Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 123 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 2459
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av flageborg@flageborg.no
    Gratulerer med dedikert CD. Interessante vurderinger du har gjort.......særlig med tanke på at en selv må vurdere nytt nå som den gamle er passert 15 år. Men det er kanskje mulig å ta "gamlingen" min under armen å "teste" den mot kina-babyen din?

Kikka på den Original 2008'n du nevnte, og det virket som innmaten var "blod-trimmede" Philips-deler. Slik ser det ut her også........?
    Den 2008'en kommer nå i en MKII-variant, som da inkluderer større strømforsyning, bedre drivverk og både ubalanserte og balanserte utganger. Kan jo kanskje være noe? Og selvfølgelig kan du teste den mot din..... :wink:

Att: Cavalera: Enig i at begge de to som hang med til slutt kanskje ikke er helt vanlige i designet nei. Men gøy med noe som skiller seg litt ug også. Egentlig hadde jeg lyst på en Shanling T-100 som Hi-Fil har, men den ble for dyr gitt...... :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir spennende å høre hva du synes om den nye spilleren.

Jeg har planer om å kjøpe meg CD spiller, men jeg vet ikke om det en noen vits. Klarte f.eks. ikke å høre forskjell på en Shanling CD-T100 koblet analogt og en Pioneer DV-565 koblet digitalt mot min Arcam AVR300. Vet ikke hvor "feilen" ligger.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av espenf

Jeg har planer om å kjøpe meg CD spiller, men jeg vet ikke om det en noen vits. Klarte f.eks. ikke å høre forskjell på en Shanling CD-T100 koblet analogt og en Pioneer DV-565 koblet digitalt mot min Arcam AVR300. Vet ikke hvor "feilen" ligger.
    Sier vel at det er ganske bra DA-konvertere i AVR300 det vel... :wink:

Newcomer Typhoon7 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra hvilken nettside bestilte du din nye CD-spiller?

Leker selv med tanken på å importere.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    ..... Egentlig hadde jeg lyst på en Shanling T-100 som Hi-Fil har, men den ble for dyr gitt...... :wink:
    Han skal sikkert selge den snart :wink:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Typhoon7
    Fra hvilken nettside bestilte du din nye CD-spiller?

Leker selv med tanken på å importere.
    Spilleren kommer fra Coemaudio.com. Hadde egentlig tenkt å teste ut den nye aktøren ornec.com, men de førte ikke Jungson.

Fra coem er det mail som gjelder, og Norman som styrer sjappa der er vel ikke stødigst i engelsk. Men serviceinnstilt er han, og det teller jo det og.....

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med valg av ny cd-spiller da, Rune! Blir spennende å høre hva du synes. Nå har du vurdert en del, så får håpe du blir fornøyd 8)

Du må vel bytte resten så alt blir balansert nå da? :wink:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Du må vel bytte resten så alt blir balansert nå da? :wink:
    Tror ikke det enda, men en ting har jeg lært meg av livet så langt: En skal aldri si aldri uansett.... :wink:

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield

Sier vel at det er ganske bra DA-konvertere i AVR300 det vel... :wink:
    Pøh, det forteller bare at Arcam ikke er god nok til å vise frem Shanlingens ekstreme ferdigheter! Blir som å putte en Ferrari-motor i en Lada

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min teori er at DAC'en i AVR300 er så utrolig bra at billigspillere som CD-T100 ikke vil være en lydmessig oppgradering av anlegget mitt. :lol:

Antar at jeg må finne meg en CD-spiller i minimum 30-40k klassen for å merke lydmessige forbedringer. Men det blir kanskje også for billig? :wink:

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antar at jeg må finne meg en CD-spiller i minimum 30-40k klassen for å merke lydmessige forbedringer.
    Så lenge AVR forblir flaskehalsen i anlegget, vil det ikke nytte med en dyr CD-spiller :wink:
    Men Rimi har vist noen som skal låte ganske bra

edit: skal slutte å flame tråden din nå Anfield ops: Og gratulere med ny CD-spiller forresten :wink:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zyon
    edit: skal slutte å flame tråden din nå Anfield ops: Og gratulere med ny CD-spiller forresten :wink:
    No problem, Zyon. Et sted måtte du vel få det ut.... :wink: Håper spilleren kommer i morgen eller fredag, da blir det testing, gitt........ 8)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny spiller inni heimen....

Så var dagen kommet, og DHL har vært her med en voksen pakke.

Det første jeg merket meg var at pakken var godt tatt vare på av diverse ditributører på sin lange ferd fra Asia. Hel og fin, og ingen knekk i hjørner eller riper i pappen. Lovende! Mon tro om det var merkingen av pakken som har medvirket til dette......

Likte spesielt den "We are serious !!!" merkingen. Kanonbra... :wink:

Så var det å ta med seg pakken opp trappen i stua, og det er vanskelig å styre sin begeistring. Husk å dokumentere mens en pakker opp! To saftige isopor-rammer passer på at produktet sitter fjellstøtt i esken. Enda mer lovende!

Og alt er der som det skal være. Til og med et par hvite hansker. Riktignok laget for pygme-hender, og ikke spesielt brukenes for oss nordmenn med litt size på gulerøttene..... :wink:

I tillegg til fjernkontroll og de nevnte hvite hanskene, fulgte det med et par med analoge signalkabler, selvfølgelig strømkabel og også en optisk digitalkabel. Sikkert ikke verdens beste kvalitet, men bra allikevel...

Når en så tar spilleren ut av esken (satt ganske bra fast nedi der gitt) er hele den krom-belagte fronten trekt med et knall rødt fløyelstrekk. Tydelig at ingenting skal overlates til tilfeldighetene her.......

Når var jeg lysten på å få strøm på underverket. Satte spilleren på gulvet og plugget inn ledningen. Men ingenting!!! :shock: Hva i allverden var dette??? Har jeg blitt lurt?? Er produktet allikevel ødelagt?? Tusen tanker raste gjennom hodet mitt. Ikke fungerte fjernkontrollen, selv om jeg byttet batterier. Tenke tenke......

Jeg så for meg en rimelig irriterende St.Hansaften, da det plutselig slo meg. Er det noen strømbryter her noen vei?? Ikke bak. Neivel. Ikke på siden heller. Jeg heller spilleren på kant, og DER !! Under, ved fronten, er det plassert en strømbryter. Slå på denne, og vips.........

Så nå er praktverket på plass i racket. Ja jeg kaller den praktverk, for det er en utrolig lekker spiller. Ikke bare spiller den bra, emn den ser også bra ut. Dobbeltscore... :lol:

Kraftig chassis, veier 11 kg. Og virker til å vøre solid bygget. Skal se om jeg kan få åpnet den og få tatt noen bilder til dere (mangler foreløpig rette verktøyet).

Når det gjelder lytteinntrykk er det fremdeles for tidlig å kommentere i detalj. Til det har jeg fått testet for lite. Men en plate eller fire har fått testet enkeltspor i spilleren. men jeg kan røpe en ting. Denon 2910 må gi tapt....... :wink:

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lekker
    Gratulerer.

Newcomer Typhoon7 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer.

Pen spiller.

Kan ikke ha tatt så lang tid fra du bestilte heller?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den så virkelig lekker ut

Nå må du vel putte inn noe tilsvarende på andre siden av senteren også 8)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor
    Den så virkelig lekker ut

Nå må du vel putte inn noe tilsvarende på andre siden av senteren også 8)
    Hehe, ja du kan så si. Og for å være æerlig så har jeg nesten 400 LP-plater jeg sikkert kunne ha nytt på nytt (nesten poetisk den :wink: ), så drømmen er å finne en slik en på bruktmarkedet.......

Clearaudio Emotion (nypris 6995,-.)

Den hadde gjort seg på andre siden der, den......

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hurra. Meget flott Anfield. Spelaren såg enormt bra ut. Sendingen gjekk jo meget bra og. Gratulasjonar fra sogn.

Newcomer audi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så mye. Det er nok mye å hente på dedikert CD spiller hvis man skal tyne liv i disse CDene. Selv så begynner jeg med platespiller igjen tenker jeg. Har også noen av disse.
    Kjøpt noen SACDer o.l. til 3910en min, men det finnes jo ikke mange nok.
    Spennende å høre hva du synes. Hva som er mest positivt i dine ører.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    grattis Rune. men fjernkontrollen.. jeg har den samme spilleren i redaksjonen. fjernkontrollen ser slik ut:
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Side 5 av 123 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 35 45 55 65 75 85 95 105 115 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •