Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 23

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 23 av 123 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 73 83 93 103 113 ... SisteSiste
Viser resultater 441 til 460 av 2459
    Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hørt om blindtest?
    Nei, hva er det? Har det noe med blindeforbundet å gjøre?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke erfaring med kompaktkameraer, Anfield, men jeg har alltid hatt KM analoge. De har god layout, som nevnt, og bildene blir veldig bra.

Men du som har så mye snacksy utstyr elles (og har et godt øye for å ta bilder) bør jo uten tvil kjøpe dig. speilrefleks

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Se der ja, blir interessant å høre hva du synes om Marantzen i forhold til Jungsonen... Husk å være objektiv nå, det er ikke bare utseendet som teller
    Noe personlig påvirkning blir det jo alltid, slik er det for gutta i D&H også. Men skal en bli tatt seriøst her, er det viktig å ha de mest objektive brillene på. Og jeg mener at jeg klarer det.

Jeg trenger ingen blindtest for å forklare forskjellene her....

Newcomer Hal sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så du er 100% sikker på at du ikke har noen preferanser eller tanker om hva som bør låte best f.eks? Det er jo supert!

Skal din test ha noen verdi for andre må vi jo være helt sikre på at den er objektiv, og/eller at dine personlige preferanser (hva angår musikk, lydbilde, diskant, mellomtone, bass etc.) kommer klart til uttrykk.

Newcomer Hal sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Men skal en bli tatt seriøst her, er det viktig å ha de mest objektive brillene på. Jeg trenger ingen blindtest for å forklare forskjellene her....
    De mest objektive brillene er svarte, ergo blindtest. Tenkte det hadde vært moro å forsøke jeg. Nå du kan sitte oppe til kl 3 å teste pj'er kan du vel koble litt på noen lydsignakilder?

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt gleden av å kost meg i hjemmekinoen til anfield noen ganger og senest nå på mandag .

Det er verdt å skyte inn at han er så heldig å ha en meget søt og forståelsesfull kone også, som gleder seg til å få ham ut av stua
    Vi holdt på til 3 på natta uten at hverken hun eller guttungen klagde.

Det er ikke så lenge siden jeg var der sist, man det er vel omtrent bare høyttalerene som er de samme.

DVD spilleren hans er veldig god og klart bedre enn den gamle 2910, noe som vekket enda et oppgraderings behov hos undertegnede, som om ikke det var ikke nok fra før.

Det var litt dumt at vi ike fikkt testet Xbox'en, men jeg kommer tilbake med en sixpack når GTR3 er i hus, det er bare noen hundre meter å gå så jeg slipper å kjøre hjem.

I'll be back!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hal
    De mest objektive brillene er svarte, ergo blindtest. Tenkte det hadde vært moro å forsøke jeg. Nå du kan sitte oppe til kl 3 å teste pj'er kan du vel koble litt på noen lydsignakilder?
    Hvem har sagt at jeg ikke har koblet litt på noen lydkilder? Testen er jo ikke ferdig skrevet, og ingen har lest hva jeg har gjort enda....:-?

Newcomer Hal sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg regnet jo med at du hadde koblet litt, ja, men i blinde? Tenkte vennene dine kunne gjøre det for deg, da vet du.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hal
    Jeg regnet jo med at du hadde koblet litt, ja, men i blinde? Tenkte vennene dine kunne gjøre det for deg, da vet du.
    Fælt så positiv vi var i dag da...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    Det er verdt å skyte inn at han er så heldig å ha en meget søt og forståelsesfull kone også, som gleder seg til å få ham ut av stua
    Vi holdt på til 3 på natta uten at hverken hun eller guttungen klagde.!
    Guttungen sov som en stein, kona la seg med MP3-spilleren på, ønsket ikke å forstyrre oss gutta....:lol:

Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    Det var litt dumt at vi ike fikkt testet Xbox'en, men jeg kommer tilbake med en sixpack når GTR3 er i hus, det er bare noen hundre meter å gå så jeg slipper å kjøre hjem. I'll be back!
    Og velkommen skal du være. PGR3 kommer en av dagene i posten, og jeg testet ut litt å går. Litt digg med spill på 220-lerret...:lol:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg sagt hva jeg mener om Marantz DV7600:

http://avforum.no/forum/showthread.p...874#post348874

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lekt meg en god del med PGR3 den siste uken, og jaggu hadde jeg god kontakt med guttungen i meg, gitt..... Vanvittig morro, og ikke minst vanedannende!

Ellers så er huset vi bor i idag solgt, og om en overtar vi det nye huset. Etter litt lett oppussing er vi innflyttingsklare, og "Cinema Anfield" skal endelig bli en realitet . Skal bli godt med et eget rom til alle godsakene.

Så da er profilen min på minHjemmekino tømt, og nytt blir lagt opp når jeg er på plass. I mellomtiden holdes dere orientert her etterhvert som produkter helt sikkert kommer til å bli både kjøpt og solgt innen den tid....

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan tenke meg det er morro med PGR3, har ikke testet det enda...
    Hvor lenge blir DV7600 i hus da?

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare si at i forhold til tv spill på storskjerm så er rumperister av god kvalitet et must !
    Hadde WRC3 koblet opp med playstation i kinoen. Fikk da veldig god tilbakemelding fra en som kjører ekte Rally med Subarhu. Han hadde aldri spilt playstation men syntes det var veldig realistisk med ratt med feedback og sofa som sparket ham i rumpa

Intermediate Zocral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    551
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Etter litt lett oppussing er vi innflyttingsklare, og "Cinema Anfield" skal endelig bli en realitet .
    Så var det på an igjen med "lett oppussing" Anfield. Jeg håper det nye huset tilfredstiller deres forventninger. Jeg kunne gjerne tenkt meg en demo av anlegget ditt når Cinema Anifield er ferdig installert i det nye huset. Hilsen din gamle nabo fra Natvig.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zocral
    Så var det på an igjen med "lett oppussing" Anfield. Jeg håper det nye huset tilfredstiller deres forventninger. Jeg kunne gjerne tenkt meg en demo av anlegget ditt når Cinema Anifield er ferdig installert i det nye huset. Hilsen din gamle nabo fra Natvig.
    Ha ha, verden er ikke stor....

Selvfølgelig er du velkommen, og huset oppfyller garantert kravene. Med lett oppussing menes stort sett maling, i kinoen er det maling og nytt gulvteppe som er det viktigste. Det meste har de forrige eierne allerede gjort. Der nede er det dog masse som skal kobles både opp og til, så det tar littegranne tid.

PS! Åssen går det med din kino da??

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Hvor lenge blir DV7600 i hus da?
    DV7600 er vel ikke den komponenten som ligger dårligst an på "utrydningstruet-listen" min, så den blir nok en stund til.....

Intermediate Zocral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    551
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min "kino" har ikke forandret seg siden du sist besiktet rommet, moa foreløping ingen fremdrift. I mellomtiden har jeg vært så heldig å bli pappa igjen. Slik at vi nå har tre barn i alder 1 - 5 år.

I år skal vi bygge garasje, deretter er fokuset på hjemmekinoen. Mens jeg har sittet på gjerdet har jeg registrert at det har vært en rivende produktutvikling, spesielt på PJ. Det gleder meg, men jeg skulle gjerne vært "med" nå. Men den som venter...

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til at Anfield skal inn i B&W varmen gitt .

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurte på hvor lang tid det tok før noen så den annonsen. Og skorob ble klokket inn på ca 20 minutter....

Jeg er lysten på å teste litt B&W mot Audiovector. Hvem jeg eventuelt beholder får vi se på, det kommer an på hva jeg lydmessig foretrekker i mitt oppsett. En ting er å høre på HFK, her må en teste hjemme i egen "hule"...

Side 23 av 123 FørsteFørste ... 3 13 19 20 21 22 23 24 25 26 27 33 43 53 63 73 83 93 103 113 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •