Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 62

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 62 av 123 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 58 59 60 61 62 63 64 65 66 72 82 92 102 112 122 ... SisteSiste
Viser resultater 1,221 til 1,240 av 2459
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takker for det, Kid. Vi har begge veldig god smak når det gjelder komponenter...

Får vel nesten si det samme om ditt, får prøve å slå to fluer i et smekk med tanke på Horten-messa? Spennende å høre et nesten identisk oppsett i et annet rom. Kanskje jeg tar turen når og om akto kommer innom deg også?

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Cherryfargen på både SVSen og Vistaene er jo relativt dype, er vel bare det at jeg har hatt litt "fingertrøbbel" med å ta riktige bilder tidligere.
    He, he. Kan jo nesten dra det så langt som å si at det ser ut som du har pusset opp kinoen litt siden sist Skal ikke være for frekk da... Har selv mye å lære innen foto, men nå kan jeg nesten driste meg til å si at det er kameraet mitt som er ett lite hinder. Det frister jo ikke noe særlig mindre med nytt kamera når man ser slike bilder heller. Det ser jo virkelig lekkert ut her, og da er det jo fint med bilder som kan formidle det til resten av oss Nok en gang, grattis med en kjempeflott kino Anfield

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Takker for det, Kid. Vi har begge veldig god smak når det gjelder komponenter...

Får vel nesten si det samme om ditt, får prøve å slå to fluer i et smekk med tanke på Horten-messa? Spennende å høre et nesten identisk oppsett i et annet rom. Kanskje jeg tar turen når og om akto kommer innom deg også?
    Det kan vi ordne, gleder meg veldig til Horten messa:wink: Lyden i rommet mitt kunne nok trengt litt mer luft, men man gjør det beste ut av det man har...(?)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Får tvinge meg inn på en demo utover vinteren:wink:
    Trenger ikke "tvinge deg på" særlig mye, du er hjertelig velkommen ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    He, he. Kan jo nesten dra det så langt som å si at det ser ut som du har pusset opp kinoen litt siden sist Skal ikke være for frekk da... Har selv mye å lære innen foto, men nå kan jeg nesten driste meg til å si at det er kameraet mitt som er ett lite hinder. Det frister jo ikke noe særlig mindre med nytt kamera når man ser slike bilder heller. Det ser jo virkelig lekkert ut her, og da er det jo fint med bilder som kan formidle det til resten av oss Nok en gang, grattis med en kjempeflott kino Anfield
    Takker for gode ord, Marantz.

Når det gjelder kamera, er det klart at å ha et greit redigeringsprogram tilgjengelig hjelper bra på. Har fått hjelp av Akto til både å bruke de mulighetene som ligger i EOS 350D og i Photoshop, uten den hjelpen hadde det nok ikke blitt på langt nær så gode bilder. Er et relativt stort hopp fra en kompaktkamera til digital speilrefleks (bruksmessig sett), så det er godt at vi har noen "tutors" på forumet her.... ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger 28 juni 2006
    .....Får se hva høsten bringer av nye modeller. Du konverterer nok til DLP før året er omme, Anfield.
    Fikk rett i denne, gitt.... ;-)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss, men det var jo bare såvidt ikke HC5000 ødela...

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, men nå skal han snart en tur hjem til meg og da blir det SXRD i steden;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Demo?

Har i løpet av de siste månedene fått noen forespørsler angående demo fra diverse personer, men grunnet en travel tid med familie, sykdom og ekstra mye jobbing i to jobber har det dessverre "kokt vekk i kålen". Til neste uke skal jeg ha ferie, så tidsskjemaet begynner å se litt bedre ut.

Så da tar jeg opp tråden, og inviterer de som er interessert i en demo til å meddele sin interesse på nytt, enten i denne tråden eller på PM.

Eksakt tidspunkt blir satt opp senere....

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kommer Marantz og Mr. Miyagi (riktig skrevet?) på besøk lørdag 2 desember, ettermiddagen før de reiser videre til Flageborg. Gleder meg storveis til å være vert for dere, gutter. Ta med kjent demomateriale også.

Ellers har EvilDick med kompis ytret ønske om en demo i løpet av uken. Hva med torsdag 30 november?

Beregner å starte med en liten seanse med den musikken jeg pleier å spille, deretter deres eget demomateriale. Etterhvert tar vi litt bildedemo, med både DVD og HD-DVD-materiale på Sharp XV-Z3000. Så får vi se hva vi får tid til.

Har dere spesielle ønsker, er det bare å fyre i vei.

Alle mann hjertelig velkommen. Dette blir morro....:-D :-D

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg veldig til dette Anfield Men jeg mener da at Homecinema også skal være med sørover til neste helg... Jeg har fått tak i "Rosa helikopter" på SACD, så det er bra å glede seg. Vokalen er helt rå

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Homecinema er selvfølgelig også hjertelig velkommen. "The more the merrier"...

Rosa Helikopter ja... Dersom du har referansepunkter med denne, så er det greit for meg.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle gitt en arm for å ha hørt John Mayer "Continuum" på dine ML. Men hvem vet hva nest år bringer av opportunities...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det mangler ikke på invitasjoner, Tiger :-D Så neste gang AK og g-h planlegger et sørlandsraid så er det bare å henge seg på. Er jo flere oppsett å høre på her nede også...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker. PS: Har du hørt John Mayers "Continuum"? ( John Mayer, Continuum: MP3 Download ) Sang 1 og 9 er bare...for å bruke et yngre uttrykk...bare helt konge.

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FoN og jeg kommer en tur nedover i Januar en gang, Anfield. Dersom jeg ikke gjør noe dumt med lappen innen den tid. Håper det er greit, for du har ikke noe valg:wink:

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Takker. PS: Har du hørt John Mayers "Continuum"? ( John Mayer, Continuum: MP3 Download ) Sang 1 og 9 er bare...for å bruke et yngre uttrykk...bare helt konge.
    John Mayer ER konge! Intet annet å si. Jeg har en rekke album fra ham, de fleste som DualDisc. Flerkanalslyden er også bare konge! ;-)

Continuum er dessuten en plate som bare vokser og vokser. Hva synes du om spor 4?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kult. Gravity er sørgmodig, men litt lystig allikevel. Selvmotsigelser, men du skjønner nok hva jeg mener. F€€N jeg vil ha Audiovectorene mine tilbake. Sorry, Anfield. Måtte bare få det UT!!!

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle gjerne vært med, men det falt ikke i god jord (Les: steingrunn...:? ) da jeg prøvde å snike meg unna julebord på jobben til min W til fordel for tur til Arendalsområdet (som jeg vet blir mye kulere enn julebord...).
    Får ta igjen turen ved en senere anledning. Marantz og MrMyagi blir sikkert med en tur til...? :-D
    (kjenner at irritasjonen over at julebordet krasjet akkurat denne helgen begynner å tære på numøret...:cry: )
    Dere får kose dere! :-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Har ikke hørt denne før, nei. Men etter en liten "sneakpeak" i linken din, så er nå denne i bestilling. Gilmrende musikktips! Keep' em coming...

Side 62 av 123 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 58 59 60 61 62 63 64 65 66 72 82 92 102 112 122 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •