Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 123

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 123 av 123 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 119 120 121 122 123
Viser resultater 2,441 til 2,459 av 2459
    Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg savner bilder jeg, det har jeg gjort lenge..

Y.N.W.A!
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Jeg savner bilder jeg, det har jeg gjort lenge..

Y.N.W.A!
    Jeg har lovet at jeg skal lage en (fullt lovlig) profil på minHjemmekino under kommersielle aktører, og det løftet har jeg tenkt å holde. Jeg kan nok ikke være like rask som akto som har lovet å ha sin på plass innen onsdag. Men i løpet av 14 dager skal jeg love å ha en relativt fullstendig profil klar.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Y.N.W.A! Det trengs i disse tider!!

Hva vil dette ha å si for deg som "Avforum bruker" ser det er noen som har kritisert deg allerede....

Liker ikke denne utviklingen...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen fare. Anfield vil fremdeles være en ivrig forumbruker, men kanskje mer en leser enn er skriver. Som noen har påpekt tidligere i tråden, er dette en hårfin og av og til vanskelig balansegang når en har blitt bransjeaktør, men jeg har ingen problemer med at disse reglene skal følges. Ref innlegget til Lygren.

Profilen som skal legges opp på minHjemmekino er som sagt helt i tråd med forumets regler, og alle bransjeaktører har tilgang til å benytte den muligheten. Så de som vil se bilder vil ha den muligheten der, og jeg vil ikke bruke denne tråden til dette.

Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Y.N.W.A! Det trengs i disse tider!!
    Det trengs til gangs. Vi er hektet av i serien, la oss se om FA-Cupen og Champions League kan gi et lite plaster på såret... ;-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det min hjemmekino ser jeg ikke på som et problem i det hele tatt. 90% av de som ser det er ute etter å drømme

Men det er jo litt trist at noen av de som er mest aktive og de som sitter med masse kunnskap ikke skal kunne si sin mening...

Jeg er av de som ikke har noe problem med at en "aktør" sier sitt uansett, så lenge det er til hjelp.......

angående Liverpool så er det trist... MEN under finalen av CL så skal vi lage et Avforum treff der vi møtes og hever pokalen der det råeste anlegget her inne skal spille nasjonalsangen

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Ingen fare. Anfield vil fremdeles være en ivrig forumbruker, men kanskje mer en leser enn er skriver.
    Noenlunde samme problemstilling jeg stod overfor da jeg ble spurt om å være moderator. Følte i starten at jeg måtte være så "voksen, reflektert og moden". Etter litt tid var det praktisk talt bare en forestilling om væremåte inne i hodet mitt. Vel, litt "self constrain" har man ennå men forskjellen er marignal.

Tipper du vil føle det samme når butikken din er oppe og kjører og den første "kåthet" har lagt seg. Da er nok forumposteren Anfiled tilbake igjen uten selvpålagt "sensur", men med som alltid balanserte tips.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel slik det er, man er litt impulsiv og har masse energi i starten av noe slikt. Og man føler at man ikke kan si noe uten at man tråkker feil..

Det finnes jo eksempel på dette forumet at en "aktør" klarer å opptre som en vanlig bruker. Og det er jo slik det skal være.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lovende er vel ordet. Jeg er fremdeles i innspillingsfasen, høyttalerne står og spiller 24 timer i døgnet. Så om et par dager bør jeg vel kunne klare å komme med noen flere inntrykk.
    Hva annet kan du vel skrive, samtidig som du kanskje IKKE burde skrive det, Rune?

Når man er forhandler av visse merker, bør man også lese igjennom både én og to ganger (og tenke nøye over) hva man skriver.

Utover dette; all ære til deg, for det er visserlig noen ytterst flotte produkter du har tilegnet deg i din "portefolio", men som sagt; la andre komme med de "kvalitative" inntrykkene... ;-)

Gleder meg til å besøke deg neste gang jeg beveger meg nedover til de "sørlige breddegrader"... :-D

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Hva annet kan du vel skrive, samtidig som du kanskje IKKE burde skrive det, Rune?

Når man er forhandler av visse merker, bør man også lese igjennom både én og to ganger (og tenke nøye over) hva man skriver.

Utover dette; all ære til deg, for det er visserlig noen ytterst flotte produkter du har tilegnet deg i din "portefolio", men som sagt; la andre komme med de "kvalitative" inntrykkene... ;-)
    :lol: Mener du han burde formulert det slik: "De er de aller beste høyttalerne jeg noen gang har hørt i mitt rom. De utklasser alt annet jeg har hørt. Jeg tør ikke tenke på hvor bra de yter etter at de er innspilt!" I så fall er jeg glad Anfield er Anfield og ikke en markedsorientert fyr som synes det er morro med lyd.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og hva er det du EGENTLIG forsøker å si i dette innlegget...? :???:

Dersom du visselig er forhandler av et produkt, kan du jo i anstendighetens navn ikke si så mye konkret om produktets (egen)opplevde kvalitet da..., eller...?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg sier er at jeg er glad Anfield er en ærlig fyr som beskriver det han hører uten å sette på et redaksjonelt filter.

Hva er det du EGENTLIG mener han bude sagt?

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det spiller INGEN verdens trille om man er verdens ærligste fyr - inhabilitet er en synd, og noe man bare skal avstå fra. Slik er det i alle bransjer!

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lovende er vel ordet. Jeg er fremdeles i innspillingsfasen, høyttalerne står og spiller 24 timer i døgnet. Så om et par dager bør jeg vel kunne klare å komme med noen flere inntrykk.
    Nei, la noen "andre" komme med flere inntrykk av dine produkter.....

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...jajaja... Han får i det minste betalt for å drive egenreklame.
    Har fortsatt ikke fått noen ting for mine "reklamestunt"...

Måtte bare kommentere det...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen fare. Anfield vil fremdeles være en ivrig forumbruker, men kanskje mer en leser enn er skriver. Som noen har påpekt tidligere i tråden, er dette en hårfin og av og til vanskelig balansegang når en har blitt bransjeaktør, men jeg har ingen problemer med at disse reglene skal følges. Ref innlegget til Lygren.
    Min mening (for hva den er verdt) er at Anfield burde fremdeles være aktiv, også som skriver, når det gjelder de produktene SoundPlanet ikke selger og burde aldri snakke om de produktene SoundPlanet selger. Du har vært en veldig viktig person på forumet og jeg håper virkelig at du ikke skal bli for taus. Å dele erfaringene dine betyr mye for oss andre som lærer hver dag.
    På en annen side kunne du ha egen tråd (litt a la 'Kudos venner tråd) om de produktene SoundPlanet selger hvor du kan skrive så mye du vil, akkurat som en selger hadde gjort
    Men da ser alle at det er en slags reklame tråd.

Profilen som skal legges opp på minHjemmekino er som sagt helt i tråd med forumets regler, og alle bransjeaktører har tilgang til å benytte den muligheten. Så de som vil se bilder vil ha den muligheten der, og jeg vil ikke bruke denne tråden til dette.
    Det gleder meg til å se ! :-D

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg blir egentlig bare sliten av å høre på alle insinuasjonene om inhabilitet, korrupsjon, hidden agenda blablabla etc etc... Det virker som man mener det er umulig å gjøre seg opp en egen mening hvis noen med tilknytning til produktene har uttalt seg! :?

...og Godt Nytt År! :-D

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det er ikke spesielt heldig...

Grensa mellom egenreklame og generell informasjon er til tider veldig tynn. Trår man ikke forsiktig her så får man garantert høre det. Har selv erfart det så...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at denne tråden bærer litt galt avsted, og her er det viktig å holde tunga rett i munnen.

Denne tråden ble opprinnelig opprettet av meg som engasjert forumbruker. Ferden gikk så videre til skribentjobbing for Hjemmekino, og da ble det hakket vanskeligere å kommentere produkter.

Nå er jeg imidlertid kommet i en situasjon som jeg selv synes er meget vanskelig. Å gå fra engasjert forumdeltager til "inhabil" bransjeaktør er et meget stort hopp, spesielt i forumverden. Reglene på dette punktet er egentlig veldig klare, men i sin egen iver og lyst til å meddele andre om sine opplevelser og produkter er det fort gjort å trå feil. Dette er noe jeg definitivt ikke ønsker, og dersom enkelte har opplevd at jeg har tatt meg til rette på forumet og ikke fulgt spillereglene, er dette ytterst beklagelig.

På bakgrunn av dette, og for å unngå unødvendige mistanker og mistforståelser senere, stenges denne tråden av meg selv da opplevelser formidlet av meg fra dette rom altfor ofte vil trekkes i retning av reklame og derfor bli et brudd på forumets reglement.

Anfield som bruker vil selvfølgelig ikke bli lagt på hylla, og kommer som tidligere nevnt fremdeles til å være aktiv på AVforum. Jeg vil selvfølgelig bidra der det er snakk om produkter jeg ikke selv fører, og vil svare i henhold til forumets reglement angående de produkter jeg selv importerer.

Jeg takker for alle innspill og bidrag i de årene denne tråden har levd. Jeg har selv hatt stor glede av denne, og håper at andre også har funnet noe interessant og kanskje også inspirerende. Rommet "Anfields sjokobunker" lever i høyeste grad videre, og jeg ønsker alle som er interesserte hjertelig velkommen. Tråden om "Anfields sjokobunker" er derimot nå ved veis enda, og jeg takker før følge.

Med ønsker om et fortsatt godt år i godlydens tegn...:-D

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...den er grei Anfield, du er jo en fornuftig kar selv. Du kan jo for øvrig, som produsent-representant - legge opp en ny tråd knyttet til din kommersielle presentasjon på minHjemmekino da...

For øvrig takker AVforum for dine mange gode innspill så langt, og selv om det til tider kan være litt vanskelig å vite hvordan en skal forholde seg til et aktivt forum som en branseaktør har vi selvsagt godt med "hjerterom" i så henseende, så dette går seg til...

Tråden er herved stengt etter trådstarters ønske, som i dette tilfellet er, etter vårt syn, trolig en grei avgjørelse for å slippe videre diskusjon rundt habilitet. Det er jo klinkende klart at Anfield ikke har noe som helst grunn til å måtte forsvare og forklare sin habilitet her inne, den vet vi alle at er 100% i orden!

Side 123 av 123 FørsteFørste ... 3 13 23 33 43 53 63 73 83 93 103 113 119 120 121 122 123

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •