Anfields "sjokobunker" - Fyllt med godbiter.... - Side 118

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 118 av 123 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 114 115 116 117 118 119 120 121 122 ... SisteSiste
Viser resultater 2,341 til 2,360 av 2459
    Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Avtale. Nevnte jeg at vi har skjenkebevilgning også...
    DEN er det ikke mange som kan påberope seg, men strengt tatt heter det vel skjenkebevilling.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ambiance
    Er det noe jeg lurer på er det vell bare å stikke innom eller sende mail!?
    Selvfølgelig, Bjørn...:-)

Newcomer Typhoon7 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! :-)

Ayon ser ut som et spennende merke, som jeg gjerne skulle hørt med egne ører.

Rør er spennende.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noe annet å importere:

Carada Masquerade Masking System Review — Audioholics Home Theater Reviews and News

automatisert maskeringssystem for lerreter...

DrE

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og et YBA-sett skal jeg personlig levere i din stue....
    Glimrende !! :grin: Skal faktisk ikke se bort i fra at det kan skje...
    noe annet å importere:

Carada Masquerade Masking System Review — Audioholics Home Theater Reviews and News

automatisert maskeringssystem for lerreter...
    Ikke dumt... Endelig et system med edruelige priser.... ( sammenlignet med andre systemer)

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det vel bare å gratulere med et spennende valg, og ønske lykke til med den nye "sjappa"...:-D

Intermediate Zocral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    551
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Spennende

Dette var spennende nyheter Rune. Selv om jeg ikke har kjennskap til merkene regner jeg med at det er topp kvalitet. Jeg ønsker deg lykke til (dog er det litt synd at prosjektet ikke er forenelig med dine fornøyelige skriblerier i Hjemmekino) ...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker igjen så masse, folkens!

Det varmer jo godt med disse lykkeønskningene, for jeg må jo innrømme at jeg har gått noen runder med meg selv før jeg tok valget og satset tid og penger på dette prosjektet. For i en periode nå så er det ikke til å komme utenom at det denne "komme i gang-fasen" er relativt krevende.

Men det er enormt morro, og det er jo den beste drivkraften en kan ha. Livet er utrolig berikende med denne hobbyen og jeg kunne ikke levd en dag uten. Da er det jo ekstra moro å kunne få lov til å jobbe med hobbyen sin hver eneste dag.

Jeg får si som Flageborg; "Moro med lyd...." :-D

Når det gjelder andre importprodukter, så er det ikke sånn at jeg har satt strek ved YBA og Ayon. Langt derifra. Jeg har nemlig et par andre ting i kikkerten også. Men jeg vil foreløpig konsentrere meg om å få disse to merkene "opp å gå", så tar vi resten derifra. Men jeg takker MASSE for alle gode tips dere måtte ha, og send meg gjerne en PM med tips dere mener burde vurderes.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer så mye Rune. Jeg er overbevist om at dette skal gå veien.

Gleder meg til at du skal leie referansekinoen for å presentere dine spennende produkter for Avforums brukere og Hjemmekinos lesere. Ikke minst gleder jeg meg til å høre på produktene, siden jeg aldri har hørt verken YBA eller Ayon. Jo mer jeg leser om YBA, jo mer lurer jeg på å utsette kjøp av GamuT (selv om det i seg selv ikke er lett )

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Ikke dumt... Endelig et system med edruelige priser.... ( sammenlignet med andre systemer)
    Edruelige priser hos noen som har SKJENKEBEVILLING ????

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Gratulerer så mye Rune. Jeg er overbevist om at dette skal gå veien.

Gleder meg til at du skal leie referansekinoen for å presentere dine spennende produkter for Avforums brukere og Hjemmekinos lesere. Ikke minst gleder jeg meg til å høre på produktene, siden jeg aldri har hørt verken YBA eller Ayon. Jo mer jeg leser om YBA, jo mer lurer jeg på å utsette kjøp av GamuT (selv om det i seg selv ikke er lett )
    Takker for det, Atle!

Produktpresentasjon i Oslo ja. Hvilket bedre demonstrasjonslokale å ha det i enn i kinoen til Hjemmekino? Jobber med å finne en dato som passer slik at vi kan få spikret denne så raskt som mulig. Det blir i januar, det vet jeg.

Godt å ha noe å glede seg for alle HIFI-interesserte, som som da kanskje har gått litt lei av ribbe, pinnekjøtt, familieselskaper m.m. og vil ha noe lydrelatert glede seg til i vintermørket...

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer Rune! :-D

Dette ser fantastisk spennende ut med mange lekre produkter og stilrent design. TAS skryter jo veldig av både YC201 og YA201. CD-spilleren ser i alle fall lovende ut og kan sikkert bli aktuell for mange her på forumet.

Lykke til med prosjektet. Det blir spennende å se fortsettelsen på dette! :-D

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så snasen ut den ampen fra YBA. Kommer du til å selge etter Audiofonis modell eller vil du være distributør først og fremst?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Rune!

Gratulerer og lykke til med nytt prosjekt. Spennede med en HiFi butikk "rett rundt hjørnet" Forstår jeg det riktig at du får et show/lytterom hjemme i nær framtid ? Salg av høyttalere på sikt ?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, Rune.

Gratulerer og lykke til videre!

Må være spennende å starte sitt eget og spesiellt når det er AV produkter.
    Selv om jeg bare har møtt deg en gang, er jeg ganske sikker på at
    dette er noe du klarer meget bra. :-)
    Elektronikk: | Onkyo TX-NR818 | Emotiva XPA-5 | 3xBehringer EPX4000 | MiniDSP | Behringer FBD2496 |
    Høyttalere : | Fusion Tempest 12 | Fusion Alchemy 8 MTM | Fusion Alchemy 8 | 2xCelestion FTR18-4080HDX | 2xAurasound NS18 |
    Bilde: | TW-5000 | Adeo Lerret |

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer Anfield.

Blir spennende dette. Produktene så virkelig flotte ut, og prisen var helt klart levlig. Regner vel ikke akkurat med at din siste test i Hjemmekino er fra YBA...

Blir spennende å se produktspekteret ditt med tid å stunder. Noe rettet mot AV kunne gjort seg.

Lykke til!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Så snasen ut den ampen fra YBA. Kommer du til å selge etter Audiofonis modell eller vil du være distributør først og fremst?
    Quoter fra pressemeldingen:

Sitat Opprinnelig postet av Sound Planets pressemelding
    Sound Planet er importør av høykvalitets lydprodukter og vil selge direkte til sluttbruker gjennom sin nettside www.soundplanet.no, samt gjennom spesielt utvalgte forhandlere.
    Som tidligere nevnt er Resonans Lyd & Bilde i Stavanger allerede en av våre selekterte salgskanaler. Men mye av salget vil gå direkte fra vår nettside, med gode betingelser og muligheter for kundene.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frankh
    Hei Rune!

Gratulerer og lykke til med nytt prosjekt. Spennede med en HiFi butikk "rett rundt hjørnet" Forstår jeg det riktig at du får et show/lytterom hjemme i nær framtid ? Salg av høyttalere på sikt ?
    Cinema Anfield som det står i dag blir "bisatt", og det blir gjort noen endringer i mitt nåværende rom. Det rommet som opprinnelig var tenkt å bygges til formålet fikk et lite skudd for baugen, da en vegg jeg skulle ha ryddet av veien viste seg å være en bærevegg. Da må jeg inn med større konstruksjonsmessige endringer for å få et større rom, og det innebærer økte kostnader. Da velger jeg heller å legge pengene i produktene, nettsiden og det eksisterende rommet til å begynne med.

Det ligger i kortene at høyttalere er ønsket i Sound Planets sortiment. Og jeg har allerede kandidater klare. Men jeg velger bevisst å fokusere på YBA og Ayon til å begynne med. Det er rett og slett mye jobb med hver enkelt leverandør og en skal også ha et skikkelig fokus på hvert produkt. Med for mange baller i luften risikerer en fort å gå på en smell.

Men når det er sagt er det helt klart et mål for Sound Planet å kunne tilby sine kunder et skikkelig totaltilbud på lydopplevelser. Derfor gjøres det en mengde tanker rundt de valg som skal taes, for alt skal harmonere og ha en sammenheng. Således blir den neste lanseringen meget spennende... :-D

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Strike Ace
    Hei, Rune.

Gratulerer og lykke til videre!

Må være spennende å starte sitt eget og spesiellt når det er AV produkter.
    Selv om jeg bare har møtt deg en gang, er jeg ganske sikker på at
    dette er noe du klarer meget bra. :-)
    Takker for det, Strike Ace. Spennende er det helt klart, men jeg har en god magefølelse for dette. Tro meg, ellers hadde jeg ikke kastet meg ut i dette... ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Gratulerer Anfield.

Blir spennende dette. Produktene så virkelig flotte ut, og prisen var helt klart levlig. Regner vel ikke akkurat med at din siste test i Hjemmekino er fra YBA...

Blir spennende å se produktspekteret ditt med tid å stunder. Noe rettet mot AV kunne gjort seg.

Lykke til!
    Takk til deg også, HåkonN!

Foreløpig er fokuset på lyd i to kanaler. Men lyd i flere kanaler er ikke langt unna. Der kommer det småspennende ting fra YBA i tiden fremover.

Bildebiten er også en spennende sti å trå inn på. Men her skal jeg være selektiv på hva jeg vil gå for. Sound Planet skal ikke være en konkurrent til Expert, Elkjøp eller for den saks skyld AVshop (uten sammenligning forøvrig). Da står det igjen et mindre beite med kandidater, men også her er det følere ute på meget spennende ting. Men som jeg har nevnt tidligere skal ha etablert YBA og Ayon godt internt her før jeg velger å kjøre på med noe mer.

Men det finnes utrolig mye spennende produkter der ute, som dessverre (eller for å si heldigvis) enda ikke er å få tak i på det norske markedet... ;-)

Side 118 av 123 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 108 114 115 116 117 118 119 120 121 122 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •