Hei.

Jeg har etter mange års pause med hifi og hjemme kino, noe jeg har tenkt å forandre på nå.

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal ha, hva jeg vil ha og hva jeg trenger til nå. Jeg har mye utstyr på lager, hvor jeg skal kvitte meg med mye av det, evt beholde noe eller selge alt, som sagt, veldig usikker. Men en ting er sikkert, HIFI og hjemme kino er dyrt.

Så tips og forslag med erfaringer er noe jeg godt kunne trenge meg.

I hjemmet mitt nå har jeg mye rart.
Usikker på merke og modell på noe, da det ligger på lager.

CAV A8M (usikker)
NAD214 (usikker)
Yamaha RX-v467 (skal vekk)
Inkel AD2 (Beholdes)
Harman Kardon AVR 507 SE (usikker)

Harman Kardon DVD 22 (usikker)
NAD T533 DVD (usikker)

Fence Audio 18" Aktiv (skal vekk)
Fence Audio 18" Passiv (skal vekk)
Fence Audio 8" Aktiv (skal vekk)
Koda satt høyt. (skal vekk)
Koda 10" Aktiv (usikker)

Thomson 40" LCD (Beholdes)

Sony BDV E870 (Beholdes)

Og flere saker, har ikke fått gått igjenom alt enda.

Grunnen til at jeg beholder noe av det som jeg gjør, er bl.a f.eks Inkel DB2 har jeg nettopp fått i hus, og det var faktisk den aller første forsterkeren jeg hadde meg, og min start på HIFI verden. Og prøver nå å se om det faktisk er eksakt samme forsterkeren som jeg hadde for over 10år siden.

40" LCD Thomson og BDV E870 er noe som kommer til å brukes på sovrommet forand og rundt sengen.

Jeg er da veldig stor fan av Patos, noe jeg har hatt god erfaring med tidligere, men har begynnt å få stor sans for Klipsch og B&W.

Design er noe som også spiller inn hos meg.

Er det noen anbefalinger å bruke noe av det jeg har listet opp ovenfor, sammen med noe nytt? Alle tips og idèer uansett takkes med stor hjelp.