt helt slipp på Audio vektor?

A.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Meget stemmningsfulle bilder du har her.
    Synes du har fått en fin match på rommet ditt, kommer frem pent på bildene dine.
    Takker for det. Føler at bildene representerer den følelsen og opplevelsen jeg selv har av rommet, harmonisk og avslappende.

Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Du har gitt helt slipp på Audio vektor?
    Vel, ikke helt. Senteren er jo fremdeles Audiovector, dessuten er alle surroundhøyttalerne (Audiovector CX) derfra.... ;-)

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel ikke helt. Senteren er jo fremdeles Audiovector, dessuten er alle surroundhøyttalerne (Audiovector CX) derfra.... ;-)[/QUOTE]

He he.. nei.. Tenkte mere på front høyttalerene.

Du må ta deg en tur til sandefjord når rommet mitt blir ferdig. Kan du få en mere utfyllende test på Von Schweikert Vr4ene. Syntes ikke de spilte helt opptimailt i den siste kinoen.

A.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahhh, er det "gamle" BJB som prater ja. Ja, stiller gjerne opp på en demo i din nye kino jeg. Von Schweikert er et merke jeg har et godt inntrykk av. Blir spennende å høre. Hvilket tidsperspektiv snakker vi om her?

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som dere har mye moro i vente.. Morsom bil du har forresten AK, siklet en del på den før valget falt på Audi TT for min del. Enda en gang, har du tatt flotte bilder Anfield, lekkert... Behagelig å sette seg ned i et slikt rom alene på natta med et cognac glass i lanken :wink:

Gleder meg til det blir min tur nedover..... :wink:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En tur til BJB kunne jeg også tenkt meg igrunn, kanskje vi kunne fått til en form for kombinasjon Anfield og BJB? Hadde iallefall vært veldig morsomt...

Jeg bor jo ikke mange minuttene fra BJB heller.. Men kalenderen min er veldig full de neste 2-3 ukene iallefall... :-D

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke mottatt min enda, så ta din med....
    Roger !

Morsom bil du har forresten AK, siklet en del på den før valget falt på Audi TT for min del.
    Jo takk og likeså...

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Ahhh, er det "gamle" BJB som prater ja. Ja, stiller gjerne opp på en demo i din nye kino jeg. Von Schweikert er et merke jeg har et godt inntrykk av. Blir spennende å høre. Hvilket tidsperspektiv snakker vi om her?

Hei igjen.

Ja det er meg som var "BJB". Vi har kjøpt oss nytt hus med nye muligheter. Se link.
    Han som kjøpte gamle huset driver med hjemmekino også, så rommet var mitt i blinken for han, kanskje han legger ut kinoen sin på AVforum også?

Jeg jobber som bare det på kinoen, men været er i mot meg. Håper på å bli ferdig i løpet av ferbruar.
    Så ønsker jeg en full kalibrering på hjemmekinoen før en demo blir aktuellt. Tenker kanskje noe rundt midten av mars?

A.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    En tur til BJB kunne jeg også tenkt meg igrunn, kanskje vi kunne fått til en form for kombinasjon Anfield og BJB?
    Høres bra ut det, da er det opp til ambience (BJB) å invitere oss når rommet er ferdig en gang i mars måned......;-)

Enda en gang, har du tatt flotte bilder Anfield, lekkert... Behagelig å sette seg ned i et slikt rom alene på natta med et cognac glass i lanken :wink:

Gleder meg til det blir min tur nedover..... :wink:
    Takker for rosen. Det er ytterst behagelig med et slikt rom, og kunne slappe av med god musikk og litt ildvann i ymse former en sen kveld. Har noe godsaker på lur til deg når du tar en tur, kid. Overnatting er obligatorisk.... :-)

Morsom bil du har forresten AK
    Du mener penisforlengeren hans? Morro svev i den "lille biemotoren", har tynet endel hester ut av den lille esken gitt...:evil:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mars måned er topp tidspunkt for meg å få invitasjon til BJB iallefall, får krysse det man kan krysse. Høres veldig bra ut, gleder meg allerede.. Spennende å høre hvordan identiske høyttalere låter i andre rom, med annen elektronikk og kilder. Ikke minst, er jeg veldig klar for å oppleve både projektoren, audiovector senteren, og sofaen ryktene sier så mye godt om.. Mest sannsynlig dukker det nok opp noen nye musikktyper for meg også, slikt er bestandig spennende.. og skummelt, for min del. Kan ofte bli dyrt med slike besøk:wink: Men uansett, nok en gang, tusen takk for et kjempe flott tilbud. Jeg kommer garantert en tur nedover bare lappen ligger klar i lommeboka og ting roer seg ned litt her på kanten..

Penisforlengere er morsomt det, man lever bare en gang, så man kan likesågodt "leke" den tiden man kan - uansett alder. Symaskinen til AK har vel en 1,3L? Men tror nok den lille symaskinen fortsatt tar min skarve 1,8T gitt..... Spennende bil iallefall!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du mener penisforlengeren hans? Morro svev i den "lille biemotoren", har tynet endel hester ut av den lille esken gitt...:evil:
    Jeg trenger jo det jeg vettu :-D

Symaskinen til AK har vel en 1,3L? Men tror nok den lille symaskinen fortsatt tar min skarve 1,8T gitt..... Spennende bil iallefall!
    Jeg har kjørt både 180 og 225 hestern, og jeg våger meg til å si at min er hakket sprekere.. Det skiller dog ikke mye fra 225'en...

Har du laget en slagplan nå da Rune? Ikke bare bare å ha galninger fra vestlandet på besøk

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tror jeg på, får håpe jeg kan måle meg med en rx8 etter litt nytt utstyr under panseret som ligger under bestilling. Vestlendinger er vel ikke helt gode...? Hehe. Nok offtopic, noen planer om effekt i kinoen igjen Anfield?

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flotte bilder Rune! Det får virkelig frem den varme, lune følelsen man får i kinoen din. Gleder meg til neste demo (hvis jeg og Myagi får lov å komme tilbake da... ). Ikke rart jeg går med speilreflekstanker om dagen når man ser slike inspirerende bilder Må bare bestemme meg for hvilket kamera jeg skal kjøpe.... :-?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nok offtopic, noen planer om effekt i kinoen igjen Anfield?
    Det susler og går noen tanker om det ja. Må jo ha noe å strekke seg etter. Men jeg vil nok bruke litt tid på det, for Arcam og ML låter veldig bra sammen i dag. Så det har ikke noe hast. Men noen planer og tanker er det jo....... ;-)

Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Det får virkelig frem den varme, lune følelsen man får i kinoen din. Gleder meg til neste demo (hvis jeg og Myagi får lov å komme tilbake da... :wink: ).
    Takker for gode ord, og du/dere er selvfølgelig hjertelig velkommen igjen. Det er flere fra Oslo som har antydet at de ønsker en seanse her, så kanskje vi skulle se nærmere på en "fellesutflukt" når den tid kommer. Helgene fremover er littegrann booket med diverse arrangementer, men når Projektor 2007 er unnagjort er "my schedule cleared"...

Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Har du laget en slagplan nå da Rune? Ikke bare bare å ha galninger fra vestlandet på besøk
    Planen er lagt, og jeg vet hvordan jeg skal hanskes dere. Så dette blir bra....:-D

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er flere fra Oslo som har antydet at de ønsker en seanse her, så kanskje vi skulle se nærmere på en "fellesutflukt" når den tid kommer. Helgene fremover er littegrann booket med diverse arrangementer, men når Projektor 2007 er unnagjort er "my schedule cleared"...
    Dette er en demo jeg veldig gjerne vil ha med meg om det er plass når muligheten åpner seg :grin:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En tur til BJB kunne jeg også tenkt meg igrunn, kanskje vi kunne fått til en form for kombinasjon Anfield og BJB? Hadde iallefall vært veldig morsomt...

Jeg bor jo ikke mange minuttene fra BJB heller.. Men kalenderen min er veldig full de neste 2-3 ukene iallefall... :-D

Klart at KID er hjertlig velkommen også.

Skal gi beskjed jeg når den siste finishen er gjort. Håper det ikke tar alt for lang tid å isolere, sette opp veggene, og få ferdig taket innvendig.

Snakkes nermere.

A.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er flere fra Oslo som har antydet at de ønsker en seanse her, så kanskje vi skulle se nærmere på en "fellesutflukt" når den tid kommer. Helgene fremover er littegrann booket med diverse arrangementer, men når Projektor 2007 er unnagjort er "my schedule cleared"...
    Vi som bor rundt Oslo får begynne å planlegge, bare Anfield kommer opp med en helg som passer. Blir vel ut i februar det da. :-D

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er Siddiser, øl, stearinlys og god musikk på plass?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er Siddiser, øl, stearinlys og god musikk på plass?
    Vi var på plass ja Noen med øl og noen med jente-øl

Oppsettet med ML og Arcam låt utrolig bra, og i mine ører vesentlig bedre enn med Audiovector oppsettet som stod der tidligere.

Også biuldesiden er oppgradert siden sist, og VW50 som nå henger i taket gjorde en meget god jobb, spesielt med HD-DVD.

Fantastisk fin helg, du skulle vært med Tiger

Side 71 av 123 FørsteFørste ... 11 21 31 41 51 61 67 68 69 70 71 72 73 74 75 81 91 101 111 121 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •