Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 60

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 60 av 123 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 56 57 58 59 60 61 62 63 64 70 80 90 100 110 120 ... SisteSiste
Viser resultater 1,181 til 1,200 av 2459
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Det høres egentlig litt merkelig ut.. Den jeg hadde bråket vesentlig mindre enn de PD MKII og III'ene jeg har hørt.. (Hukommelse)
    Du har jo projektoren hengende litt bak sitteposisjon, jeg har den omtrent rett over hodet. Kanskje det medvirker litt.

Støyen er høyere enn TW600, det er sikkert. Men jeg understreker at det ikke er plagsomt ved filmtitting, den blir glatt overdøvet av lyden fra film. Men i de aller stilleste partier er den godt hørbar, og dersom en er superkritisk til støynivået, er det nok andre som er endel bedre (eks HC5000).

Gjør igjen oppmerksom på at dette er uttalelser basert på hukommelse, og må taes med en klype salt.

Bildekvaliteten er strålende, det er sikkert. Og til helgen skal det kjøres en AB-test mot BenQ 8720, med både DVD og HD-DVD-materiale. Det bør bli interessant.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildekvaliteten er strålende, det er sikkert. Og til helgen skal det kjøres en AB-test mot BenQ 8720, med både DVD og HD-DVD-materiale. Det bør bli interessant.
    Det ville vært interessant å sett Jeg er nok kanskje ikke like sikker som de fleste andre er at 8720 er så nye bedre...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frekk og freidig som jeg er så inviterer jeg deg og g-h til å bli med oss til Kenti og se med egne øyne..... ;-) Vi kan jo snakkes på messa....

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Frekk og freidig som jeg er så inviterer jeg deg og g-h til å bli med oss til Kenti og se med egne øyne..... :wink: Vi kan jo snakkes på messa....
    JEg skal høre med verten så får vi sikkert til noe

Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    JEg skal høre med verten så får vi sikkert til noe
    Jeg er BEINKLAR! Kan jeg banke An1 og An2 i PGR3, og det med sortnivå og i tillegg

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    I forbindelse med testingen av HD-DVD spilleren fikk vi også prøvd den nye High-end omformeren til Classolsen:
    Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter....-omformer-jpg
    Og vi var begge enige om at denne er skikkelig rå!
    Må bare spørre. Er dette virkelig noe dere bruker ??? :shock:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Må bare spørre. Er dette virkelig noe dere bruker ??? :shock:
    Hehe, nei...

Jeg har enda ikke klart å somle meg til å få tak i en omformer, men ordner dette i forbindelse med Oslo-tur og Electroworld i morra. I mellomtiden disket Arendal opp med en hjemmesnekret en fra jobben hans. Alt for å kunne se litt i går kveld..... ;-)

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis Anfield!

Kjempemoro at du er fornøyd! Grrrr...nå klarer jeg ikke vente mer snart.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anfield. Har tenkt å prøve å komme meg på Electroworld selv. Bor jo kun et kvarter unna. Men får ikke gjort det før søndag er jeg redd for, og det er ikke sikkert det heller. Håper at du gir et raskt referat av HC5000 når du har sett den. Har stor sans for dine projektor tester og du har et godt sammenligningsgrunnlag. Du får sikkert låne Marantz sin pc :-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Inntrykk kan jeg jo formidle, selv om det det er nok av folk på forumet (som Gorm, Per Johnny og Lygren) som allerede har formidlet sine førsteinntrykk av HC5000. For det er jo inntrykk en kan formidle, blir jo aldri noen fullgod test før en får et eksemplar hjem i vante omgivelser (og der ligger Gorm og Per Johnny et stykke foran i løypa ;-) )

Ellers kan jeg gi litt mer info om XV-Z3000. Etter å ha sett:

"Lucky number Slevin" i kveld, kan jeg si at viftestøyen ikke er et så stort problem som under demotestingen i går kveld. Med lydvolum gått under "referansenivå" var viftestøyen fullt akseptabel, og er heldigvis av den "uproblematiske frekvenstypen". En hører den under de aller stilleste periodene, men som sagt; fullt ut akseptabelt.

Filmen har ikke allverdens bildekvalitet, men en handling som fenger. Mange gode kvalitetsskuespillere, et godt plot og godt regissert. Holdt på spenningen og undringen helt til slutt og kan anbefales til de som ikke enda har sett den.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gorm og Per Johnny er vel litt bundet av at Gorm skal skrive en test i Hjemmekino. Selv om du også jobber der står jo du litt friere til å si hva du mener.
    Er veldig spent på HC5000 sett i forhold til 720P konkurentene Z3000 og 8720. Da tror jeg du er særlig godt egnet til å gjøre denne vurderingen. Opplever ut fra det du skriver både i bladet og på forumet at det samsvarer veldig godt med sånn jeg vurderer ting. :-D

Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er veldig spent på HC5000 sett i forhold til 720P konkurentene Z3000 og 8720. Da tror jeg du er særlig godt egnet til å gjøre denne vurderingen. Opplever ut fra det du skriver både i bladet og på forumet at det samsvarer veldig godt med sånn jeg vurderer ting. :-D
    Slurpe, slikk, slikk, nam, sjokoladepudding

Neida Rune, du er så flink så Jeg har huska gin'en, du må jo tross alt få en styregin før du skal tape i PGR.....

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jasså, skal det drikkes GT?

Jeg får ta med meg jentespriten min jeg da. Blir så utrolog dårlig av gin.

Får ta med kamera og notatblokk sånn at jeg kanskje husker noe på mandag.

Rune er allerede gift counterpointer

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gorm og Per Johnny er vel litt bundet av at Gorm skal skrive en test i Hjemmekino. Selv om du også jobber der står jo du litt friere til å si hva du mener.
    Takker for tilliten og gode ord... ops:

Skal selvfølgelig gi mine tilbakemelding om mine inntrykk. Har jo til når hatt et bein solid plantet i LCD-leiren, mye på grunn av regnbueproblematikken. Etter å ha levd med XV-Z3000 i et par døgn, er det tydelig at det har skjedd mye med den biten i det siste, slik at det ikke oppleves som et like stort problem som før. Størst mulig kontrast i et og samme bilde er jo ønskelig, og sånn sett er jeg selv veldig spent på hva HC5000 kan diske opp med.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av g-h
    Jeg har huska gin'en, du må jo tross alt få en styregin før du skal tape i PGR.....
    Hehe, den er grei. En gin tonic er ikke å forakte, og jeg kjører ikke dårligere enn deg med en på innsiden.... ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får ta med kamera og notatblokk sånn at jeg kanskje husker noe på mandag.
    Kamera og notatblokk er obligatorisk....:-D

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er Monster strømrenseren som oppgraderingen av ett anlegg? Mest for sikkerhet mot lyn, eller har den merkbar forbedring audio/visuelt og?

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rune er allerede gift counterpointer

Ps; til de som bekymrer seg for dette er jeg også gift, har vært det i 18 år og har tenkt å fortsette med det. Men det er jo er særs artig tankegang

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hanspf
    Hvordan er Monster strømrenseren som oppgraderingen av ett anlegg? Mest for sikkerhet mot lyn, eller har den merkbar forbedring audio/visuelt og?
    Denne er til ment som en sikker "strømpadde", lydmessig har jeg ikke merket noen endring.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Link til vårt uhøytidelige projektorsymposium i forbindelse med Electroworld.... ;-)

http://avforum.no/forum/digitale-pro...tml#post487731

Side 60 av 123 FørsteFørste ... 10 20 30 40 50 56 57 58 59 60 61 62 63 64 70 80 90 100 110 120 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •