Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 53

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 53 av 123 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 56 57 63 73 83 93 103 113 ... SisteSiste
Viser resultater 1,041 til 1,060 av 2459
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er jo å håpe det... ;-)

Vurderte som du vet en LG AN110 i mellomtiden, men valgte å heller spare litt til for så å knekke til på denne. Verdt et forsøk for meg som er regnbuesensitiv.

Ellers godt å se at det rører seg i din kino igjen, Tiger. Kanskje mulig å få en demo når jeg kommer bortover på messa i slutten av september? Du er uansett hjertelig velkommen hit.

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Kan vel kalles mer tradisjonell... ;-)

Audiovectorene bestod med glans den prøven, SVSen under tvil. Så jeg har vel en kone som de fleste andre. Hadde jeg prøvd å "tvinge" disse inn i en stue, så hadde det nok blitt nei.

Men nå har jeg eget rom, og her kan jeg gjøre som jeg vil. Heldigvis! Og innstillingen hennes ellers er at "dersom jeg er happy, så er hun happy". DET er jo beundringsverdig..... ;-)
    Er pængboka happy da??
    ....ellers ser det meget så flott ut (vestkant-oslo dialekt

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bestemt at det blir en Mitsubishi HC5000 i min kino når oktober kommer....:wink:
    Jeg har valgt å vente til etter IFA med å bestemme meg, men jeg har "holdt av" en :-D

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dere ikke litt vel optimistiske når det gjelder levering av HC5000 ? Det har vel ikke blitt lansert noen dato enda ? Har forstått det slik at leverandøren ikke har vært kjent for tidlig levering

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Jeg har valgt å vente til etter IFA med å bestemme meg, men jeg har "holdt av" en :-D
    Tar selvfølgelig en liiiiten reservasjon mot at den fremviser noe som ligner på spesifikasjonene, men for øyeblikket er det eneste kandidat. Pearl er neste, men blir jo snaut dobbel pris.

Sitat Opprinnelig postet av counterpionter
    Er dere ikke litt vel optimistiske når det gjelder levering av HC5000 ? Det har vel ikke blitt lansert noen dato enda ? Har forstått det slik at leverandøren ikke har vært kjent for tidlig levering
    Som jeg skrev i et innlegg litt lenger opp; er jo det jeg håper på ;-)

Ellers er vel ikke Mitsubishi spesielt kjent for å ikke overholde leveringsdatoer og løfter. Optoma derimot.....:???:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thlian
    Er pængboka happy da??
    ....ellers ser det meget så flott ut (vestkant-oslo dialekt
    Som alltid er det lommeboka som svir når øyne og ører skal behages. Men investeringen kan forsvares i henhold til økt lydmessig velvære.... ;-) :-D

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper virkelig du får en rask levering av HC5000 For da kommer det en veldig god og ærlig beskrivelse av hvordan bilde den egentlig gir. Alltid morsomt å lese dine tester og denne er jeg jo hyperinteresert i selv. :lol:

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig likte jeg lyden i i de nye høyttalerene svært godt.
    De er mye nærmere B&W i lydsignaturen enn det AV er så det er nok grunnen.

Det var ikke så lenge jeg lyttet men traff likevel konklusjonen etter få minutter: dette er bra!

Mye mer fokus på mellomtone, litt snillere i toppen og ikke fullt så dyp bass.
    Med subben på i stereo var bassfundamentet der så det holder.

Nå er det ikke lenge før B&W 803D står der tenker jeg, bare innrømm det, du er på vei nå Rune

Vi fikk prøvd oss på litt HTPC knoting også for å prøve litt HD materiale og den klassiske " f**n det skulle vært bilde der nå. " å, ja der var det, men er det riktig da?

Vi fikk det da til til slutt og vi var vel begge enige om at å se på bikinidamene og høre på Katie Melua er en bra kombinasjon;-)

Nå mangler det bare ett bra bilde så kan du slå deg til ro Rune og aldri kjøpe noe mer8-)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner nesten at det gjør vondt i min egen bankkonto :???: Det er voldsomme priser ute å går. Det er vel grunn til å stoppe opp jevnlig å spørre seg selv om det virkelig er verd summene en må ut med for å få litt bedre lyd ? Nå mener jeg at alle skal få gjøre som de vil og bestemme selv, bare så det er klart. Men jeg tenker at de fleste har vel normal økonomi, da er det ganske mye å legge ut 50 K +- både titt og ofte samt tape vesentlig på de fleste bytter.
    Dette er bare en refleksjon jeg fikk, ikke ment som kritikk på noen måte.

Edit; tror det var nyprisen i linken, på 125 K, som satte i gang tankene...

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Kjenner nesten at det gjør vondt i min egen bankkonto :???: Det er voldsomme priser ute å går. Det er vel grunn til å stoppe opp jevnlig å spørre seg selv om det virkelig er verd summene en må ut med for å få litt bedre lyd ? Nå mener jeg at alle skal få gjøre som de vil og bestemme selv, bare så det er klart. Men jeg tenker at de fleste har vel normal økonomi, da er det ganske mye å legge ut 50 K +- både titt og ofte samt tape vesentlig på de fleste bytter.
    Dette er bare en refleksjon jeg fikk, ikke ment som kritikk på noen måte.

Edit; tror det var nyprisen i linken, på 125 K, som satte i gang tankene...
    må ikke tenke så mye Counterpointer... blir ikke så mye moro da...
    men du er jo inne på noe der, desverre. Kunne det bare ringe noen fra Hamar...:-D

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anfield; du hadde rett om levering de sier bestemt at HC5000 kommer 15 okt.
    I forhold til refleksjonen over så er jeg på den andre siden glad for at andre bruker penger og deler sine erfaringer om produktene. Slik at jeg slipper (spesielt siden det hadde blitt [[[[[for]]]]] dyrt for meg)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig i betraktningene dine, Counterpointer. Og legger til at jeg ofte vurderer de økonomiske aspektene godt før en investering. Nå er jo cluet å gjøre så gode handler som mulig, både ved kjøp og salg, slik at mellomlegget i hver enkelt handel blir minst mulig.

Når det gjelder Si6, så var det en tanke som var inne i hodet i ca 5 minutter, før edruskapen kom og tok meg. Det hadde blitt for villt.

Arendal: Bildeoppgraderingen kommer.... :-D

Neste steg på veien blir å se om jeg kan få tak i en HD-DVD. Solgte jo D-VHSen med det i tankene, men har ikke fått surret meg til det enda grunnet en viss demo hos akto. La forresten inn en bestilling på PS3 tidligere i uka også, kommer jo i november en gang. Trenger egentlig ikke et spillkonsoll til, men med BlueRay på den så var det verdt det. Så får vi se om hvor tidlig jeg var ute, og når jeg får levert den.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Neste steg på veien blir å se om jeg kan få tak i en HD-DVD.
    Som sagt så gjort. Trykket nettopp på ordreknappen hos Amazon.com, og en

Toshiba HD-A1 HD-DVD

ble bestilt sammen med et par filmer, "Serenity" og "The Last Samurai". For morro skyld bestilte jeg også en vanlig DVD med påstått god kvalitet; "Coral Reef Adventure (2-Disc WMVHD Edition)".

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har forresten også fått ryddet litt og oppdatert profilen min med noen nye bilder og tekst.

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Anfield

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med nye høytalere, og kommende leketøy. Flotte nye bilder... :-)
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med både elektrostater og ny HD kilde. Når HC5000 kommer på plass også etterhvert så når jo denne kinoen uante høyder
    Skal til Akto en tur neste uke. Deres kinoer begynner jo å få en del felles trekk så vil jo få litt inntrykk av hva din også yter da ;-)

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er fortsatt pent hos deg Anfield, men jeg må si jeg savner Audiovector frontene Jeg tviler ikke et sekund på at elektrostatene spiller bedre, men jeg felte en ørliten tåre da Favorittkinoen min forandret stil...
    (karakteren forblir fortsatt full pupp, måtte bare utrykke mitt savn )

Må også skryte litt av Agger ! OMG for et mål av dansken

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    Det er fortsatt pent hos deg Anfield, men jeg må si jeg savner Audiovector frontene Jeg tviler ikke et sekund på at elektrostatene spiller bedre, men jeg felte en ørliten tåre da Favorittkinoen min forandret stil...
    (karakteren forblir fortsatt full pupp, måtte bare utrykke mitt savn )
    Helt enig Mori! Jeg er skikkelig lei meg jeg også.

Jeg ble så skuffa over at det ikke ble SI6 Arrete-fronter

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Counterpointer: Gled deg til det besøket. Aktos oppsett spiller fremdeles en god del bedre enn mitt, og med større trykk. Men jeg har nærmet meg litt....;-) Når HC5000 er på plass (fremdeles med det lille forbeholdet at den leverer varene) så må det bli brems på de store, tunge investeringene. Da går det mot tweaking og småjusteringer. Morro det og.

Mori: Rørende ord :-( Audiovector er fremdeles et av mine favorittmerker, og resten av høyttalerne i kinoen er jo enda AV. PS! Agger= kandidat til årets mål!

Vettemann: Si6 hadde muligens blitt noe overkill, ikke minst for lommeboka...;-)

Side 53 av 123 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 49 50 51 52 53 54 55 56 57 63 73 83 93 103 113 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •