Joakim 17 år sin halvdedikertekino! - bygge rom 90% ferdig!!! - - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 24 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 469
    Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er nå helt utrolig.... kjøpte kabler på netonnet, jeg fikk lagt dem opp i skinner og testet. Selvfølgelig kom det opp No signal så nå måtte jeg stresse med å sende kabelen tilbake for å få ny. Begynner å bli lut lei av alt som ikke fungerer ordentlig når jeg får det :evil:

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er dritt kjedelig når slikt skjer, håper det ordner seg for deg
    Dali ikon 7 mk2- ikon vokal mk2- ikon on wall mk2- 2 stk Sony subb- Onkyo txnr 3009- panasonic dmp 500- Apple tv- get hd pvr- panasonic plasma50.

Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se her ja! Dette ble jo kjempebra Joakim!

Det er noe med det store bildet når man skal se film! Det gjør liksom noe med lyden også, nå bildet følger!

Gratulerer med tøfft rom!

Bytta ikke du rom forresten? M

Mvh

Kim
    DIY - Inconcert Miles - DIY Beyma 2x 12" -TPL150 Center | Klipsch |Denon | Sony HW50ES | Ps4 pro

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    Det er nå helt utrolig.... kjøpte kabler på netonnet, jeg fikk lagt dem opp i skinner og testet. Selvfølgelig kom det opp No signal så nå måtte jeg stresse med å sende kabelen tilbake for å få ny. Begynner å bli lut lei av alt som ikke fungerer ordentlig når jeg får det :evil:
    Greit å kjøpe skikkelig HDMI kabel med det første, da noe utstyr er utrolig var på det området. Opplevde det samme selv, når jeg bytta prosjektor hos en. Gamle utstyret funka fint på kabelen som var lagt opp.. men måtte over på en dyrere sak ifra Argon (hifiklubben) på det nye. Han hadde en rimelige utgave ifra samme produsent på første anlegget.

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nok en forbasket gang har det skjedd! Fikk delene til lerretet idag, alt virket greit å fint, men når jeg hadde fått alt på plass så viste det seg å være hele mekanismen inne i lerretet om hadde gått til helsikke :/ det positive var at jeg fikk tilbake de 200 kronene de skyldte meg og fikk 2 stykk dreamscreen flat white hdmi på 1 meter per stykk, så fikk jeg bytta ut de billige greiene jeg hadde fra clas ohlson der hvertfall :-D men har sendt mail å håper jeg får svar etter skolen som begynner allerede i mårra! Har vært så heldig å komme inn på førstevalget, altså VK1 Elektro :-D

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grandiS
    Se her ja! Dette ble jo kjempebra Joakim!

Det er noe med det store bildet når man skal se film! Det gjør liksom noe med lyden også, nå bildet følger!

Gratulerer med tøfft rom!

Bytta ikke du rom forresten? M

Mvh

Kim
    takker for det!

jo bytta rom, bytta til 3 forskjellige rom på 3 forskjellige uker! men det var ingen tvil om at dette rommet var det beste når det gjaldt lyd, kanskje ikke bildemessig. vi skal bygge ut huset og da får jeg er nytt rom oppe på ca 30kvm jeg kan leke meg på

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har skjedd de siste dagene:

-1376404892989-jpg

fikk kabler med i boksen fra AVshop isteden for 200kr, og det var jo en grei nok deal.

-20130814_160056-jpg

printa ut et par fete ark på fotopapir med fullHD resolution og deretter rammet jeg dem inn

-20130814_150939-jpg

kutta lerretet for å få nytt tilsendt av AVshop

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kutta det for å få ett nytt? :P Var det ett krav ifra di eller?
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Du kutta det for å få ett nytt? :P Var det ett krav ifra di eller?
    Jepp, var så det ikke skulle brukes i diy sammenheng (lage rammelerret) eller videreselges

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss, synes jeg var veldig rart. Skulle vel ikke gjøre de noe om et defekt produkt skulle blitt brukt allikevel.
    DIY - Inconcert Miles - DIY Beyma 2x 12" -TPL150 Center | Klipsch |Denon | Sony HW50ES | Ps4 pro

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss, synes jeg var veldig rart. Skulle vel ikke gjøre de noe om et defekt produkt skulle blitt brukt allikevel.
    Det er sant. men etter jeg hadde kuttet dette så kom den værste delen... de var UTGÅTT for lerretet og fikk det ikke igjen... har nå ventet i 2 MÅNEDER på et lerret som kan brukes optimalt...

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sant. men etter jeg hadde kuttet dette så kom den værste delen... de var UTGÅTT for lerretet og fikk det ikke igjen... har nå ventet i 2 MÅNEDER på et lerret som kan brukes optimalt...
    Ahhh, så sykt kjipt:/ Må nesten kjøpe en hvit rullgadrin så lenge eller henge opp et laken så lenge da

Håper det løser seg snart kamerat!! Føler med deg !

Kim

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syntest dette høres ut som mere prisavslag jeg
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -20130814_160056-jpg

Kul den Pixar der ass
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahhh, så sykt kjipt:/ Må nesten kjøpe en hvit rullgadrin så lenge eller henge opp et laken så lenge da

Håper det løser seg snart kamerat!! Føler med deg !

Kim
    er jækla kjipt ja.. har tven i stua så lenge, men det er IKKE det samme verken med lyd eller bilde :razz:

Syntest dette høres ut som mere prisavslag jeg
    ja, håpte på å få noe som V3 eller V4 tilbake, som koster 2k så lenge jeg har ventet så inn i granskauens lenge!

Intermediate Ender sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det at du måtte kutte lerretet syntes jeg var en litt tvilsom greie fra AVshop, det at du nå har kuttet lerretet og så får beskjed at du må vente 2mnd på nytt er skammelig. AVshop bør sende deg et nytt lerret brennkvikt (har de ikke den modellen får de ta en dyrere modell eller noe).

Hadde du kunne brukt det du hadde inntil de var klar til å sende nytt så greit nok at du må destruere men ikke at de ber deg drepe lerretet før de vet at de har et nytt klart til deg.

Føler med deg..

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ender
    Det at du måtte kutte lerretet syntes jeg var en litt tvilsom greie fra AVshop, det at du nå har kuttet lerretet og så får beskjed at du må vente 2mnd på nytt er skammelig. AVshop bør sende deg et nytt lerret brennkvikt (har de ikke den modellen får de ta en dyrere modell eller noe).

Hadde du kunne brukt det du hadde inntil de var klar til å sende nytt så greit nok at du må destruere men ikke at de ber deg drepe lerretet før de vet at de har et nytt klart til deg.

Føler med deg..
    får ikke nytt av samme noen gang, de har sluttet å produsere det, så ja.. er skammelig... har ventet 1,5 måned på deler til lerretet, når jeg fikk dem så var det ikke det som var feilen, så skulle ha nytt, måtte destruere det jeg hadde før de kunne sende nytt... :x

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av johnsen90
    -20130814_160056-jpg

Kul den Pixar der ass
    den ble ganske rå ja 8-)

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er jækla kjipt ja.. har tven i stua så lenge, men det er IKKE det samme verken med lyd eller bilde :razz:

ja, håpte på å få noe som V3 eller V4 tilbake, som koster 2k så lenge jeg har ventet så inn i granskauens lenge!
    Du får høre hva di sier, jeg hadde ikke godtatt noe mere venting, og jeg hadde heller ikke godtatt å skulle måtte betale i mellom for å få en dyrere modell.

Avshop burde ha sjekket om di hadde lerretet på lager, å så gitt deg beskjed om di hadde eller ikke. FØR DI BA DEG KUTTE NOE LERRET.

att di i d hele tatt ba deg om å kutte det for å få ett nytt skjønner jeg ikke, hvorfor ikke bare la kunden beholde det? mere firkanta blir det ikke :P

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får høre hva di sier, jeg hadde ikke godtatt noe mere venting, og jeg hadde heller ikke godtatt å skulle måtte betale i mellom for å få en dyrere modell.

Avshop burde ha sjekket om di hadde lerretet på lager, å så gitt deg beskjed om di hadde eller ikke. FØR DI BA DEG KUTTE NOE LERRET.

att di i d hele tatt ba deg om å kutte det for å få ett nytt skjønner jeg ikke, hvorfor ikke bare la kunden beholde det? mere firkanta blir det ikke :P
    det kan du trygt si... får bare håpe de ikke har så dårlig service at de sier de kan gi meg pengene tilbake så jeg kan kjøpe meg et nytt et. som da var på 1100 stakkars kroner:?

Side 20 av 24 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •