Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 63

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 63 av 123 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 59 60 61 62 63 64 65 66 67 73 83 93 103 113 ... SisteSiste
Viser resultater 1,241 til 1,260 av 2459
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    FoN og jeg kommer en tur nedover i Januar en gang, Anfield. Dersom jeg ikke gjør noe dumt med lappen innen den tid. Håper det er greit, for du har ikke noe valg:wink:
    Det er selvfølgelig en deal... ;-) Velkomne skal dere være.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Skulle gjerne vært med, men det falt ikke i god jord (Les: steingrunn...:? ) da jeg prøvde å snike meg unna julebord på jobben til min W til fordel for tur til Arendalsområdet (som jeg vet blir mye kulere enn julebord...).
    Får ta igjen turen ved en senere anledning. Marantz og MrMyagi blir sikkert med en tur til...? :-D
    (kjenner at irritasjonen over at julebordet krasjet akkurat denne helgen begynner å tære på numøret...:cry: )
    Dere får kose dere! :-D
    Jeg har ingenting imot å ta en ny kveld med dere over nyåret dersom det skulle være interessant. Kjenner jeg meg selv rett, så finnes det jo en mulighet for at et eller annet komponent er byttet ut når den tid kommer. Sånn sett har nok ikke Marantz eller MrMyagi noe imot en ny tur.

Kos deg med julebordet... ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    John Mayer ER konge! Intet annet å si. Jeg har en rekke album fra ham, de fleste som DualDisc. Flerkanalslyden er også bare konge! ;-)

Continuum er dessuten en plate som bare vokser og vokser. Hva synes du om spor 4?
    Har hørt litt på demospor på nettet nå, og denne havnet fort i "må ha og er bestilt"-kategorien. Har du (eller andre) flere tips i samme sjangeren?

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et besøk i kinoen din er noe som står høyt på "må oppleves" lista mi, men det passer dessverre dårlig før jul. Om Marantz og gutta skal innom en tur senere kansje jeg prøver å kaste meg med :grin:
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Et besøk i kinoen din er noe som står høyt på "må oppleves" lista mi, men det passer dessverre dårlig før jul. Om Marantz og gutta skal innom en tur senere kansje jeg prøver å kaste meg med :grin:
    Det blir fort en full bil dette her! :-D

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Har hørt litt på demospor på nettet nå, og denne havnet fort i "må ha og er bestilt"-kategorien. Har du (eller andre) flere tips i samme sjangeren?
    Håper du har laaaaaaang tid til disp neste gang du er på disse kanter... ;-) :-)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er et tips jeg har benyttet selv: Gå til Pandora Internet Radio - Find New Music, Listen to Free Web Radio og lag en "radiostasjon" med de artistene du liker. F. eks. John Mayer. Pandora vil da foreslå artister / album i samme genre. Faktisk skremmende god match. Noter ned det Pandora foreslår og du har en grei handleliste

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt forslag, Tiger! Tatt "ad notam"....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper du har laaaaaaang tid til disp neste gang du er på disse kanter... ;-) :-)
    Har for lengst skjønt at jeg og deg har en relativt samstemt musikksmak, Roger. Spørs om det holder med noen timers demo når jeg kommer til deg, må vel nesten sette av en hel helg.....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Ditto!

Om det blir noen særlig flere demoer før jul enn de jeg skal ha i uke 48, er relativt tvilsomt. Til det er det for mange ting som stjeler tiden. Men over nyttår åpner det seg flere muligheter, så en fullpakket bil med lyd- og bildeentusiaster fra Østlandet er mer enn velkomne på den tiden. Kast deg med, du er mer enn velkommen.....

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Her er et tips jeg har benyttet selv: Gå til Pandora Internet Radio - Find New Music, Listen to Free Web Radio og lag en "radiostasjon" med de artistene du liker. F. eks. John Mayer. Pandora vil da foreslå artister / album i samme genre. Faktisk skremmende god match. Noter ned det Pandora foreslår og du har en grei handleliste
    Jeg går her ut i fra at du ikke er klar over at Pandora raskt søker gjennom din disk etter musikkfiler og at de på den måten utrolig raskt setter sammen en "stasjon" basert på dine preferanser.

Sånn sett MYE mer gjennomskuende en ens egen kone... ;-)

Selv synes jeg Pandora er glimrende. Og ja; du kan bare sette i gang å velge dine favoritter eller ikke sådane. Det gjør du ved å klikke på platecoveret og deretter velge tommel opp eller tommel ned. I tillegg om dette er noe å kjøpe inn der og da... :-)

Pokker heller - på denne måten handler jeg jo inn omlag seks CD-er hver eneste dag jeg hører på nettradio (hverdager). Kooooooor blir det ta pææængan?

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har for lengst skjønt at jeg og deg har en relativt samstemt musikksmak, Roger. Spørs om det holder med noen timers demo når jeg kommer til deg, må vel nesten sette av en hel helg.....
    Ja... vi har jo en helg ganske snart... (8.-10. desember). Snakk med Flageborg.... og bli enige... ;-)

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ditto!

Om det blir noen særlig flere demoer før jul enn de jeg skal ha i uke 48, er relativt tvilsomt. Til det er det for mange ting som stjeler tiden. Men over nyttår åpner det seg flere muligheter, så en fullpakket bil med lyd- og bildeentusiaster fra Østlandet er mer enn velkomne på den tiden. Kast deg med, du er mer enn velkommen.....
    Takker for det. Ser frem til anledningen
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers har EvilDick med kompis ytret ønske om en demo i løpet av uken. Hva med torsdag 30 november?
    Har snakket med EvilDick og Torsdag 30nov passer bra for oss begge.
    Sender du en PM med ønsket klokkeslett?

Vi gleder oss begge... :-)
    Elektronikk: | Onkyo TX-NR818 | Emotiva XPA-5 | 3xBehringer EPX4000 | MiniDSP | Behringer FBD2496 |
    Høyttalere : | Fusion Tempest 12 | Fusion Alchemy 8 MTM | Fusion Alchemy 8 | 2xCelestion FTR18-4080HDX | 2xAurasound NS18 |
    Bilde: | TW-5000 | Adeo Lerret |

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Strike Ace
    Har snakket med EvilDick og Torsdag 30nov passer bra for oss begge.
    Sender du en PM med ønsket klokkeslett?

Vi gleder oss begge... :-)
    Den er god. Sender PM med flere detaljer litt senere....:smile:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja... vi har jo en helg ganske snart... (8.-10. desember). Snakk med Flageborg.... og bli enige... ;-)
    Aaaaarrghhh...:evil:

Akkurat den helgen er jeg opptatt, må jeg jobbe sent på fredagen og lørdags formiddag. Har bursdag på søndagen, og kona arrangerer selskap på lørdags kvelden. Populært i ditche det nå.... :-)

Men sann mine ord, jeg skal så fort som mulig få spikret en helg i januar, så jeg kan få åndelig påfyll hos en ML-kollega som deler min musikksmak.:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for den varme velkomsten og demo tidligere i kveld Anfield!
    Det var hyggelig at du kunne sette av tid til Evildick og meg.
    Må si at dette var en opplevelse som jeg kommer til å leve på lenge.

Da vi kom ned i "det hellige" rommet synes jeg det så endel mindre ut enn på bildene, men det var noe jeg fort glemte... ;-)

Det mest spennende for min del var vel å få høre Elektrostatene i aksjon, noe som jeg ikke har gjort tidligere. Makan til bra lydbilde har ikke jeg hørt noengang.
    Du sa at høyttalerene ikke "holder tilbake" noe av lyden og det synes jeg passer bra.
    Martin Logan Vista er de mest "ærlige" høyttalerene jeg har hørt.
    Detaljer, tansienter, "romfølelse" og integrasjon med resten av anlegget inkludert Plus/2'en er bare å nyte. Det gjorde jeg også til de grader. Det er ikke mange ganger jeg får frysninger av musikk, men denne gangen gjorde jeg det. (Som regel er det skrekkfilm som forårsaker dette hos meg)

Det var også morro å se forskjell på vanlig DVD og HD-DVD. Da du disket opp med "The Last Samurai" så var det ikke vanskelig å se oppløsning og detaljer i HD-DVD'ens favør. Selv med en 720projektor så blir det meget bra.

Må si at du har et meget bra hjemmekinorom med mulighet for lytting til stereo på "høgt plan".

Vanskelig å beskrive lyden og opplevelsen noe mer, det må nesten oppleves.
    Takk igjen for besøket, det er tydelig at du kan det som du driver med. ;-)
    Elektronikk: | Onkyo TX-NR818 | Emotiva XPA-5 | 3xBehringer EPX4000 | MiniDSP | Behringer FBD2496 |
    Høyttalere : | Fusion Tempest 12 | Fusion Alchemy 8 MTM | Fusion Alchemy 8 | 2xCelestion FTR18-4080HDX | 2xAurasound NS18 |
    Bilde: | TW-5000 | Adeo Lerret |

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Inne på John Mayer, skaff deg skiva "Room for squares".
    En absolutt must i enhver platesamlig. Ingenting er som å pløye gjennom en plate med så mange gode spor etter en hard dag
    PM visst du vil ha link for nedlastning, så kan du se om det er noe som er verdt å kjøpe.

Edit: IMO er John Mayer en av de aller største - spesielt på gitar. Større en f.eks Eric Clapton, dere får heller skyte meg!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Strike Ace
    Takk for den varme velkomsten og demo tidligere i kveld Anfield!
    Det var hyggelig at du kunne sette av tid til Evildick og meg.
    Må si at dette var en opplevelse som jeg kommer til å leve på lenge.

Da vi kom ned i "det hellige" rommet synes jeg det så endel mindre ut enn på bildene, men det var noe jeg fort glemte... ;-)

Det mest spennende for min del var vel å få høre Elektrostatene i aksjon, noe som jeg ikke har gjort tidligere. Makan til bra lydbilde har ikke jeg hørt noengang.
    Du sa at høyttalerene ikke "holder tilbake" noe av lyden og det synes jeg passer bra.
    Martin Logan Vista er de mest "ærlige" høyttalerene jeg har hørt.
    Detaljer, tansienter, "romfølelse" og integrasjon med resten av anlegget inkludert Plus/2'en er bare å nyte. Det gjorde jeg også til de grader. Det er ikke mange ganger jeg får frysninger av musikk, men denne gangen gjorde jeg det. (Som regel er det skrekkfilm som forårsaker dette hos meg)

Det var også morro å se forskjell på vanlig DVD og HD-DVD. Da du disket opp med "The Last Samurai" så var det ikke vanskelig å se oppløsning og detaljer i HD-DVD'ens favør. Selv med en 720projektor så blir det meget bra.

Må si at du har et meget bra hjemmekinorom med mulighet for lytting til stereo på "høgt plan".

Vanskelig å beskrive lyden og opplevelsen noe mer, det må nesten oppleves.
    Takk igjen for besøket, det er tydelig at du kan det som du driver med. ;-)
    Wow....ops:

Takker for gode ord! Alltid morro å åpne huset sitt for andre entusiaster, er jo bare hyggelige folk alle sammen har jeg inntrykk av.

Hyggelig at du nøt det, og fikk et inntrykk av hva alt "skriveriet" rundt elektrostater. Dere er begge velkommen igjen ved en senere anledning dersom dere ønsker mer...

Takk for besøket og lykke til med det nye rommet ditt.....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hifi_tom
    Inne på John Mayer, skaff deg skiva "Room for squares".
    En absolutt must i enhver platesamlig. Ingenting er som å pløye gjennom en plate med så mange gode spor etter en hard dag
    PM visst du vil ha link for nedlastning, så kan du se om det er noe som er verdt å kjøpe.

Edit: IMO er John Mayer en av de aller største - spesielt på gitar. Større en f.eks Eric Clapton, dere får heller skyte meg!
    John Mayer er notert, og det blir bestilt et par av hans plater en av dagene. Likte det jeg hørte på Pandora, ja.....

Side 63 av 123 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 59 60 61 62 63 64 65 66 67 73 83 93 103 113 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •