Er ganske ny i Hifi verdenen, hadde en NAD forsterker og Marantz CD spiller sent i 90 tallet da jeg var ung.

Fikk tilbake interessen for selve anlegget nå høsten som var, har alltid hatt stor forkjærlighet for musikk,
men det har gått i PC system høytalere

I høst kjøpte jeg inn noen brukte B&W 603 S3 sammen med en heler gammel Denon forsterker, PMA1500r, og dette fungerte veldig bra, men mye vil ha mer.

Jeg fikk bare 3 uker senere tak i ett Abrahamsen sett med V.3 og V.4 samt oppgraderte høtalerene til B&W 683.
I mitt rom fikk lyden en mye mer moden og fyldig lyd. Love at first sight!

Fikk tak i noen Midgard Oberon 6.1 for ikke så lenge siden , har hørt litt på dem men vet ikke helt om disse blir, lyden ble nok mer "korrekt" men mid bass og opplevelsen av bass ble helt borte.
Selv med XTZ 10.16 subbene klarte jeg ikke å få frem bassen sånn som Abrahamsen gjorde.

Må lytte litt til, Midgarden er utvilsomt mer kraftig, men hvor ofte har man lyst til å spille så høyt, jeg spiller jo aldri max på Abrahmasen settet uansett.

Skal prøve å få opp litt bilder etterhvert, samtidig som jeg prøver å utvide med litt hjemmekino da det blir litt film når anledningen byr seg.

MOD: Denne skulle vel ha ligget i en annen katogori? "Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?" Fint om noen kan flyte den ditt den skal, beklager feil postingen.